Waarbij "het" alleen de gestrande werktrein is zekerquote:Op maandag 16 april 2012 15:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
ProRail zojuist in de mail. Ze verwachten dat het voor de middagspits weer rijdt.
Inderdaad. Inspectie Leefomgeving en Transport (ILENT) heeft de werktrein vrijgegeven. Nu moet er nog weggesleept worden, reparatie plaats vinden waar nodig...quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef b2py het volgende:
Ja regelmatig, zat vanochtend in de spits oa.
ProRail meldde zojuist dat de werktrein weggesleept wordt en daarna het reizigersvervoer weer opgestart wordt op ah - ut
het is iig een echt hogesnelheidswissel, want de IC raast er normaal op volle snelheid overheenquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef b2py het volgende:
Uit bronnen heb ik begrepen dat het wissel bij blauwkapel een speciaal puntstuk is, wat niet direct leverbaar is. Waardoor het pas aankomende avond/nacht vervangen wordt.
Heeft iemand der wel eens gezien? In de trein dan he, als ze zoiets doettwitter:IngridThijssen twitterde op maandag 16-04-2012 om 16:06:58De komende uren de trein op, in gesprek met klanten. Ik heb er zin in! reageer retweet
1:34,7 is nou ook weer niet echt een afwijkende maat: daar liggen er heel wat van in Nederland.quote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef b2py het volgende:
En een 1:34,7 wissel heeft een giga punstuk, wat RailPro waarschijnlijk niet voorradig heeft
15 à 20? Vind ik niet veel hoor..quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
1:34,7 is nou ook weer niet echt een afwijkende maat: daar liggen er heel wat van in Nederland.
Ze maakte zojuist praatjes met reizigers in de Sprinter van Utrecht Centraal naar Den Haag Centraal van 16:35. Werd omgeroepen dat er drie leden van het management van NS aanwezig waren in de trein en met reizigers in gesprek gingen. Heb alleen Thijssen gezien en herkend.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef b2py het volgende:
Heeft iemand der wel eens gezien? In de trein dan he, als ze zoiets doettwitter:IngridThijssen twitterde op maandag 16-04-2012 om 16:06:58De komende uren de trein op, in gesprek met klanten. Ik heb er zin in! reageer retweet
bijna het hele land heeft dat nu toch wel zo'n beetje?quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef b2py het volgende:
Ik hoop dan dat ze geklaagd hebben over het uitblijven van de kwartiersdienst..
Maar het is wel een beweegbaar puntstuk. En dat is toch iets aparts.quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
1:34,7 is nou ook weer niet echt een afwijkende maat: daar liggen er heel wat van in Nederland.
niet echt. Het meeste is halfuursdienst en op sommige trajecten rijdt er overdag zelfs nog een uursdienst.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
bijna het hele land heeft dat nu toch wel zo'n beetje?
Dat is balenquote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
En de score gaat door: drie dagen naar m'n werk en terug, vier keer gezeik met de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |