abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:47:38 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_110288867
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_110288999
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik durf eerlijk gezegd geen lijstjes te posten :P
Maar ik werk eraan met de psychologe.
Ook aan mijn zelfvertrouwen enzo :P
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
en waarom post je in dit topic?
pi_110289060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
en waarom post je in dit topic?
Ik post in dit topic zodat ik een voorbeeld kan nemen aan anderen die lijstjes posten.
En hoe anderen dieeten aanpakken te zien en ook een voorbeeld aan te nemen die te nemen. :)
Twiddel
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:54:41 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_110289149
maar summer post wel eens lijstjes :P
disclaimer
pi_110289305
Kijk, ik weet dat ik zo nu en dan niet goed eet.
Ik weet ook niet hoe je verstandig moet dieeten.
Daarom kijk ik vaak naar anderen hoe zij het doen.
Van commentaar op mijn lijstjes pik ik meestal alleen het negatieve op en maak ik dat 10x erger dan dat het is en kan ik zo ruzie maken.
Dat wil ik niet
Plus, ik ben dan nog de hele avond bezig met dat kritiek.

Daarom post ik ook niet zo vaak lijstjes, om mijzelf een beetje te beschermen.

De lijstjes die jullie posten, daar steek ik veel van op.
Dat bijvoorbeeld kwark een goed idee als toetje is, dat teveel fruit niet goed is, dat je best soms je mag laten gaan (bijvoorbeeld met pasen)
Dat wist ik niet maar weet ik nu wel :)

Daarom post ik hier :P
Twiddel
pi_110289366
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110289412
Ik post hier omdat ik jullie zo leuk vind. :p
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110289421
Dat zijn goede redenen Summer
pi_110289429
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen :')
pi_110289501
Het is vandaag door het late wakker worden een beetje vreemd gegaan:
O. 2 boterhammen kaas
T. 3 crackers met pindakaas
D. Ovenschotel met pasta en veel groenten en een beetje vlees
T. 4 crackers met pindakaas
T. Appel (denk ik)

Morgen weer een goede dag
pi_110289730
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen :')
Herkenbaar :D Alleen ik val zomaar ineens wel af op het moment *O*

Ik zit in een PMS-mood en dit wilde ik vanavond kopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik gekocht:
SPOILER
En nu drink ik thee. En ik heb nog steeds zin in die milkshakes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110289849
Lijstje 1 : :9
Lijstje 2 : :r maar wel beter. :'(
pi_110289904
Ik heb nog steeds zo'n behoefte aan lijstje 1 _O-

Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110290229
Een keer zondigen moet kunnen, zolang je maar niet te hard uit de bocht vliegt
pi_110290391
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:

Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
Dan zet ik nu de patatpan nog aan ja. En laat ik thuisbezorgd.nl ben en jerry's brengen. Daar heb ik zwaar behoefte aan voel ik. Ik bloed weer met liters.
pi_110290544
Ik heb gewoon een niet zo leuke dag achter de rug... niks in huis dus ik vreet mezelf dan ook niet vol met slechte dingen.
pi_110290600
Dat dus ll. Ik haat vrijdagen. Echt ik haat ze.
pi_110290677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus ll. Ik haat vrijdagen. Echt ik haat ze.
Maar waarom? Het is het begin van het weekend.

En de winkel is nog een half uur open en ik twijfel of ik wat ga halen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 20:27:07 ]
pi_110291213
Hoi , wezen sporten weer , wat een drama , blergh , geen zin , het is dat de cm''s , en de kilo''s van mn lijf vliegen. maar jezus wat ben ik het beu.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110291442
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Joene het volgende:
Hoi , wezen sporten weer , wat een drama , blergh , geen zin , het is dat de cm''s , en de kilo''s van mn lijf vliegen. maar jezus wat ben ik het beu.
Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?
pi_110291540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?
Nee ik moet gewoon weer ff mn motivatie bijelkaar rapen maar al met al door griep, drukte ,paas etc gewoon weinig gesport de laatste tijd en dan vind ik het zo verrot moeilijk het weer op te pakken,.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110291596
Joene is uit ritme. Hij is ruim een week niet geweest. Ja dan valt het helemaal tegen ja.
Wordt aan gewerkt. Komt goed.
pi_110291831
Eerst maar weer is gewoon maandag,woensdag,donderdag sporten volgende week gewoon ritme weer oppakken.
pi_110291961
En dan gaat het ook gewoon weer. Ik was vandaag gaan krachttrainen, 2 weken zat ertussen. Dat was goed afzien. Ik had ook het gevoel van laat maar. Maar ik weet gewoon dat het aan mezelf ligt, dat ik gewoon m'n ritme van 3/4 x per week moet aanhouden. Niet afzwakken naar 2x.
pi_110292048
ik heb nu meer een motivatie van 0x per week :D
pi_110292168
Ja. Maar das een de periode die nu geweest is. Nu komt er weer gewoon een rustige periode aan en dan kun je wel weer. Even weer balans vinden. En ik weet, je vond het niet leuk, maar ook niet heel erg. En je voelde je prima als je was geweest. Dus ik ga je ff onwijs onder je kont schoppen.
pi_110292306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef Ticootje het volgende:
. Dus ik ga je ff onwijs onder je kont schoppen.
Beloof je dat :9
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 20:57:57 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110292425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:

Mijn lichaam bezeikt de boel regelmatig dan hoor... Het speelt een spelletje met mijn hersenen :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110292552
Ik moet maandag maar weer eens wegen in de sportschool. De laatste kilo's waar ik echt hard voor had gewerkt zitten er allemaal weer aan.
pi_110292642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet maandag maar weer eens wegen in de sportschool. De laatste kilo's waar ik echt hard voor had gewerkt zitten er allemaal weer aan.
Ik moet dinsdag geloof ik weer naar dietiste!
pi_110292783
Ik vindhet sporten echt heerlijk :D

Lijstje:

O: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met runderrookvlees
S: 1 uur bodyshape
T; plakje volkorenontbijtkoek
L: bak magere kwark met cruesli en een appel
D: 2,5 pannenkoek met zelfgemaakte aardbeienjam
T: latte

en nu nog even heel veel water...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110292859
Ik weet precies waar het van komt. Maar echt tegenhouden lukt niet. Gewoon alleen maar honger. En ik probeer in te houden, maar dan eet ik gewoon 2x warm bijvoorbeeld.

Maar nu eindelijk ongesteld, vandaag ook dus eindelijk weer dat het wel ging zonder bijna flauw te gaan van de honger. En ik eet gewoon voldoende. 4 boterhammen bij de lunch en een half uur later alweer slap voelen. Niet goed.
pi_110292880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Vicky het volgende:
Ik vindhet sporten echt heerlijk :D

Lijstje:

O: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met runderrookvlees
S: 1 uur bodyshape
T; plakje volkorenontbijtkoek
L: bak magere kwark met cruesli en een appel
D: 2,5 pannenkoek met zelfgemaakte aardbeienjam
T: latte

en nu nog even heel veel water...
Ja nou ik ben gewoon geen sporten heb er een tiefus hekel aan echt, en was gewoon goed bezig, maar uit ritme door dingen en ik kom er nu dus gewoon super slecht weer in , baal onwijs van mezelf.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 21:07:41 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110292888
Steenkoud...
pi_110292945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Steenkoud...
Verwarming staat hier op 21 en ik lig met 2 truien en een fleecedeken op de bank. :')
pi_110293004
Wij hebben de verwarming ook aan, terwijl we die de halve winter meestal niet aan hadden :')
pi_110293071
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:07 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja nou ik ben gewoon geen sporten heb er een tiefus hekel aan echt, en was gewoon goed bezig, maar uit ritme door dingen en ik kom er nu dus gewoon super slecht weer in , baal onwijs van mezelf.
balen idd...
je was zo lekker bezig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110293141
oeh de poepthee helpt! Ik ben overtuigd! Vandaag voor de 2e keer naar de wc geweest. Dat is echt een eeuwigheid geleden O+
pi_110293318
ik heb die poepthee niet echt nodig denk ik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110293339
Ik ook gelukkig niet *O*
pi_110293405
Ik denk dat ik ook poepthee ga kopen. Hoe vaker poepen hoe beter. Poepen is goed.
pi_110293444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik ook poepthee ga kopen. Hoe vaker poepen hoe beter. Poepen is goed.
_O-
maar te veel laxerend is ook nie goed..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110293500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

_O-
maar te veel laxerend is ook nie goed..
Teveel poepen kan niet.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:17:50 #45
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110293515
Zo uur Kickfun, voelde goed. Lekkere zware les, ik ben kapot!

Morgen moet er toch echt wel wat af zijn zo onderhand.

kheb alleen zo'n last van mijn rug. Typisch PMS kwaaltje in mijn geval. :'(
pi_110293547
Sil ook al PMS :+
pi_110293575
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Verwarming staat hier op 21 en ik lig met 2 truien en een fleecedeken op de bank. :')
Hier ook :')

Ik heb een paar toastjes gepakt, met een paar plakkies kaas... Glas water erachteraan en nou is het wel weer klaar....
Valt me weer mee. Meestal blijf ik trek hebben :@

Bedenk me net ook dat ik van een maaltijdsoepje niet echt vol kon zitten...
Rare dag was raar, straks lekker slapen en morgen weer normaal ^O^
pi_110293613
Nou. Het is echt beter voor m'n omgeving dat bij mij de dijken door zijn. Ik had gewoon last van m'n eigen humeur.
pi_110293741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou. Het is echt beter voor m'n omgeving dat bij mij de dijken door zijn. Ik had gewoon last van m'n eigen humeur.
whaha.. ben ik blij dat je een stukkie verder woont ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110293771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef deerntie het volgende:
oeh de poepthee helpt! Ik ben overtuigd! Vandaag voor de 2e keer naar de wc geweest. Dat is echt een eeuwigheid geleden O+
2 keer op een dag is toch niet gezond o.O
pi_110293799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha.. ben ik blij dat je een stukkie verder woont ;)
Geloof me, via whatsapp kun je prima bekvechten.
pi_110293800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

wromnie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110293811
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik heb geen WA gezien van je :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110293827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Herkenbaar :D
pi_110293879
En ik word hier al dagenlang een beetje gestoord van een boem-boem-boem geluid van een bas ergens. Maar ik weet niet waar het vandaan komt en het is nauwelijks hoorbaar, meer voelbaar op mijn oren (if that makes sense) en ik word er helemaal nerveuzig van :(
pi_110293902
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij kunnen dat !
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 21:25:18 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110293913
quote:

[..]

Hoebedoellu?

Ik zit nu in zo'n huispakbroek van velours op de bank, mijn enige broek... Dadelijk deken en koffie verkeerd erbij.
pi_110293919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

wromnie?
Belachelijk vaak o.O
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:25:28 #59
54772 Silmarwen
pi_110293923
Oh dat heb ik ook. Dan hoor ik mezelf gewoon snauwen, en word ik gewoon saggo van mijn eigen humeur...

Wij vrouwvolk, hebben het maar zwaar!

Knut wil nu dat ik iets zeg, maar ik heb hem even boos aangekeken, en nu houdt hij zijn bek.
pi_110293953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Belachelijk vaak o.O
ben ik het niet mee eens..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110294064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
Oh dat heb ik ook. Dan hoor ik mezelf gewoon snauwen, en word ik gewoon saggo van mijn eigen humeur...

Wij vrouwvolk, hebben het maar zwaar!

Knut wil nu dat ik iets zeg, maar ik heb hem even boos aangekeken, en nu houdt hij zijn bek.
Knut weet hoelaat het is zeg maar. :')
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 21:27:40 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110294066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Isabeau het volgende:
En ik word hier al dagenlang een beetje gestoord van een boem-boem-boem geluid van een bas ergens. Maar ik weet niet waar het vandaan komt en het is nauwelijks hoorbaar, meer voelbaar op mijn oren (if that makes sense) en ik word er helemaal nerveuzig van :(
Zo vreselijk irritant is dat! Ze zijn hier in Maastricht met die tunnel bezig... Heel leuk, vooral midden in de nacht :X en helemaal als je dan vraagt 'hoor je dat ook' en je dan meewarig aangekeken wordt door je partner.
pi_110294104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Belachelijk vaak o.O
Whehehehe
WTF ?

Gewoon wakker worden , koffie drinken , Poepen.

Ontbijten , op het werk aankomen , poepen !

Lunchen , paar uur later , poepen !
pi_110294148
Jemig... als het bij mij eens per week is, is het al vaak
pi_110294149
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Sjeen het volgende:

Zo vreselijk irritant is dat! Ze zijn hier in Maastricht met die tunnel bezig... Heel leuk, vooral midden in de nacht :X en helemaal als je dan vraagt 'hoor je dat ook' en je dan meewarig aangekeken wordt door je partner.
Ik voel het ook bij mijn keel :') het is gewoon een enorm rotgevoel/geluid!
Maar het is geen luide muziek oid en ik weet niet eens of het van buren naast ons, boven of onder ons komt _O-
pi_110294172
Ja. Peukie doen en redbull drinken en dan moeten rennen. Zo heerlijk is dat.
pi_110294178
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat krijg je als je weinig eet :+
pi_110294200
quote:
Dat is dus ernstig ongezond , meer vezels vreten ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 21:30:34 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110294249
quote:
Alles tussen de een keer per week en de vijf keer per dag wordt voor een volwassene als normaal gezien, lees ik.
pi_110294294
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat is dus ernstig ongezond , meer vezels vreten ?
of nog meer drinken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_110294308
quote:
Dat is ongezond!
pi_110294366
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Alles tussen de een keer per week en de vijf keer per dag wordt voor een volwassene als normaal gezien, lees ik.
Serieus 1x per week gezond ? als ik dat zou doen dan schijt ik de pot doormidden denk ik :D
pi_110294401
Ik beweeg niet weinig
Eet elke dag fruit en ruim 250gram groentes
Eet volkoren brood/pasta. Zilvervlies rijst
En drink gemiddeld twee potten thee en veel glazen water.
Volgens mij eet ik momenteel ook niet erg weinig.

Naja... ik zit iets onder het gemiddelde
pi_110294406
quote:

[..]

Gezonder dan 1x in de 3 dagen en je dan een half uur de pleuris moeten drukken voor dr wat uit komt *O*
pi_110294526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef deerntie het volgende:

[..]

Gezonder dan 1x in de 3 dagen en je dan een half uur de pleuris moeten drukken voor dr wat uit komt *O*
Aambeien poepen!!
pi_110294577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik beweeg niet weinig
Eet elke dag fruit en ruim 250gram groentes
Eet volkoren brood/pasta. Zilvervlies rijst
En drink gemiddeld twee potten thee en veel glazen water.
Volgens mij eet ik momenteel ook niet erg weinig.

Naja... ik zit iets onder het gemiddelde
Nou je maakt mij serieus niet wijs als je elke dag genoeg eet en goede vezels binnenkrijgt , dat je maar 1x per week naar de plee hoeft .
pi_110294640
nou maar hopen dat die poepthee ook blijft helpen als je het vaker drinkt...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 21:37:13 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110294646
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou je maakt mij serieus niet wijs als je elke dag genoeg eet en goede vezels binnenkrijgt , dat je maar 1x per week naar de plee hoeft .
Geen vlees eten maakt best een verschil, denk ik...
pi_110294659
Misschien werken onze lichamen anders, want ik heb geen last van verstopping.
pi_110294670
Cots misschien dat jouw lijf toch wat klappen heeft gehad van je rare eten.
pi_110294679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien werken onze lichamen anders, want ik heb geen last van verstopping.
Plakschijt ?
pi_110294713
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Geen vlees eten maakt best een verschil, denk ik...
Klopt. Als het me te lang duurt (want eens per week is nu en dat zie ik als een verbetering) zorg ik gewoon voor vlees in de maaltijd, dan heb ik binnen een paar uur diarree
pi_110294723
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Plakschijt ?
Nope
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:07:29 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_110296380
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Plakschijt ?
nee, dat krijg je juist van vlees :P

12 kilometer lopen met halfverkouden hoofd :')
disclaimer
pi_110296486
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat krijg je juist van vlees :P

12 kilometer lopen met halfverkouden hoofd :')
Lopen of wandelen ?
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:13:56 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_110296712
quote:

[..]

jawel joh, hoe vaker hoe beter, zolang het gewoon smeuiig is en geen diarree of steenharde keutels :D
disclaimer
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:14:48 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_110296764
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Lopen of wandelen ?
lopen, ik vind wandelen slenteren, lopen is stevig doorstappen en rennen is hardlopen :P
disclaimer
pi_110298711
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lopen, ik vind wandelen slenteren, lopen is stevig doorstappen en rennen is hardlopen :P
Lopen is hardlopen :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:56:10 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_110298811
nee, lopen is lopen?
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 23:44:02 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110301148
Eens met SQ, ik heb bijvoorbeeld de 4Daagse gelopen ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:01:56 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_110301929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef Sjeen het volgende:
respect! O+
disclaimer
pi_110306623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef Sjeen het volgende:
De 4 daagse wandel je , het is namelijk de wandelvierdaagse ?
pi_110306723
Dat wandelen/lopen is een discussie zonder einde. Vriendlief zit al op de bank formule 1 te kijken. Ik va er ook maar eens uit. Heb krampen, zullen mijn darmen dan eindelijk willen op dit moment!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:05:10 #94
54772 Silmarwen
pi_110306731
Voel je je al wat beter Joycie?

Nou, die paaskilo is er dan nou eindelijk bijna af. Toch nog wat strenger gedaan en dat lijkt te helpen!
pi_110306832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat wandelen/lopen is een discussie zonder einde. Vriendlief zit al op de bank formule 1 te kijken. Ik va er ook maar eens uit. Heb krampen, zullen mijn darmen dan eindelijk willen op dit moment!
Ik kijk ook f1 <3
pi_110306878
Ik lig lekker nog in bed...
pi_110306909
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:05 schreef Silmarwen het volgende:
Voel je je al wat beter Joycie?

Nou, die paaskilo is er dan nou eindelijk bijna af. Toch nog wat strenger gedaan en dat lijkt te helpen!
Haay Sil,

Ik voel me elke dag iets beter. Ben een stuk minder stijf en de keel doet minder pijn. Eten gaat nog niet optimaal, maar daar komen er wel overeen kom in principe wel aan wat ik moet eten nu.

Denk dat ik maandag weer aan het werk ga, al zou ik het extra dagje niet werken ook wel fijn vinden haha ;)
pi_110306912
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik kijk ook f1 <3
Ben jij en met de eerste gp van het jaar en ook om 5-6 uur uit gegaan ;)
pi_110306985
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ben jij en met de eerste gp van het jaar en ook om 5-6 uur uit gegaan ;)
Yup, vroegah ! deed ik dat , australie was trouwens schappelijke tijd dit jaar :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:39:51 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_110307000
mogge!

Fijn dat het beter gaat joycie O+
sil, whoei!
Ik was vanmrgen ook exact alle paasgewicht kwijt *O*
disclaimer
pi_110307113
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Yup, vroegah ! deed ik dat , australie was trouwens schappelijke tijd dit jaar :)
Ik vond het behoorlijk vroeg! Haha! Ik heb te maken met een button ga... Dus was net best spannend.
pi_110307138
Zomeren wegen.. Erg benieuwd nu 2 dagen weer normaal gegeten. Dus kijken of de kilootjes erafblijven..
pi_110307144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Beetje friet/patat discussie omdat het in verschillende delen van Nederland een andere betekenis heeft ;) In België bijvoorbeeld is lopen altijd hardlopen. In het Noorden is lopen altijd wandelen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:54:42 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_110307156
pehehe dat wist ik dus echt niet :')
ik zal het voortaan stevig wandelen noemen dan :P
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:55:11 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_110307166
en belgie is heul geen deel van nederland ;(
disclaimer
pi_110307179
Nee, maar kan me zo voorstellen dat Zuid Nederland dan ook met lopen hardlopen bedoelt :D Alhoewel jij daar woont, dus dan zou je dat wel weten :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:57:31 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_110307195
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar kan me zo voorstellen dat Zuid Nederland dan ook met lopen hardlopen bedoelt :D Alhoewel jij daar woont, dus dan zou je dat wel weten :')
mja ik ben import he?
En ik kom van boven de rivieren en heb friet altijd friet genoemd. Dus geen idee. Het levert wel aardige matige discussies op :')
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:58:37 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_110307207
maar als je naar de supermarkt loopt, dan trek je toch ook geen sprintje?
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:58:55 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_110307211
/taalnasi
disclaimer
pi_110307213
Morgen mijn papa van 65 aanmoedigen bij een hardlooptocht van 5 mijl *O*
Alleen is het dan altijd stralend mooi weer, maar dat zie ik morgen nog niet gebeuren.
pi_110307218
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je naar de supermarkt loopt, dan trek je toch ook geen sprintje?
Bij ons niet nee :7 In Vlaanderen wel denk ik.
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:00:18 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_110307225
chapeau voor je papa :D
disclaimer
pi_110307227
Eetlijstje van vandaag:

O: Boterhammen met roerei.
L: Kwark
D: Papa's bami

Tussendoor nog ergens een smoothie en ik denk een gevulde koek
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:01:34 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_110307244
gevulde koeken zijn evil :')

oh en ik ben zo blij dat ik de alcohol heb weerstaan jonge, ik ben abnormaal wakker :')
disclaimer
pi_110307266
Ik ga zo pas aan het ontbijt begonnen na de f1.. Dus vandaar kwark smiddags :p
pi_110307289
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
gevulde koeken zijn evil :')

oh en ik ben zo blij dat ik de alcohol heb weerstaan jonge, ik ben abnormaal wakker :')
Die zijn heel Evil ja.. Gisteren avond ook een op. Kon er daarna goed vanaf blijven.. Dat kon ik normaal niet!

Gisteren een broek die te klein was gepast. Die krijg ik nu aan. Zit voor het mooie iets te strak, maar hij gaat dicht!

En mijn vriend zegt dat hij het goed zit bij mijn benen. Echt ik was zo gelukkig, tis pas 6 kilo maar vond het leuk om te horen omdat ik het zelf niet zie!
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:07:35 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_110307306
oh nou, zes kilo is ongeveer een kledingmaat, dus kei goed joh!
disclaimer
pi_110307336
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh nou, zes kilo is ongeveer een kledingmaat, dus kei goed joh!
Ik weet het! ga echt proberen voorlopig geen kleren te kopen. Al is dat wel lastig!
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:13:18 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_110307359
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het! ga echt proberen voorlopig geen kleren te kopen. Al is dat wel lastig!
Is ook nog niet nodig, een goede riem doet veel :D
Al moet ik zeggen dat ik wel baal van het feit dat er nog een halve bips bij past in mijn spijkerbroek, het staat zo sloppy :')
Voorlopig alleen geinvesteerd in een paar BH's en twee skinny's, de rest komt wel als ik op streef ben :Y
Oh en ik ga zo naar C&A voor een feestjurkje voor de bruiloft :@
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:14:00 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_110307368
ik ben nu van maat 48 naar 44 trouwens, dus ik kan weer bij gewonemensenwinkels shoppen O+
disclaimer
pi_110307479
93,6!!! Dus echt de 6 kilo nu!

Nog 3,6 voor 3 juni, en ik denk dat dat best moet lukken!! Daar heb ik 2 maanden voor!
pi_110307486
Zo , ik ga zo lekker de auto in , weekend wel weer niet teveel online ofzo :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:25:23 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_110307513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
93,6!!! Dus echt de 6 kilo nu!

Nog 3,6 voor 3 juni, en ik denk dat dat best moet lukken!! Daar heb ik 2 maanden voor!
dat gaat zeker lukken! *O*
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:46:25 #124
54772 Silmarwen
pi_110307745
Zou er graag nog 5 a 7 kilo afwillen voor juli. Maar gaat de laatste tijd niet zo hard meer...
3 Maanden 5 kilo... zou moeten lukken.
pi_110307824
Same here, Sil. Ik wil nog 8 kilo kwijt voor midden juli, maar gaat ook niet zo heel hard meer.
pi_110308158
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu van maat 48 naar 44 trouwens, dus ik kan weer bij gewonemensenwinkels shoppen O+
Ik van 50/52 naar 44/46 *O*
Maar mijn broek van 44 zit al slobberig

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 10:14:56 ]
pi_110308329
Wat gaat het goed met de meesten hier zeg O+

Jammer dat mensen (ik ook hoor) ophouden met posten als het slecht gaat :{
pi_110308392
Hier ook al een (klein) maatje kleiner *O* Gelukkig is mijn zusje ook aan het afvallen, dus ik krijg nu de kleren die zij niet meer past (en nee, I don't care) dus lekker gratis leuke kleren die nog wel mooi zitten in plaats van slobberen *O*
En I O+ poepthee! Vanochtend weer geweest, tussenstand is nu2x poepthee en 3x naar de wc in 1.5e dag O+ . Vanochtend ook 7 ons lichter dan gister, en dat ondanks dat ik al ontbijt heb gehad (normaal weeg ik voor het ontbijten) en ondanks dat ik gister een enorme kutdag had met eten..denk aan 2x gebak en nog meer snaaierijen..

*O*
pi_110308778
Ik ga morgen met vriendlief KFC eten, dat heeft hij echt verdiend met het al weken meedoen met mij, maar nu schrik ik mij echt kapot aan de punten (jaja, weight watchers) dat alles daar kost. Kan de rest van de dag eigenlijk niets eten komt het op neer haha!
pi_110308885
is een kleinere portie nemen of een ander alternatief geen optie dan? Je hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde te eten als je vriend..
( ik eet nooit bij de kfc, dus heb geen idee wat ze er allemaal verkopen..)
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:57:03 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110308928
Gaaaaap. Ik zit met hele slaperige oogjes jullie avonturen bij te lezen. Heb weinig gemist zo te zien. Wil alleen even Summer2Bird een hart onder de riem steken. Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent, je bent lekker aan het leren wat je goed en fout doet en dat is super! Wij hadden ook niet in een keer het wiel uitgevonden hoor, ^O^ .

Ik ga me zo eens even op iens.nl registreren om een horror recensie te schrijven over Belgian Beer Cafe Boudewijn in Rotterdam. Mijn god zeg, hoeveel kan er fout gaan op een avond? We waren met zijn zessen. Er waren 3 bestelde (en door de ober aangeraden) bieren niet, de mosselen waren op, bestellingen werden vergeten, ze kwamen met 7 borden eten bij ons aan. Ik had een hamburger die nog niet eens gepeperd en gezouten was, laat staan dat er verder kruiden te bekennen waren. Het vlees van de anderen was allemaal koud en vrijwel rauw. We kregen allemaal 6 champignonnetjes als groente. Mijn patat was 3 keer in de frituur geweest zo knapperig en verbrand. De patat van de anderen kwam pas toen ze hun eten al ophadden. En toen we zeiden dat het niet gesmaakt had kregen we niet eens excuses of wat dan ook. /vent
En het ergste is nog dat ik dus een totaal niet lekkere Italiaanse bol, homp gehakt, vieze patat en te veel mayo om het smaak te geven op heb. En dat is echt zonde van de caloos!

Edit: vanwege goed voor de lijn en tijdgebrek ben ik met de auto gegaan. Echt efficiënt, al zagen die biertjes er wel errug lekker uit.
Spoilers!
pi_110308929
alternatief is geen optie, hij wilt echt KFC ;)
pi_110308954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Met alternatief bedoel ik een andere gerecht/menu/whatever. Maar like i said, geen idee wat ze daar verkopen, dus heb geen idee of er wel een alternatief is.
pi_110308971
Ik heb uitgezocht wat ik lekker vind en waarvan ik denk dat het een verantwoorde keuze is :) Weet dus nu al wat ik morgenavond eet :P
pi_110308987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaaaaap. Ik zit met hele slaperige oogjes jullie avonturen bij te lezen. Heb weinig gemist zo te zien. Wil alleen even Summer2Bird een hart onder de riem steken. Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent, je bent lekker aan het leren wat je goed en fout doet en dat is super! Wij hadden ook niet in een keer het wiel uitgevonden hoor, ^O^ .

Ik ga me zo eens even op iens.nl registreren om een horror recensie te schrijven over Belgian Beer Cafe Boudewijn in Rotterdam. Mijn god zeg, hoeveel kan er fout gaan op een avond? We waren met zijn zessen. Er waren 3 bestelde (en door de ober aangeraden) bieren niet, de mosselen waren op, bestellingen werden vergeten, ze kwamen met 7 borden eten bij ons aan. Ik had een hamburger die nog niet eens gepeperd en gezouten was, laat staan dat er verder kruiden te bekennen waren. Het vlees van de anderen was allemaal koud en vrijwel rauw. We kregen allemaal 6 champignonnetjes als groente. Mijn patat was 3 keer in de frituur geweest zo knapperig en verbrand. De patat van de anderen kwam pas toen ze hun eten al ophadden. En toen we zeiden dat het niet gesmaakt had kregen we niet eens excuses of wat dan ook. /vent
En het ergste is nog dat ik dus een totaal niet lekkere Italiaanse bol, homp gehakt, vieze patat en te veel mayo om het smaak te geven op heb. En dat is echt zonde van de caloos!
ik ken weinig mensen die daar graag gaan eten. Maar het bierassortiment is wel geweldig _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110309157
quote:

Edit: vanwege goed voor de lijn en tijdgebrek ben ik met de auto gegaan. Echt efficiënt, al zagen die biertjes er wel errug lekker uit.
Mooi dat je dat zegt over summer2bird, wij zijn ook geen natuurtalenten en doen ook dingen fout. Maar denk wel dat ze niet bang moet zijn voor onze kritieken en moet leren open te staan voor tips. Dat zal haar misschien nog meer kunnen helpen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:12:36 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110309211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mooi dat je dat zegt over summer2bird, wij zijn ook geen natuurtalenten en doen ook dingen fout. Maar denk wel dat ze niet bang moet zijn voor onze kritieken en moet leren open te staan voor tips. Dat zal haar misschien nog meer kunnen helpen.
Helemaal waar. Maar ze weet goed te benoemen waarom ze nog geen lijstjes durft te posten en praat er blijkbaar over met iemand en dat is natuurlijk een grote stap in de goede richting. Ze leert zichzelf gewoon goed kennen op dit moment en ik vind het altijd goed als mensen dat doen. Als je jezelf kent kan je pas veranderen.
Spoilers!
pi_110309232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Helemaal waar. Maar ze weet goed te benoemen waarom ze nog geen lijstjes durft te posten en praat er blijkbaar over met iemand en dat is natuurlijk een grote stap in de goede richting. Ze leert zichzelf gewoon goed kennen op dit moment en ik vind het altijd goed als mensen dat doen. Als je jezelf kent kan je pas veranderen.
Dat is zeker zo.
pi_110309567
quote:

Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Lezen ook veel fokkers het ^O^
Wat een waardeloze manier van met je klanten omgaan. En zonde van je geld en de kcals ja!
pi_110309619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik weet niet of ze dit in Nederland in het assortiment hebben, maar ik heb gezocht op meest gezonde keuzes bij KFC.

quote:
Kentucky Fried Chicken Picks

Is the drive-thru the fast lane to a heart attack? On the one hand, it's true: One slipup ("okay, sure, I'll take the large fries and apple pie with that") and you can add more than 800 high-in-saturated-fat calories to your takeout. But there is good news. Some of the burgers, sides, sandwiches, and even desserts aren't as bad for you as you might think. In fact, some are downright light! Here are 24 fast-food picks that are all figure-friendly -- unless of course you order them all at once.

KFC Mashed Potatoes with Gravy
120 calories
4.5g fat, 1g saturated fat
Even when made with milk and butter (some KFCs use these ingredients; others don't), mashed is always better than fried. Don't worry about the gravy; it adds only a few calories and just half a gram of fat.

KFC Original Recipe Drumstick
140 calories
8g fat, 2g saturated fat
Order one regular drumstick (avoid the Extra Crispy, which is just fast-food speak for "extra high in saturated and trans fats"), and fill up on the chain's better-for-you sides, such as corn on the cob, baked beans, or a small helping of the next two choices on our list.

KFC Potato Salad
180 calories
9g fat, 1.5g saturated fat
Made with red bell peppers, onions, celery, and about a tablespoon of mayo, this is a tasty, trans-fat-free alternative to the deep-fried Potato Wedges.

KFC Cole Slaw
190 calories
11g fat, 2g saturated fat
Cole slaw's two main ingredients have a lot going for them: Cabbage is an excellent source of vitamin C and fiber; carrots are chock-full of vitamins A, K, and C and potassium.

KFC Honey BBQ Sandwich
300 calories
6g fat, 1.5g saturated fat
Don't let the thick, sweet sauce fool you: This Southern specialty is actually the lowest-calorie full-size sandwich on the menu
pi_110309757
In ieder geval deze niet nemen O-)
quote:
KFC Chicken Pot Pie: 770 calories, 40g fat, 15g saturated fat
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:56:12 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110310004
Zo, het restaurant van gisteren is via Facebook, Fok en Iens.nl aan de digitale schandpaal genageld. Ha! ~O>
Spoilers!
pi_110310067
quote:

O+
Twiddel
pi_110310087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval deze niet nemen O-)

[..]

Wow :D _O-

Is dat niet zo'n hele emmer vol kip? :P
Twiddel
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:17:35 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_110310434
nee, da's een bucket, een pie is een soort hartige taart ragout smurrie geval :')

ik denk dat een bucket wel 3000 kcals bevat :D
disclaimer
pi_110310558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
nee, da's een bucket, een pie is een soort hartige taart ragout smurrie geval :')

ik denk dat een bucket wel 3000 kcals bevat :D
`Daarvan zullen ze vast zeggen dat je die niet alleen moet opeten :+
pi_110310564
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Jij gaat dat heus ooit wel. Ooit ben je het echt beu ipv alleen maar ik-mopper-wat-op-de-interwebz-beu

En dan ben jij binnen een half jaar op gewicht :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:23:59 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110310580
ik was laatst bij de kfc, na 10 uur in de avond, komt er een vrouw binnen met een dochtertje van anderhalf :{
ging dr kind ook nog friet te eten geven enzo, maar anderhalf, na 10 uur 's avonds :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:24:06 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_110310583
en mijn tussendoortje waren 4 kleine blokjes extra belegen kaas en 4 van die kleffe crackertjes. Smaaktestje meegedaan :')
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:24:42 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_110310597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:23 schreef Mirjam het volgende:
ik was laatst bij de kfc, na 10 uur in de avond, komt er een vrouw binnen met een dochtertje van anderhalf :{
ging dr kind ook nog friet te eten geven enzo, maar anderhalf, na 10 uur 's avonds :{
negers ;(
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:25:09 #151
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_110310608
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

negers ;(
nope -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:26:04 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_110310630
hoax, het was de kfc!!!
disclaimer
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:26:57 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110310656
I lolled :D
Spoilers!
pi_110311034
Ha bitches! 82,5 vanochtend! Dus -5,5 is de stand nu. :Y) . Al zal die laatste halve kilo wel alleen snot zijn ofzo want ik loop echt helemaal leeg :').

Enniewee, het geeft moed, nu op naar de BBQ workshop! :'), :Y).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:44:37 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_110311065
pehehe! Wel lekker Jarno, zit je nu net over de helft?
disclaimer
pi_110311146
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe! Wel lekker Jarno, zit je nu net over de helft?
Nah, de helft is -6,5. Als je er vanuit gaat dat ik op 88 ben begonnen en naar de 75 wil dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')