SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik durf eerlijk gezegd geen lijstjes te posten
Maar ik werk eraan met de psychologe.
Ook aan mijn zelfvertrouwen enzo
Ik post in dit topic zodat ik een voorbeeld kan nemen aan anderen die lijstjes posten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
en waarom post je in dit topic?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heb ik gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu drink ik thee. En ik heb nog steeds zin in die milkshakes."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dan zet ik nu de patatpan nog aan ja. En laat ik thuisbezorgd.nl ben en jerry's brengen. Daar heb ik zwaar behoefte aan voel ik. Ik bloed weer met liters.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n behoefte aan lijstje 1
Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
Maar waarom? Het is het begin van het weekend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus ll. Ik haat vrijdagen. Echt ik haat ze.
Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Joene het volgende:
Hoi , wezen sporten weer , wat een drama , blergh , geen zin , het is dat de cm''s , en de kilo''s van mn lijf vliegen. maar jezus wat ben ik het beu.
Nee ik moet gewoon weer ff mn motivatie bijelkaar rapen maar al met al door griep, drukte ,paas etc gewoon weinig gesport de laatste tijd en dan vind ik het zo verrot moeilijk het weer op te pakken,.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?
Beloof je datquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef Ticootje het volgende:
. Dus ik ga je ff onwijs onder je kont schoppen.
Mijn lichaam bezeikt de boel regelmatig dan hoor... Het speelt een spelletje met mijn hersenenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n behoefte aan lijstje 1
Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
Ik moet dinsdag geloof ik weer naar dietiste!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet maandag maar weer eens wegen in de sportschool. De laatste kilo's waar ik echt hard voor had gewerkt zitten er allemaal weer aan.
Ja nou ik ben gewoon geen sporten heb er een tiefus hekel aan echt, en was gewoon goed bezig, maar uit ritme door dingen en ik kom er nu dus gewoon super slecht weer in , baal onwijs van mezelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Vicky het volgende:
Ik vindhet sporten echt heerlijk
Lijstje:
O: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met runderrookvlees
S: 1 uur bodyshape
T; plakje volkorenontbijtkoek
L: bak magere kwark met cruesli en een appel
D: 2,5 pannenkoek met zelfgemaakte aardbeienjam
T: latte
en nu nog even heel veel water...
Verwarming staat hier op 21 en ik lig met 2 truien en een fleecedeken op de bank.quote:
balen idd...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja nou ik ben gewoon geen sporten heb er een tiefus hekel aan echt, en was gewoon goed bezig, maar uit ritme door dingen en ik kom er nu dus gewoon super slecht weer in , baal onwijs van mezelf.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik ook poepthee ga kopen. Hoe vaker poepen hoe beter. Poepen is goed.
Teveel poepen kan niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
maar te veel laxerend is ook nie goed..
Hier ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verwarming staat hier op 21 en ik lig met 2 truien en een fleecedeken op de bank.
whaha.. ben ik blij dat je een stukkie verder woontquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou. Het is echt beter voor m'n omgeving dat bij mij de dijken door zijn. Ik had gewoon last van m'n eigen humeur.
2 keer op een dag is toch niet gezond o.Oquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef deerntie het volgende:
oeh de poepthee helpt! Ik ben overtuigd! Vandaag voor de 2e keer naar de wc geweest. Dat is echt een eeuwigheid geleden
Geloof me, via whatsapp kun je prima bekvechten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha.. ben ik blij dat je een stukkie verder woont
wromnie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
2 keer op een dag is toch niet gezond o.O
ik heb geen WA gezien van jequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geloof me, via whatsapp kun je prima bekvechten.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou. Het is echt beter voor m'n omgeving dat bij mij de dijken door zijn. Ik had gewoon last van m'n eigen humeur.
Wij kunnen dat !quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geloof me, via whatsapp kun je prima bekvechten.
Hoebedoellu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens..quote:
Knut weet hoelaat het is zeg maar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
Oh dat heb ik ook. Dan hoor ik mezelf gewoon snauwen, en word ik gewoon saggo van mijn eigen humeur...
Wij vrouwvolk, hebben het maar zwaar!
Knut wil nu dat ik iets zeg, maar ik heb hem even boos aangekeken, en nu houdt hij zijn bek.
Zo vreselijk irritant is dat! Ze zijn hier in Maastricht met die tunnel bezig... Heel leuk, vooral midden in de nachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Isabeau het volgende:
En ik word hier al dagenlang een beetje gestoord van een boem-boem-boem geluid van een bas ergens. Maar ik weet niet waar het vandaan komt en het is nauwelijks hoorbaar, meer voelbaar op mijn oren (if that makes sense) en ik word er helemaal nerveuzig van
Whehehehequote:
Ik voel het ook bij mijn keelquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Sjeen het volgende:
Zo vreselijk irritant is dat! Ze zijn hier in Maastricht met die tunnel bezig... Heel leuk, vooral midden in de nachten helemaal als je dan vraagt 'hoor je dat ook' en je dan meewarig aangekeken wordt door je partner.
Dat krijg je als je weinig eetquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig... als het bij mij eens per week is, is het al vaak
Dat is dus ernstig ongezond , meer vezels vreten ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles tussen de een keer per week en de vijf keer per dag wordt voor een volwassene als normaal gezien, lees ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
of nog meer drinken..quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is dus ernstig ongezond , meer vezels vreten ?
Dat is ongezond!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Serieus 1x per week gezond ? als ik dat zou doen dan schijt ik de pot doormidden denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alles tussen de een keer per week en de vijf keer per dag wordt voor een volwassene als normaal gezien, lees ik.
Gezonder dan 1x in de 3 dagen en je dan een half uur de pleuris moeten drukken voor dr wat uit komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aambeien poepen!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef deerntie het volgende:
[..]
Gezonder dan 1x in de 3 dagen en je dan een half uur de pleuris moeten drukken voor dr wat uit komt
Nou je maakt mij serieus niet wijs als je elke dag genoeg eet en goede vezels binnenkrijgt , dat je maar 1x per week naar de plee hoeft .quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik beweeg niet weinig
Eet elke dag fruit en ruim 250gram groentes
Eet volkoren brood/pasta. Zilvervlies rijst
En drink gemiddeld twee potten thee en veel glazen water.
Volgens mij eet ik momenteel ook niet erg weinig.
Naja... ik zit iets onder het gemiddelde
Geen vlees eten maakt best een verschil, denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou je maakt mij serieus niet wijs als je elke dag genoeg eet en goede vezels binnenkrijgt , dat je maar 1x per week naar de plee hoeft .
Plakschijt ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien werken onze lichamen anders, want ik heb geen last van verstopping.
Klopt. Als het me te lang duurt (want eens per week is nu en dat zie ik als een verbetering) zorg ik gewoon voor vlees in de maaltijd, dan heb ik binnen een paar uur diarreequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen vlees eten maakt best een verschil, denk ik...
Lopen of wandelen ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat krijg je juist van vlees
12 kilometer lopen met halfverkouden hoofd
jawel joh, hoe vaker hoe beter, zolang het gewoon smeuiig is en geen diarree of steenharde keutelsquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
lopen, ik vind wandelen slenteren, lopen is stevig doorstappen en rennen is hardlopenquote:
Lopen is hardlopenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lopen, ik vind wandelen slenteren, lopen is stevig doorstappen en rennen is hardlopen
respect!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef Sjeen het volgende:
Eens met SQ, ik heb bijvoorbeeld de 4Daagse gelopen
De 4 daagse wandel je , het is namelijk de wandelvierdaagse ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef Sjeen het volgende:
Eens met SQ, ik heb bijvoorbeeld de 4Daagse gelopen
Ik kijk ook f1 <3quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat wandelen/lopen is een discussie zonder einde. Vriendlief zit al op de bank formule 1 te kijken. Ik va er ook maar eens uit. Heb krampen, zullen mijn darmen dan eindelijk willen op dit moment!
Haay Sil,quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:05 schreef Silmarwen het volgende:
Voel je je al wat beter Joycie?
Nou, die paaskilo is er dan nou eindelijk bijna af. Toch nog wat strenger gedaan en dat lijkt te helpen!
Ben jij en met de eerste gp van het jaar en ook om 5-6 uur uit gegaanquote:
Yup, vroegah ! deed ik dat , australie was trouwens schappelijke tijd dit jaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ben jij en met de eerste gp van het jaar en ook om 5-6 uur uit gegaan
Ik vond het behoorlijk vroeg! Haha! Ik heb te maken met een button ga... Dus was net best spannend.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Yup, vroegah ! deed ik dat , australie was trouwens schappelijke tijd dit jaar
Beetje friet/patat discussie omdat het in verschillende delen van Nederland een andere betekenis heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat wandelen/lopen is een discussie zonder einde. Vriendlief zit al op de bank formule 1 te kijken. Ik va er ook maar eens uit. Heb krampen, zullen mijn darmen dan eindelijk willen op dit moment!
mja ik ben import he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar kan me zo voorstellen dat Zuid Nederland dan ook met lopen hardlopen bedoeltAlhoewel jij daar woont, dus dan zou je dat wel weten
Bij ons niet neequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je naar de supermarkt loopt, dan trek je toch ook geen sprintje?
Die zijn heel Evil ja.. Gisteren avond ook een op. Kon er daarna goed vanaf blijven.. Dat kon ik normaal niet!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
gevulde koeken zijn evil
oh en ik ben zo blij dat ik de alcohol heb weerstaan jonge, ik ben abnormaal wakker
Ik weet het! ga echt proberen voorlopig geen kleren te kopen. Al is dat wel lastig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh nou, zes kilo is ongeveer een kledingmaat, dus kei goed joh!
Is ook nog niet nodig, een goede riem doet veelquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het! ga echt proberen voorlopig geen kleren te kopen. Al is dat wel lastig!
dat gaat zeker lukken!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:22 schreef J0ycie88 het volgende:
93,6!!! Dus echt de 6 kilo nu!
Nog 3,6 voor 3 juni, en ik denk dat dat best moet lukken!! Daar heb ik 2 maanden voor!
Ik van 50/52 naar 44/46quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu van maat 48 naar 44 trouwens, dus ik kan weer bij gewonemensenwinkels shoppen
Met alternatief bedoel ik een andere gerecht/menu/whatever. Maar like i said, geen idee wat ze daar verkopen, dus heb geen idee of er wel een alternatief is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
alternatief is geen optie, hij wilt echt KFC
ik ken weinig mensen die daar graag gaan eten. Maar het bierassortiment is wel geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaaaaap. Ik zit met hele slaperige oogjes jullie avonturen bij te lezen. Heb weinig gemist zo te zien. Wil alleen even Summer2Bird een hart onder de riem steken. Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent, je bent lekker aan het leren wat je goed en fout doet en dat is super! Wij hadden ook niet in een keer het wiel uitgevonden hoor,.
Ik ga me zo eens even op iens.nl registreren om een horror recensie te schrijven over Belgian Beer Cafe Boudewijn in Rotterdam. Mijn god zeg, hoeveel kan er fout gaan op een avond? We waren met zijn zessen. Er waren 3 bestelde (en door de ober aangeraden) bieren niet, de mosselen waren op, bestellingen werden vergeten, ze kwamen met 7 borden eten bij ons aan. Ik had een hamburger die nog niet eens gepeperd en gezouten was, laat staan dat er verder kruiden te bekennen waren. Het vlees van de anderen was allemaal koud en vrijwel rauw. We kregen allemaal 6 champignonnetjes als groente. Mijn patat was 3 keer in de frituur geweest zo knapperig en verbrand. De patat van de anderen kwam pas toen ze hun eten al ophadden. En toen we zeiden dat het niet gesmaakt had kregen we niet eens excuses of wat dan ook. /vent
En het ergste is nog dat ik dus een totaal niet lekkere Italiaanse bol, homp gehakt, vieze patat en te veel mayo om het smaak te geven op heb. En dat is echt zonde van de caloos!
Mooi dat je dat zegt over summer2bird, wij zijn ook geen natuurtalenten en doen ook dingen fout. Maar denk wel dat ze niet bang moet zijn voor onze kritieken en moet leren open te staan voor tips. Dat zal haar misschien nog meer kunnen helpen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaaaaap. Ik zit met hele slaperige oogjes jullie avonturen bij te lezen. Heb weinig gemist zo te zien. Wil alleen even Summer2Bird een hart onder de riem steken. Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent, je bent lekker aan het leren wat je goed en fout doet en dat is super! Wij hadden ook niet in een keer het wiel uitgevonden hoor,.
Ik ga me zo eens even op iens.nl registreren om een horror recensie te schrijven over Belgian Beer Cafe Boudewijn in Rotterdam. Mijn god zeg, hoeveel kan er fout gaan op een avond? We waren met zijn zessen. Er waren 3 bestelde (en door de ober aangeraden) bieren niet, de mosselen waren op, bestellingen werden vergeten, ze kwamen met 7 borden eten bij ons aan. Ik had een hamburger die nog niet eens gepeperd en gezouten was, laat staan dat er verder kruiden te bekennen waren. Het vlees van de anderen was allemaal koud en vrijwel rauw. We kregen allemaal 6 champignonnetjes als groente. Mijn patat was 3 keer in de frituur geweest zo knapperig en verbrand. De patat van de anderen kwam pas toen ze hun eten al ophadden. En toen we zeiden dat het niet gesmaakt had kregen we niet eens excuses of wat dan ook. /vent
En het ergste is nog dat ik dus een totaal niet lekkere Italiaanse bol, homp gehakt, vieze patat en te veel mayo om het smaak te geven op heb. En dat is echt zonde van de caloos!
Edit: vanwege goed voor de lijn en tijdgebrek ben ik met de auto gegaan. Echt efficiënt, al zagen die biertjes er wel errug lekker uit.
Helemaal waar. Maar ze weet goed te benoemen waarom ze nog geen lijstjes durft te posten en praat er blijkbaar over met iemand en dat is natuurlijk een grote stap in de goede richting. Ze leert zichzelf gewoon goed kennen op dit moment en ik vind het altijd goed als mensen dat doen. Als je jezelf kent kan je pas veranderen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mooi dat je dat zegt over summer2bird, wij zijn ook geen natuurtalenten en doen ook dingen fout. Maar denk wel dat ze niet bang moet zijn voor onze kritieken en moet leren open te staan voor tips. Dat zal haar misschien nog meer kunnen helpen.
Dat is zeker zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ze weet goed te benoemen waarom ze nog geen lijstjes durft te posten en praat er blijkbaar over met iemand en dat is natuurlijk een grote stap in de goede richting. Ze leert zichzelf gewoon goed kennen op dit moment en ik vind het altijd goed als mensen dat doen. Als je jezelf kent kan je pas veranderen.
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Edit: vanwege goed voor de lijn en tijdgebrek ben ik met de auto gegaan. Echt efficiënt, al zagen die biertjes er wel errug lekker uit.
En ik weet niet of ze dit in Nederland in het assortiment hebben, maar ik heb gezocht op meest gezonde keuzes bij KFC.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
alternatief is geen optie, hij wilt echt KFC
quote:Kentucky Fried Chicken Picks
Is the drive-thru the fast lane to a heart attack? On the one hand, it's true: One slipup ("okay, sure, I'll take the large fries and apple pie with that") and you can add more than 800 high-in-saturated-fat calories to your takeout. But there is good news. Some of the burgers, sides, sandwiches, and even desserts aren't as bad for you as you might think. In fact, some are downright light! Here are 24 fast-food picks that are all figure-friendly -- unless of course you order them all at once.
KFC Mashed Potatoes with Gravy
120 calories
4.5g fat, 1g saturated fat
Even when made with milk and butter (some KFCs use these ingredients; others don't), mashed is always better than fried. Don't worry about the gravy; it adds only a few calories and just half a gram of fat.
KFC Original Recipe Drumstick
140 calories
8g fat, 2g saturated fat
Order one regular drumstick (avoid the Extra Crispy, which is just fast-food speak for "extra high in saturated and trans fats"), and fill up on the chain's better-for-you sides, such as corn on the cob, baked beans, or a small helping of the next two choices on our list.
KFC Potato Salad
180 calories
9g fat, 1.5g saturated fat
Made with red bell peppers, onions, celery, and about a tablespoon of mayo, this is a tasty, trans-fat-free alternative to the deep-fried Potato Wedges.
KFC Cole Slaw
190 calories
11g fat, 2g saturated fat
Cole slaw's two main ingredients have a lot going for them: Cabbage is an excellent source of vitamin C and fiber; carrots are chock-full of vitamins A, K, and C and potassium.
KFC Honey BBQ Sandwich
300 calories
6g fat, 1.5g saturated fat
Don't let the thick, sweet sauce fool you: This Southern specialty is actually the lowest-calorie full-size sandwich on the menu
quote:KFC Chicken Pot Pie: 770 calories, 40g fat, 15g saturated fat
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
`Daarvan zullen ze vast zeggen dat je die niet alleen moet opetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
nee, da's een bucket, een pie is een soort hartige taart ragout smurrie geval
ik denk dat een bucket wel 3000 kcals bevat
Jij gaat dat heus ooit wel. Ooit ben je het echt beu ipv alleen maar ik-mopper-wat-op-de-interwebz-beuquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen
negersquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:23 schreef Mirjam het volgende:
ik was laatst bij de kfc, na 10 uur in de avond, komt er een vrouw binnen met een dochtertje van anderhalf
ging dr kind ook nog friet te eten geven enzo, maar anderhalf, na 10 uur 's avonds
Nah, de helft is -6,5. Als je er vanuit gaat dat ik op 88 ben begonnen en naar de 75 wil dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe! Wel lekker Jarno, zit je nu net over de helft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |