Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Bart het volgende:
Hier in Zaandam hebben we trouwens de Partij voor de IJsbaan.
One-issue-partijen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Matige actie iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
die heeft het niet begrepen dus
En dan is het ook nog eens de 13equote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Brrrr koud lokaalmaar vandaag lijkt weer goed te gaan
Staat op de planningquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef MaJo het volgende:
NaamtopicWeekend
Red, ga je morgen ook naar de verjaardag van H. waar Asmo is?
Ah gezelligquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat op de planningeea onder voorbehoud Tinu natuurlijk
Lief van je. Dankjewel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef iamredleader het volgende:
Hiervandaan trouwens een dikkevoor Diaan
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ-sc trekt hoogstpersoonlijk de Nederlandse economie uit het slop, zoveel auto's als dat ze hier kopen
Jan-Kees heeft al zoveel minnetjes...één meer of minder maakt ook niets meer uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Dat laatste is juist goed, dat laatste heet bij de Nederlandse regering tegenwoordig ontwikkelingshulp. Dan hoeven ze het zelf niet meer uit te geven en toch kunnen ze zeggen dat we veel geld naar het buitenland brengenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Tja, die arme Zwitsers kunnen het wel gebruiken ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat laatste is juist goed, dat laatste heet bij de Nederlandse regering tegenwoordig ontwikkelingshulp. Dan hoeven ze het zelf niet meer uit te geven en toch kunnen ze zeggen dat we veel geld naar het buitenland brengen
En ik heb een hele bups kleding in mijn H&M-mandje gegooid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ-sc trekt hoogstpersoonlijk de Nederlandse economie uit het slop, zoveel auto's als dat ze hier kopen
Oh ja, shit. Daar heeft NL niks aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook goed bezig, de Zweden zijn je dankbaar
Vul een willekeurige oude ziekte in die de dood tot gevolg heeft.quote:
Die rooie zit in Polen, daar ga ik zondag naartoe. Dikke kans dus dat er voor de Zwitsers uberhaupt weinig meer over blijftquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Door al die bankschandalen worden die er ook niet beter op, en misschien is degene waar je naar toe gaat wel en uitermate goed doel om geld aan uit te geven)
Tja, eeeh, het bier moest immers koud gezet worden. Moet je eerst al die rommel uit de koelkast halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft 17 miljoen vaccins buiten de koelkast gezet? Want dat doe je zo effe? Raar hoor
He bah wat een naar nieuwsquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lief van je. Dankjewel!
Vanmorgen dus echo gehad, en er zat geen vruchtje/vruchtzakje meer in mn baarmoeder. Helaas was het dus echt een miskraam... al die tijd is mn gevoel dus juist geweest. Er is nu berusting en fijn dat er dat eindelijk duidelijkheid is.
Vanmiddag zijn we op autojacht geweest om de zinnen te verzetten. We hebben proefrit gehad in Peugeot 307 en dat rijdt toch wel erg fijn.We kregen ook een leuk bedrag voor onze eigen auto terug. Erg interessant. Morgen nog proefrit in Ford Focus en mitsubishi Spacestar, dan nemen we een besluit.
Ow Redwat een fijn nieuws mbt je werk...
![]()
Etc. van harte gefeliciteerd met jullie huisVeel klusplezier!
Ik zet hem net aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
Omdat we al sinds zondag het gevoel hadden dat het niet goed was, was het toch wel weer even confronterend om te zien. Peace heeft lang goede hoop gehad en was zeer teleurgesteld. Nu gaat het wel weer, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
He bah wat een naar nieuwsMaar wel fijn dat je nu inderdaad duidelijkheid hebt, kan me voorstellen dat daar ook een soort rust vanuit gaat
Hoe is peace eronder?
Ik ben benieuwd naar je ervaring vwb de auto's, wij zijn ons momenteel ook aan het orienteren
tof!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens een carrière switch te overwegenEr is een vacature voor persvoorlichter bij een politieke partij. Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde maar toen ik naar de functieomschrijving keek vond ik het toch wel interessant. Je moet ook nieuwsberichten schrijven dus bent wel journalistiek bezig en je zit dicht bij het vuur. Ik ga reageren
Leuk!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens een carrière switch te overwegenEr is een vacature voor persvoorlichter bij een politieke partij. Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde maar toen ik naar de functieomschrijving keek vond ik het toch wel interessant. Je moet ook nieuwsberichten schrijven dus bent wel journalistiek bezig en je zit dicht bij het vuur. Ik ga reageren
Ik kan me voorstellen dat het voor hem een hele schok was, jij voelde het waarschijnlijk toch wat beter aan. Maar fijn dat het wat beter gaat, maar alsnog een dikke kus van mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat we al sinds zondag het gevoel hadden dat het niet goed was, was het toch wel weer even confronterend om te zien. Peace heeft lang goede hoop gehad en was zeer teleurgesteld. Nu gaat het wel weer, gelukkig.
Wat betreft auto: vanmiddag in Peugeot 307 gereden, heerlijke auto en voor het eerst met cruise control gereden. Morgen nog proefrit in Ford Focus en Mitsubusi Space Star dus. Wat uiterlijk (in- en exterieur) betreft, heeft Peugeot toch voorkeur voor zover we nu kunnen bekijken.
Ja hequote:
Ik noem de partij hier liever niet voor het geval ze me via google vindenquote:
Ik snap er ook geen reet van. Het zit echt niet in 2 luciferdoosjes ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft 17 miljoen vaccins buiten de koelkast gezet? Want dat doe je zo effe? Raar hoor
Steekt hand op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor hem een hele schok was, jij voelde het waarschijnlijk toch wat beter aan. Maar fijn dat het wat beter gaat, maar alsnog een dikke kus van mij
Ik heb zelf nog geen idee wat voor auto wij willen en ben daarom wel benieuwd naar je ervaringenIk neig zelf naar Volkswagen of Opel, G. wil graag Citroen. Hele andere merken dus weer dan jullie. Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker rijdt
[..]
Ja he
[..]
Ik noem de partij hier liever niet voor het geval ze me via google vindenIk zal even een PM sturen (en wie nog meer interesse heeft)
dat, dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van. Het zit echt niet in 2 luciferdoosjes ofzo.
Ik heb rijles gehad in een kleine Opel, vond het een verschrikking qua rijcomfort. Maar misschien ben ik verwend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neig zelf naar Volkswagen of Opel, G. wil graag Citroen. Hele andere merken dus weer dan jullie. Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker rijdt
Wij hadden vroeger de Opel Omega, was een fijne autoquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb rijles gehad in een kleine Opel, vond het een verschrikking qua rijcomfort. Maar misschien ben ik verwend.
Namens Peace bedankt! Hij vond wel dat ik hem harder nodig had.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor hem een hele schok was, jij voelde het waarschijnlijk toch wat beter aan. Maar fijn dat het wat beter gaat, maar alsnog een dikke kus van mij
Precies. Volkswagen is ergquote:Ik heb zelf nog geen idee wat voor auto wij willen en ben daarom wel benieuwd naar je ervaringenIk neig zelf naar Volkswagen of Opel, G. wil graag Citroen. Hele andere merken dus weer dan jullie. Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker rijdt
[..]
quote:Ja he
[..]
Ik noem de partij hier liever niet voor het geval ze me via google vindenIk zal even een PM sturen (en wie nog meer interesse heeft)
Interesse!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
Slecht plan. Je moet niet afgeleid zijn tijdens het rijden en dat ding is ZO lelijk dat je afgeleid raakt, zelfs al zit je binnenin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Als ik geld te veel zou hebben, zou ik een Multipla aanschaffen. Gewoon om andersmans gezichten te zien als ik langsrijd.
wyccie -1quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Als ik geld te veel zou hebben, zou ik een Multipla aanschaffen. Gewoon om andersmans gezichten te zien als ik langsrijd.
Een Touareg lijkt me wel watquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Volkswagen is ergmaar ook erg prijzig vind ik. En ze hebben niet een soort tussenklasse. Wij willen graag beetje sportieve auto die ook geschikt is voor een gezin.
Die kus was voor jullie beiden hequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Namens Peace bedankt! Hij vond wel dat ik hem harder nodig had.
Ik vind Volkswagen ook wel wat duur jaquote:Precies. Volkswagen is ergmaar ook erg prijzig vind ik. En ze hebben niet een soort tussenklasse. Wij willen graag beetje sportieve auto die ook geschikt is voor een gezin.
Snapte ik wel. Trouwens, ik ga nu dus wel naar Radiohead in oktober... kunnen we echt kussen.quote:
Jammer is dat als je beperkt budget hebt.quote:Ik vind Volkswagen ook wel wat duur ja
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snapte ik wel. Trouwens, ik ga nu dus wel naar Radiohead in oktober... kunnen we echt kussen.
Ja inderdaadquote:Jammer is dat als je beperkt budget hebt.
Pics!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel tof dat je nu meegaat naar Radiohead
Krijg je een hele dikke irl zoen van me
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In een ideale wereld hè, voorlopig krijg ik die bak van ons zelfs niet geparkeerd
Deal!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel tof dat je nu meegaat naar Radiohead
Krijg je een hele dikke irl zoen van me
[..]
De auto's zijn wel een stuk goedkoper als 5 jaar geleden hebben we gemerkt. Er is vast iets geschikts te vinden.quote:Ja inderdaad
Echt? Die vind ik best tof qua grootte. Maar ik val op grotere auto's geloof ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Die is ook te groot voor mij inderdaad... wel een mooie auto.
Vanmiddag hebben we in een 307 stationwagon gereden, dat vonden al niet fijn en te groot.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Slecht plan. Je moet niet afgeleid zijn tijdens het rijden en dat ding is ZO lelijk dat je afgeleid raakt, zelfs al zit je binnenin.
Jullie hebben het lef gewoon niet om zoiets lelijks te bezitten.quote:
Ja, op de één of andere manier past het gewoon niet bij ons. Voelt niet fijn. De gewone 307 was voor ons allebeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Echt? Die vind ik best tof qua grootte. Maar ik val op grotere auto's geloof ik.
Doe dan dezequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het lef gewoon niet om zoiets lelijks te bezitten.
Bummer is dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en ik ben geen knappe auto waard met mijn buren, ik heb in 3 maanden al 2 keer gezien dat er iemand mijn auto raakte met parkeren
Moet je ook gaanquote:
Dat is wel een voordeel jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deal!
[..]
De auto's zijn wel een stuk goedkoper als 5 jaar geleden hebben we gemerkt. Er is vast iets geschikts te vinden.
TM, kan geregeld worden, maar dan pas in oktober!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jep...sowieso hebben we hier wel een parkeerprobleem, altijd te weinig plek. Ben blij dat ik redelijk op tijd thuis ben uit het werk, ik kan hem meestal nog wel in de straat kwijtquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef TradeMarkie het volgende:
@Majo
Radiohead 1x gezien en toen zo afgeknapt dat ik dat niet meer doe
Sorryquote:
Wij hebben gewoon het verstand niet zoiets lelijks te bezitten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Zie je tegenwoordig toch vaak. Veel gezinnen met twee auto's. Hier in de straat ook, maar wij hebben onze eigen "oprit". Dat scheelt. Mijn auto wordt maar weinig gebruikt en is meestal overdag en is er wel plek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep...sowieso hebben we hier wel een parkeerprobleem, altijd te weinig plek. Ben blij dat ik redelijk op tijd thuis ben uit het werk, ik kan hem meestal nog wel in de straat kwijt
Je had een tweede keer moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef TradeMarkie het volgende:
@Majo
Radiohead 1x gezien en toen zo afgeknapt dat ik dat niet meer doe
wie weet probeer ik het nog eensquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je had een tweede keer moeten gaan.De eerste keer vond ik ook geen groot succes. De tweede keer was ik verkocht.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben gewoon het verstand niet zoiets lelijks te bezitten.
Het is een prototype van een multipla uit '56quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die komt regelrecht uit zo'n draaimolending van de kermis!
Nee, ik denk dat ze dé reden zijn dat er steeds meer mensen een bril nodig hebben. En vandaag maakte iemand op Facebook ook al een grap over de Multiplaquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat is toch gewoon leuk, een Multipla voor de gein.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wie weet probeer ik het nog eens
Ik vroeg net aan G: Wat is de lelijkste auto ooit? Hij: Multipla!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
Radiohead paar keer bijna kunnen zien maar nog nooit gezien en eigenlijk ook geen behoefte meer aan
120% mee eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet over dat half uurtje rijden vallen, Diaan. Dat is iets éénmaligs, en een half uur is nou toch ook geen ramp? Ik hoor wel eens van mensen dat ze hun auto op 2 uur reizen halen.
quote:
Ja, daar is iedereen het over eensquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg net aan G: Wat is de lelijkste auto ooit? Hij: Multipla!![]()
Het gaat er vooral om als je iets met de auto hebt binnen die 6 maanden garantie. Maar idd dat half uurtje is op zich niet zo erg. Het is ook nog in de buurt van het werk van Peaceman. Nou ja, morgen maar even inruilvoorstel afwachten en dan beslissing nemen. Als het verschil een paar honderd euro wordt, weet ik het denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet over dat half uurtje rijden vallen, Diaan. Dat is iets éénmaligs, en een half uur is nou toch ook geen ramp? Ik hoor wel eens van mensen dat ze hun auto op 2 uur reizen halen.
Die was inderdaad erg erg erg lelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar is iedereen het over eens
MAAARR!!!
Ik had pas een lelijkere hier gepost.
Yep, doet me een beetje denken aan een lift op wielen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg erg erg lelijk.
Mij aan een pausmobiel voor in een Teletubbies aflevering.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, doet me een beetje denken aan een lift op wielen.
Ik zou schietenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij aan een pausmobiel voor in een Teletubbies aflevering.
Op die auto? Ja. Maar wel eerst de paus eruit halen. Want hoewel ik dat de grootste flapdrol op aarde vind, vind ik deze auto nog lelijker.quote:
Ah, ik dacht dat het gewoon tweedehandse auto's van een particulier was. Had het hele inruilgedoe er niet aan gelinkt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat er vooral om als je iets met de auto hebt binnen die 6 maanden garantie.
quote:
Ik ging er vanuit dat een Teletubbie rol van paus zou vertolken. Teletubbie + auto = bonuspuntenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op die auto? Ja. Maar wel eerst de paus eruit halen. Want hoewel ik dat de grootste flapdrol op aarde vind, vind ik deze auto nog lelijker.
Ah, ik bedoelde als de paus in een TT aflevering mee zou spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat een Teletubbie rol van paus zou vertolken. Teletubbie + auto = bonuspunten
Geeft niet hoor. We willen ook graag van onze huidige auto af en met inruil krijg je er het meeste ervoor terug. Bij één garage vanmiddag zelfs ¤ 3.245,=quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het gewoon tweedehandse auto's van een particulier was. Had het hele inruilgedoe er niet aan gelinkt.
[..]
Oh, dat verhaal ken ik maar dan zonder de blokken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef wyccie het volgende:
Mij doet het denken aan een blokkendoos waar je een cilinder in dat gat moet proberen te duwen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef TradeMarkie het volgende:
en dan beschoten worden en alleen maar 'oh oh' kunnen uitroepen
Zo, dat is behoorlijk wat geld. Ik zou bijna een goedkoop tweedehands autootje op Marktplaats gaan zoeken om in te ruilen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Bij één garage vanmiddag zelfs ¤ 3.245,=Vonden wij erg veel.
En, lukt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat verhaal ken ik maar dan zonder de blokken.
Je moet dan wel een iets duurdere auto kopen om zo'n bedrag te krijgen hoor. Per saldo lost dat weer niets op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Zo, dat is behoorlijk wat geld. Ik zou bijna een goedkoop tweedehands autootje op Marktplaats gaan zoeken om in te ruilen.
[..]
Veel kijkplezier!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor een film. The Samaritan. Met Samual L Jackson. Ik ben benieuwd.
Maar nu QotSA op 3fmquote:
Leuke uitzending tot nu toe.quote:
Nee niet alleen in mijn hoofd maar ook de reclamequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een 'stemmen in je hoofd' associatie...
Met een beetje geweld past allesquote:
en rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met een beetje geweld past alles
Wat, die hoge tekenfilmstem?quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en rekt het niet dan scheurt het wel
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en rekt het niet dan scheurt het wel
of, wij hebben iets wat jou schijnbaar vreemd is...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon het verstand niet zoiets lelijks te bezitten.
Nee, want ik vind het ook een lelijk ding. Boeit me alleen iets minder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of, wij hebben iets wat jou schijnbaar vreemd is...
smaak
Och kijk, een ervaringsdeskundigequote:
Damnquote:
Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord? Is het de lokale tv?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
Nu bij het weer "het is meest droog". Eigenlijk is dat toch een hele rare uitdrukking? Het "meest" gedeelte bedoel ik. Ik ken het woord alleen in verband met het weer. Maar als ik erover nadenk vind ik het maar een vreemd woord
NOS Journaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog nooit gehoord? Is het de lokale tv?
Meestal check ik het weer via Teletekst of de widget op mijn computer.
Volgens mij zeggen ze "meestal"quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NOS JournaalLet maar eens goed op, zeggen ze vaak
Waar is de Ergernissenpagina als je hem nodig hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NOS JournaalLet maar eens goed op, zeggen ze vaak
-> KLBquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar is de Ergernissenpagina als je hem nodig hebt?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Och kijk, een ervaringsdeskundige![]()
Wacht maar tot je bevalling
TT316 en 318, dat waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar is de Ergernissenpagina als je hem nodig hebt?
Nee ze zeggen echt "meest", let maar eens opquote:
meestal of altijd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ze zeggen echt "meest", let maar eens op
Zie je wel, Nem!quote:
Whehehe en die Oh Oh Cherso's worden met een kluitje het riet in gestuurdquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef Mark het volgende:
Over Teletekst gesproken:
Pauly D verdient voor
seizoen zes inmiddels 150.000 dollar
per aflevering.Met twaalf aankomende
afleveringen is dat 2,1 miljoen dollar.
Bron: http://teletekst.nos.nl/?409-01
Bij mij is 12x 150.000 1,8 miljoen
Kun je alsnog iets mee doequote:
Ik wil de hele tijd nog iets zeggen maar vergeet hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm ik heb van het weekend een zomerbiertje ontwikkeld. Althans, dat is de bedoeling. Vooralsnog loopt het proces goed. Ik ben echt benieuwd over een paar weekjes. Ik denk dat het een echte doordrinker wordt
Je kan toch beter een paar weken wachten?quote:
Pint magazine? Die heb ik niet(maar wil wel een abo denk ik). Dat is de Brand/PINT pilswedstrijd. De inschrijving is al gesloten. Er zijn 65 deelnemersquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd nog iets zeggen maar vergeet hetIk heb een biermagazine voor je gehosseld, hoewel je die misschien al hebt, maar daar staat ook een wedstrijd in van een groot biermerk (weet even niet welke) waar je aan mee kan doen met je eigen brouwsel. Het gaat dan alleen wel om pils, dus misschien is dat ook nog iets voor je
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Wellicht, maar ik word nu al nerveus als ik meer dan een week niet rijd... En het zijn maar kleine stukjes hier in G'burgquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan toch beter een paar weken wachten?
Hmmm heb het idee dat het BIER heet maar weet het niet zeker. Heb hem speciaal in Wijk laten liggen om hem aan je te geven volgende weekquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pint magazine? Die heb ik niet(maar wil wel een abo denk ik). Dat is de Brand/PINT pilswedstrijd. De inschrijving is al gesloten. Er zijn 65 deelnemers
Wel leuk dat je daaraan gedacht hebt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Juist. En als autoliefhebber gaat het me er in de eerste plaats om wat ik er van vind. Als anderen mijn auto leuk vinden, prima. Zo niet, soit.
En MaJo, je gaat toch niet echt van een MG naar een Opel??? Da's net zoiets als van Pierre Cardin overstappen naar Zeeman.
Dat kan, BIER is ook een magazinequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm heb het idee dat het BIER heet maar weet het niet zeker. Heb hem speciaal in Wijk laten liggen om hem aan je te geven volgende weekEn dacht dat het niet Brand was maar Amstel, maar weet het niet meer zeker. Had met de eigenaar van de Mitra staan kletsen en verteld dat je je eigen bier brouwde en toen vertelde hij dat en gaf het tijdschrift mee
Geen last van duizelingen en dergelijke? Met mijn nieuwe AD heb ik een week niet gereden, de keer ervoor een maand niet geloof ik. Maar heb je een auto dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik word nu al nerveus als ik meer dan een week niet rijd... En het zijn maar kleine stukjes hier in G'burg
Maar als die auto gaar is, dan is 'ie gaar..dus moet 'ie weg. Je hebt niets aan een mooie auto die niet rijdtquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
G. zit Opel ook niet echt zitten geloof ik
Maar ben zelf niet zo van dat soort vergelijkingen, vind de MG gewoon een ontzettend mooie auto en zoiets moois krijg je niet snel meer. Maar welk merk daarvoor in de plaats komt maakt niks uit
Overigens heeft G. ondergoed van Pierre Cardin
Begin eens met een 'L' en kijk of je luchtverfrisser als suggestie krijgtquote:
Ehm, ja en nee. Maar als ik "pi" intyp, dan kan Google honderduizenden suggesties geven die relevanter zouden zijn dan "pierre cardin". En nogmaals, dit is al de hele week zo. Ze doen dus ergens aan tracking en ik vraag me af of dat bekend is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Begin eens met een 'L' en kijk of je luchtverfrisser als suggestie krijgtVerder is dat natuurlijk precies waar Google 'goed' in is. Heb er nog geen last van verder geloof ik.
Precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als die auto gaar is, dan is 'ie gaar..dus moet 'ie weg. Je hebt niets aan een mooie auto die niet rijdt
Dat klopt voor geen meter inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vertrouw Google echt voor geen meter meer. Ik weet zeker dat Google via de Google Ads iets uitvogeld.
Al de hele week kom ik hier dingen tegen op Fok en zodra ik ga zoeken in Google en ik type de eerste paar letters in(dan heb je autocomplete/suggesties) en sinds deze week zijn het altijd direct de dingen die hier besproken zijn.
Ik ging even zoeken op Pierre Cardin. En bij "pi" kreeg ik al gelijk Pierre Cardin als optie. En dat is dus de hele week al zo met allerhande dingen.
Dat stinkt.
Wijk bij Duurstede?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm heb het idee dat het BIER heet maar weet het niet zeker. Heb hem speciaal in Wijk laten liggen om hem aan je te geven volgende weekEn dacht dat het niet Brand was maar Amstel, maar weet het niet meer zeker. Had met de eigenaar van de Mitra staan kletsen en verteld dat je je eigen bier brouwde en toen vertelde hij dat en gaf het tijdschrift mee
Ja hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie dat Diederik Samsom van de PvdA Diederik Samsom heet. SamsoM. Met een MDaar komen Nem en ik net pas achter
![]()
![]()
Jaquote:
Serieusquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat, daar kom ik ook vandaan.
En ik wist het echt hoor!
Hij is wel 9 jaar jongerquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
SerieusIk ben er geboren
Doe eens even een PM dan met je naam, misschien kennen we elkaar wel
Op welke basisschool heb je gezeten?
Er is wel een generatiekloofje denk ik, want jij bent 8 jaar ouder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
SerieusIk ben er geboren
Doe eens even een PM dan met je naam, misschien kennen we elkaar wel
Op welke basisschool heb je gezeten?
8 jaarquote:
Vaagquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zit je een beetje te Fokken, probeer je al een uur een film te kijken..hoor je ineens een klein gekletter. Valt er gewoon een knoop van mijn overhemd. Zomaar
Ik op de Windroosquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er is wel een generatiekloofje denk ik, want jij bent 8 jaar ouder.
Maar ik zat op De Hoeksteen.
De drie saaiste automerken ter wereld:quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
G. zit Opel ook niet echt zitten geloof ik
Maar ben zelf niet zo van dat soort vergelijkingen, vind de MG gewoon een ontzettend mooie auto en zoiets moois krijg je niet snel meer. Maar welk merk daarvoor in de plaats komt maakt niks uit
Overigens heeft G. ondergoed van Pierre Cardin
Ik ging vooral naar de Veldpoort, soms naar het Hof en ook wel eens naar het Pakhuis. De Malle Molen is ook tof maar daar ben ik nooit echt geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ooit een kroegenganger geweest? Mijn stamkroeg was (en is nog steeds eigenlijk) De Malle.
Ik vind Volvo de saaiste autoquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De drie saaiste automerken ter wereld:
1) (Met vette stip) Opel
2) Volkswagen
3) Ford
(En wil je me geloven als ik zeg dat ik volstrekt niet geïnteresseerd ben in het ondergoed van G.)
Noorderwaard, en ik ben wel eens (op mijn 16e ofzo) bij Jazz geweest, maar dat was alleen omdat dat toen cool was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik op de WindroosEn welke wijk woonde je? Ik de Heul maar geboren in de Horden.
Ga je wel eens naar Jazz by Duurstede?
Voor mij geldt hetzelfde. 's Weekends ben ik nogal eens in Wijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ging vooral naar de Veldpoort, soms naar het Hof en ook wel eens naar het Pakhuis. De Malle Molen is ook tof maar daar ben ik nooit echt geweestMaar je komt nog veel in Wijk dus? Woon er zelf niet meer maar mijn ouders nog wel dus ben er vaak wel een paar keer per week
Hoezo was het toen cool en nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Noorderwaard, en ik ben wel eens (op mijn 16e ofzo) bij Jazz geweest, maar dat was alleen omdat dat toen cool was.De afgelopen jaren ben ik er nooit meer geweest. (zelfde geldt voor Kleurrijk Wijk etc....)
[..]
Voor mij geldt hetzelfde. 's Weekends ben ik nogal eens in Wijk.
Ik ben de tel kwijt. 4 of 5?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo was het toen cool en nu niet meer dan?Ik ben bij alle 19 de edities geweest
Tja, toen ging je met al je 16-jarige matties toch 5 bier drinken bij dat soort festivals en dan helemaal van de kaart spelen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo was het toen cool en nu niet meer dan?Ik ben bij alle 19 de edities geweest
Volvo had in de jaren '60-'70 de P1800. Die was leuk, sportief en onverwoestbaar. The Saint reed er in, en dat was een held. Opel heeft alleen de Opel GT gehad. Die zag er leuk uit (soort mini Corvette), maar het chassis trok al krom als je een stoeprandje raakte.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind Volvo de saaiste autoIs ook een kwestie van smaak
En ik snap dat je dat niet boeit maar vond het grappig omdat je twee merken noemt die dus in dit 'huishouden' voorkomen
Heb ik nooit gedaan (bij jazz danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, toen ging je met al je 16-jarige matties toch 5 bier drinken bij dat soort festivals en dan helemaal van de kaart spelen?
Maar je bent wel een ekte ekte diehard dan.Jij bent een grote jazzfan ?
Ik denk wel 5 inmiddels?quote:
Mja ik ben geen coureur dus mij gaat het er meer om dat het een solide auto is die me van punt A naar punt B brengtquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Volvo had in de jaren '60-'70 de P1800. Die was leuk, sportief en onverwoestbaar. The Saint reed er in, en dat was een held. Opel heeft alleen de Opel GT gehad. Die zag er leuk uit (soort mini Corvette), maar het chassis trok al krom als je een stoeprandje raakte.
En ja, natuurlijk snap ik die ondergoedopmerking.
Aha. Ik wilde eerst al suggereren dat je in de organisatie zat, maar toen bedacht ik mij dat je daar wel erg jong voor was tijdens de eerste editie. Maar dit verklaart het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan (bij jazz dan) Ik ben wel een jazzfan maar organiseer het samen met mijn moeder dus dat is meer de reden dat ik geen editie heb gemist
Mja, als er één auto solide is dan is het toch wel Volvo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ik ben geen coureur dus mij gaat het er meer om dat het een solide auto is die me van punt A naar punt B brengt
Dan moet ik in 2007 begonnen zijn met helpen. Dat zou best kunnenquote:
Whehehe dat soort ventjes hebben we gekke dingen zien doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, toen ging je met al je 16-jarige matties toch 5 bier drinken bij dat soort festivals en dan helemaal van de kaart spelen?
Maar je bent wel een ekte ekte diehard dan.Jij bent een grote jazzfan ?
Sowieso...spreken over saaiheid van de auto..lekker boeienquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, als er één auto solide is dan is het toch wel Volvo.
Toen ik 10 was organiseerde ik nog niet mee maar heb altijd meegeholpen. Eerst kleine klusjes als catering en bij een hek staan, toen de artiesten gaan begeleiden en inmiddels opgeklommen tot mede organisatorquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha. Ik wilde eerst al suggereren dat je in de organisatie zat, maar toen bedacht ik mij dat je daar wel erg jong voor was tijdens de eerste editie. Maar dit verklaart het wel.
Heb je ooit in Wijk meegedaan aan een pubquiz?
Oh solide zal best, ik zei alleen dat ik het een saai merk vindquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, als er één auto solide is dan is het toch wel Volvo.
Dat zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik in 2007 begonnen zijn met helpen. Dat zou best kunnen
We maken inderdaad nog wel eens wat mee jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe dat soort ventjes hebben we gekke dingen zien doen.
Op de grond liggen, half knockout. We hebben een kerel een manshoge winkelruit in zien slaan en meer van dat soort ongein
Uit mijn eigen tijd(sprak opa) deden we dat ook. Twee sixpackjes halen met een paar man en dan heel stoer zijn als je er 3 of 4 op kon voordat je naar de lokale discotheek ging
Mee eens. Auto's boeien me alleen in de zin van dat ik ze erg handig vind. Als het er een beetje uitziet is dat mooi meegenomenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sowieso...spreken over saaiheid van de auto..lekker boeien
En onder de drugs gok ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
Gewoon compleet lam
En nu ga ik echt proberen die film te kijken..en slapen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:44 schreef LadyBlack het volgende:
hello from Cork
Onze hotelkamer blijkt een appartementje te zijn met relaxte bank, gashaardje, keuken, bad ass groot bed, én een bad met massagestralen![]()
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:44 schreef LadyBlack het volgende:
hello from Cork
Onze hotelkamer blijkt een appartementje te zijn met relaxte bank, gashaardje, keuken, bad ass groot bed, én een bad met massagestralen![]()
Is echt compleet onverstaanbaar he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik ben echt verbaasd hoeveel gaelic je hier ziet en hoort, en hoe weinig ik ervan snapHeb alleen nog maar ontdekt wat het woord voor welkom is
Vanochtend was het straaalend weer, later op de middag hoos- en hagelbuien, en daarna weer droogquote:
Deze is belangrijk: Sláintequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik ben echt verbaasd hoeveel gaelic je hier ziet en hoort, en hoe weinig ik ervan snapHeb alleen nog maar ontdekt wat het woord voor welkom is
Een P1800 is niet saai.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh solide zal best, ik zei alleen dat ik het een saai merk vind
Gaelic! Geweldige taal! Ik ben elf jaar lang elk jaar twee weken op Gaelic cursus geweest in County Donegal. (Een heel andere kant van Ierland dus, en het Gaelic klinkt daar ook anders.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
Zo bont heb ik het nooit gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe dat soort ventjes hebben we gekke dingen zien doen.
Op de grond liggen, half knockout. We hebben een kerel een manshoge winkelruit in zien slaan en meer van dat soort ongein
Mooi hoor. Ik mis wel Jazz in je sig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik 10 was organiseerde ik nog niet mee maar heb altijd meegeholpen. Eerst kleine klusjes als catering en bij een hek staan, toen de artiesten gaan begeleiden en inmiddels opgeklommen tot mede organisator
MaJo is mijn link. En dit jaar help ik dus voor de 5e keer mee met JbDquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:59 schreef Quyxz_ het volgende:
O, gaat snel hier.
[..]
Zo bont heb ik het nooit gemaakt hoor.
Wat is jouw relatie met Wijk precies?
Zijn band met Wijk ben ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:59 schreef Quyxz_ het volgende:
O, gaat snel hier.
[..]
Zo bont heb ik het nooit gemaakt hoor.
Wat is jouw relatie met Wijk precies?
[..]
Mooi hoor. Ik mis wel Jazz in je sig!
ik dacht dat je was gaan slapen dus ik had ook voor je geantwoordquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo is mijn link. En dit jaar help ik dus voor de 5e keer mee met JbD
Yepquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, en jullie hebben elkaar dus via FOK! ontmoet? Cool!
Ik bedoelde Jazz by Duurstede. Dat zou wel goed tussen de rest passen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
En ik vind jazz tof maar ga niet echt naar concerten
Correctoquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, en jullie hebben elkaar dus via FOK! ontmoet? Cool!
Dat mag best hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik dacht dat je was gaan slapen dus ik had ook voor je geantwoord
Oh dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Jazz by Duurstede. Dat zou wel goed tussen de rest passen!
Ja film kijken/slapen, maar dat je offline was. En ken dat wel, ga soms ook nog stiekem meelezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correcto
In de AKQ
[..]
Dat mag best hoor
Maar ben eerst film kijken, remember?
Was even nieuwsgierig naar het topic
De meeste SCers doen niet meer zoveel in de AKQquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
En in de echte AKQ kijken jullie nooit meer, want er staat wel een hele makkelijke vraag open.
Ja, dat had ik gemerkt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
De meeste SCers doen niet meer zoveel in de AKQMaar we zijn er allemaal wel actief geweest
En ik ga niet kijken want ik ga slapen en heb geen zin om een nieuwe vraag te stellen
![]()
Dus je laat het alarm gewoon loeien?quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:36 schreef MaJo het volgende:
Gloeiendelig ik net in bed, gaat het alarm weer af
ik doe maar net alsof ik al slaap
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:43 schreef lubje25 het volgende:
avond, nog 2 dagen werken en dan eindelijk een dag weekend!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, mijn beste vriend heeft een auto die ik vaak gebruik. En duizelingen zijn opgehouden
dat kan ook nog wel eens een poging tot Engels afijn, ik kan ze maar met moeite verstaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:46 schreef LadyBlack het volgende:
zag er gisteren nog een rijdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Een P1800 is niet saai.
[ afbeelding ]
Dat wist ik al inderdaad en het was me ook al opgevallen dat ik hier een van de weinigen was/ben die het goed schrijftquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie dat Diederik Samsom van de PvdA Diederik Samsom heet. SamsoM. Met een MDaar komen Nem en ik net pas achter
![]()
![]()
Ik wist het toen hij zich kandidaat stelde voor fractieleider.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wist ik al inderdaad en het was me ook al opgevallen dat ik hier een van de weinigen was/ben die het goed schrijft
tevens goedemorgen
Dat is een mening, ik vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Een P1800 is niet saai.
[ afbeelding ]
Moguh en succes daar!quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist het toen hij zich kandidaat stelde voor fractieleider.
Goedemorgen vanaf het voetbalveld!
wij moeten morgen om half 3, dat is ook niks, maar beter dan kwart voor 9 jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Donderdag mag ik ook weer! Hebben ze oefenwedstrijd.
Maar 8:45 uur blijf ik een rottijd vinden. hopelijk volgend jaar later als ze thuis moeten spelen.
je bedoelt voetballen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan iemand me nog eens een keer uitleggen wat er leuk is om min of meer verplicht elk weekend op te komen draven voor een halve tot een hele dag op bij voorkeur onmogelijke tijden?![]()
Ik denk niet dat ik dat aan jou uit kan leggenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat, of elke andere sport/ activiteit die je dit oplegt
en ik vind die teamsport juist ook zo leuk vanwege die teamgenoten. En ik voel het niet als een verplichtingquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is voor een reden om geen teamsport te doen, hetzelfde geldt voor Scouting. Jarenlang met plezier gedaan maar die verplichting van elk weekend....
Maar je had toch wel een kookclubje? Of vergis ik me nou...quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat, of elke andere sport/ activiteit die je dit oplegt
Het is voor een reden om geen teamsport te doen, hetzelfde geldt voor Scouting. Jarenlang met plezier gedaan maar die verplichting van elk weekend....
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:28 schreef Soempie het volgende:
Is vandaag je haakmiddag in de pub, LB?
Gaan jullie die ring ook samen rijden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeof tenminste, volgens mij is het prima weer, en hoeven de collega's vanmiddag pas weg. We gaan de stad dus even verkennen.
Gisteren was de workshop waar ze voor kwamen, daar ben ik 's middags bij gaan zitten toen mn vriend moest presenteren. Daarvoor was ik al wel op ontdekkingstocht
Ik spreek het uit als "sjlantee".quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Cobra, dat slainte, hoe spreek je dat uit?
klopt, maar dat is eens in de zes wekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je had toch wel een kookclubje? Of vergis ik me nou...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat kan ook nog wel eens een poging tot Engels zijn, ik kan ze maar met moeite verstaan
Goedemorgen
De meeste kans om Gaelic te horen heb je in het zuid-westen (Dingle), westen (ten westen van de stad Galway en in het noord-westen (county Donegal).quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
mijn ervaring is dat er daar in de regio toch nog wel redelijk wat Gaelic gesproken wordt (alhoewel veel Ieren toegeven dat ze het niet goed spreken)
Dat vraag ik me ook weleens af. Maar kinderen moeten gewoon sporten! En nu ga ik weer verder lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan iemand me nog eens een keer uitleggen wat er leuk is om min of meer verplicht elk weekend op te komen draven voor een halve tot een hele dag op bij voorkeur onmogelijke tijden?![]()
Je spreekt het officieel uit als 'slawn-che'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Cobra, dat slainte, hoe spreek je dat uit?
Ah, vandaar die melding over 21 gewijzigde postsquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef Bart het volgende:
Even wat reacties verwijderd in verband met voorbarigheid.
Terwijl ik zojuist een heel bruin en een halfje wit heb gehaald...quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus we mogen ook niet meer over wit of bruin praten?
Ach, kunnen we in dit topic weer langer kletsen over interessantere dingenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, vandaar die melding over 21 gewijzigde posts
Prima, ga ik even naar Haarlem ondertussen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, kunnen we in dit topic weer langer kletsen over interessantere dingen.
Iets bijzonders te doen daar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ga ik even naar Haarlem ondertussen...
Jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
Over Ieren gesproken. Hebben jullie "The Guard" al gezien.
Huh?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef Bart het volgende:
Even wat reacties verwijderd in verband met voorbarigheid van mijn kant.
Het zou me niets verbazen als er een aantal mensen de grap niet begrijpenquote:
Melchers?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffiebonen halen en wat nieuwe whiskies proeven bij een lokale slijter.
Nog nooit geweest helaasquote:
Grote zaak (vlak bij de Jopen-kerk/brouwerij) met o.a een ruim whisky en bier-assortiment, maar met een paar vreemde gasten als eigenaar. Communicatief sporen ze niet helemaal...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog nooit geweest helaas
Een kennis is er gisteren wel even voor me langs geweest
Yup, ben er verder wel mee bekendquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grote zaak (vlak bij de Jopen-kerk/brouwerij) met o.a een ruim whisky en bier-assortiment,
Hoezo dat niet?quote:maar met een paar vreemde gasten als eigenaar. Communicatief sporen ze niet helemaal...
quote:Maar een bekende van Whisky Import Nederland komt er vanmiddag wat nieuwe dingen laten proeven, dus gaan we die kant maar weer eens op...
Info-mailtjes met halve info, vreemde zinnen en woorden, fouten e.d.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Info-mailtjes met halve info, vreemde zinnen en woorden, fouten e.d.
Website http://www.melgers.nl is ook al tijden uit de lucht...
Kis software?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gvd de gvd de gvd
Ik ben erg tevreden met mijn Samsung telefoon maar die Kis software die erbij zit is echt volkomen kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |