Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Bart het volgende:
Hier in Zaandam hebben we trouwens de Partij voor de IJsbaan.
One-issue-partijen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plannen volgende periode weer mee te doen zijn van de baan begreep ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Matige actie iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
Frustrerend. Een maand geleden ergens bier gebracht met een formulier. Paar keer langs geweest, had 'ie het nog niet geproefd.
Net weer langs...is het wel geproefd, maar niet door hem. En weet ook niet door wie en het formulier is ook niet ingevuld. Want: feestje, "daar is de koelkast"
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
die heeft het niet begrepen dus
En dan is het ook nog eens de 13equote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Brrrr koud lokaalmaar vandaag lijkt weer goed te gaan
Staat op de planningquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef MaJo het volgende:
NaamtopicWeekend
Red, ga je morgen ook naar de verjaardag van H. waar Asmo is?
Ah gezelligquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat op de planningeea onder voorbehoud Tinu natuurlijk
Lief van je. Dankjewel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef iamredleader het volgende:
Hiervandaan trouwens een dikkevoor Diaan
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ-sc trekt hoogstpersoonlijk de Nederlandse economie uit het slop, zoveel auto's als dat ze hier kopen
Jan-Kees heeft al zoveel minnetjes...één meer of minder maakt ook niets meer uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Dat laatste is juist goed, dat laatste heet bij de Nederlandse regering tegenwoordig ontwikkelingshulp. Dan hoeven ze het zelf niet meer uit te geven en toch kunnen ze zeggen dat we veel geld naar het buitenland brengenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, ik had vooralsnog geen plannen. Hoewel ik met de aanschaf van een digicam en een 32gb sd kaart ook nog een klein beetje meewerk de economie te stimuleren.
Aan de andere kant ga ik ook mijn in Nederland verdiende centen uitgeven in Polen en in Zwitserland, das dan weer een minnetje voor Jan-Kees.
Tja, die arme Zwitsers kunnen het wel gebruiken ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat laatste is juist goed, dat laatste heet bij de Nederlandse regering tegenwoordig ontwikkelingshulp. Dan hoeven ze het zelf niet meer uit te geven en toch kunnen ze zeggen dat we veel geld naar het buitenland brengen
En ik heb een hele bups kleding in mijn H&M-mandje gegooid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De AKQ-sc trekt hoogstpersoonlijk de Nederlandse economie uit het slop, zoveel auto's als dat ze hier kopen
Oh ja, shit. Daar heeft NL niks aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook goed bezig, de Zweden zijn je dankbaar
Vul een willekeurige oude ziekte in die de dood tot gevolg heeft.quote:
Die rooie zit in Polen, daar ga ik zondag naartoe. Dikke kans dus dat er voor de Zwitsers uberhaupt weinig meer over blijftquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Door al die bankschandalen worden die er ook niet beter op, en misschien is degene waar je naar toe gaat wel en uitermate goed doel om geld aan uit te geven)
Tja, eeeh, het bier moest immers koud gezet worden. Moet je eerst al die rommel uit de koelkast halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft 17 miljoen vaccins buiten de koelkast gezet? Want dat doe je zo effe? Raar hoor
He bah wat een naar nieuwsquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lief van je. Dankjewel!
Vanmorgen dus echo gehad, en er zat geen vruchtje/vruchtzakje meer in mn baarmoeder. Helaas was het dus echt een miskraam... al die tijd is mn gevoel dus juist geweest. Er is nu berusting en fijn dat er dat eindelijk duidelijkheid is.
Vanmiddag zijn we op autojacht geweest om de zinnen te verzetten. We hebben proefrit gehad in Peugeot 307 en dat rijdt toch wel erg fijn.We kregen ook een leuk bedrag voor onze eigen auto terug. Erg interessant. Morgen nog proefrit in Ford Focus en mitsubishi Spacestar, dan nemen we een besluit.
Ow Redwat een fijn nieuws mbt je werk...
![]()
Etc. van harte gefeliciteerd met jullie huisVeel klusplezier!
Ik zet hem net aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
radio 3
Stenders
Siebelink
J kijk in de vegte
Rabbering
Ekdom
Omdat we al sinds zondag het gevoel hadden dat het niet goed was, was het toch wel weer even confronterend om te zien. Peace heeft lang goede hoop gehad en was zeer teleurgesteld. Nu gaat het wel weer, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
He bah wat een naar nieuwsMaar wel fijn dat je nu inderdaad duidelijkheid hebt, kan me voorstellen dat daar ook een soort rust vanuit gaat
Hoe is peace eronder?
Ik ben benieuwd naar je ervaring vwb de auto's, wij zijn ons momenteel ook aan het orienteren
tof!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens een carrière switch te overwegenEr is een vacature voor persvoorlichter bij een politieke partij. Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde maar toen ik naar de functieomschrijving keek vond ik het toch wel interessant. Je moet ook nieuwsberichten schrijven dus bent wel journalistiek bezig en je zit dicht bij het vuur. Ik ga reageren
Leuk!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zit trouwens een carrière switch te overwegenEr is een vacature voor persvoorlichter bij een politieke partij. Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde maar toen ik naar de functieomschrijving keek vond ik het toch wel interessant. Je moet ook nieuwsberichten schrijven dus bent wel journalistiek bezig en je zit dicht bij het vuur. Ik ga reageren
Ik kan me voorstellen dat het voor hem een hele schok was, jij voelde het waarschijnlijk toch wat beter aan. Maar fijn dat het wat beter gaat, maar alsnog een dikke kus van mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat we al sinds zondag het gevoel hadden dat het niet goed was, was het toch wel weer even confronterend om te zien. Peace heeft lang goede hoop gehad en was zeer teleurgesteld. Nu gaat het wel weer, gelukkig.
Wat betreft auto: vanmiddag in Peugeot 307 gereden, heerlijke auto en voor het eerst met cruise control gereden. Morgen nog proefrit in Ford Focus en Mitsubusi Space Star dus. Wat uiterlijk (in- en exterieur) betreft, heeft Peugeot toch voorkeur voor zover we nu kunnen bekijken.
Ja hequote:
Ik noem de partij hier liever niet voor het geval ze me via google vindenquote:
Ik snap er ook geen reet van. Het zit echt niet in 2 luciferdoosjes ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft 17 miljoen vaccins buiten de koelkast gezet? Want dat doe je zo effe? Raar hoor
Steekt hand op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor hem een hele schok was, jij voelde het waarschijnlijk toch wat beter aan. Maar fijn dat het wat beter gaat, maar alsnog een dikke kus van mij
Ik heb zelf nog geen idee wat voor auto wij willen en ben daarom wel benieuwd naar je ervaringenIk neig zelf naar Volkswagen of Opel, G. wil graag Citroen. Hele andere merken dus weer dan jullie. Maar mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker rijdt
[..]
Ja he
[..]
Ik noem de partij hier liever niet voor het geval ze me via google vindenIk zal even een PM sturen (en wie nog meer interesse heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |