abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2012 @ 15:48:54 #26
43556 miss_dynastie
pi_110280542
En was er wel een kind dan? Geen kind gezien in de aflevering, toch? Hebben ze het kinderkamertje vast binnen _O-
pi_110280635
Volgende week kan John weer mannen bedonderen ipv andersom.
Enige keer dat ik een volle uitzending van het programma uitgekeken heb in ieder geval. :P
pi_110281056
De show draait voor John en zijn team niet om mensen helpen maar om kijkcijfers, marktwaarde en verlengde contracten en nou... dat hebben ze zo mooi bereikt :D
Met een beetje geluk rept RTL Boulevard er nog over ook, Twitter en Fok doen iniedergeval hun werk goed :Y
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:09:05 #29
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110281414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, het zijn de hoogste kijkcijfers in drie jaar tijd, laten we dat niet vergeten. Misschien willen ze niet zo scoren, maar aan de andere kant, ze hoeven het niet uit te zenden he. Er staat vast wel ergens een clausule in een contract dat ze e.e.a. kunnen staken en gemaakte kosten kunnen terugvorderen. Het is tenslotte RTL, niet de allerdomste qua contracten verwacht ik :)
Ik vond het juist goed, want nu weet je tenminste dat het ook anders kan lopen.
Natuurlijk waren de kijkcijfers hoger, iedereen wilde natuurlijk weten waarover die jankbal gelogen had.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:43:32 #30
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_110282832
Nou die mensen hebben nu net zoveel pech als die man van "Echt Scheiden" deze week. :')
Wat een losers zeg..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_110289655
:') damn wat beschamend :') gewoon plaatsvervangende schaamte :')

Zie nu pas uitzending gemist :@
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:36:27 #32
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_110308524
Prachtige TV dit!
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:43:56 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110308679
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef tralalala het volgende:
Je hebt toch nu een show of niet dan?!?

Dat was wel een toffe opmerking :D
Ik denk dat die jongen zo simpel is, dat hij de opmerking niet eens zo dubbelzinnig bedoelde.
Dat hij gewoon zei van, ja maar je hebt toch een show, gewoon als in letterlijk.
pi_110309411
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen zo simpel is, dat hij de opmerking niet eens zo dubbelzinnig bedoelde.
Dat hij gewoon zei van, ja maar je hebt toch een show, gewoon als in letterlijk.
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110309526
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:35:26 #36
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110309625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
Ow, heeft rtl ze gedwongen te liegen, al in de brief die ze zelf schreven?
pi_110309662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
quote:
1 (gemiddeld 1 per dag)
Jij kwam je ook speciaal registreren om dit te zeggen? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 april 2012 @ 11:39:26 #38
22592 crew  Ole
pi_110309694
En helemaal hiervoor geregistreerd :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:43:16 #39
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110309772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Ole het volgende:
En helemaal hiervoor geregistreerd :s)
ja, tis gewoon die moeder van die kerel ofzo.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 april 2012 @ 12:24:06 #40
22592 crew  Ole
pi_110310582
Ja ja. Dus eerst de boel oplichten, gratis verbouwing scoren want ach, geld zat bij RTL. En dan huilie doen als je wordt betrapt? Gordon logica....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:25:35 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_110310618
Het altijd leuk als betrokkenen zich ook daadwerkelijk gaan melden in topics
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_110310957
Op tv gaan lopen janken als je betrapt wordt en die tokkiemoeder van hem het spelletje meespelen en dan nu op een forum janken als we jullie uitlachen :') _O-
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2012 @ 12:43:59 #43
43556 miss_dynastie
pi_110311047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
Dan neem ik aan dat het boeltje gewoon is afgemaakt nadat de laatste scene is geschoten... zo niet, dan snap ik niet waarom jij het als goede bekende niet als je taak hebt gezien ze hiervoor te beschermen, als ze écht zo naief en zielig zijn...
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:45:42 #44
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_110311096
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
:') oplichting goedpraten :') RTL de schuld geven :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:46:17 #45
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_110311113
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
Oja, in het echt waren ze juist heel slim :')
Maar alleen door de magische editwijze komen ze heel dom over
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator zaterdag 14 april 2012 @ 12:51:14 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_110311263
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') oplichting goedpraten :') RTL de schuld geven :')
Want er valt deze twee niets te verwijten. Ze zijn al slachtoffer genoeg :'(
Ze hebben nu maar 1 mooi kamertje ipv hun hele huis opgeknapt ;(
pi_110311551
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Ole het volgende:
Ja ja. Dus eerst de boel oplichten, gratis verbouwing scoren want ach, geld zat bij RTL. En dan huilie doen als je wordt betrapt? Gordon logica....
;')
RTL inclusief John hebben er totaal geen baat bij of iemand wordt geholpen. Ze zenden het uit voor de kijkcijfers. Ze waren toch al bezig dus afmaken was goedkoper. Beetje sensatie en meer mensen kijken.
pi_110311602
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') oplichting goedpraten :') RTL de schuld geven :')
Mwah, RTL is er echt niet plots achter gekomen. Ze wisten het dondersgoed. Beetje dom van die twee om zo te liegen. Uiteindelijke winnaar is dus RTL
pi_110311699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
Al wist RTL het voor de opnames al, het blijft nog steeds oplichting. Goed gehandeld van RTL om zulke mensen publiekelijk aan de schandpaal te nagelen ^O^
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:11:13 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110311811
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Ellielola het volgende:
Jullie moeten allemaal eens nadenken voordat jullie zulke domme dingen zeggen.. Ik lees met verbazing alle vooroordelen en aannames in deze topics..

RTL wist voordat ze met de opnames begonnen al precies hoe het zat! Ze wilden kijkcijfers halen en dat is ze gelukt, maar wel door 2 mensen naar beneden te halen die naief genoeg waren om hieraan mee te werken. RTL heeft de macht om dit zo te knippen dat deze mensen dom over komen terwijl dit allemaal in scene gezet is.. Nu kunnen 2 mensen die het al moeilijk genoeg hebben gehad zelfs hun huis niet meer uit! GIve them a break! Het is RTL die oneerlijk is, niet zij!!
Nou wat goed voor de kijkcijfers hoor, er haken nu mensen af omdat het de volgende keer weer nep zal zijn. :W
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')