SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mooie TT faalhaas.
Also dat filmpje uit 't vorige topic, volgens mij staat die loopband minstens op 14km/pu.. Dat is ook niet echt weinig + hij doet 't idd incline.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Fuck the TT.
Maar echte Tabata's is dus dit en het is dus de bedoeling dat je maximaal gaat, dus als je op zijn loopband staat, moet je gaan sprinten.quote:The best interval workout seems to consist of 20 seconds of sprinting followed by 10 seconds of rest; repeat 7 or 8 times. These are often called "Tabata intervals," after a Japanese scientist who headed up several studies on humans and rats. His studies showed, among other things, that these intervals increased both anaerobic capacity and aerobic capacity more than an hour a day of more moderate exercise, and that a short bout of sprints was effective at burning fat or at increasing glucose transport (particularly helpful for diabetics). Some people use the same principle for any number of other workouts -- such as push-ups -- rather than a literal sprint.![]()
Flash Gym, Den Boschquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef seto het volgende:
Hebben ze in het zuiden van het land gyms dan?
Health City(!), Aalsterweg, Eindhoven
Fitness Factory, Waalre
Body Impact, Geleen
Om er maar een paar te noemen...
En waarom moet een nieuw topic altijd een titel hebben?![]()
Als je aan studenten naar de kwaliteit van hun studie vraagt, meet je de kwaliteit van het uitgaansleven in de desbetreffende steden. Groningen en Nijmegen zijn echte studentensteden waar het voor studenten prima uitgaan is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)volgens-hoogleraren/
Volgens studenten is RUG samen met Radboud het beste![]()
Dat kan met die bij ons ook. Net wat rows gedaan op een plate loaded machine. Daar hang je zo 120 kilo op en dan ga je lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelf pak ik ook wel eens wat machines erbij, en deze is een hele fijne, zowel voorkant schouders, als borst wordt lekker meegenomen.
En bij ons kan je hem iets anders instellen, waarna je omgekeerd gaat zitten, en dan kan je de bovenkant rug / achterkant schouders trainen![]()
Het is op die machine lekker om redelijk hoog te gaan zitten, en dan rows met 1 arm doen. Trek je redelijk makkelijk 60 kilo en je lats knallen bijna van je lijf af.![]()
Deze is bijna hetzelfde als hier staat. http://www.exrx.net/Weigh(...)eGripSeatedRowH.html![]()
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Zal het straks eens doorlezen, bedankt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is wel bewezen hoor, Bruusgaard et al. hebben veel werk gedaan op dat vlak, moet je maar eens opzoeken.
Edit:
Er is blijkbaar zelfs 'n wiki aan gewijd.
Zijn wel heel gretig met Bruusgaard citeren, 4x dezelfdeAbsoluut. Trenbolone is een sterk androgeen maar de bijwerkingen zijn voor mij een reden het nooit meer te gebruiken. Ongekende agressie, emotie wisselingen, bizarre dromen en 's nachts badend in je zweet wakker worden (ook wel trenmares / tren nightmares genoemd), depressiviteit. En de nakuur duurde veelste lang voor ik weer van hersteld was.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Snakey het volgende:
Ze hebben hier geen Craze trouwens. Wel OMR, wat staat voor One More Rep.![]()
Dat is ook een pre workout iets.![]()
Wat is hier nou eigenlijk waar van? http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/bcaa-elite
Ik begrijp dat het geen wondermiddel is ook al willen ze het zo laten lijken. maar bijvoorbeeld de toevoeging van Bioperine, maakt dat echt dat de opname van BCAA beter gaat? Voor zover ik weet wordt amino's amper opgenomen door je lichaam, maar ik heb me er nooit echt in verdiept.![]()
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?![]()
Met die gewichten hoef je denk ik niet te deloaden hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?Deathlift or Die.![]()
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:36 schreef Yamcha het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)gde-omgeving-303816/
Leuk topic om te lezen voor diegenen die zich vervelen.
![]()
![]()
Confidence through competence![]()
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef Warsaw het volgende:
3 weken niet getraint ivm wintersport en een hevige buikgriep. Nu wil ik weer verder met Stronglifts, en zal ik moet deloaden. Mijn laatste keer squat was 13.75 per kant, zal het terugbrengen naar 7.5 per kant genoeg zijn of juist teveel?
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...Confidence through competence![]()
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
10% deloaden, dan komt je op 11,375 aan alle kanten. Dan kom je op 11,25kg te zitten (je hebt 1,25 kg plates neem ik aan?).![]()
oke bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
uitproberen welk gewicht je met *goede form* kunt doen en volgende keer weer gewicht erbij pakken.
Je gaat niet dood van een repje of kilo meer...![]()
Desnoods flink wat warmup reps met alleen bar om je form weer correct in je geheugen te krijgen.quote:
Zelf heb ik toen ik begon ook een shitload squatreps met alleen de bar gemaakt om de form goed te krijgen, voordat ik aan (hogere) gewichten begon. Is alleen maar goed.Confidence through competence![]()
Ja, wrom niet? Zo snel verlies je geen kracht hoor. En anders naar 10kg aan beide zijde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:56 schreef Warsaw het volgende:
[..]
na 3 weken incl hevige griep maar 10%?
Of je gaat 1x 20, 1x30, 1x 40 en kijken hoe de 40kg en/of 30kg voelt en op basis daarvan beslissen of je meer gewicht neemt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is idd troll, maar op pagina 11 ofzo post ie z'n eigen filmpje en die is bijna net zo leuk.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Omdat er hier veel mensen zitten met kennis van het lichaam: iemand tips hoe je snel lenig wordt? Ik heb hele korte spieren, altijd al gehad, en wil ze graag langer maken. De 'contract-relax'-methode ken ik al, net als de 'hold-relax'-methode. Zijn er nog trucs of do's en don'ts met betrekking tot stretch of zijn methodes waar je sneller resultaat mee boekt dan contract-relax?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Elke dag oefenen en accepteren dat het niet in 1 keer zal gaan. Yoga of een andere discipline waar veel lenigheid/stretch/rek/strek-werk aan pas komt.
Oh en wees gewaarschuwd, je gaat een hele shitload aan opmerkingen krijgen over ''lange spieren''
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 18:28:39 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: