Irrelevant, immers heeft de PVV er afstand van gedaan. Dat waren je eigen woorden toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die brievenbuszeiker zit anders nog in het parlement.
Ja ach, wat iemand anders al zei, het verschilt niet veel van wat je in een gemiddeld POL of NWS topic tegenkomt als het over asielzoekers, de PVV of 'linkschmenschen' gaat... alleen als actief politicus moet je het alleen denken en niet tikkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:33 schreef Krantenman het volgende:
Mwah, ik denk wel dat een heleboel van wat hij schreef ironisch bedoeld is... maar in de politiek wordt zoiets genadeloos afgestraft natuurlijk.
Het zou voor Roemer natuurlijk niet politiek opportuun zijn, om zich daar achter te verschuilen als de hele bewijslast open en bloot op het internet te zien is voor iedereen. Aan zijn teksten is niks dubbelzinnigs.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor lijkt mij echter de juiste gang van zaken.
Deze persoon deed de uitspraken toen hij nog gewoon actief SP'er was, dan is een titel met 'SP' er in (zoals alle media het ook berichten) prima gepast.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die brievenbuszeiker zit anders nog in het parlement.
Dan nog nodig je iemand uit en zeg je hem persoonlijk aan. Dat doe je niet via de pers.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:35 schreef fruityloop het volgende:
Het zou voor Roemer natuurlijk niet politiek opportuun zijn, om zich daar achter te verschuilen als de hele bewijslast open en bloot op het internet te zien is voor iedereen. Aan zijn teksten is niks dubbelzinnigs.
Een politicus die onder eigen naam en ogenschijnlijk bloedserieus tweet over/zinspeelt op het neersteken van de minister-president vind ik toch net even van een andere orde dan een (waarschijnlijk minderjarige) internettroll die anoniem grote taal uitslaat met de bedoeling te provoceren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef DontGiveAFok het volgende:
Velen van jullie hier doen de hele godganse dag niks anders dan indirect oproepen tot geweld tegen een heleboel groepen, veel die reacties zijn hier dus ook zwaaaaaaaaar hypocriet, maargoed, dat was te verwachten![]()
Ja dit slaat nergens op van het opgefokte sp-ertje, vind het alsnog peanuts ivm de constante stroom aan verbitterde shit die dus sommige andere mensen produceren, ja ook op deze site
Precies, die zal ongeveer on par zijn met die van de PVV aangaande 'politici' op de landelijke kieslijsten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij is een deelraadslid namens de SP, dus dan is de SP ten minste wel politiek verantwoordelijk. Het zegt iig genoeg over hun selectie en evaluatie procedures van aankomende raadslieden..
Bloedserieus? Volgens mij komt de sukkel in kwestie zelf al tot de conclusie dat het niks oplost, in dat opzicht is hij al verstandiger dan de achterlijke trollen die hier de hele dag hun haat spuwenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een politicus die onder eigen naam en ogenschijnlijk bloedserieus tweet over/zinspeelt op het neersteken van de minister-president vind ik toch net even van een andere orde dan een (waarschijnlijk minderjarige) internettroll die anoniem grote taal uitslaat met de bedoeling te provoceren.
Wat die sp-er heeft gedaan zou hier ook tot een ban leiden, dus onze grote vriend kraamt gewoon een hoop onzin uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:38 schreef NotYou het volgende:
Een politicus die onder eigen naam en ogenschijnlijk bloedserieus tweet over/zinspeelt op het neersteken van de minister-president vind ik toch net even van een andere orde dan een (waarschijnlijk minderjarige) internettroll die anoniem grote taal uitslaat met de bedoeling te provoceren.
Bij het doorscrollen van z'n Facebook kom je er iig snel achter dat deze meneer... hoe zeg je dat... politiek geengageerd is?quote:
Schorsing is een veel te softe maatregel. Partijen moeten ondubbelzinnig van dit soort uitspraken afstand nemen. Zo'n man moet je niet schorsen, maar onmiddellijk royeren als lid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef De_Guidance het volgende:
Non-actief gesteld, mooi.
Over naar de waan van de dag.
Het gaat mij erom dat mensen eens leren relativeren en eens op houden met naar de buren kijken waar het gras altijd groener schijnt te zijn. Leven en laten leven. En zorg dat je er met je eigen kunnen het maximale uithaaltquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat het bij sommigen haatgevoelens oproept.
Wat een ferme taal zeg, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schorsing is een veel te softe maatregel. Partijen moeten ondubbelzinnig van dit soort uitspraken afstand nemen. Zo'n man moet je niet schorsen, maar onmiddellijk royeren als lid.
Nou, wie weet gebeurt dat nog. Maar zoals DS4 al zei, wellicht vind Roemer het verstandig dit heerschap eerst aan te spreken en dan verdere actie te ondernemen. Op non-actief zetten is een goede eerste en afstand van die uitspraak is genomen, dat kun je herleiden uit zijn tweet. Helaas passen er in 1 tweet maar 140 karakters maar ik neem aan dat hij desgevraagd graag afstand van deze idioterie neemt. Of vind je dat er gelijk een persco belegd moet worden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schorsing is een veel te softe maatregel. Partijen moeten ondubbelzinnig van dit soort uitspraken afstand nemen. Zo'n man moet je niet schorsen, maar onmiddellijk royeren als lid.
Prima.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, wie weet gebeurt dat nog. Maar zoals DS4 al zei, wellicht vind Roemer het verstandig dit heerschap eerst aan te spreken en dan verdere actie te ondernemen. Op non-actief zetten is een goede eerste en afstand van die uitspraak is genomen, dat kun je herleiden uit zijn tweet. Helaas passen er in 1 tweet maar 140 karakters maar ik neem aan dat hij desgevraagd graag afstand van deze idioterie neemt. Of vind je dat er gelijk een persco belegd moet worden?.
Dat idiote geroep om de hoogste boom altijd...![]()
Don't kill the messenger.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Het gaat mij erom dat mensen eens leren relativeren en eens op houden met naar de buren kijken waar het gras altijd groener schijnt te zijn. Leven en laten leven. En zorg dat je er met je eigen kunnen het maximale uithaalt
Ik roep niet om de hoogste boom. Hij hoeft niet aan de galg, ik vind dat de SP hem onmiddellijk als lid moet royeren. Dat Roemer afstand heeft genomen van de uitspraak is mooi, maar in mijn optiek niet voldoende. Zo'n man als de Pascal Smit moet je onmiddellijk lozen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
Nou, wie weet gebeurt dat nog. Maar zoals DS4 al zei, wellicht vind Roemer het verstandig dit heerschap eerst aan te spreken en dan verdere actie te ondernemen. Op non-actief zetten is een goede eerste en afstand van die uitspraak is genomen, dat kun je herleiden uit zijn tweet. Helaas passen er in 1 tweet maar 140 karakters maar ik neem aan dat hij desgevraagd graag afstand van deze idioterie neemt. Of vind je dat er gelijk een persco belegd moet worden?.
Dat idiote geroep om de hoogste boom altijd...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |