Zij is 24, hij is 30.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nina is toch veel te jong voor Mike? Zij is 22 ofzo? Hij is de broer van Bianca, ergens in de 40?
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig op je breaker schrijven ofzo?
Ah op die manierquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan kun je een bijrol in gtst winnen volgens mij.
Het is ook zo ontzettend geforceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier
Mijn god ik erger me aan Rik, dat overdreven kleffe gedoe met die wc-juffrouw
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zij is 24, hij is 30.
Valt wel mee.
Noud ergert zich dan ook zo te zienquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Is hij zo jong? Dan valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind hem irritant. Hij loopt de hele tijd daar gesprekken af te luisteren. Moet hij niet werken ofzo? En als ik Noud was zou ik mij doodergeren aan die bemoeienis van Mike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
dat zijn de kijkers die er de moed inhouden dat het ooit beter zal wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sowieso
Dat de serie met de huidige verhaallijnen zulke hoge kijkcijfers kan scoren, is mij nog steeds een raadsel
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is uit nostalgisch oogpunt, voor de users die hier al jaren posten. Ik vind de OP er nu bijvoorbeeld ineens vreselijk lelijk en leeg uitzien.
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frey, ik vind het nu overkomen dat degene die hier al jaren posten, maar het alleenrecht hebben om te beslissen hoe bijvoorbeeld de OP eruit moet komen te zien.
Ik vind het een verademing dat er nu niet meer ruim 400 linkjes naar oude topics erin staan.
De reeks is niet voor niet voor niets in het leven geroepen, daardoor kan je nu oude topic makkelijker terugvinden en deze indien gewenst teruglezen.
Oh dus omdat jij vindt dat het meer sfeer geeft moeten wij onze handen maar verneuken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Frey dat de OP er nu erg leeg uitziet. En daarbij geven meer dan 400 linkjes meer sfeer dan het woordje "Topicreeks".
En waarom was het nodig? Omdat mensen die op hun mobiel zitten te internetten () er last van hadden bij het scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |