SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 93% gewijzigd door roos85 op 15-04-2012 10:31:33 ]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Topics' gedeelte mag wel uit de OP lijkt me, daar is de topicreeks wel voor.
Oke, dan moet je ze even bijwerken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:33 schreef GSMboy het volgende:
En weer ontopic over GTST
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik zie er niets in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Waarom niet? Het is toch overbodig nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar denk niet dat iedereen het daar mee eens is..
Kan ze nog even genieten van haar bekendheid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom staat die enge Saskia bij de huidige cast???
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef James1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ik denk dat het René Meijer is die nog blijkt te leven ofzo. Of een broer van René.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/rene.xmlLand of the free. Home of the brave.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden dat ik weet wie de stalker is:Ben je malSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
Het is Raymond, hij wil een grotere rolquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edith die nog kwaad is op Nina omdat ze stiekem naar de wc ging zonder te betalen.,
Die keek inderdaad HEUL verdacht!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ben je malhet is de thuisbezorgd.nl-man! Hij weet hoe de woonkamer in toko eruitziet en heeft dus alle beveiligingspunten gecheckt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar heel mooi.
Ik kan het personage nu wel een beetje waarderen. Het is in ieder geval stukken beter dan Nuran.
Iedereen is stiekem al lang blij dat ze van Danny zijn verlost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer gaan ze verder op de moord op Danny?
Die Aysen heeft nog steeds in koele bloede iemand vermoord en loopt nog vrij rond alsof er niets gebeurd is., waarom zo een Aysen wel en wordt een leuk personage als wiet voor zo iets weggestopt?
Neukertje van Aysen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Who the fuck is die Raymond.
Ik denk steeds aan van Barneveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |