SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik gebruik ook de "Jorte" Kalender. die heeft een geweldige widget en je kan hem op "google only" instellen. Dus alles wat je op je googleagenda (pc) zet komt op je telefoon en visaversa, dan heb je nooit het gekloot dat als je telefoon brak loopt je alles kwijt bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
opzich niet eens zo'n slecht idee.
Voordeel van de home launch ap was dat deze een eigen gemaakte agenda had voor op het bureaublad.
En dat wordt nu standaard en vind ik veelal niet mooi staan.
Nee we doen alsof.quote:
Dat is toch gewoon aangeven welke weergegeven moeten worden, wat is daar moeilijk aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:52 schreef SimtekF1 het volgende:
dat geouwehoer met die Facebook namen in m'n telefoonlijst etc.
Al met al dik 2 uur zoet mee geweest.
Daar is niks moeilijks aan maar ik moest wel weer ff zoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon aangeven welke weergegeven moeten worden, wat is daar moeilijk aan.
Ik download nu de "nieuwste" van de site en dat is 2.1.0quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je hebt ook niet de nieuwste 2.3.0.12035_16
die van de site en dan bijwerkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik download nu de "nieuwste" van de site en dat is 2.1.0
Kortom; waar tover ik de ECHTE nieuwste vandaan?
Ik weet niet waar hij die vandaan heeft gehaald toen ik op bijwerken klikte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik download nu de "nieuwste" van de site en dat is 2.1.0
Kortom; waar tover ik de ECHTE nieuwste vandaan?
Oh ik dacht dat dat juist niet ging om een of andere reden.quote:
Die van de site was dus een nog oudere versie daarnetquote:
Ja die versie is goed van hierboven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van de site was dus een nog oudere versie daarnet
Ik zal nu de site van hierboven eens proberen.
Je kan het!quote:
Je kent het spreekwoord.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kent het spreekwoord.
2138972189372 maal is scheepsrecht
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest even lunchen...!
Maar.... *tromgeroffel* Hij is iets aan het doen! Het bestand voor de firmware-upgrade wordt gedownload...
Bij deze; gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een beetje in shock... Want het is gelukt
Mijn lettertype ziet er wel vreemd uit.. Is dat bij jullie ook?
Ja van de browser wel. Vrij irritant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
het is allemaal in een nieuw jasje gestoken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widgetquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik gebruik ook de "Jorte" Kalender. die heeft een geweldige widget en je kan hem op "google only" instellen. Dus alles wat je op je googleagenda (pc) zet komt op je telefoon en visaversa, dan heb je nooit het gekloot dat als je telefoon brak loopt je alles kwijt bent.
En hij ziet er gewoon bazig uit, werkt prima doet wat hij moet
Je kan ze samenvoegen, dus al je mail adressen kun je samenvoegen met je telefoon nummersquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat nieuwe jasje heb ik al door.. Haha.
Ik heb bij WhatsApp meteen geen foto's meer en bij contacten blijf ik alle contacten zien ook al wil ik dat niet![]()
Ach... Dat puzzelen we nog wel uit
Ik heb alles nog samengevoegd staan, maar blijkbaar pakt hij nu de foto's niet. Ik weet wel dat dat vorige keer ook een hoop gedoe was voor dat het kloptequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Je kan ze samenvoegen, dus al je mail adressen kun je samenvoegen met je telefoon nummers
Dit is een heerlijke agenda applicatiequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widget
Hoeveel ruimte moet je voor dat ding hebben? Ik heb 3 lege pagina's en hij zegt dat er geen ruimte meer is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widget
Kan in meerdere afmetingen. Zelf heb ik hem paginagroot. Ik weet dus niet wat je verkeerd doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte moet je voor dat ding hebben? Ik heb 3 lege pagina's en hij zegt dat er geen ruimte meer is.
Ik heb nog niks veranderd. Ik heb na het toevoegen alleen op OK geklikt omdat ik dacht de config doe ik later wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Kan in meerdere afmetingen. Zelf heb ik hem paginagroot. Ik weet dus niet wat je verkeerd doet.
Er zit alleen een randje omheen, dat valt toch wel mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind die Oranje gloed hier en daar niet zo fraai als ik eerlijk ben (bijv. in WhatsApp, dat witte gedeelte waar je in typt).
Gewoon naar de hoek schuivenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nu dus ook aan het updaten naar ICS, maar is het nou echt de bedoeling dat het voortgangsschermpje van Kies constant overal voor zit?
Nog niet eens aan gedacht, was me echt even aan het ergerenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht, was me echt even aan het ergerenNouja, kan ik weer bij lezen qua topics enzo.
Heb je versie 2.3 van Kies?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef fotostarter het volgende:
Waarom zie ik geen update in KiesHeb geen branded toestel of zo
Of kijk ik er naast?
Kan wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben nu bezig met samsung kies te installeren, kan ik kies air gewoon eraf gooien?
Moet je even van de samsung website afhalen. Heel slecht van Samsung dat je hem zo niet kan updaten. Ik zocht op de s2 en daar kon ik kies 2.3. nog wat downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
2.2.0 nog iets, maar als ik op bijwerken klik zegt hij dat ik al de laatste versie heb
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je even van de samsung website afhalen. Heel slecht van Samsung dat je hem zo niet kan updaten. Ik zocht op de s2 en daar kon ik kies 2.3. nog wat downloaden.
Jouw UI is tof. Gaat alleen te snelquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef JaneDoe het volgende:
thnx daywalk3r, dan laat ik t er idd op staan
Mijn batterij is te leeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef JaneDoe het volgende:
dat heb ik zelf ook via mobiel, via pc niet
opladen via een pc gaat langzamer dan normaal en ik kan me voorstellen dat als ie dit soort dingen moet doen dat ie meer energie verbruikt dan dat er binnen komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mijn batterij is te leeg.
Godver, hij hangt aan de laptop op te laden terwijl die kan updaten. Logisch
whut?!quote:uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via KIES
had ik ook even last van Kies afsluiten, phone los halen phone er weer in stoppen ff wachten tot windows hem gevonden heeft en Kies weer startenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef JaneDoe het volgende:
dus ik sluit mn telefoon aan op de pc nadat ik kies heb geinstalleerd:
[..]
whut?!
Het had erger kunnen zijn, maar mooi is andersquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zit alleen een randje omheen, dat valt toch wel mee.
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phonequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Thaboel het volgende:
wauw, nog steeds niks via kies... Heb kies versie 2.3.0.12035_16
Dus waar kan dat aanliggen?
ik ga iets kapot makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phone
XEN versie van sammobile erop en je hebt een unbranded versiequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phone
ik heb dit nu al n paar keer gedaan maar zonder resultaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:37 schreef netolk het volgende:
[..]
had ik ook even last van Kies afsluiten, phone los halen phone er weer in stoppen ff wachten tot windows hem gevonden heeft en Kies weer starten
Vanaf welke versie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Onderdelen van firmwareupgrade voorbereiden, daar doet hij nu al meer dan een half uur over.
hmm, heb je misschien in msconfig of in services Kies dingen uitgezet??quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb dit nu al n paar keer gedaan maar zonder resultaat...iemand nog een idee wat het aan kan liggen?
hoe kan ik dat controleren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, heb je misschien in msconfig of in services Kies dingen uitgezet??
dan wil die ook nog wel eens problemen geven kwam ik achter
Als je dat niet weet heb je het hoogstwaarschijnlijk ook niet aangepast.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je dat niet weet heb je het hoogstwaarschijnlijk ook niet aangepast.
Die zoek ik non-rooted ivm MobileIronquote:
dan weet ik het ook nietquote:
wtf heb je daar allemaal voor icoontjes aan de linker kant staan manquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef Nightanimal het volgende:
Met KIES ver. 2.3.0.12035_16 binnen geslurpt
[ afbeelding ]
Dit, na 3 keer KIES opnieuw geïnstalleerd te hebben, heb ik ICS op de telefoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef fotostarter het volgende:
Wat is Kies toch een achterlijk stuk software. Kolere zeg
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef fotostarter het volgende:
Wat is Kies toch een achterlijk stuk software. Kolere zeg
Ik had dat ook, maar het bleek dat ik (toch..) niet de laatste versie had!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kies
Sowieso al te belachelijk voor woorden dat er geen software is voor Linux, maar goed..
In het ene scherm staat iets van "update kies before upgrading firmware" en bij het uitvoeren van de update meldt ie doodleuk dat het de laatste versie is..
Dus uninstall je Kies en download je de nieuwe versie van de Samsung site.. En nu is hij al 20min. bezig om een verbinding te maken met mijn telefoon, terwijl Windows elke paar minuten meldt dat hij een nieuw MTP device gevonden heeft..
Wat een enorme baggersoftware, onbegrijpelijk dat ze dit aanbieden aan de consument
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:19 schreef Fuszy het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)-I9100LKATNL-support
en daar kan je kies downloaden. Ik kan hem ook niet updaten via kies zelf. Dat is wel heel slecht geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |