Gewoon naar de hoek schuivenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nu dus ook aan het updaten naar ICS, maar is het nou echt de bedoeling dat het voortgangsschermpje van Kies constant overal voor zit?
Nog niet eens aan gedacht, was me echt even aan het ergerenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht, was me echt even aan het ergerenNouja, kan ik weer bij lezen qua topics enzo.
Heb je versie 2.3 van Kies?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef fotostarter het volgende:
Waarom zie ik geen update in KiesHeb geen branded toestel of zo
Of kijk ik er naast?
Kan wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben nu bezig met samsung kies te installeren, kan ik kies air gewoon eraf gooien?
Moet je even van de samsung website afhalen. Heel slecht van Samsung dat je hem zo niet kan updaten. Ik zocht op de s2 en daar kon ik kies 2.3. nog wat downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
2.2.0 nog iets, maar als ik op bijwerken klik zegt hij dat ik al de laatste versie heb
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je even van de samsung website afhalen. Heel slecht van Samsung dat je hem zo niet kan updaten. Ik zocht op de s2 en daar kon ik kies 2.3. nog wat downloaden.
Jouw UI is tof. Gaat alleen te snelquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef JaneDoe het volgende:
thnx daywalk3r, dan laat ik t er idd op staan
Mijn batterij is te leeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef JaneDoe het volgende:
dat heb ik zelf ook via mobiel, via pc niet
opladen via een pc gaat langzamer dan normaal en ik kan me voorstellen dat als ie dit soort dingen moet doen dat ie meer energie verbruikt dan dat er binnen komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mijn batterij is te leeg.
Godver, hij hangt aan de laptop op te laden terwijl die kan updaten. Logisch
whut?!quote:uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via KIES
had ik ook even last van Kies afsluiten, phone los halen phone er weer in stoppen ff wachten tot windows hem gevonden heeft en Kies weer startenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef JaneDoe het volgende:
dus ik sluit mn telefoon aan op de pc nadat ik kies heb geinstalleerd:
[..]
whut?!
Het had erger kunnen zijn, maar mooi is andersquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zit alleen een randje omheen, dat valt toch wel mee.
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phonequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Thaboel het volgende:
wauw, nog steeds niks via kies... Heb kies versie 2.3.0.12035_16
Dus waar kan dat aanliggen?
ik ga iets kapot makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phone
XEN versie van sammobile erop en je hebt een unbranded versiequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vodafone/kpn/t-mobile.. beter gezegd BRANDED phone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |