ik heb dit nu al n paar keer gedaan maar zonder resultaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:37 schreef netolk het volgende:
[..]
had ik ook even last van Kies afsluiten, phone los halen phone er weer in stoppen ff wachten tot windows hem gevonden heeft en Kies weer starten
Vanaf welke versie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Onderdelen van firmwareupgrade voorbereiden, daar doet hij nu al meer dan een half uur over.
hmm, heb je misschien in msconfig of in services Kies dingen uitgezet??quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb dit nu al n paar keer gedaan maar zonder resultaat...iemand nog een idee wat het aan kan liggen?
hoe kan ik dat controleren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, heb je misschien in msconfig of in services Kies dingen uitgezet??
dan wil die ook nog wel eens problemen geven kwam ik achter
Als je dat niet weet heb je het hoogstwaarschijnlijk ook niet aangepast.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je dat niet weet heb je het hoogstwaarschijnlijk ook niet aangepast.
Die zoek ik non-rooted ivm MobileIronquote:
dan weet ik het ook nietquote:
wtf heb je daar allemaal voor icoontjes aan de linker kant staan manquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef Nightanimal het volgende:
Met KIES ver. 2.3.0.12035_16 binnen geslurpt
[ afbeelding ]
Dit, na 3 keer KIES opnieuw geïnstalleerd te hebben, heb ik ICS op de telefoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef fotostarter het volgende:
Wat is Kies toch een achterlijk stuk software. Kolere zeg
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef fotostarter het volgende:
Wat is Kies toch een achterlijk stuk software. Kolere zeg
Ik had dat ook, maar het bleek dat ik (toch..) niet de laatste versie had!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Kies
Sowieso al te belachelijk voor woorden dat er geen software is voor Linux, maar goed..
In het ene scherm staat iets van "update kies before upgrading firmware" en bij het uitvoeren van de update meldt ie doodleuk dat het de laatste versie is..
Dus uninstall je Kies en download je de nieuwe versie van de Samsung site.. En nu is hij al 20min. bezig om een verbinding te maken met mijn telefoon, terwijl Windows elke paar minuten meldt dat hij een nieuw MTP device gevonden heeft..
Wat een enorme baggersoftware, onbegrijpelijk dat ze dit aanbieden aan de consument
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:19 schreef Fuszy het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)-I9100LKATNL-support
en daar kan je kies downloaden. Ik kan hem ook niet updaten via kies zelf. Dat is wel heel slecht geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |