quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kent het spreekwoord.
2138972189372 maal is scheepsrecht
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest even lunchen...!
Maar.... *tromgeroffel* Hij is iets aan het doen! Het bestand voor de firmware-upgrade wordt gedownload...
Bij deze; gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een beetje in shock... Want het is gelukt
Mijn lettertype ziet er wel vreemd uit.. Is dat bij jullie ook?
Ja van de browser wel. Vrij irritant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
het is allemaal in een nieuw jasje gestoken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widgetquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik gebruik ook de "Jorte" Kalender. die heeft een geweldige widget en je kan hem op "google only" instellen. Dus alles wat je op je googleagenda (pc) zet komt op je telefoon en visaversa, dan heb je nooit het gekloot dat als je telefoon brak loopt je alles kwijt bent.
En hij ziet er gewoon bazig uit, werkt prima doet wat hij moet
Je kan ze samenvoegen, dus al je mail adressen kun je samenvoegen met je telefoon nummersquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat nieuwe jasje heb ik al door.. Haha.
Ik heb bij WhatsApp meteen geen foto's meer en bij contacten blijf ik alle contacten zien ook al wil ik dat niet![]()
Ach... Dat puzzelen we nog wel uit
Ik heb alles nog samengevoegd staan, maar blijkbaar pakt hij nu de foto's niet. Ik weet wel dat dat vorige keer ook een hoop gedoe was voor dat het kloptequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Je kan ze samenvoegen, dus al je mail adressen kun je samenvoegen met je telefoon nummers
Dit is een heerlijke agenda applicatiequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widget
Hoeveel ruimte moet je voor dat ding hebben? Ik heb 3 lege pagina's en hij zegt dat er geen ruimte meer is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik gebruik nu net trouwens de simple calender widget
Kan in meerdere afmetingen. Zelf heb ik hem paginagroot. Ik weet dus niet wat je verkeerd doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte moet je voor dat ding hebben? Ik heb 3 lege pagina's en hij zegt dat er geen ruimte meer is.
Ik heb nog niks veranderd. Ik heb na het toevoegen alleen op OK geklikt omdat ik dacht de config doe ik later wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Kan in meerdere afmetingen. Zelf heb ik hem paginagroot. Ik weet dus niet wat je verkeerd doet.
Er zit alleen een randje omheen, dat valt toch wel mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind die Oranje gloed hier en daar niet zo fraai als ik eerlijk ben (bijv. in WhatsApp, dat witte gedeelte waar je in typt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |