wat een kankerlelijke versiequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Om maar even een gejat kutplaatje te gebruiken.
Dit is de 1e x dat ik van je bestaan afweetquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:07 schreef opgebaarde het volgende:
Jij stuurde vanuit het niets je cijfers en foto, ik was gewoon zo vriendelijk om mee te 'chatten'
Eyyquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:15 schreef Cher- het volgende:
Namen:
SonicValano
_Kurtcobain
Kingtoppie
Frank_Drebin
En wie nog meer, TS?
Wat loop je te haten? Waarom sta ik niet in dit bangalijstje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:15 schreef Cher- het volgende:
Namen:
SonicValano
_Kurtcobain
Kingtoppie
Frank_Drebin
En wie nog meer, TS?
Trouwens, ik zou graag wel willen weten waarom je mijn naam in dit lijstje stopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:15 schreef Cher- het volgende:
Namen:
SonicValano
_Kurtcobain
Kingtoppie Frank_Drebin
En wie nog meer, TS?
Door je penis die onderste boven hangt zeker. Viezerik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:39 schreef trekeennummertje het volgende:
TS. Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen bitches. Excl. mezelf dan natuurlijk, ik ben batman.
Jij slijmt niet zo bij de chicks hier. Ik moet wel reëel blijven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat loop je te haten? Waarom sta ik niet in dit bangalijstje?
Nee, omdat je een kneus bent. Al had je mij wel lief gevonden, ik had je er alsnog opgezet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trouwens, ik zou graag wel willen weten waarom je mijn naam in dit lijstje stopt.
Doe je dat serieus omdat ik openlijk een schijthekel aan jou zeg te hebben? Is het heus? Ben je zo laag?
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, omdat je een kneus bent. Al had je mij wel lief gevonden, ik had je er alsnog opgezet.
Ah, verklaart een hoop natuurlijk. Alsjeblieft praat nooit meer over me. Je kan me ook een keer met rust laten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij slijmt niet zo bij de chicks hier. Ik moet wel reëel blijven.
[..]
Nee, omdat je een kneus bent. Al had je mij wel lief gevonden, ik had je er alsnog opgezet.
Niet happen dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, verklaart een hoop natuurlijk. Alsjeblieft praat nooit meer over me. Je kan me ook een keer met rust laten.
Dit is een sollicitatie naar nóg meer DM's van fapnerds?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef strawberry_hill het volgende:
Real life is nog erger ik dacht misschien zijn ze hier net zo gevoelig als ik niet dus.
Ik vind dat jij mij wel eens met rust mag laten met dat constante gezeur over mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, verklaart een hoop natuurlijk. Alsjeblieft praat nooit meer over me. Je kan me ook een keer met rust laten.
Ik zit hier ook gewoon weer te jánken werkelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
Het is verschrikkelijk TS. Gewoon verschrikkelijk.
Jij begint hier over mijn penis... Wie is er vies? Niet mijn penis maar jouw gedachtes vriend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door je penis die onderste boven hangt zeker. Viezerik.
Ik ook, ik vind het zo erg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook gewoon weer te jánken werkelijk.
Dat is zo. Mannen zijn veelal triest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef strawberry_hill het volgende:
Real life is nog erger ik dacht misschien zijn ze hier net zo gevoelig als ik niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |