Opleiding intresses je weet toch wel wie je bent wat je leuk vind?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:20 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben een vrouw wat zijn stats ?
Ok dit was niet handig, sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
Hoe krijg ik een vriend waar ontmoet ik ze en hoe moet ik ze in een relatie krijgen ?
Ik heb geen vrienden
ik ben inmiddels 23 jaar en ik befgin het idee te krijgen dat ik alleen zal sterven zelfs mijn nicht zegt het
dit is geen grap ik wil nog niet naar een datingsite maar uhm
ik wil een vriend voor mijn 24 een vriend
als ik een jongen probeer te versieren zeggen ze van je bent heel aardig..
fuck dat aardig
Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
gaan jullie me niet uitlachen als ik een foto post ?
Nee, dat zou ook niet gepast zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
Haha, wel een makkelijke prooi voor jou hé?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
Geluk vind je eerst bij jezelf en een vriendje zal dit echt niet oplossen maak eerst gewone vrienden en ga dan pas jagen veel makkelijker voor je.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
Al die andere issues ? kut
maar als ik een geliefde heb voel ik mij vast wel beter lost iig de eenzaamheid op
Ja dat gaan ze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
maar als ik een geliefde heb voel ik mij vast wel beter lost iig de eenzaamheid op
Prooi, waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef Retronix het volgende:
[..]
Haha, wel een makkelijke prooi voor jou hé?
Nee, niemand lacht je uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
Persoonlijk zou ik eens beginnen met die groene verf uit je haren te wassen/knippen en contactlenzen in je ogen te stoppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:23 schreef strawberry_hill het volgende:
Pardon Joe Momma Wie denk jij wel dat je bent om mij zo aan te spreken ik vraag serieus advies
aangezsien ik constant gefriendzoned word en d8 dat weird was voor een vrouw
ik heb bijna alles geprobeerd maar nikst werkt
vind jij mijn wanhoop grappig ?
of wil je gewoon de popi jopi spelen
Uhm
23
HBO
1.58
58 kg
groen haar
bril
ik weet het niet ik probeer het wel maar miss ben ik iets te euh enthousiast