Tuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die liggen langs de A27. En ik wist niet dat het homo-ontmoetingsplekken waren totdat ik tijdens het kanen van een boterham (in de auto) naakt zag bewegen in de bosjes naast mij.
Bluesdude?quote:
Hij was imo wel een goede burgemeester. Tis jammer dat hij nu deel uitmaakt van dit kabinet. Zijn ware aard komt niet goed uit de verf. Het is namelijk een beste gozer met behoorlijk wat capaciteiten.quote:
Kan je ook meer dan Geenstijl napraten of is dat je enige kunstje ?quote:
Voor ik reageer: ff Geenstijl raadplegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kan je ook meer dan Geenstijl napraten of is dat je enige kunstje ?
Hallo, bevestiging van merk en kleur?quote:
Hij laat zich echt door niemand gek maken in ieder geval. Hij vertelt wat hij wil vertellen op de wijze die hem welgevalt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij was imo wel een goede burgemeester. Tis jammer dat hij nu deel uitmaakt van dit kabinet. Zijn ware aard komt niet goed uit de verf. Het is namelijk een beste gozer met behoorlijk wat capaciteiten.
Ik wist jou te vinden. Dat was voldoende zei je.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, bevestiging van merk en kleur?
Hij komt soms alleen iets te droog over. Met zijn zware stem, amper emotiequote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Hij laat zich echt door niemand gek maken in ieder geval. Hij vertelt wat hij wil vertellen op de wijze die hem welgevalt.
Buiten zijn politieke kunde en hakken in het zand, slaaaaaaap verwekkend.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef waht het volgende:
[..]
Hij laat zich echt door niemand gek maken in ieder geval. Hij vertelt wat hij wil vertellen op de wijze die hem welgevalt.
Wat is er, ben je bang dat ik jou anders eerder zie? Lijkt mij handig voor de volledigheid als jij ook gewoon merk + kleur doorgeeft, dan kunnen we elkaar zeker niet mislopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik wist jou te vinden. Dat was voldoende zei je.
Wat wil je toch kerel? Heb je het handboekje "Gevat zijn voor Dummies" nodig?
Ja, das dubbelop handig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er, ben je bang dat ik jou anders eerder zie? Lijkt mij handig voor de volledigheid handig als jij ook gewoon merk + kleur doorgeeft, dan kunnen we elkaar zeker niet mislopen.
Foto, nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
Godverdomme, die dochter van Argentijnse piloot Julio Poch is wel lekker zeg.
Dat is m.i. zijn kracht. Stabiliteit hebben we nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij komt soms alleen iets te droog over. Met zijn zware stem, amper emotie
PvdA meuk.quote:
Ik ben daar per definitie, aangezien het mijn "lunchplek" zal zijn - ik moet richting Amsterdam vanuit Utrecht namelijk. En wat jij wil zeggen met "gevat voor dummies" is mij niet helemaal duidelijk, maar dat komt omdat ik zo dom ben als het achtereind van een varken. Maar dan is het als ik het dus goed weet te herinneren een witte Mercedes. Prima.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, das dubbelop handig.
Je bent er toch niet. Daarbij heeft mijn autootje hier al eens op het forum gestaan. Je "bang" geneuzel gaat niet op.
Ik zal je toch maar zon boekje "Gevat voor dummies" toesturen. Je begint saai te worden met je gedram.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de meet moet je dan een handzame sirene meenemen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |