Dat gebeurt in zo'n beetje de tweede scene van de film (ik schreef ook: "helemaal in het begin van de film") en het staat al beschreven in de eerste regels op IMDb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef daruk het volgende:
[..]
Moet je dat eerste stuk niet spoileren?
Oke dan heb ik niets gezegd, mijn excuses..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat gebeurt in zo'n beetje de tweede scene van de film (ik schreef ook: "helemaal in het begin van de film") en het staat al beschreven in de eerste regels op IMDb.
Dat is net zoveel spoiler als dat "het schip gaat zinken" een spoiler is voor een Titanic film als je het mij vraagt.Ik pas echt wel goed op met spoilers hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar verder is het verhaal niet veel boeiends. Cliché en de wezens zien er grafisch net zo uit als een willekeurige power ranger aflevering. Als het script gewoon een stuk beter was geschreven en het grafisch beter was dan zou het zeker een goed cijfer krijgen maar nu krijgt het een magere zes.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cijfer: 7
The Hunger Games
Battle Royale op zijn Amerikaans dus: 24 jongens en meisjes moeten elkaar doden en dr kan dr maar één de winnaar zijn. Het leidt tot een prima film, waarbij de lange opbouw naar de daadwerkelijke Hunger Games opvalt. Nog beter is dat die opbouw niet eens verveelt en je niet denkt 'waneer begint de actie'. In het tweede deel komt dat er dan uiteindelijk en dat leidt nog tot best een hoop toffe kills. Wel jammer dat het einde onnodig lame is. Cijfer: 7,5<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
ff wat tegengas, het is blijkbaar nodig...quote:Op donderdag 19 april 2012 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me al af of het aan mij lag toen ik hier enkele positieve reviews las. Die van mij daarentegen was zeer negatief. Zelden zo'n kutfilm gezien.
moet je even lid worden van asiatorrents, hele stapels van dit soort films daar. ik hou ervanquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef JDx het volgende:
Paradaisu Kisu (2011)
Ik weet niet meer wie het hier had geschreven, maar het idee stond me wel aan en inderdaad een hele leuke film. Prachtige beelden met veel mooie kleuren en toffe muziek.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heel erg gek ben op die Japanse taal, die aparte stijl in Tokyo en aparte muziekjes enzo, dus als diegene die het gepost had nog meer van zulke films heeft gevonden, let me know via pm ofzo
8-
Ps. ergens had het wel iets van Summer Wars, qua gevoel, maar dan een echte film, maar misschien komt dat ook gewoon omdat het japans is.
Ik had hem hier gereviewdquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef JDx het volgende:
Paradaisu Kisu (2011)
Ik weet niet meer wie het hier had geschreven, maar het idee stond me wel aan en inderdaad een hele leuke film. Prachtige beelden met veel mooie kleuren en toffe muziek.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik heel erg gek ben op die Japanse taal, die aparte stijl in Tokyo en aparte muziekjes enzo, dus als diegene die het gepost had nog meer van zulke films heeft gevonden, let me know via pm ofzo
8-
Ps. ergens had het wel iets van Summer Wars, qua gevoel, maar dan een echte film, maar misschien komt dat ook gewoon omdat het japans is.
Dat! Al moet je tegenwoordig wel een invite hebben, maar je kunt zonder invite wel alle reviews lezen en de film dan eventueel ergens anders "halen".quote:Op zondag 22 april 2012 13:35 schreef okiokinl het volgende:
[..]
moet je even lid worden van asiatorrents, hele stapels van dit soort films daar. ik hou ervan
oeps... je hebt gelijk.. helaas heb ik geen invites te vergeven kennelijk, net even gecheckt.quote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Dat! Al moet je tegenwoordig wel een invite hebben, maar je kunt zonder invite wel alle reviews lezen en de film dan eventueel ergens anders "halen".
Geniale films idd.quote:Op zondag 22 april 2012 09:26 schreef raptorix het volgende:
L'instinct de mort
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1259014/
Geniale gangsterfilm over Jacques Mesrine, ik had zijn biografie: doden zonder wroeging al een jaar of 15 terug gelezen en ben eens goed gaan zitten voor deze film, 3 uur lang spanning, goed acteerwerk, en mooi in beeld gebracht, deze film heeft alles!!!
IMDB: 7.5, mijn oordeel: een dikke 9!
Edit: eigenlijk zijn het dus 2 films, ze volgens elkaar wel op, het 2e deel staat dan ook los op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0411272/
Helemaal mee eens, gisteren ook Haywire gezien en dit was juist eindelijk weereens een echt toffe actiefilm.quote:Op zondag 22 april 2012 01:54 schreef Gorro het volgende:
[..]
ff wat tegengas, het is blijkbaar nodig...
[ afbeelding ]
Eindelijk een actiefilm die laat zien hoe het ook kan. De film laat de actie zién in plaats van te verstoppen achter close-ups en hyper-editing. Ook het verhaal wordt getoond in plaats van verteld in nutteloze dialogen. Dit alles met interessant camera-werk, mooie stijlvolle belichting en toffe muziek. En er is eindelijk een actie-actrice waarvan je gelooft dat ze mannen in elkaar kan slaan. Heb hier erg van genoten. ****
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |