abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110248204
Deel 1: vaccinaties

in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.

[ Bericht 4% gewijzigd door new_moon op 13-04-2012 21:32:26 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_110249487
Deel 1: vaccinaties
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_110252589
oh sorry, ik doe dit nooit eigenlijk,... vandaar
pi_110253619
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef new_moon het volgende:
Had ook niet gehoeven hoor. ;)

Wél had je het 2e deel automatisch kunnen koppelen aan de eerste als je op de knop 'Open nieuw deel' had geklikt. :)

Maar alsnog geen probleem, want ik heb het nu voor je gekoppeld. Als je nu klikt op: chaintopic.png naast de topic-titel op de index, dan krijg je alle delen van de reeks te zien. ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 22:42:29 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110255373
Hoeveel vaccinaties krijgt een kind tot 10 jaar in Nederland?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110256895
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef new_moon het volgende:
amateur!

grapjuh, had vanmiddag t zelfde O-)
pi_110259275
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel vaccinaties krijgt een kind tot 10 jaar in Nederland?
Minstens 15; vooral in het 1e jaar veel stuks.
pi_110259738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Minstens 15; vooral in het 1e jaar veel stuks.
Ik kreeg gratis een dosis tsjernobyl erbij in 86' ....paar dagen oud :P

*O*

Goed begin toch :X

Edit: arme Japanners....worden wel vaak oud....weinig vaccinaties? iemand? :X

Edit2: http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-japan/ huh...geen?

Ter vergelijking...Zuid Korea..."westers" & vlakbij:

http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-zuid-korea/

8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door DontGiveAFok op 13-04-2012 00:35:47 ]
  vrijdag 13 april 2012 @ 02:19:59 #9
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110262129
-nevermind is een serieus topic hier-

[ Bericht 89% gewijzigd door Schenkstroop op 13-04-2012 02:26:55 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110262201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 02:19 schreef Schenkstroop het volgende:
-nevermind is een serieus topic hier-
Ik ben serieus!
  vrijdag 13 april 2012 @ 02:33:33 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110262232
Ik had het over een comment van mezelf die ik heb weggehaald.
pi_110263851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Ik kreeg gratis een dosis tsjernobyl erbij in 86' ....paar dagen oud :P

*O*

Goed begin toch :X

Edit: arme Japanners....worden wel vaak oud....weinig vaccinaties? iemand? :X

Edit2: http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-japan/ huh...geen?

Ter vergelijking...Zuid Korea..."westers" & vlakbij:

http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-zuid-korea/

8)7

Er is een verschil tussen de vaccinaties die je nodig hebt als je op reis gaat naar Japan en de vaccinaties die kinderen in Japan krijgen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110282715
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:03 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen de vaccinaties die je nodig hebt als je op reis gaat naar Japan en de vaccinaties die kinderen in Japan krijgen.
Duh, daar heb ik het niet over..... 8)7
pi_110284015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Duh, daar heb ik het niet over..... 8)7
Daar heb je het wel over want je linkt naar vakantiesopreis.nl.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110294219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Had ook niet gehoeven hoor. ;)

Wél had je het 2e deel automatisch kunnen koppelen aan de eerste als je op de knop 'Open nieuw deel' had geklikt. :)

Maar alsnog geen probleem, want ik heb het nu voor je gekoppeld. Als je nu klikt op: [ afbeelding ] naast de topic-titel op de index, dan krijg je alle delen van de reeks te zien. ;)
thanks natuurlijk,
maar ehh ik had ook gedaan "open nieuw deel" :?

anywayy,
Japan heeft volgens mij een lage vaccinatiegraad
pi_110294597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

amateur!

grapjuh, had vanmiddag t zelfde O-)
en toch zit ik een jaar of 9 te fokken! :') :|W
  zondag 15 april 2012 @ 11:06:39 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110343294
quote:
Kwik in vaccins en autisme: causaal verband!
Wanneer we kijken naar de valsheid waarmee de medische autoriteiten in de VS bewijsmateriaal onder het tapijt proberen te vegen, over de relatie tussen het exploderende aantal autisme-gevallen en vaccinaties, is het werkelijk onrustbarend, wat voor beeld er tevoorschijn komt. Natuurlijk kan iedereen fouten maken, maar erger dan de resultaten van de fouten, zijn natuurlijk de motieven om deze bekend-geworden negatieve effecten te verdonkeremanen..! Én, om daarnaast in de pers en alle publiekelijke uitingen vol te blijven houden dat er geen enkele relatie is tussen kwik, dat als het conserveermiddel thimerosal in vaccins wordt gebruikt, en het meer dan onrustbarende aantal autismegevallen.

En nog een stapje misdadiger wordt het als je het omgekeerde gaat proberen aan te tonen..! Ja, ook dát is mogelijk..! Lees hieronder over een zogenaamde ‘studie’, die nota bene door een Amerikaanse overheidsinstantie, het CDC, indertijd werd gepubliceerd, en waarin werd ‘geconcludeerd’, at het aantal autismegevallen juist toenam als gevolg van het verbod op thimerosal. Is hier niet gewoon sprake van strafbaar, misdadig gedrag..?

bron
De prikfanatici worden met dag misdadigers, corrupter.

Waarom ook niet onderzoeken vervalsen, onderzoeken manipuleren of gewoon glashard het tegenovergestelde beweren met geknoeide data.

Nog maar een keer. Vaccineren is misdadigheid in het kwadraat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 15-04-2012 11:25:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 15 april 2012 @ 11:23:47 #18
52357 Lambiekje
pi_110343687
quote:
Het fundament valt onder vaccinaties vandaan!!
Terwijl de medische-, de farmaceutische- én de vaccin-industrie bezig zijn om nieuwe vaccins te ‘ontdekken’ en deze er op ongelooflijk tempo doorheen te drukken, voor zowat elk wissewasje wat een mens zou kunnen overkomen, blijkt uit een nieuwe studie, die werd gepubliceerd in het tijdschrift ‘Immunity’ dat de hele constructie, waarop de vaccinatie-theorie is gebaseerd, volledig onhoudbaar te zijn.
[..]
In uitgevoerde wetenschappelijke tests bleek overduidelijk dat door het immuunsysteem aangemaakte antilichamen, NIET IN STAAT BLEKEN op eigen houtje infecties te bestrijden..! In feite komt dit erop neer dat de hele theorie van de door vaccins opgewekte groei van antilichamen in het immuunsysteem, volledig onderuit is gehaald.. En dat betekent simpelweg, dat deze door vaccins opgewekte anti-lichamen GEEN ENKELE LEGITIEME ROL spelen in het bestrijden van infecties..!! Wat is derhalve dan het nut nog van vaccinaties..??

bron
Dat was natuurlijk te verwachten dat vaccins niet werken. Het basisprincipe blijkt al quatsch te zijn. En feitelijke alleen maar schade aanricht als allergieën, astma's, adhd's en uiteraard autisme. Plus dat het geëvolueerde immuunsysteem gesaboteerd wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 15 april 2012 @ 11:27:57 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110343808
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De prikfanatici worden met dag misdadigers, corrupter.

Waarom ook niet onderzoeken vervalsen, onderzoeken manipuleren of gewoon glashard het tegenovergestelde beweren met geknoeide data.

Nog maar een keer. Vaccineren is misdadigheid in het kwadraat.
Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.
Er is geen daling van gevallen autisme waargenomen sinds ze dat uit de vaccins hebben gehaald.

Simpel, maar krachtig ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110343853
Wat is volgens jou, Lambiekje, het doel van vaccineren?
pi_110344565
aantallen wiegendood in Japan sterk verminderd nadat besloten is vanaf 2 jaar pas te vaccineren
pi_110344585
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Thomas2301 het volgende:
ten eerste gewoon geld verdienen als je het mij vraagt
  zondag 15 april 2012 @ 11:57:20 #23
52357 Lambiekje
pi_110344638
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Thomas2301 het volgende:
Mens ziek zwak en misselijk hebben levenslang zodat we dag in dag uit tientallen medicijnen nodig hebben. Nederland telt al 5 miljoen mensen die dagelijks aan de medicatie zitten.

En zoals Bill Gates het zegt waarvoor vaccins dienen. Decimatie.
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 12:00:26 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_110344718
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.
Er is geen daling van gevallen autisme waargenomen sinds ze dat uit de vaccins hebben gehaald.

Simpel, maar krachtig ;)
Mag ik een voorspelling doen waarvan de kans dat die uit gaat komen groot is?
Je post zal onbeantwoord blijven :D
  zondag 15 april 2012 @ 12:01:23 #25
52357 Lambiekje
pi_110344737
quote:

[..]

Simpel, maar krachtig ;)
Laat nu net die gegevens vervalst te zijn. Kun je nu werkelijke waar niet begrijpen dat wetenschap de boel aan elkaar liegt en bedriegt.
  zondag 15 april 2012 @ 12:02:43 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110344770
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 april 2012 @ 12:03:56 #27
52357 Lambiekje
pi_110344803
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef new_moon het volgende:
aantallen wiegendood in Japan sterk verminderd nadat besloten is vanaf 2 jaar pas te vaccineren
goh.
quote:
De belangrijkste bewering was dat het zinloos is om medicijnen die de productie van antilichamen stimuleren, toe te dienen aan baby’s die te jong zijn om (zelf)antilichamen te kunnen produceren. Zuigelingen zijn in hun eerste jaar voor een groot gedeelte afhankelijk van niet gespecificeerde immuniteit, inclusief (hopelijk) immunoglobulinen uit moedermelk, om ze tegen infecties te beschermen. Tot ongeveer hun eerste levensjaar produceren ze zelf GEEN eigen antilichamen.

Ondanks dit fundamentele, wetenschappelijk bewezen feit, dringt de medische gevestigde orde erop aan dat we onze kinderen tot 24 vaccins toe laten dienen; wanneer ze twee, vier en zes maanden oud zijn, tijdens de bezoeken aan het consultatiebureaus. Op een of andere manier zijn de basisfeiten van de menselijke fysiologie en ontwikkeling kennelijk niet van toepassing waar het vaccinaties betreft..?!
Het is toch lachwekkend te noemen hoe misdadig dom (zeg maar gerust achterlijk) Nederlandse medici zijn.
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 12:06:14 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_110344862
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

goh.

[..]

Het is toch lachwekkend te noemen hoe misdadig dom (zeg maar gerust achterlijk) Nederlandse medici zijn.
Je bent weer lekker op dreef Lambiek ^O^
  zondag 15 april 2012 @ 12:17:14 #29
52357 Lambiekje
pi_110345161
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bent weer lekker op dreef Lambiek ^O^
De domheid van Nederlandse artsen is echt stuitend te noemen. Vorige week hoorde ik dat een Brabantse huisarts had gezegd van mevrouwtje in Nederland zijn GEEN besmette teken. Die kring in uw knieholte komt waarschijnlijk door een brandnetel. Mooi toch toen er net tekenradar.nl is gelanceerd.

Een Nederlandse arts is dommer dan een havo-docent. En je weet vast wel hoe goed en gedegen PABO-studenten zijn opgeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 15-04-2012 14:16:59 ]
  zondag 15 april 2012 @ 12:20:48 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110345255
Stuidend! Ik zeg het je! Stui-dend!
  zondag 15 april 2012 @ 13:36:01 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110347576
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mag ik een voorspelling doen waarvan de kans dat die uit gaat komen groot is?
Je post zal onbeantwoord blijven :D
Bijna wel he :P Gewoon botweg al het onderzoek nep noemen is niet echt een antwoord wat veel verklaard he. Dan kan je net zo goed zeggen dat al het onderzoek (waarvan pas nog een heel mooi voorbeeld van belangenverstrengeling langs kwam!) wat een link aantoont nep en vervalst is.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Laat nu net die gegevens vervalst te zijn. Kun je nu werkelijke waar niet begrijpen dat wetenschap de boel aan elkaar liegt en bedriegt.
Kan je nou werkelijk waar niet begrijpen dat lang niet alle wetenschap (en wetenschappers) zo verpest is als je het op fok neerzet? Er zijn hier vaak genoeg mensen langs gekomen die actief zijn in de wetenschap. Niet lang geleden had je zelfs de mogelijkheid om bij een open dag langs te komen. Doe dat eens :) Leer het eens beter kennen, voor je het zo hard veroordeeld.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 april 2012 @ 14:18:11 #32
52357 Lambiekje
pi_110348997
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bijna wel he :P Gewoon botweg al het onderzoek nep noemen is niet echt een antwoord wat veel verklaard he. Dan kan je net zo goed zeggen dat al het onderzoek (waarvan pas nog een heel mooi voorbeeld van belangenverstrengeling langs kwam!) wat een link aantoont nep en vervalst is.

[..]

Kan je nou werkelijk waar niet begrijpen dat lang niet alle wetenschap (en wetenschappers) zo verpest is als je het op fok neerzet? Er zijn hier vaak genoeg mensen langs gekomen die actief zijn in de wetenschap. Niet lang geleden had je zelfs de mogelijkheid om bij een open dag langs te komen. Doe dat eens :) Leer het eens beter kennen, voor je het zo hard veroordeeld.
Wetenschappers zijn tig keer corrupter dan wij hier kun bevatten.
pi_110350069
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef Copycat het volgende:
Stuidend! Ik zeg het je! Stui-dend!
:X Droogkloot
  zondag 15 april 2012 @ 14:48:44 #34
52357 Lambiekje
pi_110350284
Zie, hoe dom of corrupt artsen zijn. kosten wat kost de bigpharma rommel dwangmatig proberen te slijten. Met wat voor intentie is men bezig ?!?

Er mag wel eens frisse wind door onze zorg. Gros van de artsen dient achter tralies of levenslang in een TBS-kliniek te zitten. Of ze zijn te dom om te beseffen wat ze doen laat staan bekwaam genoeg om hun veters te kunnen strikken. Of ze zijn corrupt en hebben hun ziel verpatst aan bigpharma. Hoe je het went of keert er zijn maar héél weinig artsen die weten wat ze aan het doen zijn en integer handelen. En die er zijn worden of door collegas of door huurlingen letterlijk of figuurlijk afgebrand. Of zoals in Nederland gedaagd voor het gerecht.

quote:
Als ook uw kind is gediagnotiseerd met ADHD (het zogenaamde attention deficit, hyperactive dissorder), dan is er een grote kans dat uw kind helemaal geen ADHD, laat staan dat het zware psychische medicijnen zou toegediend moeten krijgen. Want rond 75% van alle ADHD-diagnoses zijn zeer waarschijnlijk fout, en die kans is nog groter als uw kind een jongen is, waarop deze diagnose van toepassing is verklaard..!

bron
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 14:58:10 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_110350708
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Lambiekje het volgende:
Zie, hoe dom of corrupt artsen zijn. kosten wat kost de bigpharma rommel dwangmatig proberen te slijten. Met wat voor intentie is men bezig ?!?

Er mag wel eens frisse wind door onze zorg. Gros van de artsen dient achter tralies of levenslang in een TBS-kliniek te zitten. Of ze zijn te dom om te beseffen wat ze doen laat staan bekwaam genoeg om hun veters te kunnen strikken. Of ze zijn corrupt en hebben hun ziel verpatst aan bigpharma. Hoe je het went of keert er zijn maar héél weinig artsen die weten wat ze aan het doen zijn en integer handelen. En die er zijn worden of door collegas of door huurlingen letterlijk of figuurlijk afgebrand. Of zoals in Nederland gedaagd voor het gerecht.

[..]

Wat moet er gebeuren als jij eens ernstig ziek word? Ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt, maar het kán. Wat ga je dan doen?
pi_110350725
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef new_moon het volgende:
Wat kanttekeningen:
quote:
Toen men de vaccinaties voor kinkhoest in het tweede levensjaar ging geven, werden logischerwijs geen claims meer ingediend voor wiegendood als gevolg van de kinkhoestvaccinaties. Immers, van wiegendood is sprake in de leeftijd van 3 weken tot 1 jaar, dus als een kind overlijdt na het eerste levensjaar kan dit niet meer worden toegeschreven aan wiegendood en kan er derhalve ook geen claim voor worden ingediend.

Ook in Japan houdt men statistieken bij van de incidentie van wiegendood en daaruit blijkt dat het aantal gevallen van wiegendood steeg na het besluit om de kinkhoestvaccinatie pas in het 2e levensjaar te gaan geven.
http://cryptocheilus.word(...)over-de-japan-mythe/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110350835
quote:
Als ook uw kind is gediagnotiseerd met ADHD (het zogenaamde attention deficit, hyperactive dissorder), dan is er een grote kans dat uw kind helemaal geen ADHD, laat staan dat het zware psychische medicijnen zou toegediend moeten krijgen. Want rond 75% van alle ADHD-diagnoses zijn zeer waarschijnlijk fout, en die kans is nog groter als uw kind een jongen is, waarop deze diagnose van toepassing is verklaard..!

bron
Zeer waarschijnlijk fout; niet 75%, maar eerder 74%, of zelfs 73%? Of kan het evengoed 0% zijn? Klinkt als een stelling afkomstig uit de dikke duim.

En uiteraard zal het percentage voor jongens anders liggen: bij AHDH is het grootste deel van de diagnosen bij jongens.

En zware psychische medicijnen valt ook best mee, als die bewoording überhaupt al hout snijdt.

Weet je, de uitspraken zoals jij die doet, zonder enige vorm van onderzoek in de praktijk, zou ik als corrupt kunnen benoemen, smerig en dom. Vooral die dwangmatigheid is opvallend; wat is je intentie?

Weet je wat? Ik doe het: Lambiekje: ik vind je uitspraken rieken naar corruptie, smerige spelletjes en domheid.
  zondag 15 april 2012 @ 15:12:21 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110351309
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wetenschappers zijn tig keer corrupter dan wij hier kun bevatten.
Op wat voorn manier ben ik zo corrupt dan?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 april 2012 @ 15:23:02 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110351821
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Gray het volgende:

...

Weet je wat? Ik doe het: Lambiekje: ik vind je uitspraken rieken naar corruptie, smerige spelletjes en domheid.
^O^
Onikaan ni ov dovah
pi_110352791
  zondag 15 april 2012 @ 15:48:25 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110353022
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 april 2012 @ 15:51:52 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110353215
Vroeg ik me ook al af.
pi_110353525
dat er geen vergunning is voor het in de handel brengen in Nederland, blijkbaar.
  zondag 15 april 2012 @ 15:59:57 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110353614
Tis een vrij algemeen formulier he ;)
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 april 2012 @ 16:02:10 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110353707
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef new_moon het volgende:
dat er geen vergunning is voor het in de handel brengen in Nederland, blijkbaar.
En 'er' is in deze volgens jou?
pi_110353783
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat vind je er absurd aan?
Errr
  zondag 15 april 2012 @ 16:05:03 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110353814
Denk bijv aan nieuwe medicijnen die nog niet door het Nederlandse (maar bijv wel buitenlands) keuringstraject zijn.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 april 2012 @ 16:10:03 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110354009
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef new_moon het volgende:

Errr
Ja, dat zijn niet de makkelijkste vragen.
  zondag 15 april 2012 @ 18:52:13 #49
52357 Lambiekje
pi_110360219
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Denk bijv aan nieuwe medicijnen die nog niet door het Nederlandse (maar bijv wel buitenlands) keuringstraject zijn.
Het is eerder andersom. We blijven verboden medicijnen nog voorschrijven als het elders al verbannen is. En welk corrupt land was er als de kippen bij om die mexgriep-vaccin te bestellen ? Juist ja Nederland.
  zondag 15 april 2012 @ 18:55:28 #50
52357 Lambiekje
pi_110360322
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk fout; niet 75%, maar eerder 74%, of zelfs 73%? Of kan het evengoed 0% zijn? Klinkt als een stelling afkomstig uit de dikke duim.

En uiteraard zal het percentage voor jongens anders liggen: bij AHDH is het grootste deel van de diagnosen bij jongens.

En zware psychische medicijnen valt ook best mee, als die bewoording überhaupt al hout snijdt.

Weet je, de uitspraken zoals jij die doet, zonder enige vorm van onderzoek in de praktijk, zou ik als corrupt kunnen benoemen, smerig en dom. Vooral die dwangmatigheid is opvallend; wat is je intentie?

:) Als je maar zelf altijd op onderzoek uit gaat. Net zoals David Icke zegt. Geloof geen woord van ik zeg.

Je weet gewoon dat ik gelijk heb. En in het geval van David Icke ook.
  zondag 15 april 2012 @ 19:18:26 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110361149
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is eerder andersom. We blijven verboden medicijnen nog voorschrijven als het elders al verbannen is. En welk corrupt land was er als de kippen bij om die mexgriep-vaccin te bestellen ? Juist ja Nederland.
Op wat voorn manier ben ik nou corrupt dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_110361792
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:) Als je maar zelf altijd op onderzoek uit gaat. Net zoals David Icke zegt. Geloof geen woord van ik zeg.

Je weet gewoon dat ik gelijk heb. En in het geval van David Icke ook.
David Icke geloof ik ook geen woord van. :N
pi_110362920
quote:

[..]

Simpel, maar krachtig ;)
Tenzij er sprake is van 'n naijleffect via genetische schade.
In de griepprikken zit het overigens nog wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110372324
en zo gaat het RIVM dus om met kritiek:
http://nos.nl/artikel/309(...)ts-voor-rechter.html
  maandag 16 april 2012 @ 07:34:33 #55
52357 Lambiekje
pi_110383935
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef Gray het volgende:

[..]

David Icke geloof ik ook geen woord van. :N
Dan zie je niet goed wat er in de wereld gebeurd. ?! Is men dat zooó blind. Klaarblijk is televisie en onderwijs en goed instrument om mensen stupide te maken.
  maandag 16 april 2012 @ 07:37:11 #56
52357 Lambiekje
pi_110383950
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef new_moon het volgende:
En dat is zeer kwalijk te noemen. Hiermee geeft in mijn optiek dat verrotte instituut aan wij liegen en als je kritiek hebt maken we je kapot. Zij zijn dus absoluut niet bezig met het welzijn van de mensen.
pi_110384833
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 07:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zij zijn dus absoluut niet bezig met het welzijn van de mensen.
Jij wel :?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  maandag 16 april 2012 @ 09:01:38 #58
52357 Lambiekje
pi_110384895
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:59 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Jij wel :?
wel als men de linkjes leest of bekijkt.
  maandag 16 april 2012 @ 09:21:20 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110385298
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel als men de linkjes leest of bekijkt.
Stierepoep.
Kan je me nou al vertellen op wat voorn manier ik corrupt ben?
Onikaan ni ov dovah
pi_110391210
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 07:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan zie je niet goed wat er in de wereld gebeurd. ?! Is men dat zooó blind. Klaarblijk is televisie en onderwijs en goed instrument om mensen stupide te maken.
Nee, maar in tegenstelling tot sommigen controleer ik uitspraken op hun feitelijke waarheden. David Icke maakte in het begin van zijn betoog dat ik gezien heb een paar grove fouten, waar hij vervolgens zijn hele betoog aan ophing. Het maakte vrijwel alles wat hij zei ongeldig.

Iets dat ik bij jou ook terugzie, slecht lezen en hyperpolariseren, aangevuld met een flinke saus aan schrijf en typefouten, doet mij denken dat je het vermogen mist écht te begrijpen waarover je praat. Inhoudelijke discussies met je heb ik dan ook nog nooit meegemaakt.

Het is niet dat ik niet goed zie wat er in de wereld gebeurd, maar dat ik niet goed zie wat er in jóuw wereld gebeurt.
  maandag 16 april 2012 @ 12:54:44 #61
52357 Lambiekje
pi_110391566
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, maar in tegenstelling tot sommigen controleer ik uitspraken op hun feitelijke waarheden. David Icke maakte in het begin van zijn betoog dat ik gezien heb een paar grove fouten, waar hij vervolgens zijn hele betoog aan ophing. Het maakte vrijwel alles wat hij zei ongeldig.
like.

Van uit welk gezichtspunt kijk je ?!! Met de realiteit of met een wolternoordhoff-bril?! Zeer waarschijnlijk het laatste.

quote:
Iets dat ik bij jou ook terugzie, slecht lezen en hyperpolariseren, aangevuld met een flinke saus aan schrijf en typefouten, doet mij denken dat je het vermogen mist écht te begrijpen waarover je praat. Inhoudelijke discussies met je heb ik dan ook nog nooit meegemaakt.
nee joh ik zit ook wel eens te posten met m'n HTC. Dat geeft soms zeer storende woordcorrecties op.

quote:
Het is niet dat ik niet goed zie wat er in de wereld gebeurd, maar dat ik niet goed zie wat er in jóuw wereld gebeurt.
Ik ben dan ook nog maar half op weg heb ik idee. De realiteit is nog velen malen corrupter.
  maandag 16 april 2012 @ 13:17:25 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110392445
Lambiekje, eerder in dit topic noemde je alle Nederlandse wetenschappers corrupt. Nou ben ik zowel Nederlander, als een wetenschapper. Dus vertel, op wat voorn manier ben ik corrupt?
Het is makkelijk om dergelijke lasterlijke claims te maken. Wees dan ook geen lafbek, en onderbouw zo'n claim.
Onikaan ni ov dovah
pi_110395837
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef new_moon het volgende:
interessant.

RIVM bestuurders zitten er om zichzelf te verrijken, niet om de volksgezondheid te verbeteren. :(
pi_110399877
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

like.

Van uit welk gezichtspunt kijk je ?!! Met de realiteit of met een wolternoordhoff-bril?! Zeer waarschijnlijk het laatste.
Ik weet niet wat je bedoelt met dat laatste, dus ik kies voor 'met de realiteit'. ;)

quote:
[..]

nee joh ik zit ook wel eens te posten met m'n HTC. Dat geeft soms zeer storende woordcorrecties op.
Ah. :) Dat verklaart echter nog niet het gebruik van schuttingwoorden bij het ageren op verdraaiing van bronmateriaal.

quote:
[..]

Ik ben dan ook nog maar half op weg heb ik idee. De realiteit is nog velen malen corrupter.
Leuk woordje dat corrupt, maar klopt niet natuurlijk. Corruptie impliceert een handeling. De realiteit handelt niet, de realiteit is.
pi_110407757
interessante link tussen verdwijnen van polio (dmv vaccin) en M.E. outbreaks..?
(waarbij ME waarchijnlijk een virale oorsprong heeft, en gezien het feit dat het weggemoffeld wordt in de cvs container) Is polio echt verdwenen (dankzij vaccin) of slechts vervangen?

http://www.hfme.org/meoutbreakscause.htm

[ Bericht 9% gewijzigd door new_moon op 16-04-2012 19:57:39 ]
  maandag 16 april 2012 @ 19:53:45 #66
52357 Lambiekje
pi_110408947
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, eerder in dit topic noemde je alle Nederlandse wetenschappers corrupt. Nou ben ik zowel Nederlander, als een wetenschapper. Dus vertel, op wat voorn manier ben ik corrupt?
Het is makkelijk om dergelijke lasterlijke claims te maken. Wees dan ook geen lafbek, en onderbouw zo'n claim.
het systeem is corrupt puur geld, belangen en macht.
  maandag 16 april 2012 @ 19:58:38 #67
52357 Lambiekje
pi_110409228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt met dat laatste, dus ik kies voor 'met de realiteit'. ;)
Welke drukker is zeg maar de enige bronloze staatspropaganda die 'verplicht' onderwezen dient te worden.?

quote:
[..]

Ah. :) Dat verklaart echter nog niet het gebruik van schuttingwoorden bij het ageren op verdraaiing van bronmateriaal.

[..]

Leuk woordje dat corrupt, maar klopt niet natuurlijk. Corruptie impliceert een handeling. De realiteit handelt niet, de realiteit is.
Er is wel degelijk iets collectief of iemand die doelbewust iets dwingend afdwingt ten kosten van alles.

Ik snap het wel, een agent, ambtenaar of it-medwerker doet ook alleen maar wat hem of haar wordt opgedragen. In opstand komen tegen misstanden kost je letterlijke en figuurlijk de kop.
  maandag 16 april 2012 @ 20:02:33 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110409464
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het systeem is corrupt puur geld, belangen en macht.
Zoveel verdient een phd student niet. Afgezien van wat advies geven zo nu en dan heb ik ook niet zo veel macht. En qua belangen, tsja :) Telt een naam voor jezelf proberen te maken in de wetenschap?
Dus hoe is dit alles nou precies corrupt?
Onikaan ni ov dovah
pi_110409977
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoveel verdient een phd student niet. Afgezien van wat advies geven zo nu en dan heb ik ook niet zo veel macht. En qua belangen, tsja :) Telt een naam voor jezelf proberen te maken in de wetenschap?
Dus hoe is dit alles nou precies corrupt?
sjeeeeezz
corrupt in de zin van, word jij betaald om alles zo persoonlijk en letterlijk te nemen
  maandag 16 april 2012 @ 20:14:46 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110410228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef new_moon het volgende:

[..]

sjeeeeezz
corrupt in de zin van, word jij betaald om alles zo persoonlijk en letterlijk te nemen
Hij maakt de claims, ik niet ;) Dan mag hij ook best man genoeg zijn om daar wat meer op in te gaan dan "ja het gaat allemaal om geld en macht!!!".
Onikaan ni ov dovah
pi_110410585
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Welke drukker is zeg maar de enige bronloze staatspropaganda die 'verplicht' onderwezen dient te worden.?
Bronloos? Tja, als je niet zoekt, zul je ook niet vinden.

quote:
[..]

Er is wel degelijk iets collectief of iemand die doelbewust iets dwingend afdwingt ten kosten van alles.

Ik snap het wel, een agent, ambtenaar of it-medwerker doet ook alleen maar wat hem of haar wordt opgedragen. In opstand komen tegen misstanden kost je letterlijke en figuurlijk de kop.
Vreemd dat er al die tijd toch geen klokkenluiders zijn geweest die geheel belangeloos toch deze misstanden aan het licht gebracht hebben, ondersteund met het juiste bewijs natuurlijk.
  maandag 16 april 2012 @ 20:23:45 #72
52357 Lambiekje
pi_110410798
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Bronloos? Tja, als je niet zoekt, zul je ook niet vinden.
Ik kan met niet heugen dat er in mijn Geschiedenisboekjes stond waar het opgebaseerd is.
quote:
[..]

Vreemd dat er al die tijd toch geen klokkenluiders zijn geweest die geheel belangeloos toch deze misstanden aan het licht gebracht hebben, ondersteund met het juiste bewijs natuurlijk.
ja natuurlijk zijn er klokkenluiders. Maar of ze worden afgewimpeld zijnde loenatieks. Of met terugwerkende kracht hun werk belachelijk gemaakt. Of gewoon afgeslacht. Of een lab afgebrand.
pi_110410801
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij maakt de claims, ik niet ;) Dan mag hij ook best man genoeg zijn om daar wat meer op in te gaan dan "ja het gaat allemaal om geld en macht!!!".
fair enough

ben zelf van mening dat het vooral om macht gaat en geld daarbij een van de hulpmiddelen is,
en dat we uiteindelijk als collectief gepeupel overgeleverd zijn aan een groep maniakken.
Maar waar ik dat op baseer vind ik moeilijk te omschrijven, voor mij `alle puzzelstukjes bijelkaar` op politiek en economisch gebied, en als je verder gaat kijken, ook in vele (zo niet bijna alle) aspecten van ons dagelijks leven/samenleving/realiteit.

Ja het is een cliche, geschiedenis herhaalt zich altijd, en waar gaat dit heen?
pi_110411418
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik kan met niet heugen dat er in mijn Geschiedenisboekjes stond waar het opgebaseerd is.
Objectief gezien zou dat kunnen liggen aan de geschiedenisboekjes die jij leest.

quote:
[..]

ja natuurlijk zijn er klokkenluiders. Maar of ze worden afgewimpeld zijnde loenatieks. Of met terugwerkende kracht hun werk belachelijk gemaakt. Of gewoon afgeslacht. Of een lab afgebrand.
Ah, noem eens wat voorbeelden van klokkenluiders die met overtuigend bewijs naar buiten kwamen?
pi_110436978
Ter info:
quote:
The Silent Time Bomb Now Affecting 1 in 54 Boys in the US

So while it's probably unreasonable to blame vaccines alone for the rapid rise in autism, it would be just as unreasonable to ignore their impact, and continue on with the one-fits-all vaccination policy as if everything is a-okay.

Vaccines: A 2011 reviewv of the peer-reviewed, published studies on autism (going all the way back to 1943) revealed numerous documented cases of autism caused by encephalitis following vaccination. There are many potential vaccine-related culprits, including the use of toxic adjuvants; the presence of human DNA in vaccines; and the increasing number of vaccines given in a short period of time

http://articles.mercola.c(...)d=20120417_DNL_art_1
Eisenhower1961.
pi_110437943
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Objectief gezien zou dat kunnen liggen aan de geschiedenisboekjes die jij leest.

[..]

Ah, noem eens wat voorbeelden van klokkenluiders die met overtuigend bewijs naar buiten kwamen?
Djeez hoeveel duizenden wil je er hebben ? Zal het 'n btje on topic houden :
quote:
Authorities said a corporate whistleblower – Cheryl Eckard – who had filed a lawsuit against GSK under provisions of the U.S. False Claims Act will receive approximately $96 million from the federal share of the settlement.
http://business-ethics.co(...)r-to-get-96-million/

Of bedoel je dit niet ?
Eisenhower1961.
pi_110438135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Resonancer het volgende:
Ter info:

[..]

Komt een beetje over als: I'm not saying it's vaccines, but... It's vaccines!
pi_110438254
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Komt een beetje over als: I'm not saying it's vaccines, but... It's vaccines!
Wat ik gequote heb misschien ' n btje, maar het gehele artikel pertinent NIET.
Eisenhower1961.
pi_110449410
donderdag 12 april 2012 @ 17:25:39#300

Thomas2301

Vanwaar dat wantrouwen richting de medische wereld? Dat de farmaceutische industrie meer belangen heeft dan mensen 'beter maken' lijkt me niet meer dan logisch, maar om dan gewone dokters niet meer te vertrouwen vind ik wel erg ver gaan. Waarom zouden jullie die kennis wel hebben die dokters niet hebben?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op dit wil ik nog wel even antwoord geven het stukje komt uit deel 1 vandaar dat ik t dus zo ff doe.

Mijn arts pakt heel vaak zn medischegids erbij sorry maar vind dit klungelig overkomen alof hij zichzelf niet vertrouwd en t voor de zekerheid maar ff opzoekt.
pi_110449642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat ik gequote heb misschien ' n btje, maar het gehele artikel pertinent NIET.
Toegegeven, ik heb het artikel nog niet gelezen, maar zo'n begin nodigt ook niet uit tot. ;)
pi_110449678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef mousy31 het volgende:
Mijn arts pakt heel vaak zn medischegids erbij sorry maar vind dit klungelig overkomen alof hij zichzelf niet vertrouwd en t voor de zekerheid maar ff opzoekt.
Dat komt me wel herkenbaar voor. ;(
pi_110450044
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Djeez hoeveel duizenden wil je er hebben ? Zal het 'n btje on topic houden :

[..]
Deze persoon wordt niet als lunatic omschreven en krijgt zelfs nog een flinke stapel geld toe omdat ze misstanden in de farmaceutische industrie aan het licht heeft gebracht.

quote:
Eerst kom je met Dr. John Virapen die beweert overtuigend bewijs te hebben dat de medische wereld op zijn grondvesten zal doen schudden, en er vervolgens niet mee komt. Ook niet in dat boek wat je van hem kunt kopen. En dan kom je met een youtube-film van Aaron Mccollum die naar eigen zeggen gerecruteerd is door de overheid van de VS en van diezelfde overheid onder andere mee moest doen aan Katholieke sexrituelen, nog nooit een roentgenfoto of MRI van zichzelf heeft mogen zien en tientallen jaren naar het verleden gereist heeft om mee te kunnen doen aan het conflict in Cambodja. Ik sla de rest van de filmpjes maar even over als je het niet erg vind.
pi_110450985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Deze persoon wordt niet als lunatic omschreven en krijgt zelfs nog een flinke stapel geld toe omdat ze misstanden in de farmaceutische industrie aan het licht heeft gebracht.
Maar wel flink getreiterd toch ? Je doet nu net of dit allemaal zo makkelijk gaat.

quote:
For several months, she repeatedly reported various breaches, but was ignored and fired in 2003. She then phoned former Glaxo ceo JP Garnier, who wouldn’t take her call. Of course, ceo’s are much more engaged today, yes?
http://www.pharmalot.com/(...)-a-little-emotional/
Dat de uitspraken van Virapen de medische wereld niet op haar grondvesten heeft doen schudden zegt meer over de medische wereld dan over de uitspraken van Virapen.

http://www.google.nl/url?(...)XYjfkz7tiIMw&cad=rja

http://sideeffectsdeath.com/pdf/sideeffectssample.pdf

Ik vind het igg wel schokkend. Helemaal niet erg dat je de rest overslaat, deze mensen worden door anderen al genoeg in 'n hokje gedrukt.

Nog 1 vb, tegen beter weten in.

quote:
Six researchers say they were fired after being harassed because they warned Congress that the FDA was approving risky medical devices. These doctors and scientists wanted to protect millions of patients from potential harm. They should be called heroes.

Continue reading on Examiner.com Medical whistleblowers get harassed and fired; so they sue the FDA - Sacramento Nutrition | Examiner.com http://www.examiner.com/n(...)he-fda#ixzz1sJlAHvI2

Eisenhower1961.
pi_110452381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar wel flink getreiterd toch ? Je doet nu net of dit allemaal zo makkelijk gaat.

[..]

Dat de uitspraken van Virapen de medische wereld niet op haar grondvesten heeft doen schudden zegt meer over de medische wereld dan over de uitspraken van Virapen.

http://www.google.nl/url?(...)XYjfkz7tiIMw&cad=rja

http://sideeffectsdeath.com/pdf/sideeffectssample.pdf
Uitspraken genoeg, het bewijs ontbreekt.

quote:
Ik vind het igg wel schokkend. Helemaal niet erg dat je de rest overslaat, deze mensen worden door anderen al genoeg in 'n hokje gedrukt.
Oh, het komt door de anderen. :D

quote:
Nog 1 vb, tegen beter weten in.

[..]

Dat zijn FDA-medewerkers die op een overheidscomputer werken en via hun privemail zaken die proberen te melden aan het congres dat er apparatuur die gevaarlijk kan zijn, goedgekeurd kan worden. Ze werken op een computer waar ze geen enkele schijn van privacy op mogen verwachten (dat wordt namelijk gemeld als ze op het ding inloggen) en ze willen deze zaken melden aan het Congres zonder dat ze die zaken eerst in de hierarchie van de FDA gemeld hebben. Als deze mensen de protocollen van de FDA niet kunnen naleven, dan moeten ze ook niet gaan huilen als hun contracten niet verlengd worden.
pi_110452701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef mousy31 het volgende:...

Zoiets heet nu een arts die mind-controlled is.

Een arts die geprogrammeerd is om te denken dat de officiele medische gids de regel moet zijn naar gezondheid, i.p.v. te onderkennen dat zo'n gids een compromis is van diverse belangen..
pi_110453741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef Snapcount2 het volgende:
dan moeten ze ook niet gaan huilen als hun contracten niet verlengd worden.
Als dat je conclusie is, dan nogmaals " helemaal niet erg dat je de rest laat zitten"
Eisenhower1961.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 19:51:03 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_110453911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zoiets heet nu een arts die mind-controlled is.

Een arts die geprogrammeerd is om te denken dat de officiele medische gids de regel moet zijn naar gezondheid, i.p.v. te onderkennen dat zo'n gids een compromis is van diverse belangen..
Die arts is niet 'geprogrammeerd' maar wil gewoon de goede info geven- zeker met deze materie- en pakt er dus de boeken bij. Vind ik juist getuigen van zorgvuldigheid.
pi_110456273
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als dat je conclusie is, dan nogmaals " helemaal niet erg dat je de rest laat zitten"
Wat is er zo vreemd aan dat FDA medewerkers FDA protocollen horen te volgen?
pi_110457114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die arts is niet 'geprogrammeerd' maar wil gewoon de goede info geven- zeker met deze materie- en pakt er dus de boeken bij. Vind ik juist getuigen van zorgvuldigheid.
Wel kwam bij mij de vraag op of hij nu meer op statistiek vertrouwde, dan op zijn eigen ingeving op basis van de diagnose die hij persoonlijk op mij verrichte. Ik verkies, goed of kwaad, liever de persoonlijke aanpak.

Overigens wist ik van het betreffende onderwerp meer dan mijn arts, en heb ik hem dan ook het ongelijk van de geraadpleegde informatie laten zien. Wat mij ook deed beseffen altijd zelf de verantwoordelijkheid te nemen, wat ik ook Resonancer aanraadde. We zijn allemaal mensen, ook artsen. Blind vertrouwen is precies dát: blind. Zorg dat je ziet. Lees, leer en luister. En waar je dan ook op uitkomt, neem zelf de verantwoordelijkheid!
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:32:45 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110460152
quote:

[..]

Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_110462394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Wel kwam bij mij de vraag op of hij nu meer op statistiek vertrouwde, dan op zijn eigen ingeving op basis van de diagnose die hij persoonlijk op mij verrichte. Ik verkies, goed of kwaad, liever de persoonlijke aanpak.

Overigens wist ik van het betreffende onderwerp meer dan mijn arts, en heb ik hem dan ook het ongelijk van de geraadpleegde informatie laten zien. Wat mij ook deed beseffen altijd zelf de verantwoordelijkheid te nemen, wat ik ook Resonancer aanraadde. We zijn allemaal mensen, ook artsen. Blind vertrouwen is precies dát: blind. Zorg dat je ziet. Lees, leer en luister. En waar je dan ook op uitkomt, neem zelf de verantwoordelijkheid!
Neem zelf de verantwoordelijkheid? Ook als je alleen informatie tot je neemt van bronnen die (op zijn zachtst gezegd) twijfelachtig genoemd kunnen worden?
pi_110466023
quote:

[..]

nou,.... dus van mij part haalt hij de Suske & Wiske of de Donald Duck erbij; als hij maar met zijn tengels van mijn lijf afblijft.

ik zou meer vertrouwen hebben als een arts ook kennis van religie en esoterie heeft, dat zou wel helpen.

Verder ben ik het 100% eens met Gray; zelf verantwoordelijkheid nemen.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:37:53 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110469578
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

nou,.... dus van mij part haalt hij de Suske & Wiske of de Donald Duck erbij; als hij maar met zijn tengels van mijn lijf afblijft.

ik zou meer vertrouwen hebben als een arts ook kennis van religie en esoterie heeft, dat zou wel helpen.

Verder ben ik het 100% eens met Gray; zelf verantwoordelijkheid nemen.
Wat ga je doen als je een ernstige ziekte oploopt? Een blinde darm ontsteking bijvoorbeeld?
Onikaan ni ov dovah
pi_110469763
dan plegen we zelfmoord..nou goed?
pi_110470595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Neem zelf de verantwoordelijkheid? Ook als je alleen informatie tot je neemt van bronnen die (op zijn zachtst gezegd) twijfelachtig genoemd kunnen worden?
Zodra je beseft dat je een fout hebt gemaakt, ja. :Y

Voor de keuze die je maakt kan je jezelf zo goed mogelijk op voorbereiden, wat ook inhoudt alle informatie tot je te nemen. Ook vertrouwen op de kennis en ervaring die anderen bezitten hoort daarbij. Zoals de onderzoekers, artsen én consumenten/deelnemers. Vertrouw uiteindelijk jezelf de verantwoordelijkheid toe wanneer je overtuigd bent de juiste keuze te maken.

En loopt dat slecht af, voor jou of anderen, neem die verantwoordelijkheid dan ook.

Persoonlijk vertrouw ik op wetenschap, de medische sector en de producten van farmaceuten. Maar vind mezelf wel zo verstandig om ook daar onbevooroordeeld naar te kijken. Goed of slecht.
pi_110498383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens ik had dus ook zoiets als jij met die arts.
Hij heeft bij mij ook fouten gemaakt ik voelde een bobbeltje in mn borst maar bij onderzoek kon hij m niet voelen en hij zei met een beetje fantasie voel ik wel wat... voelde me behoorlijk lullig toen hij dat zei dacht dus dat ik me aanstelde, ik naar t ziekenhuis een mammogram en bleek het een cyste te zijn van 3mm. (gelukkig goedaardig)
Dus nee ik vertrouw niet blind op een arts. Ze maken fouten en ik vind dat je goed allert moet zijn , zelf info inwinnen in bijv een medische enseclopedie en met die info naar de arts.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:45:38 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110503130
-ik lul een end heen laat maar-
pi_110513048
Als je dit soort nieuws las in 2003, dan wist je al zeker dat iemand zijn ziel had verkocht voor geld en roem, ten koste van de toekomstige gezondheid van onschuldigen:

http://www.zeehondencreche.nl/nieuws2003/10_15_Commandeur.htm

Allemaal zo herkenbaar. :r

en voila ... in 2009, .. een heus Mexicaans virus deed zijn intrede .... heeeeeeel toevallig..

:')

[ Bericht 6% gewijzigd door Bankfurt op 18-04-2012 23:20:29 ]
pi_110513584
he m'n vriend osterhaus, daar had ik het al eerder over in dit draadje. (of de vorige)
thanks voor de info bankfurt
pi_110535986
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30

Aantal gevallen van accute slappe verlamming (ASV) fors is gestegen als gevolg van de poliovaccinatie.

http://niburu.nl/index.ph(...)gezondheid&Itemid=30

Onderzoekers en families van kinderen die letsel hebben opgelopen door vaccins onthullen een rapport wat een verband tussen vaccins en autisme aantoont gebaseerd op data van de regering.

[ Bericht 31% gewijzigd door mousy31 op 19-04-2012 16:09:00 ]
pi_110577737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef mousy31 het volgende:

Thomas2301

Vanwaar dat wantrouwen richting de medische wereld? Dat de farmaceutische industrie meer belangen heeft dan mensen 'beter maken' lijkt me niet meer dan logisch, maar om dan gewone dokters niet meer te vertrouwen vind ik wel erg ver gaan. Waarom zouden jullie die kennis wel hebben die dokters niet hebben?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op dit wil ik nog wel even antwoord geven het stukje komt uit deel 1 vandaar dat ik t dus zo ff doe.

Zoals al eerder gezegd is, zou ik dat niet als iets negatiefs zien. Liever dat hij iets even opzoekt dan dat hij het niet zeker weet. Vergeet niet dat de medische wetenschap eigenlijk enorm groot is, er zijn zeer veel aandoeningen die ook vaak anders behandeld worden.

Ik ben zelf overigens ook geneeskundestudent en het doet me toch een beetje pijn hoe Lambiekje blijkbaar over 'ons' denkt. Compleet respectloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')