abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 19:18:26 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110361149
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is eerder andersom. We blijven verboden medicijnen nog voorschrijven als het elders al verbannen is. En welk corrupt land was er als de kippen bij om die mexgriep-vaccin te bestellen ? Juist ja Nederland.
Op wat voorn manier ben ik nou corrupt dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110361792
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:) Als je maar zelf altijd op onderzoek uit gaat. Net zoals David Icke zegt. Geloof geen woord van ik zeg.

Je weet gewoon dat ik gelijk heb. En in het geval van David Icke ook.
David Icke geloof ik ook geen woord van. :N
pi_110362920
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er is 1 heel simpel en onhandig punt voor dat verhaal, die de link tussen thimerosal en autisme zonder extra hulp onderuit kan halen.
Er is geen daling van gevallen autisme waargenomen sinds ze dat uit de vaccins hebben gehaald.

Simpel, maar krachtig ;)
Tenzij er sprake is van 'n naijleffect via genetische schade.
In de griepprikken zit het overigens nog wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110372324
en zo gaat het RIVM dus om met kritiek:
http://nos.nl/artikel/309(...)ts-voor-rechter.html
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 16 april 2012 @ 07:34:33 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110383935
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef Gray het volgende:

[..]

David Icke geloof ik ook geen woord van. :N
Dan zie je niet goed wat er in de wereld gebeurd. ?! Is men dat zooó blind. Klaarblijk is televisie en onderwijs en goed instrument om mensen stupide te maken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 april 2012 @ 07:37:11 #56
52357 Lambiekje
pi_110383950
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef new_moon het volgende:
En dat is zeer kwalijk te noemen. Hiermee geeft in mijn optiek dat verrotte instituut aan wij liegen en als je kritiek hebt maken we je kapot. Zij zijn dus absoluut niet bezig met het welzijn van de mensen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_110384833
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 07:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zij zijn dus absoluut niet bezig met het welzijn van de mensen.
Jij wel :?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  maandag 16 april 2012 @ 09:01:38 #58
52357 Lambiekje
pi_110384895
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:59 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Jij wel :?
wel als men de linkjes leest of bekijkt.
  maandag 16 april 2012 @ 09:21:20 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110385298
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel als men de linkjes leest of bekijkt.
Stierepoep.
Kan je me nou al vertellen op wat voorn manier ik corrupt ben?
Onikaan ni ov dovah
pi_110391210
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 07:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan zie je niet goed wat er in de wereld gebeurd. ?! Is men dat zooó blind. Klaarblijk is televisie en onderwijs en goed instrument om mensen stupide te maken.
Nee, maar in tegenstelling tot sommigen controleer ik uitspraken op hun feitelijke waarheden. David Icke maakte in het begin van zijn betoog dat ik gezien heb een paar grove fouten, waar hij vervolgens zijn hele betoog aan ophing. Het maakte vrijwel alles wat hij zei ongeldig.

Iets dat ik bij jou ook terugzie, slecht lezen en hyperpolariseren, aangevuld met een flinke saus aan schrijf en typefouten, doet mij denken dat je het vermogen mist écht te begrijpen waarover je praat. Inhoudelijke discussies met je heb ik dan ook nog nooit meegemaakt.

Het is niet dat ik niet goed zie wat er in de wereld gebeurd, maar dat ik niet goed zie wat er in jóuw wereld gebeurt.
  maandag 16 april 2012 @ 12:54:44 #61
52357 Lambiekje
pi_110391566
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, maar in tegenstelling tot sommigen controleer ik uitspraken op hun feitelijke waarheden. David Icke maakte in het begin van zijn betoog dat ik gezien heb een paar grove fouten, waar hij vervolgens zijn hele betoog aan ophing. Het maakte vrijwel alles wat hij zei ongeldig.
like.

Van uit welk gezichtspunt kijk je ?!! Met de realiteit of met een wolternoordhoff-bril?! Zeer waarschijnlijk het laatste.

quote:
Iets dat ik bij jou ook terugzie, slecht lezen en hyperpolariseren, aangevuld met een flinke saus aan schrijf en typefouten, doet mij denken dat je het vermogen mist écht te begrijpen waarover je praat. Inhoudelijke discussies met je heb ik dan ook nog nooit meegemaakt.
nee joh ik zit ook wel eens te posten met m'n HTC. Dat geeft soms zeer storende woordcorrecties op.

quote:
Het is niet dat ik niet goed zie wat er in de wereld gebeurd, maar dat ik niet goed zie wat er in jóuw wereld gebeurt.
Ik ben dan ook nog maar half op weg heb ik idee. De realiteit is nog velen malen corrupter.
  maandag 16 april 2012 @ 13:17:25 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110392445
Lambiekje, eerder in dit topic noemde je alle Nederlandse wetenschappers corrupt. Nou ben ik zowel Nederlander, als een wetenschapper. Dus vertel, op wat voorn manier ben ik corrupt?
Het is makkelijk om dergelijke lasterlijke claims te maken. Wees dan ook geen lafbek, en onderbouw zo'n claim.
Onikaan ni ov dovah
pi_110395837
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef new_moon het volgende:
interessant.

RIVM bestuurders zitten er om zichzelf te verrijken, niet om de volksgezondheid te verbeteren. :(
pi_110399877
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

like.

Van uit welk gezichtspunt kijk je ?!! Met de realiteit of met een wolternoordhoff-bril?! Zeer waarschijnlijk het laatste.
Ik weet niet wat je bedoelt met dat laatste, dus ik kies voor 'met de realiteit'. ;)

quote:
[..]

nee joh ik zit ook wel eens te posten met m'n HTC. Dat geeft soms zeer storende woordcorrecties op.
Ah. :) Dat verklaart echter nog niet het gebruik van schuttingwoorden bij het ageren op verdraaiing van bronmateriaal.

quote:
[..]

Ik ben dan ook nog maar half op weg heb ik idee. De realiteit is nog velen malen corrupter.
Leuk woordje dat corrupt, maar klopt niet natuurlijk. Corruptie impliceert een handeling. De realiteit handelt niet, de realiteit is.
pi_110407757
interessante link tussen verdwijnen van polio (dmv vaccin) en M.E. outbreaks..?
(waarbij ME waarchijnlijk een virale oorsprong heeft, en gezien het feit dat het weggemoffeld wordt in de cvs container) Is polio echt verdwenen (dankzij vaccin) of slechts vervangen?

http://www.hfme.org/meoutbreakscause.htm

[ Bericht 9% gewijzigd door new_moon op 16-04-2012 19:57:39 ]
  maandag 16 april 2012 @ 19:53:45 #66
52357 Lambiekje
pi_110408947
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, eerder in dit topic noemde je alle Nederlandse wetenschappers corrupt. Nou ben ik zowel Nederlander, als een wetenschapper. Dus vertel, op wat voorn manier ben ik corrupt?
Het is makkelijk om dergelijke lasterlijke claims te maken. Wees dan ook geen lafbek, en onderbouw zo'n claim.
het systeem is corrupt puur geld, belangen en macht.
  maandag 16 april 2012 @ 19:58:38 #67
52357 Lambiekje
pi_110409228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt met dat laatste, dus ik kies voor 'met de realiteit'. ;)
Welke drukker is zeg maar de enige bronloze staatspropaganda die 'verplicht' onderwezen dient te worden.?

quote:
[..]

Ah. :) Dat verklaart echter nog niet het gebruik van schuttingwoorden bij het ageren op verdraaiing van bronmateriaal.

[..]

Leuk woordje dat corrupt, maar klopt niet natuurlijk. Corruptie impliceert een handeling. De realiteit handelt niet, de realiteit is.
Er is wel degelijk iets collectief of iemand die doelbewust iets dwingend afdwingt ten kosten van alles.

Ik snap het wel, een agent, ambtenaar of it-medwerker doet ook alleen maar wat hem of haar wordt opgedragen. In opstand komen tegen misstanden kost je letterlijke en figuurlijk de kop.
  maandag 16 april 2012 @ 20:02:33 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110409464
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het systeem is corrupt puur geld, belangen en macht.
Zoveel verdient een phd student niet. Afgezien van wat advies geven zo nu en dan heb ik ook niet zo veel macht. En qua belangen, tsja :) Telt een naam voor jezelf proberen te maken in de wetenschap?
Dus hoe is dit alles nou precies corrupt?
Onikaan ni ov dovah
pi_110409977
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoveel verdient een phd student niet. Afgezien van wat advies geven zo nu en dan heb ik ook niet zo veel macht. En qua belangen, tsja :) Telt een naam voor jezelf proberen te maken in de wetenschap?
Dus hoe is dit alles nou precies corrupt?
sjeeeeezz
corrupt in de zin van, word jij betaald om alles zo persoonlijk en letterlijk te nemen
  maandag 16 april 2012 @ 20:14:46 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110410228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef new_moon het volgende:

[..]

sjeeeeezz
corrupt in de zin van, word jij betaald om alles zo persoonlijk en letterlijk te nemen
Hij maakt de claims, ik niet ;) Dan mag hij ook best man genoeg zijn om daar wat meer op in te gaan dan "ja het gaat allemaal om geld en macht!!!".
Onikaan ni ov dovah
pi_110410585
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Welke drukker is zeg maar de enige bronloze staatspropaganda die 'verplicht' onderwezen dient te worden.?
Bronloos? Tja, als je niet zoekt, zul je ook niet vinden.

quote:
[..]

Er is wel degelijk iets collectief of iemand die doelbewust iets dwingend afdwingt ten kosten van alles.

Ik snap het wel, een agent, ambtenaar of it-medwerker doet ook alleen maar wat hem of haar wordt opgedragen. In opstand komen tegen misstanden kost je letterlijke en figuurlijk de kop.
Vreemd dat er al die tijd toch geen klokkenluiders zijn geweest die geheel belangeloos toch deze misstanden aan het licht gebracht hebben, ondersteund met het juiste bewijs natuurlijk.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 16 april 2012 @ 20:23:45 #72
52357 Lambiekje
pi_110410798
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Bronloos? Tja, als je niet zoekt, zul je ook niet vinden.
Ik kan met niet heugen dat er in mijn Geschiedenisboekjes stond waar het opgebaseerd is.
quote:
[..]

Vreemd dat er al die tijd toch geen klokkenluiders zijn geweest die geheel belangeloos toch deze misstanden aan het licht gebracht hebben, ondersteund met het juiste bewijs natuurlijk.
ja natuurlijk zijn er klokkenluiders. Maar of ze worden afgewimpeld zijnde loenatieks. Of met terugwerkende kracht hun werk belachelijk gemaakt. Of gewoon afgeslacht. Of een lab afgebrand.
pi_110410801
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij maakt de claims, ik niet ;) Dan mag hij ook best man genoeg zijn om daar wat meer op in te gaan dan "ja het gaat allemaal om geld en macht!!!".
fair enough

ben zelf van mening dat het vooral om macht gaat en geld daarbij een van de hulpmiddelen is,
en dat we uiteindelijk als collectief gepeupel overgeleverd zijn aan een groep maniakken.
Maar waar ik dat op baseer vind ik moeilijk te omschrijven, voor mij `alle puzzelstukjes bijelkaar` op politiek en economisch gebied, en als je verder gaat kijken, ook in vele (zo niet bijna alle) aspecten van ons dagelijks leven/samenleving/realiteit.

Ja het is een cliche, geschiedenis herhaalt zich altijd, en waar gaat dit heen?
pi_110411418
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik kan met niet heugen dat er in mijn Geschiedenisboekjes stond waar het opgebaseerd is.
Objectief gezien zou dat kunnen liggen aan de geschiedenisboekjes die jij leest.

quote:
[..]

ja natuurlijk zijn er klokkenluiders. Maar of ze worden afgewimpeld zijnde loenatieks. Of met terugwerkende kracht hun werk belachelijk gemaakt. Of gewoon afgeslacht. Of een lab afgebrand.
Ah, noem eens wat voorbeelden van klokkenluiders die met overtuigend bewijs naar buiten kwamen?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110436978
Ter info:
quote:
The Silent Time Bomb Now Affecting 1 in 54 Boys in the US

So while it's probably unreasonable to blame vaccines alone for the rapid rise in autism, it would be just as unreasonable to ignore their impact, and continue on with the one-fits-all vaccination policy as if everything is a-okay.

Vaccines: A 2011 reviewv of the peer-reviewed, published studies on autism (going all the way back to 1943) revealed numerous documented cases of autism caused by encephalitis following vaccination. There are many potential vaccine-related culprits, including the use of toxic adjuvants; the presence of human DNA in vaccines; and the increasing number of vaccines given in a short period of time

http://articles.mercola.c(...)d=20120417_DNL_art_1
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')