Ging goed jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef SnuggLe het volgende:
Dat waren een paar leuke potten met Munn1k, Risakotta en StinkyFingahz.![]()
Dat iemand met de naam "WhitePower" niet gebanned wordt, btw.
Waarom speel jij niet meer Mimaa!quote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben momenteel nog steeds de Founder van FOK PS3 platoon. Iemand interesse om het over te nemen?
Edit: Kan je niet veranderen.
Zodra ik online ga op PSN loopt mijn PS3 vast, niet altijd maar wel vaak waardoor ik al geen zin meer heb. Volgens mij moet ik de software opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn savegames en shit kwijt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ging goed ja
[..]
Waarom speel jij niet meer Mimaa!
Kun je dan geen backup maken en op een USB zetten om je saves te behouden?quote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zodra ik online ga op PSN loopt mijn PS3 vast, niet altijd maar wel vaak waardoor ik al geen zin meer heb. Volgens mij moet ik de software opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn savegames en shit kwijt.
Nee volgens mij niet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Kun je dan geen backup maken en op een USB zetten om je saves te behouden?
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef Cliffy het volgende:
Alle attachments voor de assault rifles, carbines, LMGs en PDWs unlocked.. al die shit gaan masteren of verder met shotguns
beter dan de meeste van mijn games?quote:Op maandag 16 april 2012 03:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!
Bah zeg, net mijn meest verrotte game ooit gehad op Crossing, en dan heb ik nog 17 dogtags geript kan je na gaan hoe slecht de rest van het spel ging.
Fijn, 13 uur downtime.quote:Op het officiële PlayStation blog is vandaag bekend gemaakt dat de PlayStation Network dienst voor dertien uur offline gaat voor onderhoud. Vanmiddag om 15:00 uur lokale tijd gaat de service offline om om 4:00 uur in de ochtend weer online te komen. Een reden van deze lange downtime is niet bekend gemaakt.
Waar in een regulier onderhoud alleen de authenticatie service offline wordt gebracht zodat er niet meer ingelogd kan worden, gaat vandaag ook de PlayStation Store, PlayStation Home en Account Management offline. Gebruikers kunnen niet meer inloggen op de PlayStation websites en commentaar posten. Voor actueel nieuws kan het beste de officiële twitter van PlayStation in de gaten worden houden.
Dat bedoelde ik met masterenquote:Op maandag 16 april 2012 03:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!
Bah zeg, net mijn meest verrotte game ooit gehad op Crossing, en dan heb ik nog 17 dogtags geript kan je na gaan hoe slecht de rest van het spel ging.
Ik zou alleen Recon spelen, zodat ik de Soflam neer kan zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Cliffy het volgende:
Ik snipe echt zelden, vind het ook zo'n nutteloze class..
Ja de Aek was toen echt geil... Nu vind ik de AN94 geillllllquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je die ooit pre-patch gebruikt? Wat een bazenwapen was het toen, nu nog steeds, maar toen.. pfoe.
6.0 x scope op de AN94 is pas geweldig...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee
Wie heeft er trouwens bedacht dat een 6.0x scope op een SMG handig is.
Famas? Dat ding p90 heeft nauwelijks schade en moet je dus langer schieten dan normaal. Hij schiet wel heel snel haha...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Cliffy het volgende:
P90![]()
Lijkt wel de famas man, wat een onzin
Dude! SKSquote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met masteren![]()
Ik snipe echt zelden, vind het ook zo'n nutteloze class..
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zou alleen Recon spelen, zodat ik de Soflam neer kan zetten.
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault riflequote:
Je kan de Sks tegenwoordig beter bij de assault class plaatsen dan bij reconquote:
De Sks heeft bijna net zo veel schade als de andere snipers (op uitzondering van de bolt actions), maar heeft tegelijkertijd een extreem hoge fire rate.quote:Op maandag 16 april 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.
[..]
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault rifleMaar met snipen bedoel ik meer die bolt action rifles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |