Wat voor een gare server zat jij net op?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Cliffy het volgende:
P90![]()
Lijkt wel de famas man, wat een onzin
Wou ff Holo unlocken voor de M60 maar zat echt in een heel triest teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een gare server zat jij net op?
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef datisstom het volgende:
Zelfbenoemde pro's hebben altijd wel wat te zeiken. Ik speel het spelletje gewoon en kijk amper naar wat anderen voor wapen hebben.
Maar jij bent ook goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goed![]()
Ik mezelf iig wel
Dat is het hem dus.. Alles is discutabel.., er zijn nergens stelregels wanneer je iemand kan definieren als goed..quote:
Ik noem mezelf slecht en een n00b. En dat is ook echt zo. Zoals gezegd is BF3 mijn eerste online shooter.Maar ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goed![]()
Ik mezelf iig wel
Nou nou, 1/5 van mijn kills is met jets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat is het hem dus.. Alles is discutabel.., er zijn nergens stelregels wanneer je iemand kan definieren als goed..
Kan er wel leuk gezegd worden kom 1 vs 1.. Maar als stoma alleen in zijn geliefde jet stapt en de ander blijft op de grond weet ik wel wie er wint..
Dus je zal mij niet zo snel horen klagen over wapens of bende, want ik heb het altijd wel naar me zin
Switchen naar de jets, gekkerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Och Stoma toch, pas nog klagen over verkankerd worden op die TBS server door de teams die niet gebalanceerd zijn en dan wel snel switchen naar de mensen met de TBS tags, hilarisch wel.
Klopt, liep daar die tank bezig te houden door rondjes te rennen.quote:
Doe mij ook zo'n ding! Altijd weer die PC hequote:New on Battlelog: Live Scoreboard
By: Elxx Posted: 1 week ago 2633 comments
In the coming weeks, we will be gradually rolling out a new feature in the Server Browser on Battlelog: the Live Scoreboard.
The live scoreboard shows you what is happening on a PC server and is useful in many ways. When you view a server's details, it shows the progression of the current game and real-time updates on each player's performance.
If you have ever joined a server just to watch the round end in a loss for your team 5 seconds later, you'll love the live scoreboard on the updated server browser. With a quick glance, you can immediately see how many tickets or kills are left before the end of the round.
If you don't see the live scoreboard in your Battlelog yet, don't worry. We are rolling it out to more users every day to gather performance data and community feedback before releasing it for everyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Ik snipe je met mijn mass gek met je praatjes kom danquote:
Had gister ook zoiets, teruggedrongen tot op US spawn op Metro, paar keer geprobeerd nog om terug te cappen maar team faalde echt hard dus toen ben ik maar dat tunneltje waar de Russen eigenlijk niet mogen komen maar vaak gewoon doorheen rennen gaan "verdedigen", claymores aan de ene kant en aan de andere kant een beetje knallen, volgens mij wel 15 claymore kills gemaakt hahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 05:11 schreef Catkiller het volgende:
Zit je daar op Metro, lekker beetje gespawnraped worden, ren jij er doorheen en kan je squad rustig op je spawnen ter hoogte van B en cap je alle punten en daarna lekker tot aan B om tot daar rustig te verdedigen, loopt die kutdoos vast. Prachtig moment weer.
En weer een loss erbij van die gameMaar wel de punten gekregen wat eerst wel eens anders was en mijn team heeft wel gewonnen met 22 tickets over
Toch nog knap, aangezien ze er sowieso een paar honderd achter stonden toen ik er uit knalde
Ik knalde ook uit een metro gister, dik bovenaan 20k punten 70 kills 20 deaths ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 05:11 schreef Catkiller het volgende:
Zit je daar op Metro, lekker beetje gespawnraped worden, ren jij er doorheen en kan je squad rustig op je spawnen ter hoogte van B en cap je alle punten en daarna lekker tot aan B om tot daar rustig te verdedigen, loopt die kutdoos vast. Prachtig moment weer.
En weer een loss erbij van die gameMaar wel de punten gekregen wat eerst wel eens anders was en mijn team heeft wel gewonnen met 22 tickets over
Toch nog knap, aangezien ze er sowieso een paar honderd achter stonden toen ik er uit knalde
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef pugehenis het volgende:
Al een tijdje weer geen battlefield gedaan. Lees ik het nou goed dat er nu opeens custom servers zijn op de xbox?
Ah.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
M320, op Metro/Bazaar zijn de RPG/SMAW ook noobtubes
Heb je die ooit pre-patch gebruikt? Wat een bazenwapen was het toen, nu nog steeds, maar toen.. pfoe.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je die ooit pre-patch gebruikt? Wat een bazenwapen was het toen, nu nog steeds, maar toen.. pfoe.
ik gebruik een 6x scope soms op op. Firestorm met een m416quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee
Wie heeft er trouwens bedacht dat een 6.0x scope op een SMG handig is.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Bij deze dus je antwoord, voor n00bs zoals bovenstaand persoon.
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je die ooit pre-patch gebruikt? Wat een bazenwapen was het toen, nu nog steeds, maar toen.. pfoe.
wat? je wordt gekilled door de admin en dan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu had ik dat Killed by Admin ook. Wtf is dat voor bs?
Als je van side geswitched wordtquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu had ik dat Killed by Admin ook. Wtf is dat voor bs?
hahaha, goeie.quote:Op zondag 15 april 2012 05:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]ik ben niet nieuw! Ik ben al colonel 17 ja!
Edit: en ik wil bij TBS horen!
Ahquote:
lol ik vertrok meteen nadat dat gebeurde.quote:Op zondag 15 april 2012 01:45 schreef Catkiller het volgende:
Killed by admin kost je geen death, alleen irritant als je net ergens een vlag bijna aan het cappen bent aan het begin enzo.
Dus als je een 7 killing spree hebt, en je hebt het, dan kan je gewoon nog combat efficiency halen of niet?quote:Op zondag 15 april 2012 01:45 schreef Catkiller het volgende:
Killed by admin kost je geen death, alleen irritant als je net ergens een vlag bijna aan het cappen bent aan het begin enzo.
Ja die was leuk!quote:Op zondag 15 april 2012 14:27 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)1903756/2/187692004/
RAGE!
Ging goed jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef SnuggLe het volgende:
Dat waren een paar leuke potten met Munn1k, Risakotta en StinkyFingahz.![]()
Dat iemand met de naam "WhitePower" niet gebanned wordt, btw.
Waarom speel jij niet meer Mimaa!quote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben momenteel nog steeds de Founder van FOK PS3 platoon. Iemand interesse om het over te nemen?
Edit: Kan je niet veranderen.
Zodra ik online ga op PSN loopt mijn PS3 vast, niet altijd maar wel vaak waardoor ik al geen zin meer heb. Volgens mij moet ik de software opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn savegames en shit kwijt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ging goed ja
[..]
Waarom speel jij niet meer Mimaa!
Kun je dan geen backup maken en op een USB zetten om je saves te behouden?quote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zodra ik online ga op PSN loopt mijn PS3 vast, niet altijd maar wel vaak waardoor ik al geen zin meer heb. Volgens mij moet ik de software opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn savegames en shit kwijt.
Nee volgens mij niet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Kun je dan geen backup maken en op een USB zetten om je saves te behouden?
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef Cliffy het volgende:
Alle attachments voor de assault rifles, carbines, LMGs en PDWs unlocked.. al die shit gaan masteren of verder met shotguns
beter dan de meeste van mijn games?quote:Op maandag 16 april 2012 03:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!
Bah zeg, net mijn meest verrotte game ooit gehad op Crossing, en dan heb ik nog 17 dogtags geript kan je na gaan hoe slecht de rest van het spel ging.
Fijn, 13 uur downtime.quote:Op het officiële PlayStation blog is vandaag bekend gemaakt dat de PlayStation Network dienst voor dertien uur offline gaat voor onderhoud. Vanmiddag om 15:00 uur lokale tijd gaat de service offline om om 4:00 uur in de ochtend weer online te komen. Een reden van deze lange downtime is niet bekend gemaakt.
Waar in een regulier onderhoud alleen de authenticatie service offline wordt gebracht zodat er niet meer ingelogd kan worden, gaat vandaag ook de PlayStation Store, PlayStation Home en Account Management offline. Gebruikers kunnen niet meer inloggen op de PlayStation websites en commentaar posten. Voor actueel nieuws kan het beste de officiële twitter van PlayStation in de gaten worden houden.
Dat bedoelde ik met masterenquote:Op maandag 16 april 2012 03:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of naar de 500 kills gaan voor de dogtags zoals ik doe. Of eens een keer aan sniper rifles beginnen!
Bah zeg, net mijn meest verrotte game ooit gehad op Crossing, en dan heb ik nog 17 dogtags geript kan je na gaan hoe slecht de rest van het spel ging.
Ik zou alleen Recon spelen, zodat ik de Soflam neer kan zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Cliffy het volgende:
Ik snipe echt zelden, vind het ook zo'n nutteloze class..
Ja de Aek was toen echt geil... Nu vind ik de AN94 geillllllquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
6.0 x scope op de AN94 is pas geweldig...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nee
Wie heeft er trouwens bedacht dat een 6.0x scope op een SMG handig is.
Famas? Dat ding p90 heeft nauwelijks schade en moet je dus langer schieten dan normaal. Hij schiet wel heel snel haha...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Cliffy het volgende:
P90![]()
Lijkt wel de famas man, wat een onzin
Dude! SKSquote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met masteren![]()
Ik snipe echt zelden, vind het ook zo'n nutteloze class..
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zou alleen Recon spelen, zodat ik de Soflam neer kan zetten.
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault riflequote:
Je kan de Sks tegenwoordig beter bij de assault class plaatsen dan bij reconquote:
De Sks heeft bijna net zo veel schade als de andere snipers (op uitzondering van de bolt actions), maar heeft tegelijkertijd een extreem hoge fire rate.quote:Op maandag 16 april 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.
[..]
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault rifleMaar met snipen bedoel ik meer die bolt action rifles
Ik ga binnenkort maar eens met die 870 spelen, kijken of dat een beetje werkt met slugs hahaquote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
SKS is meer een long range shotgun, heerlijk gewoonEen beetje een USAS met frag rounds waarbij je nog wel moeite moet doen om te mikken
Volgens mij niet, misschien een idee om er eentje te huren want ik zat gister met Bassie en Stoma in een server en de een werd gekicked en de ander gebanned omdat de admin in het verliezende team zatquote:
Sta je wel op een vlakke ondergrond?quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef Sant. het volgende:
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe met de mortars?
Ik kan hem niet deployen, terwijl ik gewoon in de map sta en niet in de spawn area..
Snap er niks van.
Je hebt 3 kogels nodig, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 16 april 2012 10:58 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
De Sks heeft bijna net zo veel schade als de andere snipers (op uitzondering van de bolt actions), maar heeft tegelijkertijd een extreem hoge fire rate.
OP
Drie kogels die je met een ROF van 333 door iemand heen knalt in vergelijking met andere semi-snipers die je met 260 ROF door iemand heen knalt. Aanzienlijk veel sneller. Op close combat tot maximum van 18 meter win jij met een SKS tegen over mijn QBU-88, SVD, M39 en MK11.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt 3 kogels nodig, dus dat valt wel mee.
Net ook eentje gehadquote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Xbox zwak kutconsole met je vastlopers
EA serverquote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even een hele belangrijke vraag.
Nu blijkt dat de Battlefield 3 savegame locked is vanwege auteurschending ofzo. Dit betekend dat ik hem niet kan kopiëren. Wat nu mijn vraag is, is of alle informatie w.b.t. multiplayer ergens op een EA server staat. Dus al mijn stats, wapens, tags etc. Of zitten die in die savegame op de PS3?
Met een MK11 schiet je iemand met 2 kogels dood. 1 met een headshot.quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Drie kogels die je met een ROF van 333 door iemand heen knalt in vergelijking met andere semi-snipers die je met 260 ROF door iemand heen knalt. Aanzienlijk veel sneller. Op close combat tot maximum van 18 meter win jij met een SKS tegen over mijn QBU-88, SVD, M39 en MK11.
Nadeel van een SKS is dat je niet iemand in één dood als je bovenborst raakt en de rest van de snipers kan dat wel. Een ander nadeel van de SKS is dat de damage naar verloop van afstand sneller daalt dan de andere snipers.
Dat klopt..! Sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met een MK11 schiet je iemand met 2 kogels doos. 1 met een headshot.
Grote maps duren imo te lang zo, op canals bijvoorbeeld die map is bijna altijd baserapen en daar zit je dan met veel te veel tickets over, gelukkig is er nog laser painten + guided en javelins anders zou het helemaal niks zijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef MPC60 het volgende:
Onze server is op 300% tickets gezet. Veel leukere potjes zo, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |