Wat voor een gare server zat jij net op?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Cliffy het volgende:
P90![]()
Lijkt wel de famas man, wat een onzin
Wou ff Holo unlocken voor de M60 maar zat echt in een heel triest teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een gare server zat jij net op?
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef datisstom het volgende:
Zelfbenoemde pro's hebben altijd wel wat te zeiken. Ik speel het spelletje gewoon en kijk amper naar wat anderen voor wapen hebben.
Maar jij bent ook goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goed![]()
Ik mezelf iig wel
Dat is het hem dus.. Alles is discutabel.., er zijn nergens stelregels wanneer je iemand kan definieren als goed..quote:
Ik noem mezelf slecht en een n00b. En dat is ook echt zo. Zoals gezegd is BF3 mijn eerste online shooter.Maar ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij noemt iedereen zich wel pro of extreem goed![]()
Ik mezelf iig wel
Nou nou, 1/5 van mijn kills is met jets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat is het hem dus.. Alles is discutabel.., er zijn nergens stelregels wanneer je iemand kan definieren als goed..
Kan er wel leuk gezegd worden kom 1 vs 1.. Maar als stoma alleen in zijn geliefde jet stapt en de ander blijft op de grond weet ik wel wie er wint..
Dus je zal mij niet zo snel horen klagen over wapens of bende, want ik heb het altijd wel naar me zin
Switchen naar de jets, gekkerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Och Stoma toch, pas nog klagen over verkankerd worden op die TBS server door de teams die niet gebalanceerd zijn en dan wel snel switchen naar de mensen met de TBS tags, hilarisch wel.
Klopt, liep daar die tank bezig te houden door rondjes te rennen.quote:
Doe mij ook zo'n ding! Altijd weer die PC hequote:New on Battlelog: Live Scoreboard
By: Elxx Posted: 1 week ago 2633 comments
In the coming weeks, we will be gradually rolling out a new feature in the Server Browser on Battlelog: the Live Scoreboard.
The live scoreboard shows you what is happening on a PC server and is useful in many ways. When you view a server's details, it shows the progression of the current game and real-time updates on each player's performance.
If you have ever joined a server just to watch the round end in a loss for your team 5 seconds later, you'll love the live scoreboard on the updated server browser. With a quick glance, you can immediately see how many tickets or kills are left before the end of the round.
If you don't see the live scoreboard in your Battlelog yet, don't worry. We are rolling it out to more users every day to gather performance data and community feedback before releasing it for everyone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Ik snipe je met mijn mass gek met je praatjes kom danquote:
Had gister ook zoiets, teruggedrongen tot op US spawn op Metro, paar keer geprobeerd nog om terug te cappen maar team faalde echt hard dus toen ben ik maar dat tunneltje waar de Russen eigenlijk niet mogen komen maar vaak gewoon doorheen rennen gaan "verdedigen", claymores aan de ene kant en aan de andere kant een beetje knallen, volgens mij wel 15 claymore kills gemaakt hahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 05:11 schreef Catkiller het volgende:
Zit je daar op Metro, lekker beetje gespawnraped worden, ren jij er doorheen en kan je squad rustig op je spawnen ter hoogte van B en cap je alle punten en daarna lekker tot aan B om tot daar rustig te verdedigen, loopt die kutdoos vast. Prachtig moment weer.
En weer een loss erbij van die gameMaar wel de punten gekregen wat eerst wel eens anders was en mijn team heeft wel gewonnen met 22 tickets over
Toch nog knap, aangezien ze er sowieso een paar honderd achter stonden toen ik er uit knalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |