Famas? Dat ding p90 heeft nauwelijks schade en moet je dus langer schieten dan normaal. Hij schiet wel heel snel haha...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Cliffy het volgende:
P90![]()
Lijkt wel de famas man, wat een onzin
Dude! SKSquote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met masteren![]()
Ik snipe echt zelden, vind het ook zo'n nutteloze class..
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zou alleen Recon spelen, zodat ik de Soflam neer kan zetten.
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault riflequote:
Je kan de Sks tegenwoordig beter bij de assault class plaatsen dan bij reconquote:
De Sks heeft bijna net zo veel schade als de andere snipers (op uitzondering van de bolt actions), maar heeft tegelijkertijd een extreem hoge fire rate.quote:Op maandag 16 april 2012 10:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook alleen de moeite waard als je samenspeelt met een engineer met een Javelin.
[..]
Sinds de patch nog niet met de SKS gespeeld, voor de patch was het meer een assault rifleMaar met snipen bedoel ik meer die bolt action rifles
Ik ga binnenkort maar eens met die 870 spelen, kijken of dat een beetje werkt met slugs hahaquote:Op maandag 16 april 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
SKS is meer een long range shotgun, heerlijk gewoonEen beetje een USAS met frag rounds waarbij je nog wel moeite moet doen om te mikken
Volgens mij niet, misschien een idee om er eentje te huren want ik zat gister met Bassie en Stoma in een server en de een werd gekicked en de ander gebanned omdat de admin in het verliezende team zatquote:
Sta je wel op een vlakke ondergrond?quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef Sant. het volgende:
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe met de mortars?
Ik kan hem niet deployen, terwijl ik gewoon in de map sta en niet in de spawn area..
Snap er niks van.
Je hebt 3 kogels nodig, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 16 april 2012 10:58 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
De Sks heeft bijna net zo veel schade als de andere snipers (op uitzondering van de bolt actions), maar heeft tegelijkertijd een extreem hoge fire rate.
OP
Drie kogels die je met een ROF van 333 door iemand heen knalt in vergelijking met andere semi-snipers die je met 260 ROF door iemand heen knalt. Aanzienlijk veel sneller. Op close combat tot maximum van 18 meter win jij met een SKS tegen over mijn QBU-88, SVD, M39 en MK11.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt 3 kogels nodig, dus dat valt wel mee.
Net ook eentje gehadquote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Xbox zwak kutconsole met je vastlopers
EA serverquote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even een hele belangrijke vraag.
Nu blijkt dat de Battlefield 3 savegame locked is vanwege auteurschending ofzo. Dit betekend dat ik hem niet kan kopiëren. Wat nu mijn vraag is, is of alle informatie w.b.t. multiplayer ergens op een EA server staat. Dus al mijn stats, wapens, tags etc. Of zitten die in die savegame op de PS3?
Met een MK11 schiet je iemand met 2 kogels dood. 1 met een headshot.quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Drie kogels die je met een ROF van 333 door iemand heen knalt in vergelijking met andere semi-snipers die je met 260 ROF door iemand heen knalt. Aanzienlijk veel sneller. Op close combat tot maximum van 18 meter win jij met een SKS tegen over mijn QBU-88, SVD, M39 en MK11.
Nadeel van een SKS is dat je niet iemand in één dood als je bovenborst raakt en de rest van de snipers kan dat wel. Een ander nadeel van de SKS is dat de damage naar verloop van afstand sneller daalt dan de andere snipers.
Dat klopt..! Sorry.quote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met een MK11 schiet je iemand met 2 kogels doos. 1 met een headshot.
Grote maps duren imo te lang zo, op canals bijvoorbeeld die map is bijna altijd baserapen en daar zit je dan met veel te veel tickets over, gelukkig is er nog laser painten + guided en javelins anders zou het helemaal niks zijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef MPC60 het volgende:
Onze server is op 300% tickets gezet. Veel leukere potjes zo, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |