mwoa, van de zomer was het wel een aantal keer goed raakquote:Op donderdag 12 april 2012 17:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat het langstrekt of oplost in de omgeving van Breda. Het valt hier bijna altijd tegen, vraag het aan de gemiddelde Fokker hier en die zal het beamen. Opvallend vaak vallen we hier wat noodweer betreft net buiten de boot. Helaas
Ik vind mezelf wel erg zielig altijd als het weer net over tilburg of eindhoven schuiftquote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mwoa, van de zomer was het wel een aantal keer goed raakmaar zit doordeweeks rond alkmaar, alleen nog dichter bij zee.. en daar gebeurt helemaal geen fluit.. zelden onweer..
Inderdaad. Mooie dag!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Wessell het volgende:
De hele dag al prachtig weer in het Zuid-Westen
hee daar was k nog vanmiddagquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef yvonne het volgende:
Met stralende zon naar winkelcentrum, met dikke vette hagel, die nu nog ligt, terugkomen
078
Gaat niet uitkomen ! het weer voor de komende twee weken in het Zuid Westenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:52 schreef Narasan het volgende:
Hmm...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef Wessell het volgende:
[..]
Gaat niet uitkomen ! het weer voor de komende twee weken in het Zuid Westen
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zo vreemd dat de bomen nog steeds niet groen zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?
Niets heerlijker toch, dan een warme zonnige dag die eindigt met een onweersbui in de namiddag?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Dven het volgende:
Vanmiddag een graadje of 25 hier (Veliko Tarnovo). Half uurtje geleden begon het dicht te trekken en nu een flinke onweersbui!
Inderdaad. Het is al half april en alle bomen zijn nog kaal. De ijstijd is begonnen, nooit meer Rokjesdagquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo vreemd dat de bomen nog steeds niet groen zijn
Nacht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolking komt opzetten vanuit het noorden.
[ afbeelding ]
bewolking voor de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2006 hebben we ook een flut-voorjaar gehad en daarna een lange hete zomer. April doet wat ie wil hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?
Ja dat weet ik nog... Ik kwam terug uit australië en toen begon de zomer, had het mooie weer meegenomenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In 2006 hebben we ook een flut-voorjaar gehad en daarna een lange hete zomer. April doet wat ie wil hoor!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Feestje is oa hier nu
Weeralarm VS #15 Tornado's voor Oklahoma, Kansas & Nebraska
Niet als je net lekker op je balkon wilde gaan zitten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Dven het volgende:
Vanmiddag een graadje of 25 hier (Veliko Tarnovo). Half uurtje geleden begon het dicht te trekken en nu een flinke onweersbui!
O jaquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant richting Koninginnedag
Ik wil op koninginnedag hetzelfde weer als in 2004.quote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
zo ver weg nogquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Weeronline, mag je inderdaad niet als bron gebruikenquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om terug te lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik wil op koninginnedag hetzelfde weer als in 2004.
Dat was toch 2009? 2010 was het toch niet zo heel erg? of mis ik een jaartalquote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Resistor het volgende:
Als het maar niet als 2010 gaat worden...
'laat ik eens op de snorfiets naar de rommelmarkt gaan'
Doorweekt tot mijn ondergoed
Het regende niet hard in ieder geval. Toen ik de straat uitreed dacht ik 'ach, paar spettertjes, moet kunnen'. Maar het bleef doorregenen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat was toch 2009? 2010 was het toch niet zo heel erg? of mis ik een jaartal
quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef lipjes het volgende:
grmbl, gaat het deze week ook nog droog worden?
En is er al iets zinnigs te zeggen over volgende week dinsdag?
Mwa, redelijke temp.quote:
Ja maar engie schattingen zijn er altijd wel.quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geloof me, deze week zal het niet veel soeps zijn, en voor volgende week dinsdag? Kom op het moet nog dinsdag worden
Dat bedoel ik, de Nieuwe IJstijd is begonnenquote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
De maand april lijkt voor het eerst sinds 1997 kouder te worden dan gemiddeld. De afgelopen jaren was april juist warmer dan normaal. Vorig jaar was de gemiddelde temperatuur ruim 13 graden.
Ik hoop het zo... ben zo klaar met die koude lente..quote:Op maandag 16 april 2012 15:30 schreef horned_reaper het volgende:
Laat maar komen op koninginnendag!![]()
[ afbeelding ]
Met lekker wat onweer op het einde van de avond!
[ afbeelding ]
2010 was volgens mij echt drama!quote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat was toch 2009? 2010 was het toch niet zo heel erg? of mis ik een jaartal
Dat hoort dan ook niet bij Nederland...quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef Narasan het volgende:
Hier in Limburg was het toch wel aangenaam vandaag.
Nog veertien dagen weg manquote:Op maandag 16 april 2012 15:30 schreef horned_reaper het volgende:
Laat maar komen op koninginnendag!![]()
[ afbeelding ]
Met lekker wat onweer op het einde van de avond!
[ afbeelding ]
Heel plaatselijk.quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Frutsel het volgende:
Das volgens mij wel een heel plaatselijk buitje
Ik heb met het huidige weer eigenlijk ook geen klagen, bevalt me primaquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Adelante het volgende:
leuke foto!
zit er dan echt een weersverbetering aan te komen?
Ja, brrrr. In maart zat ik in mijn bikini te puffen in de tuin, nu loop ik in mijn winterjas te krabbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:58 schreef Ambrosius het volgende:
Krabben, en dat terwijl we een maand geleden al in korte broek liepen.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij mij in Nijmegen geeft hij 16 graden aan.
Welke achtergrond heb jij daar?
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef Ener-G het volgende:
Mooie krul op de europese kaart op buienradar.nl
het beestje heeft ook een naam, kan het alleen niet meer terug vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef Ener-G het volgende:
Mooie krul op de europese kaart op buienradar.nl
Best een rare vraag, omdat je zelf al een verwachting post?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:01 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje in de lijn der verwachtingen?
Ik gok dat de temperaturen ietsie hoger liggen aan het eind van de maandquote:Op woensdag 18 april 2012 10:01 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een beetje in de lijn der verwachtingen?
Volgens de vaste posters hier is WeerOnline niet zo betrouwbaar. Vandaar dat ik 't even vroeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Best een rare vraag, omdat je zelf al een verwachting post?
Klopt, het is ook een waardeloze sitequote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Volgens de vaste posters hier is WeerOnline niet zo betrouwbaar. Vandaar dat ik 't even vroeg.
Ik denk dat je met behoorlijke zekerheid kan kiezen voor over 2 wekenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:35 schreef Coelho het volgende:
Ook maar een glazen-bol-vraag van mijn kant... Ik moet uiterlijk morgen beslissen of ik de eerste of tweede week van de meivakantie vrij neem. Dus of komende week (ja, de meivakantie start in het Zuiden al in April), of de week erna (de week van Koninginnedag) vrij ben.
Nu is ruim twee weken vooruit kijken behoorlijk onzeker, maar is het zeker dat het komende week vooral nog koud en nat wordt? Dan kan de tweede week nl. bijna niet slechter worden en kan ik nu eigenlijk al beter voor de tweede week gaan. Meningen?
Het lijkt erop dat na de 25ste het warmer gaat worden (richting 20+C. ).. maarja niks is zekerquote:Op woensdag 18 april 2012 11:35 schreef Coelho het volgende:
Ook maar een glazen-bol-vraag van mijn kant... Ik moet uiterlijk morgen beslissen of ik de eerste of tweede week van de meivakantie vrij neem. Dus of komende week (ja, de meivakantie start in het Zuiden al in April), of de week erna (de week van Koninginnedag) vrij ben.
Nu is ruim twee weken vooruit kijken behoorlijk onzeker, maar is het zeker dat het komende week vooral nog koud en nat wordt? Dan kan de tweede week nl. bijna niet slechter worden en kan ik nu eigenlijk al beter voor de tweede week gaan. Meningen?
Waar in Breda is dat? Hier (centrum) is de straat kurkdroog.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef andreas612 het volgende:
echt vaag weer hier in Breda, felle zon wisselt om de 10 min af met zware wolken met regen en veel wind
vlakbij NHTVquote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar in Breda is dat? Hier (centrum) is de straat kurkdroog.
Het is te hopen. Ben dat kwakkelweer nu meer dan zat.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat na de 25ste het warmer gaat worden (richting 20+C. ).. maarja niks is zeker
Hier in Zeeland ook, de zon komt er nu zelfs doorheen.quote:
jah, best wel toffe app. Klopt vaak wel. Had iemand van GoT gemaakt geloof kquote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Fredo55 het volgende:
Huh? Heb zoiets nog nooit gezien.
Gelijk maar ff geinstaleerd.![]()
Hele toffe app. gebruik hem nu zeker meer dan een jaar, en hij heeft het 2x mis gehad. Stelde niets voor achteraf maar hele mooie app inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jah, best wel toffe app. Klopt vaak wel. Had iemand van GoT gemaakt geloof k
Oke, ziet er tof uit ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jah, best wel toffe app. Klopt vaak wel. Had iemand van GoT gemaakt geloof k
Stuk onder Zeeland activeerd wel een beetje.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef marcel-o het volgende:
De bui viel overigens mee
Dat grote stuk in t zuiden kam nog activeren![]()
Dubbele regenboog inderdaad, en een vrij lage regenboog.quote:
Kan aan mijn gestoordheidsfactor liggen, maar als ik een regenboog zie kan ik nooit stoppen om erna te kijkenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stuk onder Zeeland activeerd wel een beetje.
Ziet ook aardig donker uit richting zuid.
[..]
Dubbele regenboog inderdaad, en een vrij lage regenboog.
Inderdaad, probeer altijd wel een foto te maken als ik er één zie.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan aan mijn gestoordheidsfactor liggen, maar als ik een regenboog zie kan ik nooit stoppen om erna te kijken
Prachtig.
Ook mooi dezequote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Inderdaad, probeer altijd wel een foto te maken als ik er één zie.
Deze is van begin dit jaar:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Dven het volgende:
11 graden en de hele dag regen gehadGelukkig vanaf het weekend steevast rond de 25 graden!
ohquote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Gitank2 het volgende:
Die woont in een fatsoenlijk land, een dagje (?) regen en dan weer beter weer.
quote:
Het is al een aantal dagen wat minderquote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Gitank2 het volgende:
Die woont in een fatsoenlijk land, een dagje (?) regen en dan weer beter weer.
Dan woon je ten zuiden van Terneuzen?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Die kreeg ik net op mn dak. Dikke regenspetters
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan woon je ten zuiden van in Terneuzen?
Onweer zal er wel uitgaan naarmate het hier is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef zoem het volgende:
Het zonnetje schijnt aan de noordkant, terwijl het achteren helemaal zwart is.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:58 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat het einde van de maand eindelijk de lente goed wordt ingezet... 20-25 graden voor het oosten
Kan. Niet. Wachten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:58 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat het einde van de maand eindelijk de lente goed wordt ingezet... 20-25 graden voor het oosten
Je zal er maar wonen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:58 schreef Frutsel het volgende:
http://www.zoover.nl/duitsland/hessen/frankenau-sauerland/weerquote:Op vrijdag 20 april 2012 13:42 schreef Beppelepep het volgende:
Kan en wil er iemand kijken naar wat het weer volgend weekend doet in Frankenau in duitsland?
Oh leuk, mogelijk onweer en hagel. Ik mag over een uur met dochter naar het hockeyveldquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Frutsel het volgende:
KNMI geeft code geel voor Noord, Oost, Midden en Zuid Nederland
Ach ja natuurlijk, ik moet werken avonddienst op de fiets, het zal eens niet..quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:43 schreef Frutsel het volgende:
KNMI geeft code geel voor Noord, Oost, Midden en Zuid Nederland
Code geel is nog niet zo erg, je heb dan nog code oranje en code rood. Die laatste is het weeralarm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, ik moet werken avonddienst op de fiets, het zal eens niet..
Gelukkig woon jij in het westenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Buienradar geeft een behoorlijke vlek onze kant op...beetje bij Arnhem nuquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh leuk, mogelijk onweer en hagel. Ik mag over een uur met dochter naar het hockeyveld. Als het hagelt en/of onweert wordt het kantinezitten
.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buienradar geeft een behoorlijke vlek onze kant op...beetje bij Arnhem nu
Ach ik moet zo weer op de motor naar huis, ook al een paar dagen nat geregendquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, aangezien Fok er gisteravond opeens uit lag (?)quote:
Mja, dat vlekje ben ik dwars doorheen gereden met de fietsquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buienradar geeft een behoorlijke vlek onze kant op...beetje bij Arnhem nu
Ah, ik mag dus blij zijn dat ik in Zwolle zit op het momentquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Aardig felle, maar korte bui iets ten NO van Zwolle.
Eerste keer onweer 'dit seizoen'. Trilde lekker.
s'Morgens droog, s'middags met het oplopen van de temp. buien met hagel/onweer, s'avonds sterven de buien uit. Is al dagen aan de gang inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:19 schreef VacaLoca het volgende:
Al aantal dagen nu dat het echt continu afwisseling is van regen, zon, hagel...
Net natgeregent terwijl de zon op m'n kop stond bv
Woensdag bv begon met zon, daarna regen, daarna weer zon, daarna hagel, weer zon, daarna stortbui, daarna zon.
Maar vijf minuutjes regen gehadquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar met een beetje mazzel trekt het net ten westen van ons langs
Volgens Buienrader hebben wij hier wel het meeste gehad.. bij jou duurt het nog 2 uurquote:
Ik vind dit juist heerlijk! Zon, af en toe een buitje, mooie dreigende luchtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat een ongelooflijk bagger weer is het toch. Waar blijft verdomme het voorjaar
Oh, laat het zo zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:23 schreef marcel-o het volgende:
Geef mij dit maar : 'Warmer weer op komst'
Toch liever warmer, ik zit nu met de verwarming aan nog te bibberen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Warmer maar toch zal het wisselvallig blijven, dus het is maar net of je er wat aan hebt
Truequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch liever warmer, ik zit nu met de verwarming aan nog te bibberen.
En vorig jaar was het voorjaar zo droog, en de zomer zo nat. Hopelijk is het nu andersom.
Beter dan bewolkt weer met geen onweerquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Dag begon zo mooi! Nu regen en onweer
Dat is dan wel weer een goed puntquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beter dan bewolkt weer met geen onweer
Onweer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Dag begon zo mooi! Nu regen en onweer
In west-Brabant toch al een uur of 2 vrij zonnig, begint nu een beetje te betrekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland ook grijze troep.
Dacht dat het in de namiddag droog zou worden?
Hier al een uur of 3,5 of 4 zonnig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In west-Brabant toch al een uur of 2 vrij zonnig, begint nu een beetje te betrekken.
Godver stuur hier eens heen wil jequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef Dven het volgende:
Hier is het: Half uur regen en onweer, half uur volle zon, half uur regen en onweer, half uur volle zon
Hier valt het, op wat gespetter na, wel mee eigenlijk. Beetje dreigende luchten en af en toe een verkouden wolk, maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef DemonRage het volgende:
Onweersbui nu in Eindhoven. Best actief ook.
Daarnet ff ongeveer om de 15 seconden een flits + donder.
En er komt ook aardig wat hagel naar beneden.
Het trekt juist allemaal nog verder naar het zuidenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Godver stuur hier eens heen wil je
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Het trekt juist allemaal nog verder naar het zuiden
Zal eens kijken of ik hier eens een cammetje hangen kan, qua weersomstandigheden wel een interessant land
Wat kost een simpel cammetje plus aansluiting?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn
Ik wil nog altijd een HD cam aanschaffen voor betere kwaliteit, vooral nu met 1X 5m en 1X 1.5m aan verlenging, dat is nu ook wel te zien met de ruis helaas.
tof filmpjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wolken die opbollen, leuk om te zien dat zodra de zon onder gaat dat de wolken dan als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Dat klinkt lekker tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wolken die opbollen, leuk om te zien dat zodra de zon onder gaat dat de wolken dan als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ik zal eens kijken of ik hier dan ook een oud computertje regelen kan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is wel aan te raden al hoeft het niet persee 24h te zijn hoorb.v in de nacht als je niks ziet
zelf gooi ik de cam dan ook uit en volgende dag gooi ik em weer aan
Ik heb zonet 24,7**,*** aan afbeeldingen in de prullenbak gegooidpuur omdat het niet de moeite waard is om ze op youtube te zetten en te sharen
Prima, ga je live streamen of gewoon net als ik met plaatjesquote:Op zondag 22 april 2012 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hier dan ook een oud computertje regelen kan!
Hier vandaag een graad of 23 met weinig wind en overwegend zonnig. De komende dagen gaat de temperatuur stijgen tot 30 graden op woensdag, daarna zal het zich stabiliseren rond 25/26 graden.
Plaatjes en met bijzondere weersomstandigheden live?quote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prima, ga je live streamen of gewoon net als ik met plaatjes
Hier toenemende wind en wolken die flink opbollen, kans op onweer voor hier wel groter dan de vorige dagen
Wat een anti climax, eerst zou het heerlijk weer worden en nuquote:
Mooi, hoeft van mij niet zo warm te zijn.quote:
Klopt! Ik las vorige week nog 25 gradenquote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat een anti climax, eerst zou het heerlijk weer worden en nu
de vooruitzichten zijn gvd aardig ingekakt zegquote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de vooruitzichten zijn gvd aardig ingekakt zeg
Hier nog 14 graden voor koninginnedag, maar wel met regen. Laat de rommelmarkt maar zitten dusquote:Op zondag 22 april 2012 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel, volgende week maandag al!quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Dven het volgende:
Geen nood mensen, het is nog lang geen Koninginnedag!
Dus er kan nog van alles veranderen!quote:
Non-discussie, maar dat is hetzelfde.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Snowsquall het volgende:
Nee, morgen is aankomende maandag en volgende week maandag is....30 april
Hier trouwens al 2 fikse hagelbuien gehad![]()
Uhm, morgen is volgende week he.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Snowsquall het volgende:
Nee, morgen is aankomende maandag en volgende week maandag is....30 april
Hier trouwens al 2 fikse hagelbuien gehad![]()
Nee, de week begint op zondag! Alleen bijbelaars zeggen dat het een rustdag is aan het einde van de weekquote:
Jouw hier is vast niet onze hier.quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef Dven het volgende:
Hier is de verwachting voor Koninginnedag... 28 graden!
Goede constateringquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede constatering
Veliko Turnovo, Noord-Bulgarije
De Nederlandse Koninginnedag ga ik hier gewoon vieren hoor!quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar dan is onze Koninginnedag ook niet jullie Koninginnedag!
quote:Op zondag 22 april 2012 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
De Nederlandse Koninginnedag ga ik hier gewoon vieren hoor!Sowieso ook mijn verjaardag. Heb heel veel mensen uitgenodigd maar niemand wil op visite komen
Krijg ik als verjaardagscadeautje het bedrag uitgegeven aan tickets dan terug?quote:Op zondag 22 april 2012 14:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik wil wel komen. Als jij de tickets betaalt.
Stuur dan nog maar een ticket! Ik wil ook wel weer eens puffen dat ik het te warm heb. Krijg jij van mij een zelfgebakken appeltaart! Ik ben de rotste nietquote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg ik als verjaardagscadeautje het bedrag uitgegeven aan tickets dan terug?
Een flinke bak kou en regen?quote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg ik als verjaardagscadeautje het bedrag uitgegeven aan tickets dan terug?
In?quote:Op zondag 22 april 2012 15:11 schreef YazooW het volgende:
Aaaahhhhhhhhhhh de wereld vergaat, superharde onweersbui hier met flink wat hagel
Hier nu ook onweerquote:Op zondag 22 april 2012 15:11 schreef YazooW het volgende:
Aaaahhhhhhhhhhh de wereld vergaat, superharde onweersbui hier met flink wat hagel
Jij bent dus een typische FOK!ker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:14 schreef YazooW het volgende:
Zolderraam ziet er uit alsof het de hele nacht heeft gesneeuwdKan niet eens meer naar buiten kijken.
Iedereen is vrij op visite te komen hoor! Heb al een slaapkamer ingericht voor FOK!kers die een vakantie met gratis verblijf willen hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stuur dan nog maar een ticket! Ik wil ook wel weer eens puffen dat ik het te warm heb. Krijg jij van mij een zelfgebakken appeltaart! Ik ben de rotste niet
Dat lijkt me indd een goed idee, als het hier tot onweer komt gooi ik de livestream aanquote:Op zondag 22 april 2012 12:40 schreef Dven het volgende:
q
[..]
Plaatjes en met bijzondere weersomstandigheden live?
Valt me op dat het op veel plekken in Europa raak is met onweer de voorbije week!
Klinkt goed! Waar haal ik die software vandaan?quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me indd een goed idee, als het hier tot onweer komt gooi ik de livestream aan
Heb 2 weken geleden een andere modem gekregen dus moet alles opnieuw instellen, gebruik zelf webcamXPhiermee kun je een hele hoop instellen, zowel timelaps als b.v 1X per dag 1 uurtje video record, dit alles gebeurd dan automatisch
Hier ook al een tijd geen bui meer gehad, laatste was rond 2u ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd die buien in rest van het land. Hier schijnt al de hele dag de zon en is het best lekker qua temperatuur!
quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef Prowl het volgende:
Vandaag toch flink wat regen, onweer en hagel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |