mwoa, van de zomer was het wel een aantal keer goed raakquote:Op donderdag 12 april 2012 17:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat het langstrekt of oplost in de omgeving van Breda. Het valt hier bijna altijd tegen, vraag het aan de gemiddelde Fokker hier en die zal het beamen. Opvallend vaak vallen we hier wat noodweer betreft net buiten de boot. Helaas
Ik vind mezelf wel erg zielig altijd als het weer net over tilburg of eindhoven schuiftquote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mwoa, van de zomer was het wel een aantal keer goed raakmaar zit doordeweeks rond alkmaar, alleen nog dichter bij zee.. en daar gebeurt helemaal geen fluit.. zelden onweer..
Inderdaad. Mooie dag!!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Wessell het volgende:
De hele dag al prachtig weer in het Zuid-Westen
hee daar was k nog vanmiddagquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef yvonne het volgende:
Met stralende zon naar winkelcentrum, met dikke vette hagel, die nu nog ligt, terugkomen
078
Gaat niet uitkomen ! het weer voor de komende twee weken in het Zuid Westenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:52 schreef Narasan het volgende:
Hmm...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef Wessell het volgende:
[..]
Gaat niet uitkomen ! het weer voor de komende twee weken in het Zuid Westen
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zo vreemd dat de bomen nog steeds niet groen zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?
Niets heerlijker toch, dan een warme zonnige dag die eindigt met een onweersbui in de namiddag?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Dven het volgende:
Vanmiddag een graadje of 25 hier (Veliko Tarnovo). Half uurtje geleden begon het dicht te trekken en nu een flinke onweersbui!
Inderdaad. Het is al half april en alle bomen zijn nog kaal. De ijstijd is begonnen, nooit meer Rokjesdagquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:59 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo vreemd dat de bomen nog steeds niet groen zijn
Nacht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolking komt opzetten vanuit het noorden.
[ afbeelding ]
bewolking voor de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2006 hebben we ook een flut-voorjaar gehad en daarna een lange hete zomer. April doet wat ie wil hoor!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is veel te koud voor de tijd van het jaar. Is de nieuwe ijstijd dan toch begonnen?
Ja dat weet ik nog... Ik kwam terug uit australië en toen begon de zomer, had het mooie weer meegenomenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In 2006 hebben we ook een flut-voorjaar gehad en daarna een lange hete zomer. April doet wat ie wil hoor!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Feestje is oa hier nu
Weeralarm VS #15 Tornado's voor Oklahoma, Kansas & Nebraska
Niet als je net lekker op je balkon wilde gaan zitten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Dven het volgende:
Vanmiddag een graadje of 25 hier (Veliko Tarnovo). Half uurtje geleden begon het dicht te trekken en nu een flinke onweersbui!
O jaquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant richting Koninginnedag
Ik wil op koninginnedag hetzelfde weer als in 2004.quote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
zo ver weg nogquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Weeronline, mag je inderdaad niet als bron gebruikenquote:Op zondag 15 april 2012 10:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om terug te lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 10:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik wil op koninginnedag hetzelfde weer als in 2004.
Dat was toch 2009? 2010 was het toch niet zo heel erg? of mis ik een jaartalquote:Op zondag 15 april 2012 12:12 schreef Resistor het volgende:
Als het maar niet als 2010 gaat worden...
'laat ik eens op de snorfiets naar de rommelmarkt gaan'
Doorweekt tot mijn ondergoed
Het regende niet hard in ieder geval. Toen ik de straat uitreed dacht ik 'ach, paar spettertjes, moet kunnen'. Maar het bleef doorregenen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat was toch 2009? 2010 was het toch niet zo heel erg? of mis ik een jaartal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |