SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Baby darling doll face honey
volgens mij volgend jaar pasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is het ookMaar jij mag dit jaar alleen nog injecteren denk? Is ook al tof hoor
Maar venapunctie is iets moeilijker en dus toffer
Nee ik vind het tof!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOH, ik dacht dat jij zelf geprikt werkt. Ohhh, vind je dat niet eng? En wat als je nou 1000 keer mis prikt
!
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Need a mediiiic !!wat prik in mn cola svp
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Need a mediiiic !!wat prik in mn cola svp
nee, ja dat kan. Geen dank.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
hoi ik vraag het maar ff hier maar is er ook een chat voor nieuwe gebruikers op fok? ben al in een paar geweest maar niet iedereen is altijd even aardig? alvast bedankt voor het antwoord!
Het antwoord ligt in je hartquote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
hoi ik vraag het maar ff hier maar is er ook een chat voor nieuwe gebruikers op fok? ben al in een paar geweest maar niet iedereen is altijd even aardig? alvast bedankt voor het antwoord!
Hoi, welkom hier! Wij zijn heel aardig, zolang jij ook aardig bentquote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
KLINKSquote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, ja dat kan. Geen dank.
quote:
OHHH!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KLINKSNou is het net of we gemeen zijn.
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier! Wij zijn heel aardig, zolang jij ook aardig bent
Saaiquote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!
Dat is mooi! Voorwaarde is wel dat je de OP leest. Eventuele vragen zullen wij met liefde beantwoorden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!
nouja bijna danquote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Saaiwie is er nou altijd aardig
Openingspost. Eerste post van een topic.quote:
Dat mag wel hoor. Toedeloe.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Wart01 het volgende:
sorry dat ik even wegmoet maar ik heb trek dus ga even eten ok? tot straks!
ok dankje ga nu eten dus straks kom ik nog even terug :/quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Openingspost. Eerste post van een topic.
Ga je lijstje eens makenquote:
Wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Ok Avatar is afgelopen. WTB Korra pls
Avatar de serie, alle afleveringen bekeken. Korra is het nieuwe deel ervan maar is nog niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je lijstje eens maken
[..]
Wat?
Ik was al op zoekquote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je lijstje eens maken
[..]
Wat?
En wat betekent dat WTB?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Avatar de serie, alle afleveringen bekeken. Korra is het nieuwe deel ervan maar is nog niet uit.
Spanningquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was al op zoekEven eten klaarmaken, eten en dan lijstje invullen.
Oh en da van jou lezen
Want to buyquote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat betekent dat WTB?
[..]
SpanningIk wil je schoenmaat weten
oh shit waarom dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat betekent dat WTB?
[..]
SpanningIk wil je schoenmaat weten
Beachhhhquote:
Hahaha jeetjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn jongste broertje pakte opeens zijn schilderij en wilde mn andere broertje ermee slaan.Wtf.
ik smijt altijd met spullen als ik boos ben al heb ik dat de laatste jaren niet echt meer gedaan gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn jongste broertje pakte opeens zijn schilderij en wilde mn andere broertje ermee slaan.Wtf.
Oeioeii geen goede eigenschap neequote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik smijt altijd met spullen als ik boos ben al heb ik dat de laatste jaren niet echt meer gedaan gelukkig
burostoelen, tafels zelfs een keer mijn tv omgegooid maar dat is gelukkig al tijd geleden. ik verloor met een videogame en wert zo boos dat ik niet meer wist wat ik deedquote:
Gompies. Dan kun je echt niet tegen je verlies.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Wart01 het volgende:
[..]
burostoelen, tafels zelfs een keer mijn tv omgegooid maar dat is gelukkig al tijd geleden. ik verloor met een videogame en wert zo boos dat ik niet meer wist wat ik deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gompiesquote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind het eng hier met al dat heuheuheu.
[..]
Gompies. Dan kun je echt niet tegen je verlies.
gaat nu wel beter hoor maar soms smijt ik nog weleens mijn toetsenbord weg ofzo als de pc weer raar doet en ik niet weet waaromquote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind het eng hier met al dat heuheuheu.
[..]
Gompies. Dan kun je echt niet tegen je verlies.
Ik smijt er nooit mee, want mijn scherm zit er aan vast. Maar misschien is een cursusje woedebeheersing een idee?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Wart01 het volgende:
[..]
gaat nu wel beter hoor maar soms smijt ik nog weleens mijn toetsenbord weg ofzo als de pc weer raar doet en ik niet weet waarom
ik probeer altijd tot 10 te tellen en meestal lukt dat wel maar als ik een rotdag heb dan gaat het heel soms nog weleens mis. niet dat ik de pc omsmijt natuurlijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik smijt er nooit mee, want mijn scherm zit er aan vast. Maar misschien is een cursusje woedebeheersing een idee?
Ik ook!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vul hem ook in, deze avond en anders morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
EEN BEETJE MOEITE DOEN JA, VLEGEL!quote:
sorry mevrouw, ik zal het invullenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
EEN BEETJE MOEITE DOEN JA, VLEGEL!
Goedzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry mevrouw, ik zal het invullen
ik heb al wel het koreaanse nieuwjaar gevierdquote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie vieren morgen nog meer Thaise nieuwe jaar?
denk aan je bloeddrukkkquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
EEN BEETJE MOEITE DOEN JA, VLEGEL!
Kom je ook het Thaise Nieuwjaar vieren?:Dquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb al wel het koreaanse nieuwjaar gevierd
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom je ook het Thaise Nieuwjaar vieren?:D
Cash en ik zijn er
Moet je wel pittig kunnen etenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom ook Thais nieuwjaar vieren.
wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je wel pittig kunnen eten![]()
Arme Cash
Is dat openbaar toegankelijk?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Amsterdam ergens, kijk op internet
Zit er ook Thaise massage bijquote:Op donderdag 12 april 2012 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moet ¤10 betalen ofzo om naar binnen te gaan
Body to body?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je komt krijg je er een van mij
Dit is niet okequote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je komt krijg je er een van mij
Hihi deze sla ik op en print ik uitquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, body to body krijg je 's avonds als we weer thuis zijn
My sister's keeper lijkt me een mooie filmquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou een film gaan kijken met zusje, zijn we er nog steeds niet uitgekomen welke film we gaan kijken.
Het was ook een grapje hequote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee Thaise voeten massage toch, wat denk jij
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi deze sla ik op en print ik uit
Wel lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was ook een grapje hemaar met voeten lijkt me maar raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hebben we al gezien ;oquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
My sister's keeper lijkt me een mooie film
Helemaal niet, ik was aan het lezenquote:
wel weinig boeiende vragenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik was aan het lezen
wilde ik net beginnen met lezenquote:
Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, je hebt wel gelijk
[..]
Bang nog wel
[..]
Taylor Lautner
heh wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Gadverdamme die kutmongolen die gaan slijmen voor hun vriendinnetje in mijn newsfeed op Facebook of op Twitter. Groei een paar ballen (of slijm achter de schermen.)
dankjewelquote:
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hhquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Gadverdamme die kutmongolen die gaan slijmen voor hun vriendinnetje in mijn newsfeed op Facebook of op Twitter. Groei een paar ballen (of slijm achter de schermen.)
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
dankjewel![]()
![]()
[..]
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hh
"ik hou van je sanne laat je nooit meer gaan <3 <3" e.d.quote:
En dan gaat het uit en is het van "kvoelde tog al niks voor dr ;s"quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"ik hou van je sanne laat je nooit meer gaan <3 <3" e.d.
Dat dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan gaat het uit en is het van "kvoelde tog al niks voor dr ;s"
vriendin als in een serieuze relatie? nopequote:
Zo sneu dat altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan gaat het uit en is het van "kvoelde tog al niks voor dr ;s"
Zulke mensen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zulke mensen.Niet durven toegeven dat je van iemand houdt.
Denken dat houden van iemand slecht is.
Best lief om dit uit je mond te horenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat, maar ook: na een week al roepen dat je van iemand houdtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat, maar ook: na een week al roepen dat je van iemand houdt.
:$:$:$:$:$:quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Henkie94 het volgende:
Ook.Of dat je na een week zegt "OMG HURR JY BENT DE WARUH VOOR MY :$:$:$".
Krijg toch de vinketering.
Ahahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ook.Of dat je na een week zegt "OMG HURR JY BENT DE WARUH VOOR MY :$:$:$".
Krijg toch de vinketering.
[..]
:$:$:$:$:$:
Muzieksmaak koppelen aan hoe personen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Henkie94 het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde figuren die zo doen.Van die hardcore/hardstylechappies.
![]()
Eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Muzieksmaak koppelen aan hoe personen zijn.
Bijna altijd, zo beter pop?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Muzieksmaak koppelen aan hoe personen zijn.
Ik word er bijna onpasselijk van zo zoet.quote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik word er bijna onpasselijk van zo zoet.
Kutmoederquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vroeger hea
Mijn moeder had het weggegooid
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kutmoeder![]()
Mijn stiefmoeder heeft mijn knuffels op de rommelmarkt verkocht toen ik 13 wasHeb daar echt om zitten te huilen (nojoke)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JaIk had er nog mee kunnen fietsen
Awhh, wat gemeen
Ik heb nog steeds een knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. noemde*onderdrukt tranen
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Idd![]()
Wat voor een?Ik had een paard en een tijger die ik
Echt, zoveel ben ik niet gegroeid volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. noemde*onderdrukt tranen
Waarom deed ze dat dat?
Ik heb een knuffel konijn, die noem ik konijntje![]()
![]()
Wel toevallig![]()
Ben je klein?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt, zoveel ben ik niet gegroeid volgens mij
Waarom deed ze dat dat?
Ik heb een knuffel konijn, die noem ik konijntje![]()
![]()
Wel toevallig
Als je 1.60 klein vindt, dan jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je klein?
Geen idee, omdat ze een diabolische graftak is, kutwijf![]()
Da's best klein jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je 1.60 klein vindt, dan ja
Haha, zo denk ik over mijn stiefvader
Ik ga wel een verzamelactie houden met FOK!ers, dan kopen we een nieuwe tijgertje voor je!
Uh ja, nou, zo groot is Cash nietquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Da's best klein jaIk heb een vriend en die noemt kleine vrouwen altijd IPH (ideale pijphoogte
)
Misschien kunnen we onze stiefouders bij elkaar laten komen, zijn we allebei van ze af
Picsquote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh ja, nou, zo groot is Cash niet![]()
Haha, ik stem toe![]()
*Ik typ dit met konijntje op mijn schoot
Fijnquote:
Wanneer je voor het laatst handjes hebt vastgehouden.quote:42: When did I last hold hands?
Geen idee wat deze vraag betekent
Je hebt hem gelezenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer je voor het laatst handjes hebt vastgehouden.
Heb je 'm al op je CU2 gezet?
Is ze ook!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
DAT KONIJN HAD EEN VRIENDIN VAN MIJ OOKDie is keizacht.
quote:
Ik heb 'm uitgeprint en geplastificeerd in de badkamer liggen. Hier ga ik nog vaak van genieten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt hem gelezen
En dan weet ik het antwoord niet, geen idee wanneer ik voor het laatst handjes heb vastgehouden
Baasjes dat.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verliefd op dat programma'tje. Diegenen die dat ontworpen hebben
Misschien even opnieuw je locatie laten bepalen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
FijnAl denkt ie soms dat het al donker is, als dat het nog helemaal niet is.
quote:
Moest bijna traantjes laten bij die filmquote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
The lovely bones gezien netgoede trieste film
14.gif
Ik was ook wel behoorlijk van mn a propos en heb diepe haatgevoelens gecreëerd voor de buurmanquote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moest bijna traantjes laten bij die film
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was ook wel behoorlijk van mn a propos en heb diepe haatgevoelens gecreëerd voor de buurman
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was ook wel behoorlijk van mn a propos en heb diepe haatgevoelens gecreëerd voor de buurman
Nomeme.jpgquote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je niet Klinkalicious?
Waarom in de badkamer? En wat ga je nu met mijn schoenmaat doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgeprint en geplastificeerd in de badkamer liggen. Hier ga ik nog vaak van genieten.
Jammer
Dan hoef ik me tijdens het poepen niet te vervelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom in de badkamer? En wat ga je nu met mijn schoenmaat doen?
Ja beetje wel
O wat een eer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoef ik me tijdens het poepen niet te vervelen.
Nu weet ik hoeveel ik van m'n tenen af moet hakken zodat ik je hakjes kan lenen
Mag ik je virtuele handje vasthouden
Hoef alleen m'n nagels te knippenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O wat een eer.En moet je veel afhakken?
Ja jij altijd
Oh wat een mazzel. Nu kunnen we echt samen schoenen winkelen!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoef alleen m'n nagels te knippenWat heb jij grote mannenvoeten zeg.
omg jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diekostte veel moeite op mobiel
lobii toch
slaap lekker schone hertquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg ja![]()
Slapen (lees: muziek luisteren totdat ik in slaap val)![]()
Slaap.zacht jonkheer ik ga ookquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg ja![]()
Slapen (lees: muziek luisteren totdat ik in slaap val)![]()
Als we maar geen ruzie gaan maken als er nog maar één paar in onze maat isquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh wat een mazzel. Nu kunnen we echt samen schoenen winkelen!
Hihi![]()
D: D: D:quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was je weg dan?
[..]
Omdat jij ook een hertje bent? D:
Verjaardag van oma :B.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was je weg dan?
[..]
Omdat jij ook een hertje bent? D:
Nee dan is het simpel. Sneakers voor jou, pumps voor mijquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als we maar geen ruzie gaan maken als er nog maar één paar in onze maat is
We bought a zoo?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
omgomgomg binnenkort een film met Scarlett Johanson in de bioscoop
[..]
Nee dan is het simpel. Sneakers voor jou, pumps voor mij
Niet andersom?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
omgomgomg binnenkort een film met Scarlett Johanson in de bioscoop
[..]
Nee dan is het simpel. Sneakers voor jou, pumps voor mij
Schattige kindjequote:
Joah! Ik wil die film zo graag zienquote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet andersom?Ik heb namelijk zeer weinig pumps.
[..]
Schattige kindje![]()
![]()
Hij is al een tijdje te downloaden hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah! Ik wil die film zo graag zien
ja die bedoel ikquote:
O andersom danquote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet andersom?Ik heb namelijk zeer weinig pumps.
[..]
Schattige kindje![]()
![]()
Serieus? Maar ik wil in de biosquote:Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje te downloaden hoor
Ja, dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben echt een jaar ofzo niet in de bioscoop geweest.
En dan laat ik ze inpakken en geef ze je stiekem cadeau zodat je extra blij bent, oké?quote:
Maar ik helemaal geen bioscoopfilm toch..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Serieus? Maar ik wil in de biosAnders heb ik in de bios niets meer te kijken straks...
Das ook best weinig, vriendin van mij elke week drie keer minimaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb zo'n pathe kaart, dus ik kom er elke maand 3 keer ofzo
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Furdinand het volgende:
Wie weet waar ik broedende kauwtjes kan vinden? Ik wil een baby kauw opvoeden en 'm Dolf noemen.
Ahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan laat ik ze inpakken en geef ze je stiekem cadeau zodat je extra blij bent, oké?
[..]
Maar ik helemaal geen bioscoopfilm toch..Gewoon zoetsappig in Klips z'n armen kruipen op de bank!
Dat zou het allerliefste zijn wat een jongen ooit voor mij gedaan heeftquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan laat ik ze inpakken en geef ze je stiekem cadeau zodat je extra blij bent, oké?
[..]
Maar ik helemaal geen bioscoopfilm toch..Gewoon zoetsappig in Klips z'n armen kruipen op de bank!
Ja, maar, kijk. Klip reist niet gratis met OV. Dus dat is dan alsnog heel duur om er heen te gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das ook best weinig, vriendin van mij elke week drie keer minimaal.
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Ik kwam er eerst wel best vaak met vrienden, maar torrents nu.
En series,.
Zijn nog wel andere films waar je heen kan toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahaJa, ook misschien. Maar. Nee. Want anders zonde van mijn pathekaart als er niets meer te kijken is daar
OMG Hoe ga ik dit oplossen?!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou het allerliefste zijn wat een jongen ooit voor mij gedaan heeft
Nu krijg ik zin om de hele serie te downloaden en te gaan kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als hij dan groot is maak ik een jasje voor 'm met dit logo:
[ afbeelding ]
Gewoon keertje echt winkelen maakt al meer dan genoeg goed tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn nog wel andere films waar je heen kan toch?
[..]
OMG Hoe ga ik dit oplossen?!Ik heb niet echt dezelfde maat!! Waarom denk ik alleen maar in problemen
Is dit waarom mijn ouders me op m'n 12e op straat hebben gezet
fml
Ja okequote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn nog wel andere films waar je heen kan toch?
[..]
OMG Hoe ga ik dit oplossen?!Ik heb niet echt dezelfde maat!! Waarom denk ik alleen maar in problemen
Is dit waarom mijn ouders me op m'n 12e op straat hebben gezet
fml
ALCATRAZZZ. Hoewel minder tof dan ik verwacht had.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Het komende jaar naar de bios zit er ook niet in. Ik moet nog Downton Abbey twee seizoenen kijken, Prison Break zes seizoenen, Six Feet Under zes seizoenen, The Sopranos zes seizoenen, Alcatraz nog een seizoen EN ik moet Game of Thrones
nog bijhouden en die boeken gaan lezen
.
Ik moet er nog aan beginnenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ALCATRAZZZ. Hoewel minder tof dan ik verwacht had.
Dit kan geregeld wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon keertje echt winkelen maakt al meer dan genoeg goed toch
En was die film leuk?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja okeUit pure wanhoop zijn we laatst maar naar achtste groepers huilen niet gegaan
We wilden naar de lorax maar bril vergeten alles en geen pinpas mee voor een te kopen
.
Ik zit er wel mee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
" Waarom denk ik alleen maar in problemen "
Understatement of the centuryquote:
weet jij waar ik een kauw kan vinden??quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om de hele serie te downloaden en te gaan kijkenWat een geweldige tekenfilmserie was dit zeg
Dralion weet dit wel te vertellen denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
weet jij waar ik een kauw kan vinden??
je kan een kauw ook leren praten. ik ga 'm dan allemaal dolf uitspraken leren
Hij was best oke nogquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit kan geregeld worden
[..]
En was die film leuk?Lorax lijkt me wel heel erg vet
[..]
Ik zit er wel mee hoor
[..]
Understatement of the century
Omg jij vrouwquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij was best oke nogIk moest zelfs een beetje huilen, jankerd dat ik ben
.
Waar shoppen dan?quote:
Dat maakt mij niet uit. Amsterdam, Utrecht. Haarlem of Den Bosch zijn wel leuke steden. Tenzij jij een leuke stad weet of een stad hebt waar je graag wil shoppenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omg jij vrouw
[..]
Waar shoppen dan?
Klopt, kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omg jij vrouw
[..]
Waar shoppen dan?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet in veel plaatsen in Nederland geshopt hebquote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Amsterdam, Utrecht. Haarlem of Den Bosch zijn wel leuke steden. Tenzij jij een leuke stad weet of een stad hebt waar je graag wil shoppen
Spoilers!! Maar niet heel gek dat je alsnog moest snotteren hoor. Ik moet ook altijd weer een traantje laten bij My Sister's Keeperquote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar zo zielig man, gaat dat meisje dood alles
. Wat ik al wist, want ik had het boek ooit ook gelezen. Dus waarom ik dan nog moet snotteren weet ik ook niet
. Maar! Ik was stoer, ik ging niet echt huilen. Alleen 1 zo'n zielige traan die ik snel wegdeed voordat Klips het zag
.
Haha, dat geeft dan ook nietsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet in veel plaatsen in Nederland geshopt hebMaar Utrecht vind ik beetje tegenvallen
[..]
Spoilers!! Maar niet heel gek dat je alsnog moest snotteren hoor. Ik moet ook altijd weer een traantje laten bij My Sister's Keeper
Dan Amsterdam. Haarlem of Den Bosch. Haarlem is maar een kwartier verder van Amsterdam. Dus wel te doenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet in veel plaatsen in Nederland geshopt hebMaar Utrecht vind ik beetje tegenvallen
Nou ik vind den haag dus echt niet zo heel leuk, of zit ik verkeerd? Waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, dat geeft dan ook niets![]()
Den Haag is leuk winkelen. Vergeet niet bij de Bagels en Beans boven de selexyz te gaan eten. Wel verplicht met een boek dan. En Haarlem ook leuk
Deze liefdequote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekkere weaaboo van me rawrrrr
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze liefdeGa je mee met mij naar glorieuze Nippon?
Jij met je Den Haagquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, dat geeft dan ook niets![]()
Den Haag is leuk winkelen. Vergeet niet bij de Bagels en Beans boven de selexyz te gaan eten. Wel verplicht met een boek dan. En Haarlem ook leuk
Had al paar dagen niet/nauwelijks gepost, dus mag wel weer toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens, wat gaan we hard vandaag?Ik wed dat Bobo in de top 100 staat!
Amsterdam ga ik altijd al shoppen, dus ik zeg Haarlemquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan Amsterdam. Haarlem of Den Bosch. Haarlem is maar een kwartier verder van Amsterdam. Dus wel te doen
Nippon is Japan.quote:
Jij bakaquote:
Yes tofquote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Amsterdam ga ik altijd al shoppen, dus ik zeg Haarlem
Bakudo no ni ju ichi.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No. Vroeger vond ik het een tof land, maar dat veranderde geleidelijk naar kutland.
Baka-san.
boku no picuquote:
Met je hentaiquote:
Den Haag ligt het schip van ARG7quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Bloem, wat heb je met Den Haag dan? Woon je er?
Ik weet toevallig wel dat daar een winkel zit met mooie sneakersquote:
ik kijk alleen goruquote:
quote:
Op school gezeten even, maar ik vind het er gewoon tofquote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Bloem, wat heb je met Den Haag dan? Woon je er?
Serieus?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Den Haag ligt het schip van ARG7
[..]
Ik weet toevallig wel dat daar een winkel zit met mooie sneakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |