En ook dat nogquote:
In plaats van je druk te maken om vrouwen die vrijwillig in hun ondergoed op bushokjes staan, lijkt het me beter om die tijd en aandacht te besteden aan de positie van de vrouw binnen de islam en de islamitische wereld.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef DontGiveAFok het volgende:
en nee ik ben geen koran uit delende salafist....en ja ik hou van mooie vrouwen....alleen juist de gedachte erachter: het is respectloos om vrouwen in hun ondergoed(want daar heb ik het even over) op bushokjes te plakken en weet ik veel waar...
Oh en dat bepaal jij? Wie ben je? God?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In plaats van je druk te maken om vrouwen die vrijwillig in hun ondergoed op bushokjes staan, lijkt het me beter om die tijd en aandacht te besteden aan de positie van de vrouw binnen de islam en de islamitische wereld.
Maar daar gaat het hier niet over.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef DontGiveAFok het volgende:
het is respectloos om vrouwen in hun ondergoed(want daar heb ik het even over) op bushokjes te plakken en weet ik veel waar...
Weer een god....jeetje, wordt druk...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over.
Nu je het zegt, meer dan protest is het niet, maar nee hoor in sommige hoofden dit is het begin van de Polder-intifadaquote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef Life2.0 het volgende:
Het mooie van Nederland is dat je een protest mag uiten,
Zou maar oppassen, je zit zo 2 jaar vast..
Ze hoeven niet te protesteren. Ze kunnen gewoon een enkeltje naar Medina boeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nu je het zegt, meer dan protest is het niet, maar nee hoor in sommige hoofden dit is het begin van de Polder-intifada
Ze hoeven niet een enkeltje Medina te boeken, want ze mogen gewoon protesterenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te protesteren. Ze kunnen gewoon een enkeltje naar Medina boeken.
Jij mag beter leren lezen. Ik zei dat ze niet hoeven te demonstreren omdat er gewoon een veel simpelere oplossing is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ze hoeven niet een enkeltje Medina te boeken, want ze mogen gewoon protesteren
Precies het tegenovergestelde dus....welkom in de echte wereld
Weetje wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Ulx het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere plakkaten beplakt? Of alleen die ene waarvan er een foto bestaat? Zijn er ook andere foto's bekend?
Ik vind het zo raar dat de foto overdag is genomen, als ik er voor het gemak vanuit mag gaan dat deze actie 's nachts is uitgevoerd. Je zou dan wel wat meer plaatjes verwachten, ook opnames gemaakt in e ochtendschemering.
Mee eens, veel klandizie zal het dan hoe dan ook niet opleveren. Maar ik betwijfel of het echt is. Ik verdenk die fotograaf. Als je op zijn website kijkt schrijft hij zelf dat hij zaken in scene zet om effect te krijgen. Er is niks kapot gemaakt, gewoon keurig met wat plakband een zak over een niet aanstootgevende foto geplakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Ik vind wat ze gedaan hebben nog niet zo vreemd of erg. Het is hun woon/grondgebied. Als de meerderheid van de bevolking daar moeite heeft met dit soort reclame's dan moeten ze die daar gewoon niet ophangen.
Sowieso heb ik er al een hekel aan dat overal zo nodig reclame moet hangen.
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Ik vind wat ze gedaan hebben nog niet zo vreemd of erg. Het is hun woon/grondgebied. Als de meerderheid van de bevolking daar moeite heeft met dit soort reclame's dan moeten ze die daar gewoon niet ophangen.
Sowieso heb ik er al een hekel aan dat overal zo nodig reclame moet hangen.
Dit is 'hun eigen land'. Wat nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.
Waarschijnlijk hebben ze nog wel een marrokaans, afgaans of weet ik veel wat voor paspoort. Ze kunnen dus prima terug. Jij wilt een soort staatje voor deze mensen stichten in Nederland ofzo? Echt dat je dit nog goed durft te praten.quote:
Wat valt er goed te praten? Wat gekut op een reclameposter? Dramaqueen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze nog wel een marrokaans, afgaans of weet ik veel wat voor paspoort. Ze kunnen dus prima terug. Jij wilt een soort staatje voor deze mensen stichten in Nederland ofzo? Echt dat je dit nog goed durft te praten.
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleemquote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat valt er goed te praten? Wat gekut op een reclameposter? Dramaqueen.
En die problemen komen tot uiting op een afgeplakte reclameposter? Dat hier nog geen kamervragen over gesteld zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleem
Die zijn dus wel gesteld.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En die problemen komen tot uiting op een afgeplakte reclameposter? Dat hier nog geen kamervragen over gesteld zijn!
Je hebt gelijk, vrouwen worden louter als lustobject neergezet. Dat is inderdaad schandalig.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleem
Tijd om homo te worden BSB, dan heeft men wél aandacht voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens: tegenwoordig wordt je in dit land alleen nog maar gehoord als je een homo, jood of Islambasher bent.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |