Jij mag beter leren lezen. Ik zei dat ze niet hoeven te demonstreren omdat er gewoon een veel simpelere oplossing is.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef DontGiveAFok het volgende:
Ze hoeven niet een enkeltje Medina te boeken, want ze mogen gewoon protesteren
Precies het tegenovergestelde dus....welkom in de echte wereld
Weetje wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Ulx het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere plakkaten beplakt? Of alleen die ene waarvan er een foto bestaat? Zijn er ook andere foto's bekend?
Ik vind het zo raar dat de foto overdag is genomen, als ik er voor het gemak vanuit mag gaan dat deze actie 's nachts is uitgevoerd. Je zou dan wel wat meer plaatjes verwachten, ook opnames gemaakt in e ochtendschemering.
Mee eens, veel klandizie zal het dan hoe dan ook niet opleveren. Maar ik betwijfel of het echt is. Ik verdenk die fotograaf. Als je op zijn website kijkt schrijft hij zelf dat hij zaken in scene zet om effect te krijgen. Er is niks kapot gemaakt, gewoon keurig met wat plakband een zak over een niet aanstootgevende foto geplakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Ik vind wat ze gedaan hebben nog niet zo vreemd of erg. Het is hun woon/grondgebied. Als de meerderheid van de bevolking daar moeite heeft met dit soort reclame's dan moeten ze die daar gewoon niet ophangen.
Sowieso heb ik er al een hekel aan dat overal zo nodig reclame moet hangen.
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Ik vind wat ze gedaan hebben nog niet zo vreemd of erg. Het is hun woon/grondgebied. Als de meerderheid van de bevolking daar moeite heeft met dit soort reclame's dan moeten ze die daar gewoon niet ophangen.
Sowieso heb ik er al een hekel aan dat overal zo nodig reclame moet hangen.
Dit is 'hun eigen land'. Wat nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nee ze wonen in Nederland en daar dienen ze zich aan de nederlands wet te houden en tevens de normen en waarden van Nederland te respecteren. Als ze dit soort reclames niet willen zien gaan ze terug naar hun eigen land waar zulke dingen misschien verboden zijn.
Waarschijnlijk hebben ze nog wel een marrokaans, afgaans of weet ik veel wat voor paspoort. Ze kunnen dus prima terug. Jij wilt een soort staatje voor deze mensen stichten in Nederland ofzo? Echt dat je dit nog goed durft te praten.quote:
Wat valt er goed te praten? Wat gekut op een reclameposter? Dramaqueen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze nog wel een marrokaans, afgaans of weet ik veel wat voor paspoort. Ze kunnen dus prima terug. Jij wilt een soort staatje voor deze mensen stichten in Nederland ofzo? Echt dat je dit nog goed durft te praten.
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleemquote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat valt er goed te praten? Wat gekut op een reclameposter? Dramaqueen.
En die problemen komen tot uiting op een afgeplakte reclameposter? Dat hier nog geen kamervragen over gesteld zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleem
Die zijn dus wel gesteld.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En die problemen komen tot uiting op een afgeplakte reclameposter? Dat hier nog geen kamervragen over gesteld zijn!
Je hebt gelijk, vrouwen worden louter als lustobject neergezet. Dat is inderdaad schandalig.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit is maar een voorbeeld maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is zie je een veel groter en dieper probleem
Tijd om homo te worden BSB, dan heeft men wél aandacht voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens: tegenwoordig wordt je in dit land alleen nog maar gehoord als je een homo, jood of Islambasher bent.²
Schaars geklede vochtige girls koppelen aan een Volkswagen Passat om vruchtbare mannen zo'n dure bolide aan te smeren?quote:
Dan koop je geen Volkswagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schaars geklede vochtige girls koppelen aan een Volkswagen Passat om vruchtbare mannen zo'n dure bolide aan te smeren?
Mee eens. Is achterlijk...²
Ach, sommige mensen willen hun ergernissen graag als iets heel belangrijks presenteren. Van bepaalde bevolkingsgroepen haalt dat dan weer het nieuws.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef heiden6 het volgende:
Is dit een aandachtsstunt van degenen achter de poster ofzo? Het klinkt als een slechte grap.
Je weet heus wel dat ik doel op dit Kanaleneiland Goes Trappes-gedoe.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Schaars geklede vochtige girls koppelen aan een Volkswagen Passat om vruchtbare mannen zo'n dure bolide aan te smeren?
Hoi,quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals die Jezus Redt-strijder die momenteel massaal posters plakt in Gorinchem en omstreken? Ja, dat haalde ook het nieuws, ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen willen hun ergernissen graag als iets heel belangrijks presenteren. Van bepaalde bevolkingsgroepen haalt dat dan weer het nieuws.
Het nieuwswaardige daarvan was wat mij betreft niet het extreme van die uiting, maar vooral het feit dat het verboden bleek te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals die Jezus Redt-strijder die momenteel massaal posters plakt in Gorinchem en omstreken? Ja, dat haalde ook het nieuws, ja.
Die dan ongetwijfeld ook zal toestaan dat die onzin van de posters af wordt getrokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het nieuwswaardige daarvan was wat mij betreft niet het extreme van die uiting, maar vooral het feit dat het verboden bleek te zijn.
In dit geval lijkt het me een goed plan om het door een rechter te laten toetsen. Als het mag in Nederland, en dat is natuurlijk het geval, dan kunnen mensen zeiken wat ze willen, maar de wet is de wet.
Behalve 'lelijk' kan ik eerlijk gezegd niets bedenken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die dan ongetwijfeld ook zal toestaan dat die onzin van de posters af wordt getrokken.
Ik vraag me trouwens nog steeds af wat er zo aanstootgevend aan die poster uit de OP was.
Jij bent echt zo'n overtuigd moslim die de westerse normen en waarden maar vreemd vind als ik het goed zie. Waarom blijf je jezelf dan hier ergeren ipv dat je gaat wonen in een moslimstaat?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk denk ik daar weleens aan. Ik kom ook regelmatig in Marokko. Maar de dingen waar ik over klaag hebben het Islamitische vaste land helaas ook al bereikt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n overtuigd moslim die de westerse normen en waarden maar vreemd vind als ik het goed zie. Waarom blijf je jezelf dan hier ergeren ipv dat je gaat wonen in een moslimstaat?
Uiteraard mag datquote:
Nouja volgens mij zei jij zelf dat banshee niet zo moest klagen...maaruhquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen klaagt weleens over wat idioot
wat is dat nou voor vraag.
Niet alleen de Moslims klagen, elke religieuze entiteit hekelt de hedendaagse Westerse "waarden en normen", voor zover ze er zijn, want je mag eigen alles, behalve je religie uitoefenen zonder scheef te worden aangekeken:quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef Bombshell het volgende:
Zeg alleen dat het voor hem beter zou zijn als hij naar een moslimstaat verhuist aangezien hij klaagt over de normen en waarden die gelden in Nederland.
Dat punt kan inderdaad niet vaak genoeg gemaakt wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef Tanin het volgende:
Ik zou die moslims bedanken met zo'n kut poster
Je maakt 2 cruciale fouten. Hoofddoek is geen geloof maar cultuur. En bij de laatste moet het zijn "Wil je andere opdringen kuis te kleden > houd je geloof maar thuis"quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet alleen de Moslims klagen, elke religieuze entiteit hekelt de hedendaagse Westerse "waarden en normen", voor zover ze er zijn, want je mag eigen alles, behalve je religie uitoefenen zonder scheef te worden aangekeken:
- wil je euthanasie > vrijheid
- wil je softdrugs > vrijheid
- wil je (vochtige) alcohol > vrijheid
- wil je een hoofddoek dragen > onderdrukking
- wil je schaars gekleed > mag buiten
- wil je kuis gekleed > houd je geloof thuis²
Dat is het hem nou net...moslims kun je ook niet in een context zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Maar ik vind het wel opvallend. "Laa ilehe il Allah betekent" dat niemand dient aanbeden te worden behalve Allah. Misschien ben ik dom, maar ik zie de context niet met die advertentie.
hoofddoeken zijn voor sommige mensen onderdeel van hun geloof. Niet van het geloof zoals het in het boekje staat, maar van het geloof zoals zij dat interpreteren. Net zoals veel christenen in Nederland achter homo's staan (pun intended), terwijl dat volgens het boek niet hoort.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:13 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Je maakt 2 cruciale fouten. Hoofddoek is geen geloof maar cultuur. En bij de laatste moet het zijn "Wil je andere opdringen kuis te kleden > houd je geloof maar thuis"
Onze?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:30 schreef Tanin het volgende:
[..]
hoofddoeken zijn voor sommige mensen onderdeel van hun geloof. Niet van het geloof zoals het in het boekje staat, maar van het geloof zoals zij dat interpreteren. Net zoals veel christenen in Nederland achter homo's staan (pun intended), terwijl dat volgens het boek niet hoort.
En voor sommige mensen betekent "kuis kleden" het dragen van een hoofddoek en/of boerka, en die worden nu wel degelijk belemmerd in onze maatschappij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |