abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 05:19:57 #151
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110262976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef Bombshell het volgende:
Zeg alleen dat het voor hem beter zou zijn als hij naar een moslimstaat verhuist aangezien hij klaagt over de normen en waarden die gelden in Nederland.
Maar moet iedereen die afwijkende waarden heeft verhuizen naar een islamitische streek? Zelfs joden en christenen? Of mensen met anderszins afwijkende opvattingen?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  vrijdag 13 april 2012 @ 05:20:55 #152
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110262979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onze?
Jep.
pi_110263099
Hebben ze goed gedaan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 06:00:07 #154
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110263114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 05:57 schreef Arcadia het volgende:
Hebben ze goed gedaan.
Mwah, weet ik niet.

Het is niet aan derden om censuur toe te passen. Als het je niet aanstaat, kijk je de andere kant op.

Kijk, als je actief de strijd aangaat tegen de hier heersende opvattingen dan krijg je het deksel op je neus.
pi_110263143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:00 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Mwah, weet ik niet.

Het is niet aan derden om censuur toe te passen. Als het je niet aanstaat, kijk je de andere kant op.
Komt vaak in het nieuws dat er censuur wordt gebruikt in reclames, of dat zelfs reclames niet gebruikt mogen worden, voor welke reden? Moreel ethische, levensfilosofische en voornamelijk omdat er lasterlijke inhoud inzit. Ze willen voorkomen dat mannen zondigen door naar halfblote vrouwen te kijken.

Hoe ze het hebben aangepakt vind ik ook niet goed, niet omdat ik het een slechte actie vind, maar het is in strijd met Nederlandse waarden en normen, ze konden wat mij betreft beter een brief schrijven dat er een grote hoeveelheid moslims dit soort reclame niet tolereren. Ik weet de verhoudingen van moslims niet op kanaleneiland, maar als er overwegend meer moslims zitten, dan kunnen ze niet anders dan zo'n brief serieus nemen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 06:09:10 #156
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110263162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Komt vaak in het nieuws dat er censuur wordt gebruikt in reclames, of dat zelfs reclames niet gebruikt mogen worden, voor welke reden? Moreel ethische, levensfilosofische en voornamelijk omdat er lasterlijke inhoud inzit. Ze willen voorkomen dat mannen zondigen door naar halfblote vrouwen te kijken.

Hoe ze het hebben aangepakt vind ik ook niet goed, niet omdat ik het een slechte actie vind, maar het is in strijd met Nederlandse waarden en normen, ze konden wat mij betreft beter een brief schrijven dat er een grote hoeveelheid moslims dit soort reclame niet tolereren.
Niet tolereren? Aparte woordkeus.

Met betrekking tot die censuur... Dat gaat dan via de officiele kanalen, en vaak komt het er op neer dat de organisatie achter de uiting zelf besluit de reclame te schrappen.

Kijken naar halfblote vrouwen is in JOUW optiek wellicht een zonde. In de mijne niet.
pi_110263189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Niet tolereren? Aparte woordkeus.

Met betrekking tot die censuur... Dat gaat dan via de officiele kanalen, en vaak komt het er op neer dat de organisatie achter de uiting zelf besluit de reclame te schrappen.

Kijken naar halfblote vrouwen is in JOUW optiek wellicht een zonde. In de mijne niet.
Het is vast een enkeling die het heeft gedaan, aangezien ik weet met welk motief hij het heeft gedaan, weet ik dat hij dit heeft gedaan uit gebrek aan tolerantie.

Uit mogelijk protest of negatieve 'backfire' van die reclames besluiten ze die reclames te schrappen en dat vloeit meestal voort uit die drie redenen en vooral vanwege inhoud dat mensen kan raken. Dat het bij de officiële kanalen wordt veranderd, verandert niks aan mijn punt.

Ik keek via de optiek van de persoon die het heeft gedaan. :P
pi_110263203
Trouwens die reacties op die website (zie bron), de ignorantie van beide kanten is huillachwaardig, echt waar.
  vrijdag 13 april 2012 @ 06:19:00 #159
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110263207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het is vast een enkeling die het heeft gedaan, aangezien ik weet met welk motief hij het heeft gedaan, weet ik dat hij dit heeft gedaan uit gebrek aan tolerantie.

Uit mogelijk protest of negatieve 'backfire' van die reclames besluiten ze die reclames te schrappen en dat vloeit meestal voort uit die drie redenen en vooral vanwege inhoud dat mensen kan raken. Dat het bij de officiële kanalen wordt veranderd, verandert niks aan mijn punt.

Ik keek via de optiek van de persoon die het heeft gedaan. :P
Ongetwijfeld zal het een goedbedoelende rakker zijn geweest, maar of het nu echt helpt is maar de vraag. Het geeft toch wat wrevel.

Anderzijds zou ik zelf waarschijnlijk ook zoiets doen als dat mijn overtuiging was.
pi_110263222
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zal het een goedbedoelende rakker zijn geweest, maar of het nu echt helpt is maar de vraag. Het geeft toch wat wrevel.

Anderzijds zou ik zelf waarschijnlijk ook zoiets doen als dat mijn overtuiging was.
Het is ook mijn overtuiging dat het een zonde is, maar ik wend gewoon mijn blik ervan, het is dat je er soms onbedoeld op stuit. De reclamemaker heeft daar geld voor betaald en dat is niet mijn eigendom, dat zou oneerlijk van mij zijn om dat zomaar af te plakken.
pi_110263252
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt reclame wil maken in zo'n nutteloze "prachtwijk". En dan ook nog eens voor een museumweekend, alsof die bontkragen daar ooit heen zouden gaan...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 13 april 2012 @ 06:49:18 #162
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110263332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 06:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt reclame wil maken in zo'n nutteloze "prachtwijk". En dan ook nog eens voor een museumweekend, alsof die bontkragen daar ooit heen zouden gaan...
Ik ging ook wel eens naar musea, dus ik hou het nog wel voor mogelijk.
pi_110263458
Om een lang verhaal kort te maken: bepaalde moslims storen zich aan bepaalde reclame-uitingen, maar ze hebben er met hun fikken vanaf te blijven. Net zoals bepaalde Nederlanders zich ergeren aan bepaalde moslimuitingen. Die gaan we ook niet eigenhandig censureren. En voor beide partijen geldt: wil je toch per se je zin hebben, laat een rechter zich er maar over uitspreken.
pi_110263531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een papiertje plakken over een ander papier?
Ja, het is vandalisme, er is namelijk voor die affiche op die zuil betaald.
pi_110263610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:17 schreef Jigzoz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: bepaalde moslims storen zich aan bepaalde reclame-uitingen, maar ze hebben er met hun fikken vanaf te blijven. Net zoals bepaalde Nederlanders zich ergeren aan bepaalde moslimuitingen. Die gaan we ook niet eigenhandig censureren. En voor beide partijen geldt: wil je toch per se je zin hebben, laat een rechter zich er maar over uitspreken.
Hoe vaak worden er buitenlandse moslims geweigerd om te komen spreken? Heel vaak (en soms zelf heel onterecht). Is dat geen vorm van censuur?
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:52:57 #166
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110263749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, het is vandalisme, er is namelijk voor die affiche op die zuil betaald.
Toch zou ik het op een zuil plakken van een vuilniszak met plakband niet op 1 lijn willen stellen met het aan diggelen gooien van diezelfde zuil met een baksteen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 07:52:58 #167
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_110263751
Het niveau van seksuele frustratie bij deze mensen is echt verbazingwekkend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_110263763
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:17 schreef Jigzoz het volgende:
Je vergeet bepaalde Nederlanders die zich net zo goed storen aan zulke 'blote' reclames. Alhoewel ik hier niks seksueel getint in zie. :') Overdreven weer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoe vaak worden er buitenlandse moslims geweigerd om te komen spreken? Heel vaak (en soms zelf heel onterecht). Is dat geen vorm van censuur?
Huh?
pi_110263796
Ach, kanaleneiland. Nuff said
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110265427
Ik snap alleen niet waarom moslims niet zo tegen enige vorm van naaktheid kunnen,.....het zal wel schaamte zijn. Dan is de vraag...waar komt die schaamte vandaan? Kijk, veel van die hobbezakken zijn natuurlijk van die dikke ranzige wijven, die begrijp ik wel dat ze een tent willen dragen. Dat de mannen dat niet willen zien begrijp ik uiteraard ook. Het is ook niet voor niets dat wanneer je een moslimvrouwtje ziet die wel schaars gekleed is, dit een vrouwtje is die het kan hebben, dwz een mooi figuurtje.

En mannen in een jurk neem ik niet serieus...of het nou de paus is of mohammed.
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:40:13 #171
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110265693
Verdomme, blij gemaakt met een dode mus door dit topic.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:26:53 #172
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_110267234
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Biogarde het volgende:
Seksueel getint?
Varkentje! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_110267285
Vraag me af of moslims die in Nederland wonen bijv. ooit wel eens de Nachtwacht van Rembrandt hebben gezien? Het zal ze wel totaal niet interesseren, en in een museum hangen natuurlijk ook wel wat naakten, dat kan natuurlijk ook niet, hoe gefrustreerd kan je zijn.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:38:54 #174
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110270074
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom moslims niet zo tegen enige vorm van naaktheid kunnen,.....het zal wel schaamte zijn. Dan is de vraag...waar komt die schaamte vandaan? Kijk, veel van die hobbezakken zijn natuurlijk van die dikke ranzige wijven, die begrijp ik wel dat ze een tent willen dragen. Dat de mannen dat niet willen zien begrijp ik uiteraard ook. Het is ook niet voor niets dat wanneer je een moslimvrouwtje ziet die wel schaars gekleed is, dit een vrouwtje is die het kan hebben, dwz een mooi figuurtje.

En mannen in een jurk neem ik niet serieus...of het nou de paus is of mohammed.
Die regels stammen nog van 1000 jaar geleden, toen mannen nog moeite hadden zichzelf in te houden. De Islam (met zoals altijd goede bedoelingen) schreef voor dat vrouwen zich moesten verhullen om mannen niet te verleiden.
In het westen deden we dat andersom, vrouwen gingen steeds minder dragen en mannen hebben geleerd zich in te houden. Daar kunnen mannen zich nog steeds niet bijzonder goed inhouden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_110270335
ZIjn er nou eigenlijk al meer foto's opgedoken? Of is deze ene foto de enige?

Ik blijf erbij dat het in scene is gezet. Iemand ie er echt op tegen was geweest had wel een steen door het glas gesmeten of was met een verfroller aan de slag gegaan. En had waarschijnlijk ook wel een sloggi/triumph/saphh reclame gekozen.

quote:
Maarten van der Meer works as an independent photographer in the Netherlands. He mainly focuses on photographic story projects in both fiction and reality
pi_110270985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:38 schreef Tanin het volgende:

[..]

Die regels stammen nog van 1000 jaar geleden, toen mannen nog moeite hadden zichzelf in te houden. De Islam (met zoals altijd goede bedoelingen) schreef voor dat vrouwen zich moesten verhullen om mannen niet te verleiden.
In het westen deden we dat andersom, vrouwen gingen steeds minder dragen en mannen hebben geleerd zich in te houden. Daar kunnen mannen zich nog steeds niet bijzonder goed inhouden.
Volgens gerespecteerde moslimgeleerden zijn moslims geiler, omdat ze in een warmer klimaat leven. :')

Hoe dan ook, het grootste moslimwapen is hun vruchtbaarheid. Terwijl wij in Europa opgescheept zitten met infertiele mannen en omhooggevallen feministen, fokken de nog niet gedomesticeerde Arabische mannen vrolijk door.
pi_110271709
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Biogarde het volgende:
Seksueel getint? Ik zou er niet eens naar omkijken..
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:21:45 #178
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110271826
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef Marlan het volgende:

[..]

Volgens gerespecteerde moslimgeleerden zijn moslims geiler, omdat ze in een warmer klimaat leven. :')

Hoe dan ook, het grootste moslimwapen is hun vruchtbaarheid. Terwijl wij in Europa opgescheept zitten met infertiele mannen en omhooggevallen feministen, fokken de nog niet gedomesticeerde Arabische mannen vrolijk door.
En volgens de Chinezen zijn de Japanners zo geil omdat ze meer vis eten en daardoor meer zware metalen binnenkrijgen :')

En de Gristenen fokken ook nog lekker door, dus geen zorgen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_110272141
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef Marlan het volgende:
Dus het klopt nog ook wat ze zeggen?
pi_110277956
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Alleen als ze door de overheid een spreekverbod krijgen. Maar op welke mensen doel je precies?
pi_110278002
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alleen als ze door de overheid een spreekverbod krijgen. Maar op welke mensen doel je precies?
Onzin, we jagen zelfs hoogleraren weg met een duidelijke, afwijkende mening...die dan vervolgens wel bij oxford terecht kunnen, maar zich gewoon niet meer lekker voelen in deze bekrompen shitzooi :Y
pi_110278010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:54 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je vergeet bepaalde Nederlanders die zich net zo goed storen aan zulke 'blote' reclames. Alhoewel ik hier niks seksueel getint in zie. :') Overdreven weer.
Klagen is prima en als iemand dan denkt echt gelijk te hebben, dan maakt hij de gang naar de rechter maar.
pi_110278064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Onzin, we jagen zelfs hoogleraren weg die dan vervolgens wel bij oxford terecht kunnen, maar zich gewoon niet meer lekker voelen in deze bekrompen shitzooi :Y
Ik zeg dus: als ze door de overheid een spreekverbod opgelegd krijgen, dan is er sprake van censuur.

En als die 'mening' in strijd is met de wet, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de overheid censuur toepast. Dat gebeurt ook bij discriminerende of racistische sprekers.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 14:54:53 ]
pi_110281224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zeg dus: als ze door de overheid een spreekverbod opgelegd krijgen, dan is er sprake van censuur.

En als die 'mening' in strijd is met de wet, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat de overheid censuur toepast. Dat gebeurt ook bij discriminerende of racistische sprekers.
Onder mom van vrijheid van meningsuiting mag iedereen hier zeggen wat hij wilt, maar o wee als het een moslim is die ook maar 1 ding kan zeggen waar de overheid niet mee eens is. Als je onbelangrijk bent, mag je zeggen wat je wilt, niet als je overal een podium krijgt aangeboden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:07:38 #185
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_110281365
Ik vind het ook een beetje onwaarschijnlijk dat dit echt van moslims komt. Inderdaad vooral wegens die tekst.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_110281392
De 'bekladding' is te slick om door te gaan voor een moslim-terreuractie. Wel heel netjes afgeplakt enzo op een verder doorgaans niet aanstootgevende afbeelding. Zodat even later de tape makkelijk eraf gehaald kan worden na de onstane ophef. :')

Volgens mij zijn beginnende kunstenaars en artistieke mislukkelingen al jaren geleden erachter gekomen dat je controversie moet creeren met moslims, als je in de spotlights terecht wil komen. 8)7
pi_110281415
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:08 schreef Marlan het volgende:

Volgens mij zijn beginnende kunstenaars en artistieke mislukkelingen al jaren geleden erachter gekomen dat je controversie moet creeren met moslims, als je in de spotlights terecht wil komen. 8)7
Dus dan is het nog slechts een kwestie van tijd voordat de 'kunstenaar' in kwestie zichzelf in de spotlights werpt?
Conscience do cost.
pi_110282236
Het is trouwens niet:"Laa ielehe il Allah" en daarbij ook nog incompleet :').
pi_110283695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je hebt het fout, .
Luister eens, van mij zal een extremistische salafist nooit en te nimmer gelijk krijgen

[ Bericht 31% gewijzigd door paddy op 17-04-2012 13:38:40 ]
pi_110283771
Debiele actie.

[ Bericht 33% gewijzigd door DrMabuse op 13-04-2012 17:16:21 ]
pi_110283908
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat fout is aan deze maatschappij. Iedereen hier kan zich wel iets ''voorstellen'' bij het gezeur van die moslims. Al stond ze er naakt op, who cares. Dit is Nederland. Als je niet tegen seksueel getinte beelden kunt heb je hier gewoon niets te zoeken.
Precies.
pi_110284223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Luister eens, van mij zal een extremistische salafist nooit en te nimmer gelijk krijgen
Zucht, geef mij een post waarbij ik heb gezegd dat ik een salafist ben. Omdat ik die beste man verdedigd heb betekent niet dat ik dezelfde mening deel.

En is goed, ik weet heus wel dat er een beter persoon zich in je schuil houdt, maar dat emoties op dit moment gewoon de overname hebben, geen probleem, ik heb begrip.

Noch ben ik een 'extremist', ik ben gewoon een moslim en omdat wij op 1 punt niet dezelfde mening hebben, is alles wat ik zeg per abuis idioot en volstrekt onzin? Dus als wij dezelfde mening wél delen over iets anders, betekent dat dan dat jij ook fout zit?

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 17-04-2012 13:40:06 ]
pi_110284407
.Wat je doet is anderen beschuldigen van racisme, je eigen kromme verzinsels en discriminatie en daar heb ik de schurft aan.

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 17-04-2012 13:41:03 ]
pi_110284587
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:08 schreef Marlan het volgende:
De 'bekladding' is te slick om door te gaan voor een moslim-terreuractie. Wel heel netjes afgeplakt enzo op een verder doorgaans niet aanstootgevende afbeelding. Zodat even later de tape makkelijk eraf gehaald kan worden na de onstane ophef. :')

Juist. Bekijk de site van de fotograaf even die toevallig aanwezig was.

Die gast van die Jezus posters plakt gewoon over allerlei posters die hem niet aanstaan. Dat is geloofwaardig. Dit niet. D'r is een hoop gelul, maar behalve deze ene foto zijn er geen andere te vinden. En deze foto is overdag genomen. Vuilniszak erachter zodat het a4tje leesbaarder is.

Ammehoela dat dit van iemand afkomt die echt kwaad is. Die pakt gewoon een pot verf of rukt de poster uit het bushokje.
pi_110284608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Joh, lul toch niet van op mijn fouten gewezen. Wat je doet is anderen beschuldigen van racisme, je eigen kromme verzinsels en discriminatie en daar heb ik de schurft aan.

Ga toch korans uitdelen in Duitsland sukkel.
En nee, dat zal ik zeer zeker niet doen, ik wil mensen niet lastigvallen en moslims hebben geen plicht om het geloof te verspreiden.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 17-04-2012 13:41:31 ]
pi_110285005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Onder mom van vrijheid van meningsuiting mag iedereen hier zeggen wat hij wilt, maar o wee als het een moslim is die ook maar 1 ding kan zeggen waar de overheid niet mee eens is. Als je onbelangrijk bent, mag je zeggen wat je wilt, niet als je overal een podium krijgt aangeboden.
Kun je misschien een concreet voorbeeld geven?
pi_110310443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Onder mom van vrijheid van meningsuiting mag iedereen hier zeggen wat hij wilt, maar o wee als het een moslim is die ook maar 1 ding kan zeggen waar de overheid niet mee eens is.
Voorbeeld?

quote:
Als je onbelangrijk bent, mag je zeggen wat je wilt, niet als je overal een podium krijgt aangeboden.
Leg die zin eens uit graag.
pi_110310552
quote:
De reacties van mensen die zelf daar wonen:

quote:
Lekker overdreven weer. Woon zelf in Kanaleneiland en heb het nog niet gezien. Zullen wel 1 of 2 posters zijn want veel is er niet.
quote:
Ik woon er ook sinds een half jaar, zo'n 500 meter van dit winkelcentrum af, en ben nog geen enkele keer met dit soort denkbeelden in aanraking gekomen. Storm in een glas water tbh...
quote:
Nou, de reclame heeft indruk gemaakt en er wordt over gepraat. Dat is de bedoeling van reclame. Missie geslaagd!
pi_110310823
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

De reacties van mensen die zelf daar wonen:

[..]

[..]

[..]

Is dat opmerkelijk?

Van de 16.000 inwoners van Kanaleneiland is 83% allochtoon, 76% niet-westers allochtoon, en 46% van Marokkaanse afkomst.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrecht_%28stad%29[quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')