Ooo wat vervelend!!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Aloria het volgende:
Nou, ik kan nog steeds niemand bereiken van het kantoor waar ik gister mijn gesprek gehad heb. Nouja het is nu maar afwachten op het antwoord van mijn mailtje, om 15.00 moet ik naar Nijmegen voor een sollicitatie gesprek als helpende. Wilde deze eigenlijk afbellen, maar dat durf ik nu ook niet als ik niks officieels te horen gekregen heb...
Pff het gaat nooit zoals je het eigenlijk hoopt.... Heb al een gat in de lucht gesprongen toen de klok 12 sloeg, maar begin nu steeds meer onzekerder te worden. Vooral omdat er gewoon niemand op het kantoor zit.....
Ja dat is een beetje vaag ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef Luuk9 het volgende:
[..]
Hey Ferry,
Als je nog een opleiding wilt gaan volgen na de zomer moet je wel opschieten hé. De populaire opleidingen zitten al gauw vol in Mei
gr
Ps, je had tog een niveau 2 diploma, hier in t topic staat dat je een niv 3 heb gehaald!!
Dat is het punt. Heb nu geen vast werk. Ben gestopt met Informatica HBO. Kom nergens aan de bak in de ICT en sowieso wil ik dat nu niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:56 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel nog steeds dat ik het leuk vind om naar die kookprogramma's te kijken. Maar ik heb nu al 7 jaar alleen in de keuken gestaan en begeven moment wordt je dat ook wel een beetje zat.
Wat doe je nu dan voor werk als ik vragen mag?
Lol een beetje omgekeerd van wat ik deed. Ik deed juist de Horeca en wil nog steeds wel de ICT in.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is het punt. Heb nu geen vast werk. Ben gestopt met Informatica HBO. Kom nergens aan de bak in de ICT en sowieso wil ik dat nu niet meer.
Ga nu als parttimer aan het werk als bagagemedewerker tot aan de grote vakantie dan wordt het fulltime. Vanwege de grote drukte natuurlijk van de vakantieperiode. Daarna ben ik eigenlijk beschikbaar voor elk werk dan ook.
Over het waarom hebben we het al een keer gehad. Sowieso ook wat jij zegt. Ze verwachten van je of dat je HBO afmaakt of dat je recente werkervaring heb. Mijn HBO afmaken ga ik niet doen en recente werkervaring heb ik ook niet. Laatste werkervaring is 2008. Op een helpdesk van een kabelmaatschappij wat sommige ook niet eens als ICT zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol een beetje omgekeerd van wat ik deed. Ik deed juist de Horeca en wil nog steeds wel de ICT in.
Maar ik weet het nog niet zeker omdat ik vaak ook hoor dat het toch ook wel een apart wereldje is, en je toch wel steeds weer bij moet leren.
Waarom wil je niet meer de ICT in?
En dat bedoel ik met de ICT dat je heel moeilijk aan de bak kom. Ok je hebt HBO maar ze willen ook dat je al een aantal jaar werkervaring heb. En ik moet nog gaan beginnen met MBO 3 of MBO 4 en dan daarna nog HBO wellicht.
Dus je kan begrijpen dat het voor mij ook wel echt lastig gaat worden om in de ICT te komen. Want heb ik alle diploma's van MBO3 tot HBO dan ben ik ook tegen de 35, en dan wordt het denk erg lastig om aan de bak te komen.
Maar ik kan je wel vertellen dat het voor jou ook echt wennen gaat zijn mocht je de Horeca in willen gaan. Zijn toch merendeels de avonden en weekenden werken en ook de feestdagen. Dat moet je ook allemaal maar willen.
Ik heb in principe ook nooit echt moeite gehad hoor met de Horeca. Ook met de reden dat ik geen vriendin, vrouw, hond en helaas ook niet echt veel vrienden had maar dat terzijde.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over het waarom hebben we het al een keer gehad. Sowieso ook wat jij zegt. Ze verwachten van je of dat je HBO afmaakt of dat je recente werkervaring heb. Mijn HBO afmaken ga ik niet doen en recente werkervaring heb ik ook niet. Laatste werkervaring is 2008. Op een helpdesk van een kabelmaatschappij wat sommige ook niet eens als ICT zien.
Op zich zou je wel kunnen gaan beginnen aan een opleiding MBO Informatica. Dan zou je direct kunnen gaan werken of doorgaan voor het HBO. Het HBO is toch wel pittig, maar wellicht voor jou goed te doen. Er blijft de komende jaren toch nog genoeg vraag naar ICT'ers.
Je moet je zelf wel afvragen pas je er tussen. Het is toch wel, ben ik nu achtergekomen, een hele eigen wereld waarin je dan komt.
Ja precies het omgekeerde van jou ja. Ach ik ben inmiddels 27, de feestjaren liggen inmiddels achter mij en de feestdagen zijn mij ook niet heilig en ben nergens aan gebonden(vriendin, vrouw, hond
)
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Aloria het volgende:
Nou mijn sollicitaie gesprek in Nijmegen ging geweldig, heb 6 nieuwe mensen leren kennen en 1 postbode, niemand die mij kon vertellen waar ze nu presies zaten. Overal was parkeren voor vergunninghouders ja alleen de parkeergarage nou, dan ben ik maar een mietje maar ik ga niet met mijn smartje een parkeergarage in in mijn 1ntje, dat doet mijn vriend altijd....
Had ook geen telefoonnummer bij de hand.... schiet dus al lekker op. Naar 40 minuten rondgereden te hebben, ben ik maar naar huis gereden. Pff wat een kut stad is dat toch met die rot rotondes en een groot blok ( ter grote van mijn dorpje waar ik woon ) 1 straat naam te geven......
Tomtom helemaal over de zeik......
Dit is de aller eerste keer in mijn hele leven dat ik het adres niet kan vinden van iets, iemand waar ik een afpsraak mee heb
Nee hoor. Vaak gaat het dan nog slechter.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.
Als ik het goed lees was het sowieso al een probleem om het adres te vinden. Ergens je auto in een parkeergarage zetten heeft dan ook geen zin.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef kalinhos het volgende:
Je kan met een smart toch wel een parkeergarage in? Tenminste, die dingen zijn toch nog altijd niet hoger dan 2m90??
Jup en het is niet de hoogte, maar meer dat mijn smartje geen geweldige rem heeft, en ik altijd op automaat rijd. Dus als ik dan een kaartje in een automaat moet stoppen ben ik bang dat ik achteruit rijd als ik het gas in druk. ( ja iets met handrem beethouden, pff neem het risico niet )quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als ik het goed lees was het sowieso al een probleem om het adres te vinden. Ergens je auto in een parkeergarage zetten heeft dan ook geen zin.
Waar moest je ergens zijn in Nijmegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Aloria het volgende:
Nou mijn sollicitaie gesprek in Nijmegen ging geweldig, heb 6 nieuwe mensen leren kennen en 1 postbode, niemand die mij kon vertellen waar ze nu presies zaten. Overal was parkeren voor vergunninghouders ja alleen de parkeergarage nou, dan ben ik maar een mietje maar ik ga niet met mijn smartje een parkeergarage in in mijn 1ntje, dat doet mijn vriend altijd....
Had ook geen telefoonnummer bij de hand.... schiet dus al lekker op. Naar 40 minuten rondgereden te hebben, ben ik maar naar huis gereden. Pff wat een kut stad is dat toch met die rot rotondes en een groot blok ( ter grote van mijn dorpje waar ik woon ) 1 straat naam te geven......
Tomtom helemaal over de zeik......
Dit is de aller eerste keer in mijn hele leven dat ik het adres niet kan vinden van iets, iemand waar ik een afpsraak mee heb
Zwanenveld nummer 9082, heb netjes alle borden gevolgt maar dan kom je bij een soort winkelcentrum uit....quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waar moest je ergens zijn in Nijmegen?
Zwanenveld ligt achter winkelcentrum Dukenburg. Bij wat voor een bedrijf moest je wezen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zwanenveld nummer 9082, heb netjes alle borden gevolgt maar dan kom je bij een soort winkelcentrum uit....terwijl ik een verzorgingshuis / thuiszorg zoek.....
Dat zei de postbode ook alquote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zwanenveld ligt achter winkelcentrum Dukenburg. Bij wat voor een bedrijf moest je wezen?
Op de satellietbeelden ziet het er uit als een bloemkoolwijk. Dan is het niet gek dat je de weg kwijtraakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zwanenveld nummer 9082, heb netjes alle borden gevolgt maar dan kom je bij een soort winkelcentrum uit....terwijl ik een verzorgingshuis / thuiszorg zoek.....
ik ben en zal altijd een plattellands dorpsmeisje zijn haha, ik kan de weg nog net in eindhoven vinden en den bosch is ook nog te doen, maar dan krijg je het monster Nijmegen nou.......![]()
ja rijd jij maar eens met een tomtom die geen idee heeft waar die heen moet, en de mensen zelf die daar wonen konden mij helaas ook niet helpen... het is een een doolhof vertel ik je ! Ter grote van het dorp waar ik nu in woon !quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef Guidetti het volgende:
Zwanenveld is een soort wijk waar je de straat kunt vinden aan het nummer 90 en de 82 is dan als het ware het huisnummer.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef Aloria het volgende:
Dan ook nog moeten betalen voor een sollicitaie gesprek, dat heb ik ook nog nooit hoeven doen, ze zorgen maar voor voldoende perkeergelegenheid bij hun bedrijf zelf !
Sorry, maar:quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Aloria het volgende:
Had ook geen telefoonnummer bij de hand....
Jup meestal heb ik die ook maar nu niet, want de meeste bedrijven in de zorg zijn erg erg erg makkelijk te vinden, met een joekel van een bord of het is gewoon overduidelijk dat je daar moet zijn, tomtom roept bestemming bereikt maar helaas dit keer niet !quote:
Altijd telefoonnummer mee, stel je dat je pech krijgt of in de file komt. Ik heb het ook wel eens gehad. Dan ben je blij dat je even kunt bellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Aloria het volgende:
[..]
Jup meestal heb ik die ook maar nu niet, want de meeste bedrijven in de zorg zijn erg erg erg makkelijk te vinden, met een joekel van een bord of het is gewoon overduidelijk dat je daar moet zijn, tomtom roept bestemming bereikt maar helaas dit keer niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |