quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef taxibabe het volgende:
Helaas...
Net gebeld door het uzb, ik ben de tweede geworden.De werkgever vond mij erg sterk qua kennis over de verschillende afdelingen en zaken die daar spelen. Ook mijn capaciteiten schatten ze hoog in. Maarja daar koop ik niets voor op dit moment..
Helaas was er nog een vergelijkbare kandidaat en hebben ze uiteindelijk de knoop door moeten hakken door te kiezen voor die andere, omdat die persoon nét iets meer ervaring had met een bepaalde taak..
Nee, ik doe mijn best. Op zich was allang blij dat ik zover was gekomen, want ze hadden meer dan 200 reacties gehad. Ze gaven ook aan dat het niet aan mijn cv en capaciteiten lag.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Altijd vreselijk balen zoiets. Laat je in ieder geval niet hierdoor uit het veld slaan!
Als je om half 5 nog niks heb gehoord zelf even bellen?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:47 schreef Audreyoot het volgende:
Pff ik zou vandaag uitslag krijgen over mijn sollicitatiegesprek van vorige week, nog steeds niks gehoord en ik ben zenuwachtig
En ik ook...quote:Op maandag 19 maart 2012 15:17 schreef taxibabe het volgende:
Helaas...
Net gebeld door het uzb, ik ben de tweede geworden.
Naja weet je wat het is. Ik ben vorig jaar de Horeca uitgestapt omdat ik wat anders wil gaan doen. Maar er zit denk ik niks anders op dan toch maar weer terug te gaan, want anders schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:47 schreef cracktor het volgende:
[..]
Als kok kom je niet aan de slag?? Kijk eens in Amsterdam (marktplaats--> vacatures--> Amsterdam--->Horeca)
Ik heb jaren als kok gewerkt zonder een papiertje.
Is dat niet opdringerig als ze zeggen dat ze me maandag zouden bellen of komt dat juist goed over?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Als je om half 5 nog niks heb gehoord zelf even bellen?
Ik solliciteer al 2 maanden op het absolute UWV-minimum omdat er eind januari al een heel sterke indicatie was dat ze een contract zouden bieden. Ik heb geen zin in een hoge UWV boetequote:Op maandag 19 maart 2012 15:53 schreef marcosta het volgende:
@daboman je contract is nu toch in kannen en kruiken?
je moet soms ook tevreden zijn en niet altijd maar verder kijken..
[ link | afbeelding ]
Jij hebt niks te verliezen tochquote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Audreyoot het volgende:
ik ga ze idd om half 5 maar bellen, ik wil die baan zooooo graag en ik ben de hele dag al nerveus
Ja dat zou kunnen, ze waren in het gesprek en per mail heel positief maar ze hadden vorige week nog 5 andere kandidaten.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij hebt niks te verliezen tochen kan zo zijn dat ze het vergeten zijn ofzo, al zullen ze het nooit toegeven.
Lol dat gaat nog wat worden dan.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Pfff, eerste werkloosheidsdag en ik verveel me nu al de tyfus. Morgen maar eens een andere aanpak bedenken, want dit schiet niet op.
En...?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Audreyoot het volgende:
ik ga ze idd om half 5 maar bellen, ik wil die baan zooooo graag en ik ben de hele dag al nerveus
Jouw situatie geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol dat gaat nog wat worden dan.
Zo dacht ik ook de eerste week, maar ondertussen ben ik al weer 6 maanden verder.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jouw situatie geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Ik zou, vanuit jouw situatie en opleiding gezien, gewoon weer even de horeca ingaan. Alles beter dan nutteloos thuiszitten.
Ze hebben morgen nog een kandidaat maar ik word zeker nog uitgenodigd voor een 2e gesprekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |