Onzin. Echt volslagen onzin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij had vorige jaar stront in je ogen zitten? Het was wachten totdat de boel een keer compleet zou instorten in verdedigend opzicht, dat het nog zo lang geduurd heeft is een godswonder.
Het blijkt dat die verdediging dus niet goed genoeg is nu. En dat zei ik vorig jaar ook al. Tyton kost voorlopig alleen maar punten overigens en is een keeper, geen verdediger.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Onzin. De verdediging van 2010-2011 was goed genoeg, met de komst van Tyton is overigens wel degelijk in de verdediging geïnvesteerd. We zijn dat jaar geen kampioen geworden omdat we in de topwedstrijden te weinig scoorde en daarom punten verloren. Dus investeren in de aanval was hartstikke logisch.
lul niet,quote:
Nee, ik zei toen al dat Bouma te langzaam was en dat het beste er vanaf was en dat dat alleen maar erger zou worden. Nou, dat is gebeurd. Dat Marcelo geen goede verdediger is is ook geen nieuws en Manolev haalde ook vorig jaar al enorm veel kolderieke acties uit. Alleen Pieters was goed genoeg.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lul niet,
Bouma werd door iedereen eruit gelopen en bange marcelo had de ballen niet om te passen naar iemand die 3 meter verderop stond. Dan maar dribbelen dat tot balverlies kwam. Dan heb ik het nog niet over Manolev gehad, maar dt kan je zelf wel invullen hoe hij was.
Als je al 3 spelers voor die positie hebt vind ik dat toch erg raar om dan de hoofdprijs neer te leggen voor een 4e.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
De aankoop van Wijnaldum begreep ik wel. Die van Matavz ook. Die van Mertens en Strootman ook. De combinatie van aankopen heb ik echter in twijfel getrokken.
Kijk Wijnaldum is altijd bestempeld als het grote talent. ik denk dat ze die gekocht hebben in de hoop dat hij hier op zou bloeien en ook in de hoop dat Toiboy verkocht zou worden.
Tyton was niet nodig met Zoet al in je gelederen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Onzin. De verdediging van 2010-2011 was goed genoeg, met de komst van Tyton is overigens wel degelijk in de verdediging geïnvesteerd. We zijn dat jaar geen kampioen geworden omdat we in de topwedstrijden te weinig scoorde en daarom punten verloren. Dus investeren in de aanval was hartstikke logisch.
Mwah, het was natuurlijk niet de bedoeling dat Isaksson nog zo veel wedstrijden zou keepen dit seizoen en ik denk niet dat Zoet er dit seizoen - en volgend seizoen trouwens ook niet - al klaar voor was om in het eerste van PSV te keepen. Ik snap die aankoop wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tyton was niet nodig met Zoet al in je gelederen.
Je kunt die jongen ook wat meer aanspelen, nu krijgt ie 3 ballen per wedstrijd...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef Scarface88 het volgende:
Tim Matavz is niet eens suptob. FC Groningen is een middenmotor ploeg. Dat die jongen nu niet uit de verf komt is niet gek als je weet dat hij derde keus was achter Mounir El Hamdaoui en Luuk de Jong die ook twee verschillende type spitsen zijn. Matavz komt te kort en past niet in dit systeem. Dan kunnen we toch wel concluderen dat het een miskoop is van Brands.
Zoet doet niets onder voor Tyton denk ik zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, het was natuurlijk niet de bedoeling dat Isaksson nog zo veel wedstrijden zou keepen dit seizoen en ik denk niet dat Zoet er dit seizoen - en volgend seizoen trouwens ook niet - al klaar voor was om in het eerste van PSV te keepen. Ik snap die aankoop wel.
Nee, Toiboi en Driesje hebben géén belangrijke doelpunten gemaakt waar Matavz faalde wil je zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt die jongen ook wat meer aanspelen, nu krijgt ie 3 ballen per wedstrijd...
Maar vergis je niet, hij heeft wel een paar hele belangrijke doelpunten gemaakt. Daar waar mannen als Merten en Toivonen faalde.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 17:39:34Gvd lig alweer de hele dag op bed/stoel met die .... voet omhoog #KwalitatiefUitermateTeleurstellend aka #kut reageer retweet
Klopt. Matavz is een prima spits ansich, type Makaay en Huntelaar. Maar met deze buitenspelers en een Toivonen die een soort verkapte spits is komt hij in een wedstrijd amper aan ballen. Als hij een bal krijgt is hij vaak niet technisch genoeg om er wat mee te doen. Matavz is een pure afmaker. 90% van de wedstrijd nutteloos en om zich heen kijkend. Hij heeft goede looplijnen en verzet veel werk, goed in de combinatie maar dat is niet genoeg. Hij straalt ook uit dat het hem allemaal niet zoveel kan schelen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt die jongen ook wat meer aanspelen, nu krijgt ie 3 ballen per wedstrijd...
Maar vergis je niet, hij heeft wel een paar hele belangrijke doelpunten gemaakt. Daar waar mannen als Merten en Toivonen faalde.
Eerst kut weghalen met ... en dan toch later gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 17:39:34Gvd lig alweer de hele dag op bed/stoel met die .... voet omhoog #KwalitatiefUitermateTeleurstellend aka #kut reageer retweet
Hier zit er 1. Ik snap nog steeds niet waarom Wijnaldum is gehaald. Zelfs niet als hij beter wordt..quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk wat mensen hier die het totale gebrek aan balans binnen de selectie al aan de kaak stelden. Voor het seizoen al, trouwens.
Is hij dat zelf op dat fotootje?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst kut weghalen met ... en dan toch later gebruiken
Pieters moet gewoon minder dansen die hommoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst kut weghalen met ... en dan toch later gebruiken
nee dat zie ik ook wel, maarja hutchinson is ook niet echt veel beter als middenvelder tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aisatti is niet echt een top speler. Nu nog steeds niet. Hij heeft de laatste paar wedstrijden bij Ajax wel lekker gespeeld maar toch moet hij eerst maar eens bewijzen dat hij zijn niveau kan vasthouden. En wmb is Ajax gewoon ieder jaar kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |