abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:48:11 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_110275413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
vr 13 apr 2012, 11:28
Brands: trots op huidige AZ

[..]

Wat een eikel
Bij PSV heeft hij helaas tot nu toe veel minder succesvol gehandeld. Maar zoals bij zo veel TD's werken ze beter als ze weinig geld te besteden hebben. Van veel geld worden ze lui en gemakzuchtig. En lappen ze gewoon de hoofdprijs voor Wijnaldums uit deze competitie :')
pi_110276316
Hoe kijkt men hier nu naar Wijnaldum?
pi_110276842
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
Kan zo bij het programma 'Over de balk'.
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:24:43 #230
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_110279388
quote:
Schijnt volgens Slegers onzin te zijn.
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:25:29 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110279433
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:48 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Bij PSV heeft hij helaas tot nu toe veel minder succesvol gehandeld. Maar zoals bij zo veel TD's werken ze beter als ze weinig geld te besteden hebben. Van veel geld worden ze lui en gemakzuchtig. En lappen ze gewoon de hoofdprijs voor Wijnaldums uit deze competitie :')
Daar komt het wel op neer ja, zie ook Martin van Geel
pi_110279636
Het is ook niet gek als je alleen maar spelers van de middenmotors koopt. Matavz, Strootman, Mertens. Wijnaldum komt dan wel van een (sub)topper maar zal een eeuwig talent blijven, deze jongen stagneert en ontwikkeld zich niet meer verder. Je kunt niet verwachten dat deze jongens het verschil gaan maken, en al helemaal niet als er ook nog eens verkeerd is ingekocht door de technisch directeur omdat het verschillende type spelers zijn die samen geen aanvallend blok vormen.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:31:50 #233
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_110279772
Maar als we Wijnaldum niet hadden hé, wie moest er dan op het middenveld? Of rechtbuiten?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_110279999
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar als we Wijnaldum niet hadden hé, wie moest er dan op het middenveld? Of rechtbuiten?
Misschien Wuijtens? Of gewoon Hutcinshon en Manolev op RB.
pi_110280126
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef 3M1N3M het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Misschien Wuijtens? Of gewoon Hutcinshon en Manolev op RB.
Marcel Ritzmaier. Groot talent en veel potentie als middenvelder.
pi_110280279
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Marcel Ritzmaier. Groot talent en veel potentie als middenvelder.
Ja, maarja.. heeft ook wat wel geteld 20 minuutjes gespeeld in die beker wedstrijd toen?
pi_110280333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja, maarja.. heeft ook wat wel geteld 20 minuutjes gespeeld in die beker wedstrijd toen?
Europa League vond ik hem best aardig spelen. Ging veel dreiging van uit.
pi_110280404
Ik ben er voor om de jeugd ook wat minuten te geven inderdaad :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:48:12 #239
11102 knep
Mountainfreak
pi_110280505
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
Blind paard.
pi_110282418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben er voor om de jeugd ook wat minuten te geven inderdaad :)
Willen ze een of andere 21 jarige homo halen van lvpool. Terwijl je locadia hebt :') _!
pi_110282602
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Willen ze een of andere 21 jarige homo halen van lvpool. Terwijl je locadia hebt :') _!
Word er ook een beetje simpel van ja....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_110282624
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Twitterthijs zegt dat het niet waar is. Dus.
pi_110282678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Twitterthijs zegt dat het niet waar is. Dus.
O nog niet gezien, maar toch :')

Ik zie Brands zoiets wel doen net als die campbell huren van Arsenal vorig jaar. Gelukkig kwam die kwal niet.
pi_110283406
Mooi man, hoe hier nu ineens gehaat wordt op Brands en Wijnaldum.

7 maanden geleden was Brands een held, haalde hij de ene naar de andere topspeler-in-de-dop binnen en was iedereen hier er van overtuigd dat PSV goede zaken had gedaan en vollop mee ging doen om het kampioenschap. Alleen Rutten werd gezien als zwakke schakel. Zelfs over Wijnaldum was iedereen blij. Ik heb hier heel wat sneren gelezen naar Feyenoord.

En nu is Wijnaldum een blind paard en is Brands een luie flikker die niets van voetbal weet. Wat zijn jullie toch een stelletje meelulprutsers hier. Gadverdamme. En dat noemt zich dan supporter terwijl ze niets anders kunnen dan elkaar en Johan Derksen nalullen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:02:14 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110283520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

7 maanden geleden was Brands een held, haalde hij de ene naar de andere topspeler-in-de-dop binnen en was iedereen hier er van overtuigd dat PSV goede zaken had gedaan en vollop mee ging doen om het kampioenschap. Alleen Rutten werd gezien als zwakke schakel. Zelfs over Wijnaldum was iedereen blij. Ik heb hier heel wat sneren gelezen naar Feyenoord.

En nu is Wijnaldum een blind paard en is Brands een luie flikker die niets van voetbal weet. Wat zijn jullie toch een stelletje meelulprutsers hier. Gadverdamme. En dat noemt zich dan supporter terwijl ze niets anders kunnen dan elkaar en Johan Derksen nalullen.
Er waren wel degelijk wat mensen hier die het totale gebrek aan balans binnen de selectie al aan de kaak stelden. Voor het seizoen al, trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110283636
Wijnaldum moest meer achter de bal aanrennen dan dat ie hem heeft. Dankzij onze geweldige verdediging. Of hij krijgt de bal aangespeelt met 3/4 man om zich heen. Geef hem nog een jaar de kans

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 17:06:47 ]
pi_110283685
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Er waren wel degelijk wat mensen hier die het totale gebrek aan balans binnen de selectie al aan de kaak stelden. Voor het seizoen al, trouwens.
Ja. Inclusief ikzelf. Ik weet het. Maar er zijn ook gewoon een heleboel succesrukkers hier die alleen maar meelullen.

Ik vind nog steeds dat Wijnaldum in potentie een topvoetballer is. Ik vind nog steeds dat Brands geweldige aankopen heeft gedaan. En ik vind het nog steeds belachelijk om een verdediging die ten opzichte van vorig seizoen niet gewijzigd is (en het toen allesbehalve slecht deed) nu de schuld te geven. Vorig jaar kreeg PSV met dezelfde verdediging maar 34 doelpunten tegen, niemand kon vooraf weten dat de verdediging van PSV dit jaar zo zou staan te schutteren.

Waar het fout is gegaan? Rutten heeft te veel geluisterd naar de zeikerds die vonden dat PSV kosten wat kost aanvallender moest gaan spelen. Het is met deze selectie veel beter om vanuit een georganiseerde verdediging te voetballen, zoals Cocu dat nu af en toe doet. Dat men nog niet gewend is aan die speelstijl zorgt er voor dat PSV nu heel wisselvallig is.
pi_110283721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

Wijnaldum en Matavz heb ik altijd een beetje vreemde aankopen genoemd. Ook het feit dat de verdediging compleet werd overgeslagen vond ik bijzonder verontrustend.

In Brands had ik echter dermate veel vertrouwen dat ik dacht:"Die weet vast wel wat ie doet dus het zal wel goed komen.". Nou, daar ben ik dus weer eens veel te optimistisch over geweest....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_110283792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wijnaldum en Matavz heb ik altijd een beetje vreemde aankopen genoemd. Ook het feit dat de verdediging compleet werd overgeslagen vond ik bijzonder verontrustend.

Onzin. De verdediging van 2010-2011 was goed genoeg, met de komst van Tyton is overigens wel degelijk in de verdediging geïnvesteerd. We zijn dat jaar geen kampioen geworden omdat we in de topwedstrijden te weinig scoorde en daarom punten verloren. Dus investeren in de aanval was hartstikke logisch.
pi_110283794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Inclusief ikzelf. Ik weet het. Maar er zijn ook gewoon een heleboel succesrukkers hier die alleen maar meelullen.

Ik vind nog steeds dat Wijnaldum in potentie een topvoetballer is. Ik vind nog steeds dat Brands geweldige aankopen heeft gedaan. En ik vind het nog steeds belachelijk om een verdediging die ten opzichte van vorig seizoen niet gewijzigd is (en het toen allesbehalve slecht deed) nu de schuld te geven. Vorig jaar kreeg PSV met dezelfde verdediging maar 34 doelpunten tegen, niemand kon vooraf weten dat de verdediging van PSV dit jaar zo zou staan te schutteren.

Jij had vorige jaar stront in je ogen zitten? Het was wachten totdat de boel een keer compleet zou instorten in verdedigend opzicht, dat het nog zo lang geduurd heeft is een godswonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')