Je speelt niet met vuur hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, je hebt een BMI van 25,7. Je bent iets te zwaar, maar je bent niet moddervet
Ik zal wel met vuur spelen nu, maar goed.
Rokjes en jurkjes kleden juist vaak beter af dan spijkerbroeken en t-shirts als je wat zwaarder bent
oh oh oohhh mooi!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb dus nog een pepperberry jurk in de aanbieding
[ afbeelding ]
in 14 cv, hij is nieuw, met kaartjes en al.. ik pas hem niet, iig niet bij de boobies
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddelsquote:
Heb je de bovenomtrek voor me? Ik zou hem heel, heel graag hebben als hij pastquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef RandomMoron het volgende:
ik zou er erg gelukkig van worden als hij een nieuw huisje kan vinden waar iemand er erg blij mee is
Is curvy voor kleine tetters dan? Hoe werken die maten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddels
En sorry, maar als ik die kast van QotS zie, krijg ik de bibbers. Roze en oranje draag ik als bovenstuk echt nooit! Ik draag veel rokjes met shirtjes en ook heel veel jurkjes, maar meestal is het rokje dan met een printje en draag ik een effe shirtje. Shirtjes met printjes maken m'n borsten nog groter en da's niet de bedoeling... Jurkjes heb ik meestal effen. Dan mogen ze best rood, of blauw, of groen, of paars zijn, met bloemenprintjes vind ik uit den boze
Ja, maar echt... zonder kan dus gewoon echt niet. Ik heb echt hele lelijke benen... Zonder is nog veel erger, trust me.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
BE, van die driekwart leggings lijken je benen korter en dus ook dikker. Niet meer doen hoor. Ik zie die fout echt te vaak gemaakt worden
Curvy is voor borsten die dezelfde maat hebben als je benen *als je dus overal maat 44 koopt zegmaar*. Really curvy is voor als er 1 kledingmaat verschil in zit. Super curvy voor 2 maten en Super Duper Curvy voor hele, hele, hele grote borsten *die heb ik met mijn 80H nog niet nodig*quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is curvy voor kleine tetters dan? Hoe werken die maten?
Precies andersom. Print op de benen laten me helemaal op een boskabouter lijken. Daarbij heb ik met pijn en moeite een cup B bij elkaar gespaard nu ik bol ben. Maar dat zal wel weer een AA wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddels
En sorry, maar als ik die kast van QotS zie, krijg ik de bibbers. Roze en oranje draag ik als bovenstuk echt nooit! Ik draag veel rokjes met shirtjes en ook heel veel jurkjes, maar meestal is het rokje dan met een printje en draag ik een effe shirtje. Shirtjes met printjes maken m'n borsten nog groter en da's niet de bedoeling... Jurkjes heb ik meestal effen. Dan mogen ze best rood, of blauw, of groen, of paars zijn, met bloemenprintjes vind ik uit den boze
Dat verklaart iig je keus in shirtjesquote:Op donderdag 12 april 2012 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Precies andersom. Print op de benen laten me helemaal op een boskabouter lijken. Daarbij heb ik met pijn en moeite een cup B bij elkaar gespaard nu ik bol ben. Maar dat zal wel weer een AA worden
Het leukste was nog wel dat Lois, die rossig blond is, met sproetjes enzo, maar 1 fractie van mijn kaartje scheelde terwijl ik heel donker haar heb enzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh grappig BE, ik heb dat ook eens gedaan! Ik ben kleurtype 'helder', dus heel felle koele kleuren gecombineerd met zwart en wit
Met jou wil ik wel onderhandelen, als ik het zo lees word ik al blijquote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat verklaart iig je keus in shirtjesIk heb een heleboel mooie, wijde prinsessenrokjes (1 helblauwe van hele zachte tule, dan voel ik me zo mooi) en die draag ik haast altijd met een zwart of grijs shirtje. Ben ook wel van de felle topjes met een zwart, kort wikkelvestje. Dan lijkt het ook minder
Wil je wat van mij?
Ik vind het boers staan... ik heb liever slankere kuiten maar daar gaat het nog niet echt vanaf geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
jep, hier ook dikke kuiten. Staat zo mooi vind ik
alleen jammer dat ik ze een beetje verpest heb ik mijn puberteit, maar ach
Die zijn best gaafquote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook 85evanavond meet ik ff op, en dan kijken we wel!
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=3 dit is mijn droom..maar..nog steeds boven budget en daarbij heb ik een hekel aan blote armen, ik had liever een mouwtje gewild..
ik zou ook zo graag een passend jasje hebben.. een goede blazer die mooi aansluit overal![]()
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=3 deze vind ik ook cute, maar ik vind hem er een beetje geperst uitzien
krassen, peuken uitdrukken, kijken of jezelf tatoeren met naald en inkt echt werkt? (ja, dat werkt dus echtquote:
Littekens zijn voor mij geen reden bepaalde lichaamsdelen niet te laten zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krassen, peuken uitdrukken, kijken of jezelf tatoeren met naald en inkt echt werkt? (ja, dat werkt dus echt)
Recalcitrant tiepjequote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krassen, peuken uitdrukken, kijken of jezelf tatoeren met naald en inkt echt werkt? (ja, dat werkt dus echt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he? zo mijn hoofd weggeflitst, ik kan dat
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 12:02:55 ]
Een hele mooie afspraak, die heb ik ook met mezelf sinds een tijdjequote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb altijd moeite met maten van de esprit. T-shirtjes xxl en weet ik wat, terwijl ik overal l pas.
anyhow..ik heb al een tijdje met mezelf afgesproken dat ik geen genoegen meer neem met comfort, maar dat ik er elke dag probeer op mijn best uit te zien. En sindsdien draag ik weer jurkjes en t-shirtjes die mijn vormen mogen laten zien.
LOVE!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
BE wat een leuke jurk![]()
Ik wil deze zodra in onder de 80kg ben
[ afbeelding ]
Wat een mooie dingen hebben ze daarquote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb ook 85evanavond meet ik ff op, en dan kijken we wel!
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=3 dit is mijn droom..maar..nog steeds boven budget en daarbij heb ik een hekel aan blote armen, ik had liever een mouwtje gewild..
ik zou ook zo graag een passend jasje hebben.. een goede blazer die mooi aansluit overal![]()
http://www.bravissimo.com(...)ow=16&sort=1&level=3 deze vind ik ook cute, maar ik vind hem er een beetje geperst uitzien
Oh ja, ik laat ze ook gewoon zien. Is een interessant stukje levensgeschiedenisquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Littekens zijn voor mij geen reden bepaalde lichaamsdelen niet te laten zien.
En naald + inkt vervaagd toch enorm met de jaren? (hier wel iig, maar het zat dan ook op mijn voet)
Dat is inderdaad wel jammer.. Zie je dat nog steeds als je een huidskleurige panty aan hebt dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar kopen jullie je bh's eigenlijk? Hier ook grote boobies ( 95 F/G) en ik vindt het soms echt een drama. En kleiner worden doen ze ook niet, ookal val ik afquote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
en ik moet echt ff een BH shoppen dit weekend, ik voel de rugband gewoon over m'n rug glijden
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Recalcitrant tiepje
Ohja mijn hakjuhs (incl kuiten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jurkjeNee, gewoon een verwarde kutpuber van veertien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he? zo mijn hoofd weggeflitst, ik kan dat
Leuk jurkje!disclaimer
Gewoon bij de Hunkemöller, die hebben tegenwoordig best veel in grotere matenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer.. Zie je dat nog steeds als je een huidskleurige panty aan hebt dan?
[..]
Waar kopen jullie je bh's eigenlijk? Hier ook grote boobies ( 95 F/G) en ik vindt het soms echt een drama. En kleiner worden doen ze ook niet, ookal val ik af
En vooral dat!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
DV, wat prachtig!
Ik heb er nog wat moeite mee, maar sinds een vriendinnetje ooit zij 'ze zien toch wel of ik dik ben, of ik me nou in een gewaad hul of iets leuks aan trek' ben ik wel wat makkelijker geworden. Dan beter iets aantrekken dat je iig zelf leuk vind, toch?
Zo, en nu rennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |