Je speelt niet met vuur hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, je hebt een BMI van 25,7. Je bent iets te zwaar, maar je bent niet moddervet
Ik zal wel met vuur spelen nu, maar goed.
Rokjes en jurkjes kleden juist vaak beter af dan spijkerbroeken en t-shirts als je wat zwaarder bent
oh oh oohhh mooi!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb dus nog een pepperberry jurk in de aanbieding
[ afbeelding ]
in 14 cv, hij is nieuw, met kaartjes en al.. ik pas hem niet, iig niet bij de boobies
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddelsquote:
Heb je de bovenomtrek voor me? Ik zou hem heel, heel graag hebben als hij pastquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef RandomMoron het volgende:
ik zou er erg gelukkig van worden als hij een nieuw huisje kan vinden waar iemand er erg blij mee is
Is curvy voor kleine tetters dan? Hoe werken die maten?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddels
En sorry, maar als ik die kast van QotS zie, krijg ik de bibbers. Roze en oranje draag ik als bovenstuk echt nooit! Ik draag veel rokjes met shirtjes en ook heel veel jurkjes, maar meestal is het rokje dan met een printje en draag ik een effe shirtje. Shirtjes met printjes maken m'n borsten nog groter en da's niet de bedoeling... Jurkjes heb ik meestal effen. Dan mogen ze best rood, of blauw, of groen, of paars zijn, met bloemenprintjes vind ik uit den boze
Ja, maar echt... zonder kan dus gewoon echt niet. Ik heb echt hele lelijke benen... Zonder is nog veel erger, trust me.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
BE, van die driekwart leggings lijken je benen korter en dus ook dikker. Niet meer doen hoor. Ik zie die fout echt te vaak gemaakt worden
Curvy is voor borsten die dezelfde maat hebben als je benen *als je dus overal maat 44 koopt zegmaar*. Really curvy is voor als er 1 kledingmaat verschil in zit. Super curvy voor 2 maten en Super Duper Curvy voor hele, hele, hele grote borsten *die heb ik met mijn 80H nog niet nodig*quote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is curvy voor kleine tetters dan? Hoe werken die maten?
Precies andersom. Print op de benen laten me helemaal op een boskabouter lijken. Daarbij heb ik met pijn en moeite een cup B bij elkaar gespaard nu ik bol ben. Maar dat zal wel weer een AA wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Curvy? Die past me nooit... Al komt 14 wel in de buurt inmiddels
En sorry, maar als ik die kast van QotS zie, krijg ik de bibbers. Roze en oranje draag ik als bovenstuk echt nooit! Ik draag veel rokjes met shirtjes en ook heel veel jurkjes, maar meestal is het rokje dan met een printje en draag ik een effe shirtje. Shirtjes met printjes maken m'n borsten nog groter en da's niet de bedoeling... Jurkjes heb ik meestal effen. Dan mogen ze best rood, of blauw, of groen, of paars zijn, met bloemenprintjes vind ik uit den boze
Dat verklaart iig je keus in shirtjesquote:Op donderdag 12 april 2012 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Precies andersom. Print op de benen laten me helemaal op een boskabouter lijken. Daarbij heb ik met pijn en moeite een cup B bij elkaar gespaard nu ik bol ben. Maar dat zal wel weer een AA worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |