abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110254575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

idd;

koop een pistool en beroof de Rabobank. |:(
Ja want dat werd ook bedoeld :') ga eens rap terug naar BNW jij.
pi_110254947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef betyar het volgende:

[..]

In welke post van mij zeg ik dat iemand zonder auto niet kan werken en of solliciteren, leg iemand anders geen woorden in de mond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na t lezen van deze hele discussie begin ik t eigenlijk schandalig te vinden dat de voedselbank geen auto's weggeeft.

daar moeten we iets aan doen. ik eis dat de voedselbank gratis wagens gaat verschaffen
pi_110254960
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook wel zelfredzaamheid genoemd. Of eigen initiatief. Of: je niet afhankelijk opstellen.
Dat is inderdaad de kern. Het is ook precies waarom moussie zo'n treurig leven heeft: alles overkomt haar. Het is jammer dat ze niet wil inzien dat een positieve grondhouding de meeste van je problemen doet verdwijnen.
pi_110254972
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja want dat werd ook bedoeld :') ga eens rap terug naar BNW jij.
en jij rap terug naar ONZ.

Zelfredzaamheid gaat straks die kant op; precies zoals het bedoeld is.
pi_110255072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

en jij rap terug naar ONZ.

Zelfredzaamheid gaat straks die kant op; precies zoals het bedoeld is.
Nee. Dat is wat lunatics zoals jij eronder verstaan. De rest van de maatschappij doet gewoon normaal.
pi_110255171
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee. Dat is wat lunatics zoals jij eronder verstaan. De rest van de maatschappij doet gewoon normaal.
Ik zal je maar rustig laten slapen in jouw "normale" beleving. :')
  donderdag 12 april 2012 @ 22:40:24 #207
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110255288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef gomi het volgende:

[..]

na t lezen van deze hele discussie begin ik t eigenlijk schandalig te vinden dat de voedselbank geen auto's weggeeft.

daar moeten we iets aan doen. ik eis dat de voedselbank gratis wagens gaat verschaffen
Begin een autobank.....niemand houdt je tegen hoor.
pi_110255358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef gomi het volgende:

[..]

http://www.gratisrijden.nl/
pi_110255665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef betyar het volgende:

[..]

Begin een autobank.....niemand houdt je tegen hoor.
nah ik vind eigenlijk dat mensen al teveel eisen stellen. kom ik straks met een simpele kar, eisen ze nog een bmw
pi_110255707
quote:
Volgens mij is dat een piramidespel.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:51:42 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110255795
Zit nu overigens aan de kipsaté, gemarineerd in die zelfgemaakte sambal van eergisteren. Heerlijk! :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 12 april 2012 @ 22:55:40 #212
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110256007
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit nu overigens aan de kipsaté, gemarineerd in die zelfgemaakte sambal van eergisteren. Heerlijk! :{

Nu krijg ik trek......
pi_110256009
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Lalin het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een piramidespel.
Nee geen piramidespel, dat werkt op een andere manier.

Het kan eventueel oplichting zijn, doordat ze bijvoorbeeld inschrijfgeld vragen en vervolgens niets meer van zich laten horen, maar dat hoeft niet zo te zijn, het kan natuurlijk ook op basis van omzet zijn, dus dat zij bijvoorbeeld 25% van de vergoeding opeisen als bemiddelingskosten.

Bij inschrijfgeld riekt het eerder naar oplichting, bij de 2e is het geen oplichting maar had je meer kunnen krijgen als je het zelf geregeld had, voordeel ervan is dat je zelf niet op zoek hoeft te gaan.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:55:56 #214
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110256023
En ik moet zo'n 15 kg kwijt.....
pi_110256032
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Van de voedselbank?
pi_110258756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef klipper het volgende:

[..]

Van de voedselbank?
Nee, die overtijdse kip stond op het punt afgevoerd te worden naar de oven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110259080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Sachertorte2 het volgende:
Dat is inderdaad de kern. Het is ook precies waarom moussie zo'n treurig leven heeft: alles overkomt haar. Het is jammer dat ze niet wil inzien dat een positieve grondhouding de meeste van je problemen doet verdwijnen.
Hoe kom je aan het idee dat ik een treurig leven heb? Ik moet het doen met verrekte weinig geld, ja, ik moet iedere cent drie keer omdraaien voor ik hem uitgeef, ja, maar dat betekent niet automatisch dat ik een treurig leven heb. Maar hoe positief mijn instelling ook is, dat verandert helemaal niets aan mijn omstandigheden, mijn arbeidshandicap verdwijnt niet, het risico op een permanent handicap verdwijnt niet, en ik wordt alleen maar ouder, niet jonger. En laat dat nou juist mijn enige probleem zijn, aan alles andere weet ik wel een mouw te breien. Hoe graag ik ook wil, hoe positief mijn instelling ook mag zijn, het verandert geen ene f*ck aan de feiten.

Maar dat is schijnbaar te moeilijk om te begrijpen. En dat dan voor mensen die zichzelf intelligent durven te noemen, terwijl ze ogenschijnlijk nog te dom zijn om te kunnen bevatten dat niet iedereen over dezelfde capaciteiten beschikt als zij zelf. Hell, wat zeg ik, nog te dom om te lezen, want ze blijven maar volhouden dat iedereen die bij de voedselbank komt een bijstandstrekker is met problematische schulden die 'zomaar' voedsel krijgt verstrekt en dat dan komt ophalen in zijn eigen auto.
pleased to meet you
pi_110259720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef moussie het volgende:

[..]

Hoe kom je aan het idee dat ik een treurig leven heb? Ik moet het doen met verrekte weinig geld, ja, ik moet iedere cent drie keer omdraaien voor ik hem uitgeef, ja, maar dat betekent niet automatisch dat ik een treurig leven heb. Maar hoe positief mijn instelling ook is, dat verandert helemaal niets aan mijn omstandigheden, mijn arbeidshandicap verdwijnt niet, het risico op een permanent handicap verdwijnt niet, en ik wordt alleen maar ouder, niet jonger. En laat dat nou juist mijn enige probleem zijn, aan alles andere weet ik wel een mouw te breien. Hoe graag ik ook wil, hoe positief mijn instelling ook mag zijn, het verandert geen ene f*ck aan de feiten.

Maar dat is schijnbaar te moeilijk om te begrijpen. En dat dan voor mensen die zichzelf intelligent durven te noemen, terwijl ze ogenschijnlijk nog te dom zijn om te kunnen bevatten dat niet iedereen over dezelfde capaciteiten beschikt als zij zelf. Hell, wat zeg ik, nog te dom om te lezen, want ze blijven maar volhouden dat iedereen die bij de voedselbank komt een bijstandstrekker is met problematische schulden die 'zomaar' voedsel krijgt verstrekt en dat dan komt ophalen in zijn eigen auto.
Uit al jouw posts rijst het beeld op van iemand met een inktzwarte kijk op het leven. Nu wil ik niet direct oordelen over je (ik ken je niet) - sommige mensen hebben echt heel erg veel pech, en de verschrikkelijkste dingen meegemaakt. Maar laat me je dit zeggen: het is uitermate ongezond, en het altijd op deze manier naar de wereld kijken gaat je met zekerheid nooit vooruit helpen, voorkomt integendeel dat je kansen pakt.

Is dat wat je wil, en is dat wat je anderen ook wil aanraden?

Doe ermee wat je wil, maar neem het op zijn minst eens in overweging...
pi_110261236
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef Sachertorte2 het volgende:

[..]

Uit al jouw posts rijst het beeld op van iemand met een inktzwarte kijk op het leven. Nu wil ik niet direct oordelen over je (ik ken je niet) - sommige mensen hebben echt heel erg veel pech, en de verschrikkelijkste dingen meegemaakt. Maar laat me je dit zeggen: het is uitermate ongezond, en het altijd op deze manier naar de wereld kijken gaat je met zekerheid nooit vooruit helpen, voorkomt integendeel dat je kansen pakt.

Is dat wat je wil, en is dat wat je anderen ook wil aanraden?

Doe ermee wat je wil, maar neem het op zijn minst eens in overweging...
Ik heb het toch nu tegen jullie dacht ik, niet tegen die 'anderen'?
En die 'inktzwarte' kijk van mij, die is te danken aan mensen die moeite hebben met de realiteit waar anderen zich voor geplaatst zien, aan mensen die mij zelfs een internetverbinding willen ontzeggen, want dat is overbodige luxe, vergeleken met de 'echte armen' ben ik namelijk rijk.
Dat zij zelf dan minstens miljonair zijn gemeten volgens dezelfde maatstaven .. maar nou nee hoor, daar beginnen we niet aan, ze zijn zelf wel arm want ze worden geplukt aan alle kanten.

Kijk, dat er mensen zijn die misbruik maken zal ik niet ontkennen, maar waarom iedereen daarop afrekenen? Kap nou toch eens met die kwetsende stereotypering.
pleased to meet you
pi_110264924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Kap nou toch eens met die kwetsende stereotypering.
Hallo Moussie,
Mensen gaan daar niet mee kappen, jij bent ook een mens, ik ben ook een mens.
Ik denk dat mensen de toon van je posts bedoelen.
Als de toon op een gegeven moment geen levels overstijgt krijg je stilstand.
De toon van een post vind ik persoonlijk het moeilijkst te begrijpen op een forum.
  vrijdag 13 april 2012 @ 09:37:34 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110265609
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:10 schreef Lalin het volgende:

[..]

Hallo Moussie,
Mensen gaan daar niet mee kappen, jij bent ook een mens, ik ben ook een mens.
Ik denk dat mensen de toon van je posts bedoelen.
Als de toon op een gegeven moment geen levels overstijgt krijg je stilstand.
De toon van een post vind ik persoonlijk het moeilijkst te begrijpen op een forum.
nah, 't rechtse blok ziet liever niet de echte voorbeelden uit de maatschappij, dat zijn immers individuen die nou net niet in hun straatje passen, en dus moet het maar bestreden worden. Eeen zeer bekende tactiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110266218
Maar ook al zijn het voorbeelden uit de maatschappij, het is nog altijd aan het individu zelf of je je laat neersabelen door de regels en wetten van de B.V. Nederland,
of dat je je eigen plan trekt naast deze regels. :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:12:18 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110266745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:56 schreef Lalin het volgende:
Maar ook al zijn het voorbeelden uit de maatschappij, het is nog altijd aan het individu zelf of je je laat neersabelen door de regels en wetten van de B.V. Nederland,
of dat je je eigen plan trekt naast deze regels. :)
waarbij het natuurlijk lullig is dat mensen die deze regels misbruiken op jouw bordje worden uitgeserveerd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110281497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb het toch nu tegen jullie dacht ik, niet tegen die 'anderen'?
Je praat anderen de grond in, ipv ze te motiveren.
quote:
En die 'inktzwarte' kijk van mij, die is te danken aan mensen die moeite hebben met de realiteit waar anderen zich voor geplaatst zien, aan mensen die mij zelfs een internetverbinding willen ontzeggen, want dat is overbodige luxe, vergeleken met de 'echte armen' ben ik namelijk rijk.
Neehoor, die inktzwarte kijk komt uit jezelf. Je wentelt je in slachtofferschap.
quote:
Dat zij zelf dan minstens miljonair zijn gemeten volgens dezelfde maatstaven .. maar nou nee hoor, daar beginnen we niet aan, ze zijn zelf wel arm want ze worden geplukt aan alle kanten.
Ik denk dat er geen miljonair van mening is dat hij het minder breed heeft dan een uitkeringstrekker. Wel zal hij het vast niet fijn vinden dat hij de helft van de week voor anderen werkt. Dit nog los van de meer algemene observatie dat het reuze slecht voor de economie is als hard werken weinig loont. De vruchten van je eigen arbeid moeten in meerderheid voor jezelf zijn, daar wordt uiteindelijk iedereen beter van. De wereld is bezaaid met voorbeelden van landen waarin men dit niet zo begrepen heeft, met navenante gevolgen.

De groep die overigens weldegelijk slechter af is dan de uitkeringstrekker is degene die tegen minimumloon werkt. Dat is zéér onrechtvaardig.
quote:
Kijk, dat er mensen zijn die misbruik maken zal ik niet ontkennen, maar waarom iedereen daarop afrekenen? Kap nou toch eens met die kwetsende stereotypering.
Uit jouw mond is dat een gotspe. Jij houdt mensen gevangen in hun slachtofferschap. Alles overkomt ze, niets hebben ze zelf in de hand.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:20:37 #225
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110281955
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

idd;

koop een pistool en beroof de Rabobank. |:(
:N :N :N

The best way to rob a bank is to own one.

Begin dus gewoon een bank :Y :Y :Y
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')