Niet bij mij thuis gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Is toch gewoon normaal? Gebeurt dagelijks tegenwoordig..
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...
Nee ik ben voor Ajax, da's logischquote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, ben je voor Ajakkes? Bah.
SuriRaja.
Hij post al een tijdje mee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Daar zat je gisteren ook al over te mekkerenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Gisteren stond ik op 321 notes, nu opeens op 328
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje wasquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Oh oh, niet zo heftig reageren kiddo. Ik was serieus geinteresseerd, moet het weer zo.. Alleen maar omdat ik een Hagenees ben he? Racistquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje was
In Den Haag misschien.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij heb je echt hiaten in jou geheugen, ik kan me herinneren dat je gisteren al eens postte dat je er 325 had.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Er zijn er een paar bijgekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zat je gisteren ook al over te mekkeren![]()
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadionquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.
Ik wist gewoon dat jij hem ging makenquote:
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartjequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadion
Ik vond deze ook te makkelijk inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
godsammequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat ik mijn eigen pis zou drinken als feyenoord dit seizoen kampioen zou worden, nou ik ben bereid mijn eigen schijt te eten als den haag in de komende 10jaar een keer kampioen wordt in de eredivisiequote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Eerst maar niet degraderen.
Wanneer komt het eerste landskampioenschap van dit decennium naar Den Haag Krommie?
Ik vond het een vreemde vraag, ben je toch al vaker tegen gekomen op vbl, misschien was je toen onder invloedquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, niet zo heftig reageren kiddo. Ik was serieus geinteresseerd, moet het weer zo.. Alleen maar omdat ik een Hagenees ben he? Racist.
Ik heb nu al een andere idioterie gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme
Denk je na hmf al zijn kampioen inspiraties af te zijn van dit soort idioterie en dan kom jij aan met een dipjaartje
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme
Denk je na hmf al zijn kampioen inspiraties af te zijn van dit soort idioterie en dan kom jij aan met een dipjaartje
Dat zou zomaar kunnen. Je komt me wel bekend voor inderdaad, maar jij bent dus een ekte Ajax-hooliequote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemde vraag, ben je toch al vaker tegen gekomen op vbl, misschien was je toen onder invloed
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meer?
En ADO kampioen? Binnen drie jaar eerst maar eens meedraaien in de top vijf, dan ben ik al blij. Dan over een jaartje of vijf kan je serieus meedoen voor de titel.
Hé? Je meent het. En ik maar denken dat je meezong met de jongens die ook wel bekend staan als "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet" op vakkie 410.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit niet op 410
Sta gewoon op Zuid 128
Looms? Is dat die linksback die al 300 jaar bij Heracles speelt en afgelopen zondag zich na afloop bij Lens voor moest stellen, omdat hij tijdens de wedstrijd alleen zijn rug heeft gezien? Die Looms? Dan kan je beter Stijn Vreven terughalen...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meer?
En ADO kampioen? Binnen drie jaar eerst maar eens meedraaien in de top vijf, dan ben ik al blij. Dan over een jaartje of vijf kan je serieus meedoen voor de titel.
Ik ga niet zo vaak meer, af en toe, heb andere verplichtingen (zoons die ook op zondag voetballen)quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Je komt me wel bekend voor inderdaad, maar jij bent dus een ekte Ajax-hoolie? Samen met Steven lekker op 410 rondstampen
?
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit niet op 410
Sta gewoon op Zuid 128
Al zo oudquote:Op donderdag 12 april 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak meer, af en toe, heb andere verplichtingen (zoons die ook op zondag voetballen)
Nee hoor, ik sta al sinds de opening van de ArenA op dezelfde plek.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé? Je meent het. En ik maar denken dat je meezong met de jongens die ook wel bekend staan als "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet" op vakkie 410..
Dani is een bekende van mij iddquote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.
Wie is die brede baapie eigenlijk die altijd in blote bast het publiek opzweept, bij uit- en thuiswedstrijden? Een maat van jou?
Dat zijn juist de echtequote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.
Wie is die brede baapie eigenlijk die altijd in blote bast het publiek opzweept, bij uit- en thuiswedstrijden? Een maat van jou?
Naar mijn weten staan de echte ook op Zuid maarjaquote:
Nee jeugd, maar niet zo lang meer, ik zei toch ik kwam al in De Meer voor jij geboren wasquote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Al zo oud. Die spelen al bij de senioren dus?
Ik ben wel van de inkoppertjes inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toch zingen ze elk publiek eruit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef De_kromme het volgende:
Geintje toch jongens. Die pubertjes van 410 zijn natuurlijk niet de ekte ekte.
Die eer moet ik ze wel geven, hoewel het vaak te geregisseerd overkomt hebben ze wel de sfeer in de Arena verbeterdquote:
Kijk even Man Utd terug. Of tegen Madrid. En dan de uit wedstrijden. Gister ook maar 1x oeh-ah gehoord. Maar goed, sommige mensen horen alleen wat ze willen horen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn toch die oeh-ah gastjes met trommeltjes?
Wat figuren ergens weggestopt in een hoek inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk even Man Utd terug. Of tegen Madrid. En dan de uit wedstrijden. Gister ook maar 1x oeh-ah gehoord. Maar goed, sommige mensen horen alleen wat ze willen horen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat figuren ergens weggestopt in een hoek inderdaad.
Ik zat in het stadion tijdens Madrid, het was zingen om het zingen. Als de spelers een kwartier eerder van het veld waren gelopen had niemand in 410 dat gemerkt, die gasten zijn alleen met zichzelf bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk even Man Utd terug. Of tegen Madrid. En dan de uit wedstrijden. Gister ook maar 1x oeh-ah gehoord. Maar goed, sommige mensen horen alleen wat ze willen horen.
krijg toch aids man haagse kutmongool met je onterechte penaltyquote:Op donderdag 12 april 2012 10:59 schreef De_kromme het volgende:
Wel mooi, rond de 80e minuut was het halve stadion al leeg bij Heerenveen. Maar wat wil je, met zo'n bizarre onterechte rode kaart in de derde minuut. Schwalbe meister die de Jong.
Het is niet voor niks dat ze overal zingen: 'Het is Ajax-publiek' als het even stil is, toch?
Schwalbe meister De Jong?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:59 schreef De_kromme het volgende:
Wel mooi, rond de 80e minuut was het halve stadion al leeg bij Heerenveen. Maar wat wil je, met zo'n bizarre onterechte rode kaart in de derde minuut. Schwalbe meister die de Jong.
Het is niet voor niks dat ze overal zingen: 'Het is Ajax-publiek' als het even stil is, toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijg toch aids man haagse kutmongool met je onterechte penalty
Dat zingen ze he, niet mijn woorden. Hoewel...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schwalbe meister De Jong?![]()
Wist niet dat hij salto's kon maken? Misschien wat voor het circus.
Het is Ajax-publiek als het stil is? Nooit bij PSV/AZ geweest zeker.
Ja dat zag je gister ook. Ze zongen elke Ajacied op het veld toe. Stelletje egoïsten. Zelfs Lukoki werd na zijn wissel toegezongen. Bah, misselijk volk.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion tijdens Madrid, het was zingen om het zingen. Als de spelers een kwartier eerder van het veld waren gelopen had niemand in 410 dat gemerkt, die gasten zijn alleen met zichzelf bezig.
Ik wist niet dat Heerenveen ook een vak 410 heeft?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja dat zag je gister ook. Ze zongen elke Ajacied op het veld toe. Stelletje egoïsten. Zelfs Lukoki werd na zijn wissel toegezongen. Bah, misselijk volk.
Nee gisteren ben ik niet gegaanquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Zat je nog in het stadion gisteren ofniet? Heerenveen uit vind ik altijd wel leuk
.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja dat zag je gister ook. Ze zongen elke Ajacied op het veld toe. Stelletje egoïsten. Zelfs Lukoki werd na zijn wissel toegezongen. Bah, misselijk volk.
Dus dat, dan ben je al bij het eind van de wereld en dan moet je nog 1 uur doorrijden om in Heerenveen te komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee gisteren ben ik niet gegaan
Door de weeks wedstrijden ergens in Heerenveen zijn kut man vanwege werk enzo
Heereveen uit is leuk omdat het zonder combi voor ons maar het is wel echt een takke eind heen man
Roda uit is toch wel het ergste van allemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, dan ben je al bij het eind van de wereld en dan moet je nog 1 uur doorrijden om in Heerenveen te komen.
Dat vind ik nog altijd het meest sneue voor de supporters van pak 'm beet Veendam of MVV. Die verliezen meer dan ze winnen en hebben dus vrij vaak een tyfuslange terugreis nadat ze eerst een verliespartij hebben moeten zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Roda uit is toch wel het ergste van allemaal
Weet nog dat wij nog op kaalheide een keer dat op vrijdagavond moest spelen om 19:00.
Ik met 3 vrienden al om 13uur vertrokken uit Amsterdam maar overal van die ellendige kankerfiles en shit, uiteindelijk waren we nog pas om 19.15 in het stadion, en dat voor een gelijkspel ook nog
Onder het uitvak hing een spandoek van 410. Dus volgens mij waren ze daar aanwezig. Maar jij hebt de wedstrijd niet gezien natuurlijk. Je lult maar wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Heerenveen ook een vak 410 heeft?
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Zat je nog in het stadion gisteren ofniet? Heerenveen uit vind ik altijd wel leuk
.
[..]
Dat zingen ze he, niet mijn woorden. Hoewel...Als je je gaat spiegel met PSV en AZ als Ajax-publiek zijnde ben je sowieso ver gezonken..
Den Haag maakt meer sfeer dan dat tamme Ajax-publiek iig. En het stadion zit nooit vol, meestal zo rond de 30-35k.
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-club-van-nederlandquote:Bij Ajax komen gemiddeld 49.388 mensen kijken.
Den Haag maakt meer sfeer? Het enige wat ze doen is kanker dit kanker dat hamas dit hamas dat.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
.
[..]
Dat zingen ze he, niet mijn woorden. Hoewel...Als je je gaat spiegel met PSV en AZ als Ajax-publiek zijnde ben je sowieso ver gezonken..
Den Haag maakt meer sfeer dan dat tamme Ajax-publiek iig. En het stadion zit nooit vol, meestal zo rond de 30-35k.
Nouja met een verlies kan ik nog redelijk leven, maar met een bloedeloze 0-0 ben ik echt pisnijdigquote:Op donderdag 12 april 2012 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik nog altijd het meest sneue voor de supporters van pak 'm beet Veendam of MVV. Die verliezen meer dan ze winnen en hebben dus vrij vaak een tyfuslange terugreis nadat ze eerst een verliespartij hebben moeten zien.
Oh fuck jij bent het... Op de 1 of andere manier verwar ik jou altijd met Tarado, die kan wel normaal reageren.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onder het uitvak hing een spandoek van 410. Dus volgens mij waren ze daar aanwezig. Maar jij hebt de wedstrijd niet gezien natuurlijk. Je lult maar wat.
Een groot gedeelte van de seizoenskaarthouders komt niet opdagen, is niet meegenomen in je bron.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-club-van-nederland
Teletubbies beter?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de seizoenskaarthouders komt niet opdagen, is niet meegenomen in je bron.
En doe eens wat aan je UI, fucking vervelend.
Aw "je lult maar wat" kwetst je?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fuck jij bent het... Op de 1 of andere manier verwar ik jou altijd met Tarado, die kan wel normaal reageren.
groot gedeelte valt wel mee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de seizoenskaarthouders komt niet opdagen, is niet meegenomen in je bron.
En doe eens wat aan je UI, fucking vervelend.
Nee hoor, kan me gewoon niet herinneren ooit iets zinnigs van jou te hebben gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aw "je lult maar wat" kwetst je?Huilie.
Ik ben pas blij als Ado een 2e ring op zijn stadion heeftquote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we allemaal lief tegen elkaar doen dat wordt Ajax kampioen en krijgt Feyenoord Europees voetbal ten koste van PSV? Iedereen blij?
Helaas hebben die lampjes al EL.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we allemaal lief tegen elkaar doen dat wordt Ajax kampioen en krijgt Feyenoord Europees voetbal ten koste van PSV? Iedereen blij?
En de PSV-ers eindelijk hun liedje kunnen zingen in de 19e minuut...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als Ado een 2e ring op zijn stadion heeft
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de PSV-ers eindelijk hun liedje kunnen zingen in de 19e minuut...
Echt hè, en dan zegt hij er steeds bij dat het nu toch echt de laatste keer is.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:
Tis wachten tot Caland voor de 100e kerr komt aanzetten met z'n nrc bron dat bij Ajax veel lui steeds niet komen opdagen
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de PSV-ers eindelijk hun liedje kunnen zingen in de 19e minuut...
Toch heb ik het alleen maar over feiten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, kan me gewoon niet herinneren ooit iets zinnigs van jou te hebben gehoord.
Is niet nodig toch. Algemeen bekend.. En Caland zal wel lekker aan het arren zijn, of aan het tukken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:
Tis wachten tot Caland voor de 100e kerr komt aanzetten met z'n nrc bron dat bij Ajax veel lui steeds niet komen opdagen
Maar het is echt zoquote:Op donderdag 12 april 2012 11:13 schreef Grifte het volgende:
Peace? Laten we gewoon weer met z'n allen lachen om PSVquote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch heb ik het alleen maar over feiten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peace? Laten we gewoon weer met z'n allen lachen om PSV
Heb net tentamen gehad man. Ga lekker pitten nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Algemeen bekend.. En Caland zal wel lekker aan het arren zijn, of aan het tukken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb net tentamen gehad man. Ga lekker pitten nu.
Oja,
[ afbeelding ]
Ja maar omdat er van die halve garen steeds weer hier ergens gaan afgeven op de rest, omdat Ajax 13e op die lijst stond met valse gegevensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is echt zo
Weet nog vorig jaar tijdens die sneeuwbuien en shit, moesten we thuis tegen Nec en er zat hooguit 19000 man
Heeft meerder redenen, de belangrijkste is dat veel seizoenskaarten in het bezit van bedrijven zijn, verder komen de meesten niet uit Amsterdamquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is echt zo
Weet nog vorig jaar tijdens die sneeuwbuien en shit, moesten we thuis tegen Nec en er zat hooguit 19000 man
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb net tentamen gehad man. Ga lekker pitten nu.
Oja,
[ afbeelding ]
Ja weet ikquote:Op donderdag 12 april 2012 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft meerder redenen, de belangrijkste is dat veel seizoenskaarten in het bezit van bedrijven zijn, verder komen de meesten niet uit Amsterdam
Achja iedereen zoekt altijd wel een reden om Ajax af te zeiken, kan er niet echt wakker van liggenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja maar omdat er van die halve garen steeds weer hier ergens gaan afgeven op de rest, omdat Ajax 13e op die lijst stond met valse gegevens
Dat wist ik niet, ik dacht dat het vooral business seats / skyboxen waren.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft meerder redenen, de belangrijkste is dat veel seizoenskaarten in het bezit van bedrijven zijn, verder komen de meesten niet uit Amsterdam
Nee, mijn vaders bedrijf heeft ook 10seizoenskaarten voor Ajax, en er gaat bijna nooit iemandquote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik dacht dat het vooral business seats / skyboxen waren.
Nee toen Ajax met de Arena begon zijn er hele ritsen "normale stoelen" verkocht aan bedrijven die ze voor PR gebruiken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik dacht dat het vooral business seats / skyboxen waren.
Plus dat er gewoon veel mooi weer supporters bij Ajax zijn die niet echt warm worden van een Ajax-Excelsiorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee toen Ajax met de Arena begon zijn er hele ritsen "normale stoelen" verkocht aan bedrijven die ze voor PR gebruiken.
Dat is ook waar maar in het algemeen is het wel zo dat mensen die het zelf betalen wel gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat er gewoon veel mooi weer supporters bij Ajax zijn die niet echt warm worden van een Ajax-Excelsior
Nee, helaas niet manquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn daar niet gewoon de skyboxen voor, en de speciale vakken?
Da's echt verneukt man. Verklaart een hoop. Bij ons zijn de rode stoeltjes - vaak - wel aardig leeg maar is alles wat blauw is gewoon knettervol. Geef De Kuip zóvéél meer ambiance.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet man
Net wat ik zeg, het bedrijf waar mijn pa voor werkt die hebben er ook 10 en dat is gewoon voor de noord tribune
Zonde, bij Feyenoord zitten die gasten op rood.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet man
Net wat ik zeg, het bedrijf waar mijn pa voor werkt die hebben er ook 10 en dat is gewoon voor de noord tribune
Kuipquote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonde, bij Feyenoord zitten die gasten op rood.
Als jullie een nieuw stadion krijgen, wat gewoon niet te realiseren is zonder het bedrijfsleven, krijg je ook van dat soort dingenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da's echt verneukt man. Verklaart een hoop. Bij ons zijn de rode stoeltjes - vaak - wel aardig leeg maar is alles wat blauw is gewoon knettervol. Geef De Kuip zóvéél meer ambiance.
We hebben wel skyboxen en een hoofdtribune daar niet van maar dan betaal je meteen de hoofdprijs en een hoop bedrijven zien dat niet zittenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da's echt verneukt man. Verklaart een hoop. Bij ons zijn de rode stoeltjes - vaak - wel aardig leeg maar is alles wat blauw is gewoon knettervol. Geef De Kuip zóvéél meer ambiance.
Waarheid inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als jullie een nieuw stadion krijgen, wat gewoon niet te realiseren is zonder het bedrijfsleven, krijg je ook van dat soort dingen
Ik had 4 businessseats, fuck wat een geld kostte me dat, ik heb ze wel voor bijna 5 keer de inleg kunnen verkopen (gekocht voor de Arena gebouwd werd)quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel skyboxen en een hoofdtribune daar niet van maar dan betaal je meteen de hoofdprijs en een hoop bedrijven zien dat niet zitten
Tja, ik zou zeggen, als club verbied je dat gewoon. Verkopen die dure stoelen vanzelf beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel skyboxen en een hoofdtribune daar niet van maar dan betaal je meteen de hoofdprijs en een hoop bedrijven zien dat niet zitten
Ja vriend van mij heeft er ook eens ooit naar gekeken met zijn eigen bedrijf maar het is echt achterlijk duur en als je ook nog eens toegang wil toch de aegon lounge dan moet je extra dokkenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had 4 businessseats, fuck wat een geld kostte me dat, ik heb ze wel voor bijna 5 keer de inleg kunnen verkopen (gekocht voor de Arena gebouwd werd)
Hoe zou je dit kunnen verbieden?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen, als club verbied je dat gewoon. Verkopen die dure stoelen vanzelf beter.
Mensen/bedrijven die eenmaal stoelen hebben kan je er moeilijk uitschoppen zolang ze betalen en die dure stoelen zijn ook "bezet"quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen, als club verbied je dat gewoon. Verkopen die dure stoelen vanzelf beter.
het zijn inkomstenquote:
Dat bedoel ik en daarnaast is iedereen (zonder SV) toch gewoon vrij om zoveel SC's te kopen als hij wil. Dus ook voor zijn werknemers.quote:
Wat ik al eerder meldde als Feyenoord een nieuw stadion krijgt gaan er ook andere krachten spelen en wordt het nog heel moeilijk als trouwe supporter een goeie plek te krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en daarnaast is iedereen (zonder SV) toch gewoon vrij om zoveel SC's te kopen als hij wil. Dus ook voor zijn werknemers.
Ja, dat ze ooit de F-side hebben geprobeerd open te scheuren was ook niet de slimste move van Ajaxquote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al eerder meldde als Feyenoord een nieuw stadion krijgt gaan er ook andere krachten spelen en wordt het nog heel moeilijk als trouwe supporter een goeie plek te krijgen
Ik denk het ook, vandaar dat we De Kuip zo koesteren.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al eerder meldde als Feyenoord een nieuw stadion krijgt gaan er ook andere krachten spelen en wordt het nog heel moeilijk als trouwe supporter een goeie plek te krijgen
Tja ze dachten juist de problemen voor te zijn op die manier, het was alleen maar erger iddquote:Op donderdag 12 april 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, dat ze ooit de F-side hebben geprobeerd open te scheuren was ook niet de slimste move van Ajax.
Vaakquote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax-thuis vol. NAC-thuis vol. PSV-thuis vol.quote:
Bovenin hebben ze zelfs bij ajax niet vol gezetenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax-thuis vol. NAC-thuis vol. PSV-thuis vol.
Niet zomaar uit je nek blaten. Er zaten best wedstrijden bij waar ze minimaal 80% gevuld waren.
Unibet, de DNB is 3.35quote:Op donderdag 12 april 2012 12:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar haal jij die 4,5 vandaan? Ik zie 3,9
En toen begonnen met Meth?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Naisssssss.
Heeft een pubertje gepijpt (lerares).
Zulke leraressen had ik dus nooit op de middelbare school. Wat een kutleven heb ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Naisssssss.
Heeft een pubertje gepijpt (lerares).
Wat een kutleven heb jij. Hier lekte om de zoveel maanden weer een verhaal uit dat een lerares/leraar met een leerling bezig was.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke leraressen had ik dus nooit op de middelbare school. Wat een kutleven heb ik.
En dit is grappig omdat? Die tweede foto ziet ze er aardig vercrackt uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pff... Ziet ze er zo uit? Ze heeft niet eens kanker
Dat wil je niet zien ookquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben te laat wakker iedereen heeft het over een filmpje wat ik dus als enige niet gezien heb
ik heb hem ook gemistquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben te laat wakker iedereen heeft het over een filmpje wat ik dus als enige niet gezien heb
Welke? Deze?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee dat filmpje wat resultaat van honderden jaren inceststad Den Haag weer goed op de kaart zettequote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke? Deze?
http://www.skoften.net/index/video/tackle_op_de_bal
Wat voor hont was het eigenlijk.quote:
Ik dacht dat het een woordspeling was naar de populaire serie Breaking Bad waarbij een leraar met een leerling een Meth lab begint en dat gaat verkopen. Die leraar heeft kanker. Daarom.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij. Hier lekte om de zoveel maanden weer een verhaal uit dat een lerares/leraar met een leerling bezig was.
Lekkere jonge chicks ook die leraressen.
[..]
En dit is grappig omdat? Die tweede foto ziet ze er aardig vercrackt uit.
Wat bezielt die mensen? Ik noem mijn kinderen Zus, Bloem en Mensje. Hoe kankergestoord moet je dan in je hoofd zijntwitter:ArthurAugustijn twitterde op donderdag 12-04-2012 om 15:28:20En weer een kind wat later gepest wordt... || Angela Schijf noemt dochter Zus, andere kinderen heten Bloem en Mensje http://t.co/84kzKWU9 reageer retweet
Ah ja, ik heb een paar afleveringen gezien, maar ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een woordspeling was naar de populaire serie Breaking Bad waarbij een leraar met een leerling een Meth lab begint en dat gaat verkopen. Die leraar heeft kanker. Daarom.
Watquote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Wat bezielt die mensen? Ik noem mijn kinderen Zus, Bloem en Mensje. Hoe kankergestoord moet je dan in je hoofd zijntwitter:ArthurAugustijn twitterde op donderdag 12-04-2012 om 15:28:20En weer een kind wat later gepest wordt... || Angela Schijf noemt dochter Zus, andere kinderen heten Bloem en Mensje http://t.co/84kzKWU9 reageer retweet
Leuke serie vind ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb een paar afleveringen gezien, maar ik vond het helemaal niks.
Kijk liever Californication en Dexter, dat soort meuk. Ik vond het een mooi einde voor Cali zo, de schwung was er toch wel een beetje af. Maar Amerika kennende zal het wel weer een vervolg krijgen..quote:
Seizoen zes is al bevestigd van Cali. Dexter is verder ook briljant.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk liever Californication en Dexter, dat soort meuk. Ik vond het een mooi einde voor Cali zo, de schwung was er toch wel een beetje af. Maar Amerika kennende zal het wel weer een vervolg krijgen..
TBBT is zó niet grappig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Weeds
Californication ook ja maar season finale was kut.
TBBT
Fringe
Nikita
Oja, weeds. Die moest ik nog steeds een keer afkijken. Keek dat wel eens op CC.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
Weeds
Californication ook ja maar season finale was kut.
TBBT
Fringe
Nikita
De eerste 3 seizoenen van Weeds waren briljant. Daarna werd het snel redelijk matig helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, weeds. Die moest ik nog steeds een keer afkijken. Keek dat wel eens op CC.
Geil wijf ook
Je kan toch niet geloven dat die vrouw 48 jaar oud is!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, weeds. Die moest ik nog steeds een keer afkijken. Keek dat wel eens op CC.
Geil wijf ook
Dat Californication vind ik ook niet meer zo, typische Amerikaanse manier om wat sex te laten te zien op de late avond en zeg nou zelf die Duchovny is toch een lelijk mannetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk liever Californication en Dexter, dat soort meuk. Ik vond het een mooi einde voor Cali zo, de schwung was er toch wel een beetje af. Maar Amerika kennende zal het wel weer een vervolg krijgen..
Klopt. Maakt het er niet minder opquote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan toch niet geloven dat die vrouw 48 jaar oud is!!!!!
Cali begon echt als een top serie..quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Californication vind ik ook niet meer zo, typische Amerikaanse manier om wat sex te laten te zien op de late avond en zeg nou zelf die Duchovny is toch een lelijk mannetje.
Dexter vind ik nog wel leuk hoewel dat na seizoen 4 wel wat minder is, van Breaking Bad vind ik toch wel heel geslaagd, vooral omdat ik erom moet lachen
GTST? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maakt het er niet minder op
Ik zou die Janine van GTST ook nog wel doen heur.
lol, geldt echt niet alleen voor Prison Break.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cali begon echt als een top serie..
Maar gaat nu al te lang door. En dan gaan ze onzin verzinnen.
Ik doop dit van af nu tot prison break syndroom
Heroes vond ik best leuk tot het einde.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lol, geldt echt niet alleen voor Prison Break.
HIMYM
Weeds
Cali
TBBT
Prison Break
Heroes
Allemaal hebben ze er last van.
Die plotwendingenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Maar bij prison break was het wel heel erg.
Daar ben ik op een gegeven moment ook maar mee gestopt, nooit afgekeken.
Nee man Heroes werd écht slecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heroes vond ik best leuk tot het einde.![]()
1 matig seizoen tussendoor maar werd al snel weer beter
HIMYM is een soort Nederlandse soap. Slecht dus :p
Op een gegeven moment leefde één zon gast ineens weerquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Maar bij prison break was het wel heel erg.
Daar ben ik op een gegeven moment ook maar mee gestopt, nooit afgekeken.
NEe dat was die chick, Tancredi. Haar hoofd zat in een doos. Bleek ze een paar afleveringen later ineens rond te lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leefde één zon gast ineens weer. Toen ben ik ook maar gestopt.
Eerste seizoen was wel briljant.
Ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef Tyron het volgende:
Ik heb Prison Break en Heroes gewoon als een ekte afgekeken.
Ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef Tyron het volgende:
Ik heb Prison Break en Heroes gewoon als een ekte afgekeken.
Ja man, springt ze ineens naar beneden. Slechtste-open-einde-EVER. Had wel willen weten hoe de wereld erop reageerde.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Heroes heb ik echt gevolgd en had een kut einde
Hoe heet die serie over die acteur en zijn vrienden??
Dat was echt leuk tot de laatste aflevering, die was gewoon afgeraffeld
Het einde;quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Heroes heb ik echt gevolgd en had een kut einde
Hoe heet die serie over die acteur en zijn vrienden??
Dat was echt leuk tot de laatste aflevering, die was gewoon afgeraffeld
Sowieso lastig als je 2 ubergods in de serie hebt (Sylar/Peter)quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, springt ze ineens naar beneden. Slechtste-open-einde-EVER. Had wel willen weten hoe de wereld erop reageerde.
Huh? Er was geen To Be Continued hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het einde;
Be continued.Vervolgens geen seizoen 5 meer.
Sylar.
King of Queens of heeft Adam Sandler ook een serie gehad?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar hoe heet die serie nou over die acteur met zijn vrienden?
Zit op het puntje van mijn tong
Neeee niet diequote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
King of Queens of heeft Adam Sandler ook een serie gehad?
Entouragequote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeee niet die
Ik weet het alweer
Entourage!
Entouragequote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar hoe heet die serie nou over die acteur met zijn vrienden?
Zit op het puntje van mijn tong
Ja, maar ik wist toen nog niet dat er geen volgende seizoen aankwam, dus toen las ik "To be continued" >quote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh? Er was geen To Be Continued hoor. Ja dat stond er wel maar het was al bekend dat de serie over was. Was meer om dat "manga" gevoel op te roepen...
Zeker dat er 'To Be Continued stond'' en toen was de cancel nog niet zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh? Er was geen To Be Continued hoor. Ja dat stond er wel maar het was al bekend dat de serie over was. Was meer om dat "manga" gevoel op te roepen...
Kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Entourage was best leuk, tot de laatste aflevering, die was zo intens slecht he
GoT.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben nu begonnen met Game of Thrones, en dat is best vermakelijk
Jawel man cancel was toen al wel zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zeker dat er 'To Be Continued stond'' en toen was de cancel nog niet zeker
Dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel man cancel was toen al wel zeker
Ja ik moest vanacht mijn pc echt uitzetten anders was ik ook door gegaan ermeequote:Op donderdag 12 april 2012 15:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
GoT.![]()
Vorige maand ontdekt en in 24 uur had ik alle 10 de afleveringen gezien
Laatste aflevering was gewoon teveel een happy endquote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
KloptTot seizoen 6 was het echt goed.
Daarna wel alles gezien maar ik keek er niet meer naar uit ofzo
Breng ze niet op ideeen., Adam Sandler en zijn alter Ego Ben Stiller maken alleen maar kut films waar ze altijd hetzelfde spelen., heb je die andere mongool met die krullen nog., nee laat die maar lekker weg blijven.,quote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
King of Queens of heeft Adam Sandler ook een serie gehad?
Dat zijn echt de slechtste acteurs OOIT. OOIT.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Breng ze niet op ideeen., Adam Sandler en zijn alter Ego Ben Stiller maken alleen maar kut films waar ze altijd hetzelfde spelen., heb je die andere mongool met die krullen nog., nee laat die maar lekker weg blijven.,
I knowquote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Breng ze niet op ideeen., Adam Sandler en zijn alter Ego Ben Stiller maken alleen maar kut films waar ze altijd hetzelfde spelen., heb je die andere mongool met die krullen nog., nee laat die maar lekker weg blijven.,
Wat zijn we het toch vaak eens ik snap ook wel dat veel mensen die twee door elkaar halen., ze spelen beide altijd de loser die uiteindelijk het meisje krijgt of de nooit kunnen gewonnen sport wedstrijd toch wint., En dan de niet talentvolle broer van Luke Wilson er bij en het paatje is compleet.,quote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn echt de slechtste acteurs OOIT. OOIT.
Jou UI lijkt nog best op Ben Stiller nu ik er zo naar kijk.,quote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb die Zookeeper nog niet gezien, maar ene kant wil ik weten hoe slecht hij is aan de andere kant heb ik zoiets van, doe nou niet..
Grote Markt manquote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef De_kromme het volgende:
Lekker Den Haag in zo, maar eerst nog practicum van 5 tot 7. Belachelijk ook.
Komt allen tezamen in het stadion van Den Haag, je kan nog maar even genieten van één ring.... Daarna 't Plein onveilig maken. Kommie ook Konijn?!
Fuck dat. Shit is dood daar. Paard was vroeger geniaal op donderdagavonden, maar nu helemaal niks meer. Danzig is ookquote:
Ik wist wel dat je op Haagse sloeries vielquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had ooit een chick die uit den haag kwam
Gingen we uit in de tempel ofzo
Is serieus echt iets van 10jaar terug ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je op Haagse sloeries viel. Die tent is trouwens al een jaar dicht, pauperzooi daar
.
Weetje hoe makkelijk die zijn., wel rare meisjes trouwens.., alles wat op ze afkomt slaan ze af en als je gewoon normaal met ze omgaat zonder intenties willen ze opeens met je neuken.,quote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je op Haagse sloeries viel. Die tent is trouwens al een jaar dicht, pauperzooi daar
.
Degene waar je mee omgaat zonder intenties zijn nou niet bepaald de dames waar je wat mee wilquote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weetje hoe makkelijk die zijn., wel rare meisjes trouwens.., alles wat op ze afkomt slaan ze af en als je gewoon normaal met ze omgaat zonder intenties willen ze opeens met je neuken.,
Vier dagen gratis bellen en sms'en.quote:
Ik zou 96 uur aan de lijn zitten met een klein kuteiland naast Nieuw-Zeeland @ 3.99 per minuut.quote:
alleen binnen NLquote:Op donderdag 12 april 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou 96 uur aan de lijn zitten met een klein kuteiland naast Nieuw-Zeeland @ 3.99 per minuut.
Dat hebben ze allemaal afgebakend. En ze hebben het gepland tijdens de meivakantie, waardoor best wel wat mensen op vakantie zullen zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou 96 uur aan de lijn zitten met een klein kuteiland naast Nieuw-Zeeland @ 3.99 per minuut.
Ik krijg het ook terwijl ik geen enkel probleem heb gehad, niet dat ik nu zoveel bel, zeker niet binnen NLquote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal afgebakend. En ze hebben het gepland tijdens de meivakantie, waardoor best wel wat mensen op vakantie zullen zijn.
Dat bovendien. Ik heb een abo speciaal voor internet eigenlijk. Voor de rest bel en sms ik amper, allemaal door whatsapp etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik krijg het ook terwijl ik geen enkel probleem heb gehad, niet dat ik nu zoveel bel, zeker niet binnen NL
Ja echt bullshit! ik heb belangrijke werk telefoontjes gemist plus wat belangrijke prive afsprakenquote:
sinds dat Oh Oh Cherso op de buis is, voelt de helft van de kneuzen zich opeens ADO-Supporter.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck dat. Shit is dood daar. Paard was vroeger geniaal op donderdagavonden, maar nu helemaal niks meer. Danzig is ook![]()
trouwens sinds de komst van de 'Oh Oh Cherso' troep.
Challenge accepted...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat bovendien. Ik heb een abo speciaal voor internet eigenlijk. Voor de rest bel en sms ik amper, allemaal door whatsapp etc.
Maar zeker als ondernemer zal de geleden schade van 4 of 5 dagen zonder bereik bij lange na niet opwegen tegen deze gratis bel- en sms-minuten.
in de Supermarkt(Zo heet die venue nou eenmaal) gratis bandjes kijken, biertjes drinken op het terras van de Ruyter of Zeta's en daarna nog ff naar Het Paard.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck dat. Shit is dood daar. Paard was vroeger geniaal op donderdagavonden, maar nu helemaal niks meer. Danzig is ook![]()
trouwens sinds de komst van de 'Oh Oh Cherso' troep.
Is goed Pietertjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Tyron het volgende:
Gvd last van mijn rechterbeen. Kan iemand me even wisselen?
Ik struin hier al wat langer rond onder bepaalde kloontjes om de boel wat op te vrolijken. En vandaag had ik vrijquote:
Boeien, Saekerhett is mijn kloon. En Paul ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
Doe maar, bluf. Jojoortje, gooi het maar achter de schermen
Stevenmac, AdvancedPower en Ajacied422 zijn mijn klonenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boeien, Saekerhett is mijn kloon. En Paul ook.
Een avatar die geen epileptische aanvallen triggert zou ook fijn zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
Daarnaast heb ik nu geen ban meer dus helemaal geen kloon meer nodig
Die ken ik allemaal niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stevenmac, AdvancedPower en Ajacied422 zijn mijn klonen
Komt omdat ik jou zorgvuldig probeer te ontwijken...quote:
Witch doctor doe maarquote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
Teletubies, Buurman & Buurman, iemand van The Crazy Frog Brothers, de mensen van Ooh eeh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang, een konijntje of irritante koppen van een drukke reclame
Jij mag kiezen.
Jawel, maar moet ik dat hier hard op zeggen?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat ik jou zorgvuldig probeer te ontwijken...
Maar kom Jojoortje, ik heb zelfs een DM gesprek gehad met jou via mijn kloon, weet je echt niet wie ik ben?
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, maar moet ik dat hier hard op zeggen?
mocht je willen dat je mij wasquote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stevenmac, AdvancedPower en Ajacied422 zijn mijn klonen
is binnenlands jaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Cara het volgende:
zou dat van Vodafone gelimiteerd zijn aan het binnelands bellen? anders pak ik ze met lekker 4 dagen 24/7 aan de lijn hangen met Nieuw-Zeeland, de uitzuigers.
Blijkbaar wel ja...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Cara het volgende:
zou dat van Vodafone gelimiteerd zijn aan het binnelands bellen? anders pak ik ze met lekker 4 dagen 24/7 aan de lijn hangen met Nieuw-Zeeland, de uitzuigers.
Ik ben zo jaloersquote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mocht je willen dat je mij was
oh vertel ons dat maar niet hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers![]()
Niet echt, ik heb veel leukere klonen hoor
Nee dat zouden jullie niet aankunnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh vertel ons dat maar niet hoor.
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ben weer Game of Thrones kijken
De leukste van allemaal heb ik al gehadquote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers![]()
Niet echt, ik heb veel leukere klonen hoor
Tell mequote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De leukste van allemaal heb ik al gehad
Donthate
Was donthate van jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De leukste van allemaal heb ik al gehad
Donthate
permban allesquote:
jaquote:
Daar kan ik helaas niet overheen met mijn ban van 9 maanden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
permban alles
Mensen die dachten dat ik een neger was
Meestal wel, maar soms word je gematst.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Smoofie het volgende:
cloneban = toch ook hoofdacc ban? Aangezien het IP ban is?
kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was me een irritante kutuser
Ik had zelfs mensen op msn en skype onder mijn kloonquote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas niet overheen met mijn ban van 9 maanden.
Jij wint
Ik heb achter de schermen gekeken en notes kunnen inzien dankzij een moderator die zo immens stupide was haar wachtwoord aan mij te teven.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt
[..]
Ik had zelfs mensen op msn en skype onder mijn kloon
chocolatechick iddquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen gekeken en notes kunnen inzien dankzij een moderator die zo immens stupide was haar wachtwoord aan mij te teven.![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen gekeken en notes kunnen inzien dankzij een moderator die zo immens stupide was haar wachtwoord aan mij te teven.![]()
Ik zal de belangrijke punten even op een rijtje zetten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
Wow, zo maak je nog eens wat mee zeg.dat wil je allemaal niet wetneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, die rel heb ik helemaal gemist achter de schermen, like wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal de belangrijke punten even op een rijtje zetten:
1) Ik krijg het wachtwoord van een kloon van CC
2) Ik probeer een maand later dat wachtwoord uit op CC
3) Ik zeg dat het werkt en dat ze het beter kan veranderen
4) CC wordt moderator*
5) Ik probeer het voor de grap nog een keer en het ww is niet veranderd
6) Ik zeg nóg een keer dat ze het moet veranderen, vooral omdat ze nu mod is.
7) Ze heeft het een week later niet veranderd
8) Ik ga dan toch maar op haar account en kijk even leuk rond ik forum 17 en bijbehorende topics.
9) Ik word gebanned omdat ze dachten dat ik notes lekte.**
10) Ik krijg na 5 maanden weer unban omdat ik zo lief ben, CC was nog 2 maanden langer geband.
* Ze lekt ook nog eens notes naar mij.
**Ik heb nooit notes gelekt
***De rest stuur ik uit privé wel in een PM.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal de belangrijke punten even op een rijtje zetten:
1) Ik krijg het wachtwoord van een kloon van CC
2) Ik probeer een maand later dat wachtwoord uit op CC
3) Ik zeg dat het werkt en dat ze het beter kan veranderen
4) CC wordt moderator*
5) Ik probeer het voor de grap nog een keer en het ww is niet veranderd
6) Ik zeg nóg een keer dat ze het moet veranderen, vooral omdat ze nu mod is.
7) Ze heeft het een week later niet veranderd
8) Ik ga dan toch maar op haar account en kijk even leuk rond ik forum 17 en bijbehorende topics.
9) Ik word gebanned omdat ze dachten dat ik notes lekte.**
10) Ik krijg na 5 maanden weer unban omdat ik zo lief ben, CC was nog 2 maanden langer geband.
* Ze lekt ook nog eens notes naar mij.
**Ik heb nooit notes gelekt
***De rest stuur ik uit privé wel in een PM.
Had je het Onzin topic beter moeten volgen denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jezus, die rel heb ik helemaal gemist achter de schermen, like wtf
Ok
Meid, het is wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
door dat gedoe met Ajax kampioen en al dat ben ik helemaal vergeten dat er nu ook een wedstrijd is
doe eens lief, er zijn hier maar 2 meisjes, straks verpest je het ook voor mij en is er alleen nog maar jojoortjequote:
Okéquote:Op donderdag 12 april 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Doe maar dat konijntje, die is wat rustiger
Ik zag je hier niet toen we 13 punten achter stonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef Gnieperd het volgende:
door dat gedoe met Ajax kampioen en al dat ben ik helemaal vergeten dat er nu ook een wedstrijd is
toen was deze sc er ook nietquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag je hier niet toen we 13 punten achter stonden.
Volgens mij is ze ook pas sinds een week of 3 in VBLquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen was ik er nog nietquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
oh okequote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook pas sinds een week of 3 in VBL
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.
Wat dacht je van elke supporter 10 euro en we kunnen van de beurs.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Gnieperd het volgende:
Ook nog nooit van mij geweldige stappenplan voor Ajax gehoord?
[..]
Ook een goed plan, volgens mij is dat toen ook al geopperd.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke supporter 10 euro en we kunnen van de beurs.
Wat is buitenspel?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
Ohja, en ik zat er ook genoeg op andere accounts. Niet zeuren dus. Ik weet best wat van voetbal.
quote:
Ja, dat is buitenspel. Als je met twee aanvallers voorbij alle verdediging bent, kan je wel passen, maar zorg dan dat degene die de bal krijgt ACHTER de bal staatquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat niet...
Maar even zonder grappen, je staat buitenspel als je op de helft van de tegenstander staat en achter de laatste verdediger. Dan mag je niet aangespeeld worden of meedoen aan de aanval. Op je eigen helft kan je niet buitenspel staan. Volgens PES 2010 voor de Wii sta je ook buitenspel als je met 2 spelers voorbij alle verdedigers bent en de bal speelt naar een speler die voor jou staat, weet eigenlijk niet of dit in écht voetbal ook zo is. Nog nooit zien voorkomen.
Ah bedankt, daar twijfelde ik al minstens 2 dagen overquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is buitenspel. Als je met twee aanvallers voorbij alle verdediging bent, kan je wel passen, maar zorg dan dat degene die de bal krijgt ACHTER de bal staat
pes op de wiiquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat niet...
Maar even zonder grappen, je staat buitenspel als je op de helft van de tegenstander staat en achter de laatste verdediger. Dan mag je niet aangespeeld worden of meedoen aan de aanval. Op je eigen helft kan je niet buitenspel staan. Volgens PES 2010 voor de Wii sta je ook buitenspel als je met 2 spelers voorbij alle verdedigers bent en de bal speelt naar een speler die voor jou staat, weet eigenlijk niet of dit in écht voetbal ook zo is. Nog nooit zien voorkomen.
Als je achter de bal staat sta je nooit buitenspel. Keeper mee naarvoren maakt in principe niks uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
en als je achter de bal staat? of de keeper mee naar voren is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |