Niet bij mij thuis gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Is toch gewoon normaal? Gebeurt dagelijks tegenwoordig..
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...
Nee ik ben voor Ajax, da's logischquote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, ben je voor Ajakkes? Bah.
SuriRaja.
Hij post al een tijdje mee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Daar zat je gisteren ook al over te mekkerenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Gisteren stond ik op 321 notes, nu opeens op 328
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje wasquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Oh oh, niet zo heftig reageren kiddo. Ik was serieus geinteresseerd, moet het weer zo.. Alleen maar omdat ik een Hagenees ben he? Racistquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje was
In Den Haag misschien.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij heb je echt hiaten in jou geheugen, ik kan me herinneren dat je gisteren al eens postte dat je er 325 had.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Er zijn er een paar bijgekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zat je gisteren ook al over te mekkeren![]()
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadionquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.
Ik wist gewoon dat jij hem ging makenquote:
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartjequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadion
Ik vond deze ook te makkelijk inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
godsammequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat ik mijn eigen pis zou drinken als feyenoord dit seizoen kampioen zou worden, nou ik ben bereid mijn eigen schijt te eten als den haag in de komende 10jaar een keer kampioen wordt in de eredivisiequote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Eerst maar niet degraderen.
Wanneer komt het eerste landskampioenschap van dit decennium naar Den Haag Krommie?
Ik vond het een vreemde vraag, ben je toch al vaker tegen gekomen op vbl, misschien was je toen onder invloedquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Oh oh, niet zo heftig reageren kiddo. Ik was serieus geinteresseerd, moet het weer zo.. Alleen maar omdat ik een Hagenees ben he? Racist.
Ik heb nu al een andere idioterie gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme
Denk je na hmf al zijn kampioen inspiraties af te zijn van dit soort idioterie en dan kom jij aan met een dipjaartje
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
godsamme
Denk je na hmf al zijn kampioen inspiraties af te zijn van dit soort idioterie en dan kom jij aan met een dipjaartje
Dat zou zomaar kunnen. Je komt me wel bekend voor inderdaad, maar jij bent dus een ekte Ajax-hooliequote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het een vreemde vraag, ben je toch al vaker tegen gekomen op vbl, misschien was je toen onder invloed
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meer?
En ADO kampioen? Binnen drie jaar eerst maar eens meedraaien in de top vijf, dan ben ik al blij. Dan over een jaartje of vijf kan je serieus meedoen voor de titel.
Hé? Je meent het. En ik maar denken dat je meezong met de jongens die ook wel bekend staan als "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet" op vakkie 410.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit niet op 410
Sta gewoon op Zuid 128
Looms? Is dat die linksback die al 300 jaar bij Heracles speelt en afgelopen zondag zich na afloop bij Lens voor moest stellen, omdat hij tijdens de wedstrijd alleen zijn rug heeft gezien? Die Looms? Dan kan je beter Stijn Vreven terughalen...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Is toch gewoon een dipjaar dit. Het is steevast uitverkocht, de tweede ring komt eraan en we hebben interesse in Looms, wat wil je nog meer?
En ADO kampioen? Binnen drie jaar eerst maar eens meedraaien in de top vijf, dan ben ik al blij. Dan over een jaartje of vijf kan je serieus meedoen voor de titel.
Ik ga niet zo vaak meer, af en toe, heb andere verplichtingen (zoons die ook op zondag voetballen)quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Je komt me wel bekend voor inderdaad, maar jij bent dus een ekte Ajax-hoolie? Samen met Steven lekker op 410 rondstampen
?
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit niet op 410
Sta gewoon op Zuid 128
Al zo oudquote:Op donderdag 12 april 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak meer, af en toe, heb andere verplichtingen (zoons die ook op zondag voetballen)
Nee hoor, ik sta al sinds de opening van de ArenA op dezelfde plek.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé? Je meent het. En ik maar denken dat je meezong met de jongens die ook wel bekend staan als "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet" op vakkie 410..
Dani is een bekende van mij iddquote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.
Wie is die brede baapie eigenlijk die altijd in blote bast het publiek opzweept, bij uit- en thuiswedstrijden? Een maat van jou?
Dat zijn juist de echtequote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een neppert.. Dat had ik niet van je verwacht Steven.
Wie is die brede baapie eigenlijk die altijd in blote bast het publiek opzweept, bij uit- en thuiswedstrijden? Een maat van jou?
Naar mijn weten staan de echte ook op Zuid maarjaquote:
Nee jeugd, maar niet zo lang meer, ik zei toch ik kwam al in De Meer voor jij geboren wasquote:Op donderdag 12 april 2012 10:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Al zo oud. Die spelen al bij de senioren dus?
Ik ben wel van de inkoppertjes inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toch zingen ze elk publiek eruit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef De_kromme het volgende:
Geintje toch jongens. Die pubertjes van 410 zijn natuurlijk niet de ekte ekte.
Die eer moet ik ze wel geven, hoewel het vaak te geregisseerd overkomt hebben ze wel de sfeer in de Arena verbeterdquote:
Kijk even Man Utd terug. Of tegen Madrid. En dan de uit wedstrijden. Gister ook maar 1x oeh-ah gehoord. Maar goed, sommige mensen horen alleen wat ze willen horen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn toch die oeh-ah gastjes met trommeltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |