quote:Op donderdag 12 april 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
gisteren weer een vrouw in een veel te grote auto die nog even snel ervoor dacht te gaan.
knalde weer bijna achterop met een claxon, scheldkannonade en een vingertje tot gevolg van mijn kant
Ja en? 10 Km verderop ligt een zwembad en is het ook onoverzichtelijk en daar mag je 60... wat is je punt? Laat de wegbeheerder nou maar gewoon lekker de maximum snelheid bepalen en hou je er aan. Anders had je destijds bij je examen ook een vent moeten zijn en meteen moeten zeggen dat je de snelheid zelf beter kan bepalen en dat iedereen niet zo moet zeuren maar dat heb je zeker niet gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 07:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even verderop is de weg tig keer onoverzichtelijker en is er een winkelcentrum, daar mag je weer wel 50.
Tijdens schooltijden prima, al zijn het de Ria's in hun ford ka die het gevaar vormen.
De irritaties bevinden zich niet alleen op de wegquote:Op donderdag 12 april 2012 12:24 schreef D0808 het volgende:
[..]
Ja en? 10 Km verderop ligt een zwembad en is het ook onoverzichtelijk en daar mag je 60... wat is je punt? Laat de wegbeheerder nou maar gewoon lekker de maximum snelheid bepalen en hou je er aan. Anders had je destijds bij je examen ook een vent moeten zijn en meteen moeten zeggen dat je de snelheid zelf beter kan bepalen en dat iedereen niet zo moet zeuren maar dat heb je zeker niet gedaan?
Staat er 30, 50 of 80, hou je er dan aan! Wat is daar in godsnaam nou zo verdomde moeilijk aan?
afgezien van die BMW was er niemand op de weg, plus dat die bij de pedealen lag, en dan vidn ik het iets fijner om hem weg te hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
Voor de veiligheid had je'm ook even kunnen laten liggen.
Aan de bestuurderskant is per definitie natuurlijk gevaarlijk, je weet nooit of hij onder een pedaal vast komt te zitten...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
Nog effies, en dan rijdt hij alleen nog maar motor -> geen parkeerkaarten meer nodig, en ook geen vakkies waar hij onderweg uit kan flikkerenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
Juistquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog effies, en dan rijdt hij alleen nog maar motor -> geen parkeerkaarten meer nodig, en ook geen vakkies waar hij onderweg uit kan flikkeren
Over ego-tje gekrenkt...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Descendent het volgende:
Ik had vandaag even eenmomentje toen een typisch petje in zn golfje naast me ging staan bij t stoplicht op een 70 weg.... hij kwam pas weer in de buurt toen ik bij 70km niet meer optrok en scheurde vervolgens voorbij....
(ego-tje gekrenkt denk ik...)
Wanneer de verkeerslichten een kilometer verderop staan, kan ik me daar wel in vinden. Je kunt ook te vroeg afremmen voor een verkeerslicht.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
ook typisch zijn die mensen die geirriteerd volgas inhalen als je gewoon vaart mindert door gas los te laten omdat de stoplichten verderop net op rood zijn gesprongen en je toch moet wachten daar.
Bij de stoplichten sta je vrolijk achter hun. Trieste figuren zonder verkeersinzicht.
Volgens mij is dat ook de bedoeling...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:37 schreef .Neovo. het volgende:
Mensen die midden op een weg gaan rijden...
Wat ik dan nóg irritanter vind is als diezelfde mensen vervolgens om de 20 seconden weer een stukje opschuiven naar degene voor hun. Als je er dan achter staat lijkt het op een gegeven moment alsof jij dat gat gelaten hebt, als je niet ook meedoet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef error_404 het volgende:
Ook irritant in die reeks: mensen die niet aansluiten wanneer je moet wachten voor een verkeerslicht en ruimte voor 2 andere auto's tot hun voorganger overhouden. Dat begrijp ik gewoon niet, eigenlijk.
Kom die motorrijders die levensmoe echt dagelijks op de A7/A8/A10 tegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef TR08 het volgende:
Vandaag weer regelmatig motor rijders in druk verkeer:
In de file of als we gewoon heul zagjes gaan mag je tussen het verkeer door, ik maak dan graag ruimte voor je
Als we 70-80 rijden is de file voorbij en moet je niet verwachten dat je nog met tegen de 100 tussen iedereen door kunt slalommen alsof we nog in de file staan![]()
Niet als je een weg hebt waar geen strepen opzittenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat ook de bedoeling...
Inderdaad: Heb er (mede met dank aan brakke aanwijzingen van zo'n adaptief Peugeot navigatie systeem) 4 uur over gedaan om uit Hoek van Holland in Hengelo te komenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fucking hell wat was het vandaag druk op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |