Selectie van Schalke wordt nu mentaal gesloopt en dan opgebouwd. Huub die is nu flink bezig na 4-1 verliesquote:
Renaissance tijd overgeslagen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn familie woont in Rotterdam sinds 1340. Waar lul je over pipo de clown.
Cool storyquote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn familie woont in Rotterdam sinds 1340. Waar lul je over pipo de clown.
Stamboom die teruggaat tot 1660 (== met 100% zekerheid) en met de onnauwkeurige aannames tot 1100 (met zeer, zéér onwaarschijnlijke links daar toentertijd NIETS werd vastgelegd, zelfs van de 'adel' nietquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stamboom die teruggaat tot 1660 (== met 100% zekerheid) en met de onnauwkeurige aannames tot 1100 (met zeer, zéér onwaarschijnlijke links daar toentertijd NIETS werd vastgelegd, zelfs van de 'adel' niet).
Maar zijn van die toffe dingen om te zeggen, mijn familie was hier vanaf dag 1![]()
Zanka komt iig al, nu nog Bouma vervangenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef PKRChamp het volgende:
Geen van Gaal en ook geen Advocaat.
Gewoon een fatsoenlijke centrale verdediger erbij en eventueel v Bommel en we kunnen even vooruit.
Valt wel op te vangen met Derijckquote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zanka komt iig al, nu nog Bouma vervangen
Die had je al veel eerder moeten verkopen. Nu zal je er niet veel voor krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen moet verkocht worden, kan niet meer met hem
Heel erg kortzichtig. Van Bommel gaat het verschil echt niet maken hoor als de rest van het team als een zak aardappels op het veld staat. Bovendien heb je met Mark van Bommel een groot afbraakrisico vanwege zijn leeftijd. Grote kans dat ie midden in het seizoen maanden niet kan spelen vanwege een blessure.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef PKRChamp het volgende:
Geen van Gaal en ook geen Advocaat.
Gewoon een fatsoenlijke centrale verdediger erbij en eventueel v Bommel en we kunnen even vooruit.
Nog een reden om een trainer als van Gaal aan te nemen. Individueel spelers beter maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Maak me echt zorgen om die investeringen.. Wijnaldum en Matavz moeten op de bank omdat ze slecht spelen, Mertens zie je minder en minder 2e seizoens helft en Strootman.. tja..
Je moet sowieso weg, gaat teveel verdienenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen moet verkocht worden, kan niet meer met hem
Bommel heeft groot gelijk. En Advocaat mag prima komen, die kan een elftal organiseren en straalt autoriteit uit en heeft wat met PSV. Van Gaal zou puur en alleen komen om Ajax een hak te zettenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie vGaal nu als optie 1. VBommel moet niet kinderachtig doen, als hij van PSV houd moet hij komen anders mag ie wegblijven.
Advocaat straalde niks uit bij Twente, stond er maar laf bij.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel heeft groot gelijk. En Advocaat mag prima komen, die kan een elftal organiseren en straalt autoriteit uit en heeft wat met PSV. Van Gaal zou puur en alleen komen om Ajax een hak te zetten
Wanneer was hij bij Twente?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Advocaat straalde niks uit bij Twente, stond er maar laf bij.
Van Gaal heeft nog een erg groot belang en dat is om zichzelf weer te bewijzen nationaal en internationaal nadat hij eerst bij Bayern op straat is gezet en daarna zichzelf belachelijk heeft gemaakt door het smerige spel dat gespeeld werd met Ten Have en RvC.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel heeft groot gelijk. En Advocaat mag prima komen, die kan een elftal organiseren en straalt autoriteit uit en heeft wat met PSV. Van Gaal zou puur en alleen komen om Ajax een hak te zetten
Salaris van 6 miljoen per jaar zegt Advocaat geen nee tegen lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Sj0rSz het volgende:
Advocaat kan toch ook naar Dinamo Moskou? Zijn komst lijkt me toch niet geheel zeker.
Dickie gaat voor de centen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Sj0rSz het volgende:
Advocaat kan toch ook naar Dinamo Moskou? Zijn komst lijkt me toch niet geheel zeker.
niks is zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Sj0rSz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |