Gelukkig zijn we dat nu al.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie verkopen helemaal nietsNog steeds denken dat IEMAND strootman wil
![]()
Of Mehehehehertens.
Wat was ookalweer de kampioenswedstrijd? whéhéhé..
Nee, dan Feijenoord. Over 2 jaar weer helemaal financieel gezond OP EIGEN KRACHT
In de eerste divsie, mooi voor je. Fap maar lekker in het topic van je eigen club. Het boeit me vrij weinig wat die leeghoofden in Rotterdam zo mooi vinden. Ga maar lekker Top Oss supporteren, zoals je "mede supporter" zei.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie verkopen helemaal nietsNog steeds denken dat IEMAND strootman wil
![]()
Of Mehehehehertens.
Wat was ookalweer de kampioenswedstrijd? whéhéhé..
Nee, dan Feijenoord. Over 2 jaar weer helemaal financieel gezond OP EIGEN KRACHT
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Laat Louis van Gaal trouwens maar komen. Deze jongens hebben een schop onder hun kont nodig.
Ik hoop dat nu ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Laat Louis van Gaal trouwens maar komen. Deze jongens hebben een schop onder hun kont nodig.
AZ speelt bij vlagen best leuk voetbal.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb een seizoenskaart, maar weet niet of ik zaterdag ga. Heb het even gehad met deze lamzakken, en waar gaat het nog om?
Kan je beter Verbeek nemen. Verder heeft deze groep de mentale weerbaarheid van een fontanel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Dat zie ik dan wel terug in de samenvatting.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AZ speelt bij vlagen best leuk voetbal.
Van Gaal die komt = Geen van Bommel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vraag me af of die opa nog van waarde kan zijn daarquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van Gaal die komt = Geen van Bommel.
Ik gif oe een lel voor oe fontanelquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je beter Verbeek nemen. Verder heeft deze groep de mentale weerbaarheid van een fontanel.
Daar is de hoop nu op gevestigdquote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die opa nog van waarde kan zijn daar
Die heeft net bijgetekend bij AZ en gaat echt niet naar PSV. Bovendien zouden we die weg moeten kopen daar. Louis van Gaal komt vast wel als Marcel Brands een telefoontje pleegt, zijn vrienden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je beter Verbeek nemen. Verder heeft deze groep de mentale weerbaarheid van een fontanel.
Helaas, dan maar geen Mark van Bommel, die zou toch maar 1 a 2 jaar nog mee kunnen. Trainer die deze jongens kan pushen heeft prioriteit nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of Bommeltje überhaupt komt. Maar van Gaal kan van verliezers ook geen winnaars maken. Dat zit in je of niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Huub!quote:
True that.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of Bommeltje überhaupt komt. Maar van Gaal kan van verliezers ook geen winnaars maken. Dat zit in je of niet.
Mijn familie woont in Rotterdam sinds 1340quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de eerste divsie, mooi voor je. Fap maar lekker in het topic van je eigen club. Het boeit me vrij weinig wat die leeghoofden in Rotterdam zo mooi vinden. Ga maar lekker Top Oss supporteren, zoals je "mede supporter" zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |