Voor het kampioenschap is de spanning er nu wel af jaquote:Op woensdag 11 april 2012 22:11 schreef Milou__ het volgende:
Spannend? Het is nu een kwestie van tijd.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 22:11 schreef Milou__ het volgende:
Spannend? Het is nu een kwestie van tijd.
Gefeliciteerd manquote:
Neerhalen doorgebroken speler. Daarnaast was de tackle op zichzelf ook al een rode kaart waard.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Heb het verder niet gevolgd, vraag me dan ook af waar de rode kaart voor was.
Best wel inderdaad.quote:
Jonathan Goldsmithquote:
Nooit van gehoord.quote:
Eerder van huis gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef vincm het volgende:
Uur en drie kwartier onderweg van thuis naar stage, nou is mijn lunch verneukt door een vertraging van 15 minuten
Succesquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Voorvork weer terug. Wel iets duurder dan ik verwacht had, één binnen- en één buitenpoot moesten vervangen worden
.
Wordt wel lastig, morgen colleges, zaterdag festival in Belgie en zondag racen op Assen. En nog een halve motor die in elkaar gehobbyd moet worden.
Gaar festival ja.quote:
Ja goedquote:
Ik ga trainen en werken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
En ik moet zo nog een halve racemotor in elkaar zetten maar eigenlijk helemaal geen zin in.
Duitsland?quote:
Nee, Brussel. Is voor mij dichterbij dan Amsterdam.quote:
*gniffel* *gniffel*quote:
Zondag Formule 1 en voetbal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukt.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat 't zondag zo koud is.
Meestal klopt het niet als je onderdelen overhoud.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Zondag Isdatzo op Assen, veel leuker. Misschien crash ik wel want ik heb deze jongen over:
[ afbeelding ]
Ziet er toch wel uit als een gewichtig boutje, ik heb alleen geen idee meer waar 'ie vandaan kwam. Volgens mij ben ik niks vergeten iig.
Dat krijg je als je de boel uit elkaar schroeft en anderhalve maand later weer alles in elkaar.
Die kleur boutjes zijn meestal iets met remmen maar dan is het meestal een inbusbout.. ik snap er niks van. Remmen zitten sowieso goed dus
.
Als dat maar goed komt.quote:Strak plan ook, je motor op vrijdag de 13e raceklaar maken.
Gelukkig maar voor hem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Jou kennende...
Gelukkig staan er geen lantaarnpalen in die grindbak
Haterquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef jna het volgende:
[..]
Jou kennende...
Gelukkig staan er geen lantaarnpalen in die grindbak
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:12 schreef Piles het volgende:
Eerst concertkaartjes kopen en dan kijken of er uberhaupt iemand meekan is de verkeerde volgorde blijkbaar
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:12 schreef Piles het volgende:
Eerst concertkaartjes kopen en dan kijken of er uberhaupt iemand meekan is de verkeerde volgorde blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |