Absoluut. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest als nu dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit doet pijnlijker dan Groningen-uit.
Hoi Emiel Ratelbandquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Jongens, we hebben nog 5 wedstrijden te gaan, alles kan nog, PSV gaat nu ook nu het er uit gaat zien verliezen, kop op iedereen !!!
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
Ik heb me wel dood zitten ergeren aan Bakkal en Guidetti, ongelofeloos.
en el ahmadi en clasie en schakenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
Als we vandaag hadden gewonnen stonden we maar vier punten achter met nog vijf wedstrijden te gaan hè.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Das-Phantom het volgende:
Titel verspeeldAlsof het er ooit 1 seconde in gezeten hebt.
Jullie laten je opnaaien door die kerol hiero
Guidetti liep te klungelen ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord had/heeft inderdaad kans op de titel.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Das-Phantom het volgende:
Titel verspeeldAlsof het er ooit 1 seconde in gezeten hebt.
Jullie laten je opnaaien door die kerol hiero
En ALS ajaks nou verloren hadquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als we vandaag hadden gewonnen stonden we maar vier punten achter met nog vijf wedstrijden te gaan hè.
Dat valt nog wel mee. El Ahmadi heb ik wel verloekt toen hij de tweede paal verwarde met de cornervlag op een gegeven moment. Laf schot zeg, rot op man.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
en el ahmadi en clasie en schaken
Volgens mij was er iets van vijf minuten blessuretijd bij RKC - PSV.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef heiden6 het volgende:
1 AJA 29 61
2 AZ 29 58
3 TWE 29 56
4 FEY 29 55
5 PSV 29 54
6 HEE 29 54
Tenzij PSV nog gelijk maakt, of is dat al afgelopen? (Volgens VI Scorebord niet)
Als we hadden gewonnen hadden we 3e gestaan, boven PSV en Twente.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
En ALS ajaks nou verloren had![]()
Als, als, als......
Is net afgelopen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef heiden6 het volgende:
1 AJA 29 61
2 AZ 29 58
3 TWE 29 56
4 FEY 29 55
5 PSV 29 54
6 HEE 29 54
Tenzij PSV nog gelijk maakt, of is dat al afgelopen? (Volgens VI Scorebord niet)
Eensquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Jongens, we hebben nog 5 wedstrijden te gaan, alles kan nog, PSV gaat nu ook nu het er uit gaat zien verliezen, kop op iedereen !!!
Niets als. Je had vandaag gewoon moeten winnen tegen Roda en dan had je er nu gewoon goed voor gestaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
En ALS ajaks nou verloren had![]()
Als, als, als......
En een veel slechter doelsaldo. Dus Ajax had er 5 moeten verliezen in 4 wedstrijden en jullie alles winnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als we vandaag hadden gewonnen stonden we maar vier punten achter met nog vijf wedstrijden te gaan hè.
daarom, clasie was telkens een stap te laat vandaag. Als hij wel optijd was kwam er weer een belachelijke pass achteraan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. El Ahmadi heb ik wel verloekt toen hij de tweede paal verwarde met de cornervlag op een gegeven moment. Laf schot zeg, rot op man.En Clasie met z'n corners die de eerste paal niet haalden.
![]()
![]()
Om mee te blijven doen had je vandaag moeten winnen. De kans is nu van van 20% naar 1% gegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En een veel slechter doelsaldo. Dus Ajax had er 5 moeten verliezen in 4 wedstrijden en jullie alles winnen.
???quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En een veel slechter doelsaldo. Dus Ajax had er 5 moeten verliezen in 4 wedstrijden en jullie alles winnen.
Neuh, ze speelden niet eens slecht. Roda is sowieso sterk thuis.quote:
't was niks man, geen ene kans gemaakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Neuh, ze speelden niet eens slecht. Roda is sowieso sterk thuis.
Maar Bakkal en Guidetti waren vandaag hopeloos, ja.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets als. Je had vandaag gewoon moeten winnen tegen Roda en dan had je er nu gewoon goed voor gestaan.
http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef satecl het volgende:
Cisse had ook zijn kans moeten maken. Die poolse keeper is dramatisch, maar nu houdt ie alles eruit.
Wilders 4 president! kut polen
4 punten achter, maar effectief 5 punten omdat je een slechter doelsaldo hebt (logica van Cruijff). Dus moest Ajax nog 5 punten verliezen, terwijl jullie alles moesten winnen.quote:
Oh zo. Ja. Maar daarnaast had Ajax wellicht vandaag punten kunnen laten liggen tegen SCH en ook nog tegen Twente.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
4 punten achter, maar effectief 5 punten omdat je een slechter doelsaldo hebt (logica van Cruijff). Dus moest Ajax nog 5 punten verliezen, terwijl jullie alles moesten winnen.
Dat is overdreven. We hebben gewoon een goede ploeg en moeten ons focussen op plaats 2 en 3, maar minimaal plaats 4 vasthouden. Dat is de realiteit.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Precies.
Hopen dat we bij de eerste 6 eindigen. Plaats 4 en 5 komen nog ernstig in het geding als je naar ons programma kijkt.
AZ thuis en Ado uit kun je zomaar verliezen als je op dit brakke niveau verder borduurt.
2e plaats is ook heeeeel belangrijk!!! CL verdomme.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
4 punten achter, maar effectief 5 punten omdat je een slechter doelsaldo hebt (logica van Cruijff). Dus moest Ajax nog 5 punten verliezen, terwijl jullie alles moesten winnen.
Heb je naar Bayern zitten kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Merkie het volgende:
Welk brakke niveau? 70 minuten domineren tegen één van de sterkste ploegen (thuis) van de Eredivisie? Er is niks mis met het spel van Feyenoord of 0-0 spelen uit in Kerkrade, maar op dit moment in de competitie had je hier gewoon moeten winnen.
Klopt, maar ik had gewoon niet het gevoel dat men er 100% voor ging. Daar gaat mij nog het meest om.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Merkie het volgende:
Welk brakke niveau? 70 minuten domineren tegen één van de sterkste ploegen (thuis) van de Eredivisie? Er is niks mis met het spel van Feyenoord of 0-0 spelen uit in Kerkrade, maar op dit moment in de competitie had je hier gewoon moeten winnen.
Vergeet niet wat voor kansen we vanavond hadden!!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Dekatria het volgende:
Europees nog in the picture, boven Heerenveen, boven PSV, AZ en Twente (en dus plek 2) in bereik... wat lopen we nou eigenlijk te zeuren? Vergeet niet waar we vandaan komen.
Van dromen kom je hard neer.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Dekatria het volgende:
Europees nog in the picture, boven Heerenveen, boven PSV, AZ en Twente (en dus plek 2) in bereik... wat lopen we nou eigenlijk te zeuren? Vergeet niet waar we vandaan komen.
Dat we vandaag een unieke kans hebben laten liggen, zo zonde!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Dekatria het volgende:
En daar is de bezinningquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Dekatria het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is overdreven. We hebben gewoon een goede ploeg en moeten ons focussen op plaats 2 en 3, maar minimaal plaats 4 vasthouden. Dat is de realiteit.
Wat zit je nou de hele tijd debiele posts te maken, met die debiele smilies van je? Mongool.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Heb je naar Bayern zitten kijken
Je vergeet al gauw waar je vandaan komt als je tot vandaag nog gewoon alles in hand had en een goeie uitgangspositie had kunnen verschaffen om de kampioenstitel of iig de tweede plaats.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Dekatria het volgende:
Die heb ik inderdaad op geen enkele vloeiende actie kunnen betrappen. Alles ging met struggling en moeite.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Zwakke schakel blijft trouwens die Fernandez. Wat een matige vertoning weer.
hij was wel 10x beter dan Schakenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Tweede plaats kan nog steeds...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vergeet al gauw waar je vandaan komt als je tot vandaag nog gewoon alles in hand had en een goeie uitgangspositie had kunnen verschaffen om de kampioenstitel of iig de tweede plaats.
Niveautje Dordrecht die gozertquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Je lul zwaar uit je nek man jij met je goeie wedstrijd gezien pleur op joh geen kans gezien.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd debiele posts te maken, met die debiele smilies van je? Mongool.
Ik vond hem wel redelijk invallenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Kreeg de bal ook geen één keer lekker aangespeld. Je moet hem in de loop geven en zijn snelheid benutten. Nu moest ie steeds twee man voorbij. Tja, dat is nou eenmaal niet z'n sterke kant.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad op geen enkele vloeiende actie kunnen betrappen. Alles ging met struggling en moeite.
Een nuttige breedteverstreking met zijn snelheid, maar hij bracht vandaag inderdaad niks.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Das-Phantom het volgende:
Feyenoord heeft de tweede helft en in mindere mate de eerste helft volledig gedomineerd. Dat is best goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Je lul zwaar uit je nek man jij met je goeie wedstrijd gezien pleur op joh geen kans gezien.
Owja t stond redelijk degelijk?? Koop je niks voor vriend. Vergooi kansen op 2e plaats en CL
Koeman werd he-le-maal gek op t eindquote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel redelijk invallen
Mooigaan. Hij heeft me wijs gemaakt dat we kampioen zouden worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef Muto het volgende:
Ik ben bang dat HMF zichzelf iets aandoet.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel redelijk invallen
Je doet net alsof Feyenoord helemaal weggespeeld werd, wat een onzin man. 70 minuten lang gedomineerd en een paar goede kansen gecreëerd, maar geen goal gemaakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Je lul zwaar uit je nek man jij met je goeie wedstrijd gezien pleur op joh geen kans gezien.
Owja t stond redelijk degelijk?? Koop je niks voor vriend. Vergooi kansen op 2e plaats en CL
Klopt, en dat komt omdat de tweede spelers die in de omschakeling hun kunsten moeten vertonen er niks van bakten. Dat zijn Bakkal en Guidetti. Normaliter geeft Bakkal passjes gewoon in de loop en op tijd, nu was het vaak huilen met de pet op. Wat Guidetti deed snapte ik sowieso niet echt. Eén goeie knal in de eerste helft en daar hield het dan ook mee op.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
Heel veel slechte passes bij Roda, daar is in de omschakeling veel te weinig gebruik van gemaakt.
Onzin.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
hij was wel 10x beter dan Schaken
Er was 1 goede aanval. Waarbij Bakkal de rebound van Guidetti miste. Verder was het gebakken stront.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je doet net alsof Feyenoord helemaal weggespeeld werd, wat een onzin man. 70 minuten lang gedomineerd en een paar goede kansen gecreëerd, maar geen goal gemaakt.
Was een zeer logische wissel geweest ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef Dekatria het volgende:
Snap echter nog steeds niet dat Vilhena niet kwam. Zou net dat extra beetje hebben kunnen geven om een Guidetti of Fernandez te lanceren met z'n steekpassjes.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Inderdaad, Bakkal op de bank volgende keer aub.
Hoezo? veel tijd kreeg hij niet en met de ballen die hij kreeg heeft hij toch nog 1 goede voorzet gegeven en geen balverlies geleden.quote:
Het zou wel lekker zijn als wij EL halen en PSV met WIJNALDEM nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Muto het volgende:
En PSV die nu vijfde staat is positief. Eindig je bij de eerste 5 ga je Europa in.
En de selectie is nog te smal. Je kunt niet zomaar iemand inbrengen die het openbreekt.
Bekerwinst?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou wel lekker zijn als wij EL halen en PSV met WIJNALDEM niet
Had niet echt het idee dat ze de kantjes er vanaf liepen, maargoed.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef mega-worstje het volgende:
Sorry hoor jongens maar als je als speler hoort wat er allemaal gebeurt op de andere velden dan vreet je ze toch op. Dan knal je toch vol erin en ga je toch niet op de 16 een beetje wandelen. Ik had wat meer wil, willen zien vooral Guidetti steld me opnieuw teleur. Clasie vond ik nog best goed. Achterin in de oobouw zo slecht. Steeds die lange bal waardoor we hem kwijtraakte. Naja jammer op naar de volgende wedstrijd..
Idd, je zag dat Fernandez zich helemaal niet thuis voelde aan de rechterkant, hij trok ook steeds naar binnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef Dekatria het volgende:
Snap echter nog steeds niet dat Vilhena niet kwam. Zou net dat extra beetje hebben kunnen geven om een Guidetti of Fernandez te lanceren met z'n steekpassjes.
Gast, ze hebben de beker al gewonnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is al onmogelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Er komt geen effect van af. Hij heeft geen knappe actie. Creëert geen ene moer. Straalt niets uit. Verdedigt niet met Hempte mee. Daarom!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Hoezo? veel tijd kreeg hij niet en met de ballen die hij kreeg heeft hij toch nog 1 goede voorzet gegeven en geen balverlies geleden.
Wat een onzin, mentaliteit was echt het probleem niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef mega-worstje het volgende:
Sorry hoor jongens maar als je als speler hoort wat er allemaal gebeurt op de andere velden dan vreet je ze toch op. Dan knal je toch vol erin en ga je toch niet op de 16 een beetje wandelen. Ik had wat meer wil, willen zien vooral Guidetti steld me opnieuw teleur. Clasie vond ik nog best goed. Achterin in de oobouw zo slecht. Steeds die lange bal waardoor we hem kwijtraakte. Naja jammer op naar de volgende wedstrijd..
Terwijl hij NEC-uit op links wel redelijk speelde.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, je zag dat Fernandez zich helemaal niet thuis voelde aan de rechterkant, hij trok ook steeds naar binnen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef TC03 het volgende:
Ajax gewoon na één helft 0-4 voor. Godverdomme.![]()
![]()
Arrghhhhhh. al kampioen.
Echt wel. De heren speelden bijzonder laf.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin, mentaliteit was echt het probleem niet.
Heerenveen kan de druk gewoon niet aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef TC03 het volgende:
Ajax gewoon na één helft 0-4 voor. Godverdomme.![]()
![]()
Arrghhhhhh.
Nou vooruit dan maar, maar dan nog beter fernandez dan cabral.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Er komt geen effect van af. Hij heeft geen knappe actie. Creëert geen ene moer. Straalt niets uit. Verdedigt niet met Hempte mee. Daarom!
Niemand kan dat, behalve..... juist, ajax.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heerenveen kan de druk gewoon niet aan.
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 22:08 schreef Muto het volgende:
Zullen wij wel weer de sukkels zijn die Heerenveen uit verliezen ofzo.
Frank de Boer rot op johquote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand kan dat, behalve..... juist, ajax.
Dat zie je vandaag maar weer. Respect trouwens voor F de Boer.
Het was zo traag gewoon. Zeker de tweede helft. Er werdT door een paar spelers gevochten maar dat was t ook wel. T gaat mij om die situatied waar een cisse zo op 20 meter van de achterlijn staat op links en iedereen maar stilstaat. Waardoor er weer terug moet worden gegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin, mentaliteit was echt het probleem niet.
Onzin, tempo lag hoger dan gemiddeld.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Het was zo traag gewoon. Zeker de tweede helft. Er werdT door een paar spelers gevochten maar dat was t ook wel. T gaat mij om die situatied waar een cisse zo op 20 meter van de achterlijn staat op links en iedereen maar stilstaat. Waardoor er weer terug moet worden gegaan.
waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Het was zo traag gewoon. Zeker de tweede helft. Er werdT door een paar spelers gevochten maar dat was t ook wel. T gaat mij om die situatied waar een cisse zo op 20 meter van de achterlijn staat op links en iedereen maar stilstaat. Waardoor er weer terug moet worden gegaan.
watquote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef AryaMehr het volgende:
Nog steeds kut.
Alle frustraties er dan maar uit als Zwolle vrijdag kampioen wordt.
En na 30 boven die andere goudzoekerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef Merkie het volgende:
Toch staan we na 29 wedstrijden boven die subsidiespons van Wijnaldem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ja wel hoor. Vilhena. En Achahbar kan ook op 10.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef Gert het volgende:
Guidetti kreeg nauwelijks bruikbare ballen, maar dat hij zélf een kans forceerde is ook al weer wedstrijden geleden.
We hebben helaas geen makkelijk scorende middenvelders, en Guidetti staat ook al weer een tijd droog inmiddels. Dan moet het echt even meezitten.
Cissé: als die tot de zomerstop fit blijft, bied hem dan maar gauw een nieuw contract aan. Wat is die aan het opbloeien zeg.![]()
Al met al: jongens, dit is nou precies hoe goed Feyenoord is. Ze zijn al aardig in staat om grote delen van de wedstrijd Roda in eigen huis onder druk te houden, maar de finishing touch ontbreek nog.
Bijna precies een jaar geleden won Roda nog met 3-0 thuis. Er zit progressie in dus.
Op de vierde plek eindigen, misschien derde, dat moet lukken. En dat is echt een PRIMA prestatie.
Precies wat jij zegt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Meer mensen die last hebben van een dubbel gevoel? Aan de ene kant kan je dit seizoen als 3e afsluiten en heb je het geweldig gedaan, zeker als je naar vorig jaar kijkt. Aan de andere kant waren we zo dichtbij de titel dit jaar, als we die kloterige gelijke spelen tegen RKC, Roda en Utrecht hadden gewonnen. Weet niet welk gevoel de overhand moet hebben.
Die gaan volgend seizoen zéker wat laten zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Vilhena. En Achahbar kan ook op 10.
Nee, maar een gevoel. het gevoel dat we het verneukt hebben. Dit seizoen was allen mogelijk. Dat gaat nooit meer gebeuren. Zoals vandaag weer: Van de hele top 6 verliezen er 5 punten!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Meer mensen die last hebben van een dubbel gevoel? Aan de ene kant kan je dit seizoen als 3e afsluiten en heb je het geweldig gedaan, zeker als je naar vorig jaar kijkt. Aan de andere kant waren we zo dichtbij de titel dit jaar, als we die kloterige gelijke spelen tegen RKC, Roda en Utrecht hadden gewonnen. Weet niet welk gevoel de overhand moet hebben.
Buiten VVV uit viel hij gewoon goed in tegen Heerenveen, Vitesse en RKC.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan volgend seizoen zéker wat laten zien.![]()
Maar Achacbar.. viel leuk in voor de beker tegen AGOVV maar verzoop evenhard in z'n andere invalbeurten. Al was VVV uit een collectief falen.
Lieve Feijenoorders. 31 Januari 2011.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond hem nog duidelijk te licht. Maar dat is zeker geen schande. De voetbalkwaliteiten heeft hij wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Buiten VVV uit viel hij gewoon goed in tegen Heerenveen, Vitesse en RKC.
Zeker geen verneukt seizoen, want ik had hier vooraf voor getekend, had Feyenoord in de voorspelling op plek 7 gezet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, maar een gevoel. het gevoel dat we het verneukt hebben. Dit seizoen was allen mogelijk. Dat gaat nooit meer gebeuren. Zoals vandaag weer: Van de hele top 6 verliezen er 5 punten!!!
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef Gert het volgende:
Guidetti kreeg nauwelijks bruikbare ballen, maar dat hij zélf een kans forceerde is ook al weer wedstrijden geleden.
We hebben helaas geen makkelijk scorende middenvelders, en Guidetti staat ook al weer een tijd droog inmiddels. Dan moet het echt even meezitten.
Cissé: als die tot de zomerstop fit blijft, bied hem dan maar gauw een nieuw contract aan. Wat is die aan het opbloeien zeg. IJzersterk.![]()
Al met al: jongens, dit is nou precies hoe goed Feyenoord is. Ze zijn al aardig in staat om grote delen van de wedstrijd Roda in eigen huis onder druk te houden, maar de finishing touch ontbreek nog.
Bijna precies een jaar geleden won Roda nog met 3-0 thuis. Er zit progressie in dus.
Op de vierde plek eindigen, misschien derde, dat moet lukken. En dat is echt een PRIMA prestatie.
Nee joh, die hebben de afgelopen 2 seizoenen juist een enorme eindspurt ingezet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Hamilcar het volgende:
Fuck, we draaien een geweldig seizoen maar als je dan zo dichtbij bent dan doet dit toch gewoon pijn. Gelukkig hebben we al die geweldige jeugdspelers nog en kan het de komende seizoenen alleen maar beter worden
En misschien gaat Ajax nog wel gekke dingen doen de komende weken. Niet dat ik erop reken
Ik heb medelijden met de Roda spelers dat ze zo'n klote veld hebben. Je zult daar altijd op moeten spelen.quote:
Ik heb geen medelijden nodig, we hebben nog steeds het mooiste stadion, het mooiste shirt, het mooiste legioen. En daar kan je met geen 12 sterren tegenop.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord had zo goed in kunnen lopen. Laten ze het liggen.
Jammer dat ie gesloten is, was mooi topicquote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
PSVérs, unite. Troost voor de boeren.
Natuurlijk niet. En hoezo 'weer'?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
En wat moeten we nu dan als het Feyenoord - AZ is?? Weer hopen dat AZ wint, zodat de joden geen kampioen worden
Gewoon winnen uiteraard, vCLquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
En wat moeten we nu dan als het Feyenoord - AZ is?? Weer hopen dat AZ wint, zodat de joden geen kampioen worden
Ik wilde dit al bijna typen, maar kon het niet uit mijn bek krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Ja de groeten zeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Gewoon winnen omdat het in onze eigen belang is.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Nee natuurlijk niet boerenlul, vCL halenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Twente - Feyenoord. Ik ging toen los dat Twente wonquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord. Ik ging toen los dat Twente won
Gozert, zag je niet de 'quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
satecl met Ritmo opmerkingen. En ik mag je nog zo graag. Mond wassen met zeep.
Toen waren we al ZEKER van EL en konden geen CL meer halen. M.a.w.: het had geen enkel effect als we wonnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord. Ik ging toen los dat Twente won
Ik heb hier niet eens aan gedacht en ga dat ook nu niet doen. Als Ajax kampioen wordt dan doen ze dat maar lekker, wij zijn Feyenoord en hebben geen ruk met de prestaties van andere teams te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Kamikaze. Liever strijdend ten onder dan je tegenstander de overwinning gunnen.quote:
sommige van de Feyenoorders roepen het al het hele seizoenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Het irritante is dat sommige van de Ajacieden die ik ken een maand geleden al riepen dat ze kampioen werden.
En zich allemaal maar afvragen waarom iedereen Ajax de boel misgunt, hmmm...
Past niet in het systeem.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef satecl het volgende:
Al zoeken we nog een leuke buitenspeler voor volgend seizoen, even op Sport 1 kijken. Die jongen links buiten met dat witte shirt! Speelt erg sterk! Zeker beter dan Cabral
Te veel maniertjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef satecl het volgende:
Al zoeken we nog een leuke buitenspeler voor volgend seizoen, even op Sport 1 kijken. Die jongen links buiten met dat witte shirt! Speelt erg sterk! Zeker beter dan Cabral
Alleen ééntje.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
sommige van de Feyenoorders roepen het al het hele seizoen
Het kan nog steedsquote:Op woensdag 11 april 2012 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen ééntje.
En dat heb ik al eens uitgelegd. Ik bleef dromen tot de laatste fucking minuut dat het kon.
Dat is nu voorbij.. Nu mag ik enkel dromen van vCL.
Lijkt erg goed ja. Geeft niet op, maakt weinig fouten, is sterk. Weinig mis mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:47 schreef satecl het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste moment is om dit te besprken.... Maar Ruudje Vormer. Is hij beter dan El Ahmadi en/of Clasie??
Persoonlijk vind ik het moeilijk, ook omdat ik hem niet altijd zie spelen. Maar vandaag vond ik hem echt sterk. Hij heeft veel meer diepgang dan Karim bijvoorbeeld. Hij wordt ook niet zenuwachtig als hij bij de 16 komt...
Ik geloof het op dit moment niet. Pas als ajax 3 punten laat liggen komende twee weken wil ik weer voorzichtig gaan dromen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan nog steeds![]()
6 punten in 5 wedstrijden, er zijn al gekkere dingen gebeurd dit seizoen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
We worden nog steeds kampioen, joden denken dat ze er zijn maar kunnen volgende week de muur van De Graafschap niet doorbreken en verliezen bij Twente
AZ hoef ik niet over te hebben, die verslaan we hoogstpersoonlijk, Twente gaat nog falen op het kunstgras van Excelsior
Vormer is gewoon een versterking voor volgend seizoen. Lijkt me duidelijk. Ook iemand die gewoon van afstand schiet. Dat blijft irritant zeg, dat lopen met de bal rond de 16...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Grifte het volgende:
Vormer verdeelde het spelletje wel mooi daar, was ook lekker aggressief in de duels
Dan nog sta je achter Ajax.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
We worden nog steeds kampioen, joden denken dat ze er zijn maar kunnen volgende week de muur van De Graafschap niet doorbreken en verliezen bij Twente
AZ hoef ik niet over te hebben, die verslaan we hoogstpersoonlijk, Twente gaat nog falen op het kunstgras van Excelsior
Rot op zeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Na Ritmo is ook Irritatie100 ontmaskert!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Zelfs met mijn brakke stream hoorde ik alleen Feyenoorders op de tribune, los van het resultaat leek de sfeer geweldigquote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Happel het volgende:
Balen dit, maar kan niet super ontevreden zijn met het resultaat.
Vond Bakkal erg matig. Leerdam ook. Laat veel te veel lopen op rechts...
Dat zekerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Vormer is gewoon een versterking voor volgend seizoen. Lijkt me duidelijk. Ook iemand die gewoon van afstand schiet. Dat blijft irritant zeg, dat lopen met de bal rond de 16...
Eens, als we paar keer eerder in spelen of de ruimte zoeken voor het schot dan zijn we zoveel dreigender...in dit soort wedstrijden heb je ook gewoon eena een momentje nodig dat je over het dooie punt helptquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Vormer is gewoon een versterking voor volgend seizoen. Lijkt me duidelijk. Ook iemand die gewoon van afstand schiet. Dat blijft irritant zeg, dat lopen met de bal rond de 16...
Geen idee. Bij een maat zitten kijken. Zal zoals altijd wel goed gegaan zijn. Zijn er sowieso veel te veel om allemaal tegen te gaan houden. Is gewoon een soort 'dreigement' vooraf van de club. Op de wedstrijddag merk je er vrij weinig van.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Grifte het volgende:
En hoe ging het met de 'neutrale' Feyenoorders op de Roda Tribunes, geen gezeik geweest met kleding etc, of juichen/zingen?
O ok, dacht dat je heen was.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Bij een maat zitten kijken. Zal zoals altijd wel goed gegaan zijn. Zijn er sowieso veel te veel om allemaal tegen te gaan houden. Is gewoon een soort 'dreigement' vooraf van de club. Op de wedstrijddag merk je er vrij weinig van.
Vormer is dan ook een prima aankoop.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Grifte het volgende:
Vormer verdeelde het spelletje wel mooi daar, was ook lekker aggressief in de duels
Ja, laten we Vilhena langzaam brengen. Gewoon laten invallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
O ok, dacht dat je heen was.
Zaterdag Vilhena voor Bakkal, iemand oneens?
Clasie met zijn corners dan. Droevenis gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
Vormer was veruit de beste speler van Roda ja. Die Hempte met z'n voorzetten trouwens, ongelofeloos.
Oneens. Bakkal faalt. Tijd om hem te vervangen. Vilhena heeft laten zien dat hij het gewoon aankan, tegen Twente uit en tegen Nac-thuis. Ik ben sowieso niet van het 'rusitg brengen'. Hij heeft meer kwaliteit dan Bakkal, en de beste moet spelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, laten we Vilhena langzaam brengen. Gewoon laten invallen.
Hempte is de slechtste back van heel de Eredivisie en dan nog kwamen zowel Schaken als Fernandez hem niet voorbij.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:
Vormer was veruit de beste speler van Roda ja. Die Hempte met z'n voorzetten trouwens, ongelofeloos.
Verdediging stond wel lekker.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie met zijn corners dan. Droevenis gewoon.
Handjes in de lucht en dan hopen dat Messi naar de cornervlag komtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar is Cabral als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Hempte is de slechtste back van heel de Eredivisie en dan nog kwamen zowel Schaken als Fernandez hem niet voorbij.
Tja 'langzaam brengen', 2 basisplekken in een seizoen + een paar invalbeurten, dat kan daar toch wel onder vallen, hoeft toch niet per se nu zaterdag op de bank te beginnen als je zo'n gast als Bakkal hebt die 9/10 duels tegen de kleintjes bagger speelt?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, laten we Vilhena langzaam brengen. Gewoon laten invallen.
Corners zijn al een tijdje een probleem bij Feyenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Happel het volgende:
Dat wel. Begin alleen te beven zodra de bal over rechts wordt gespeeld. Vind dat Leerdam veel te veel naar binnen staat.quote:
De verdediging krijgt voor vanavond een dikke 8. De Vrij was ook Heer en Meester.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef Merkie het volgende:
Vlaar speelde als een echte aanvoerder vond ik.
Maar ook de afvallende bal is niet voor Feyenoord. En dat is ook slecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Corners zijn al een tijdje een probleem bij Feyenoord.
Aanvallend vond ik hem wel goed hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wel. Begin alleen te beven zodra de bal over rechts wordt gespeeld. Vind dat Leerdam veel te veel naar binnen staat.
Had het er nog over net. De laatste goede corners die ik me kan herinneren waren van Emerton.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Corners zijn al een tijdje een probleem bij Feyenoord.
Waarom zit die gast in Australiëquote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Had het er nog over net. De laatste goede corners die ik me kan herinneren waren van Emerton.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aanvallend vond ik hem wel goed hoor.
Hij moest doorschuiven, maar kwam vaak te laat doordat het middenveld onrustig was. Ik vond hem helemaal niet zo slecht spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wel. Begin alleen te beven zodra de bal over rechts wordt gespeeld. Vind dat Leerdam veel te veel naar binnen staat.
Dan heb je weer geen doorschuivende middenvelder vanuit achteren. Dat miste ik vandaag echt te veel.quote:
Als je iets verder kijkt dan de waan van de dag is Feyenoord juist fantástisch ingelopen, na een bijna-faillisement.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord had zo goed in kunnen lopen. Laten ze het liggen.
Slecht niet, nee. Zie echter vaak dat de tegenstander veel vrijheid krijgt op rechts. Tegen Twente was dat ook al het geval. Misschien dat het zijn taak is o.i.d. Om meer naar binnen te trekken en het centrum over bevolkt te houden?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij moest doorschuiven, maar kwam vaak te laat doordat het middenveld onrustig was. Ik vond hem helemaal niet zo slecht spelen eigenlijk.
Duidelijk een middenvelder die diep speelt. Geen 10.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef Gert het volgende:
Dit is een mooi seizoen, én er is zoveel perspectief. Volgend seizoen gaat de lat hoger, vanuit een stabiele financiële situatie. Dan is het niet meer hosanna als er gewonnen wordt van neuzen of lampies, maar is het balen als dat niét gebeurt. KGB en Van Geel zorgen er wel voor dat die mentaliteit verder ontwikkeld wordt.
Ja, want dan verlies je.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef satecl het volgende:
Vlaar: 'Gelukkig hebben we geen tegengoal gekregen'
Maar Clasie en El Ahmadi moeten ook allebei spelen, dan maar een soort 3-mans middenveld met een wisselende doorschuivende middenvelder.quote:Duidelijk een middenvelder die diep speelt. Geen 10.
Denk niet dat El Ahmadi vorig jaar nog voor ons speelt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Clasie en El Ahmadi moeten ook allebei spelen, dan maar een soort 3-mans middenveld met een wisselende doorschuivende middenvelder.
In dat geval Vormer/Clasie/Vilhena?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat El Ahmadi vorig jaar nog voor ons speelt eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef Hazzard het volgende:
Neem het nog steeds helpmefok kwalijk. Kutjong dat het is.
Net alsof Ajax nog hulp nodig heeft om kampioen te worden. Die hulp hebben jullie (AZ, Twente, Heerenveen, PSV en Feyenoord) vanavond al gegevenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef satecl het volgende:
Van de 5 concurrenten heeft Ajax tegen Feyenoord het minste aantal punten gehaaldquote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Net alsof Ajax nog hulp nodig heeft om kampioen te worden. Die hulp hebben jullie (AZ, Twente, Heerenveen, PSV en Feyenoord) vanavond al gegeven.
2002/03.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, heb hier nog een Feyenoord shirtje liggen. Weet iemand van welk seizoen dit is:
[ afbeelding ]
UEFA Cup jaar. 2001-2.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
Jongens, heb hier nog een Feyenoord shirtje liggen. Weet iemand van welk seizoen dit is:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Bedankt iedereen voor de reacties. Had even geen idee.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Dit is het UEFA-cup shirt, 2001-2002
Nou laten we eerlijk zijn, Feijenoord speelt beter dan iedereen aan het begin van seizoen dachtquote:
Tja kan ik me voorstellen als de rest zo loopt te kloten maar qua voetballend vermogen was dat natuurlijk een utopie. Als je weet dat je al het hele seizoen kampt met veel te weinig creativiiteit weet je dat een wedstrijd openbreken zoals vanavond vrijwel onmogelijk is. Zeker met al die kutcorners.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de groep mentaal gaat reageren op het feit dat elke titel-aspiraties die er waren de kliko in kunnen.
Volgens Ronald leefde het toch behoorlijk in de groep.
Dan hadden ze beter hun best moeten doen. Volgens RadioRijnmond scoorde het team collectief onvoldoende. Vooral de passing en balcontrole was slecht. En dan nog niet eens over de corners gesproken.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:33 schreef Das-Phantom het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de groep mentaal gaat reageren op het feit dat elke titel-aspiraties die er waren de kliko in kunnen.
Volgens Ronald leefde het toch behoorlijk in de groep.
Ik geloof ook wel dat het veld een grote rol daarin speelde. Daar roda zelf ook wel last van trouwens, geeft wel aan dat Feyenoord weer ontzag inboezemt, ook lekker.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:38 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter hun best moeten doen. Volgens RadioRijnmond scoorde het team collectief onvoldoende. Vooral de passing en balcontrole was slecht. En dan nog niet eens over de corners gesproken.
Waarom speelt Nelom eigelijk niet meer, Indi is toch eigelijk te traag en opbouwend te slecht?
Jij vermoedt opzet?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het veld een grote rol daarin speelde. Daar roda zelf ook wel last van trouwens, geeft wel aan dat Feyenoord weer ontzag inboezemt, ook lekker.
Ja, waardeloos veld.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb niet op het gras gelet klopt het wat Koeman zegt ?
Ja jij niet dan? Van Veldhoven heeft vast zaragoza- barcelona gezien en gedacht, dat gaan wij ook doen, zo'n droeftoeter is het wel.quote:
Dit jaar wel.quote:
Patience my boy, patience, ook komende zomer is er geen cent te makken. Feyenoord komt van heel ver. dan is het niet reeël om te verwachten dat we dit kunnen ff herhalen laat staan verbeteren. Als Dirk terug komt ziet dat plaatje er wel anders uit, dus laten we het hopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit jaar wel.![]()
Volgend jaar doorgroeien naar weer iets meer topclub ipv "bijna failliete voormalige grootmacht die het zo leuk doet".
Idd, in principe kan het op papier volgend seizoen alleen maar mooier worden. Alleen de aanval is nog een twijfelpuntje door het vertrek van Guidetti, maar met een eventuele komst van Kuyt is daar ook niks meer op aan te merken. Ik hoop op een langer verblijf van Bakkal en El Ahmadi maar financieel gezien zou ik niet rouwen om El Ahmadi (zeker als zijn wegvallen de financiering van Kuyt kan betekenen)quote:Op donderdag 12 april 2012 00:05 schreef Klummie het volgende:
[..]
Patience my boy, patience, ook komende zomer is er geen cent te makken. Feyenoord komt van heel ver. dan is het niet reeël om te verwachten dat we dit kunnen ff herhalen laat staan verbeteren. Als Dirk terug komt ziet dat plaatje er wel anders uit, dus laten we het hopen.
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.... polletje bij de cornervlag??quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb niet op het gras gelet klopt het wat Koeman zegt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
Wat afgekoeld. Jammer natuurlijk, maar dan nog sta je er gewoon fantastisch voor. Wie had dit verwacht vorig seizoen en theoretisch gezien kunnen we na 29 wedstrijden gespeeld te hebben zelfs kampioen worden en hebben we de tweede plek gewoon in eigen hand.
Kwam net overigens wat oude foto's van mezelf tegen. Verdomme, wat zit Feyenoord toch lang in mijn leven:Die chick is nu vast een enorm lekker wijf gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zeker WEL reëeel om te verwachten dat Feyenoord verder de weg omhoog zet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:05 schreef Klummie het volgende:
[..]
Patience my boy, patience, ook komende zomer is er geen cent te makken. Feyenoord komt van heel ver. dan is het niet reeël om te verwachten dat we dit kunnen ff herhalen laat staan verbeteren. Als Dirk terug komt ziet dat plaatje er wel anders uit, dus laten we het hopen.
Ja, daar valt helemaal niets op aan te merken.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Die chick is nu vast een enorm lekker wijf geworden
AZquote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef Zoonlief het volgende:
En zijn we na vandaag niet de club met de minste tegengoals in de Eredivisie? Ik dacht dat we voorafgaand aan deze speelronde die statistiek deelden met FC Twente, maar die kregen er vandaag twee om de oren. Dat is ook wel 'ns anders geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:32 schreef Devv het volgende:
Feyenoord kan nog gewoon kampioen worden hoor...Pleur dood, haakneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen vandaag. Die loopt echt al wekenlang met zijn ziel onder zijn arm.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
Guidetti was écht pure bagger vandaag.
Valt ook wel weer mee allemaal. Hij lijkt alleen gefrustreerd, maar dat is hij altijd als hij niet scoort. Zo'n type spits is het wel...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag. Die loopt echt al wekenlang met zijn ziel onder zijn arm.
Een amateurpsycholoog kan zo zien dat hij dubt met de onzekerheid over zijn carrière.
Het is ook raar: bij een zogenaamde 'kleinere club' waar je aan uitgeleend wordt, speel je thuis voor 40.000 man en scoor je hattricks en word je een volksheld. En dan ga je ineens nadenken: what néxt! En dan ben je nog maar 19!
Maar die onbevangen sturm&drang is hij momenteel wel kwijt ja, absoluut. Je kunt duidelijk zien dat hij in zijn hoofd met andere dingen bezig is dan het hier en nu.
Ja, sinds het shirt incident lijkt hij de draad kwijt te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag. Die loopt echt al wekenlang met zijn ziel onder zijn arm.
Een amateurpsycholoog kan zo zien dat hij dubt met de onzekerheid over zijn carrière.
Het is ook raar: bij een zogenaamde 'kleinere club' waar je aan uitgeleend wordt, speel je thuis voor 40.000 man en scoor je hattricks en word je een volksheld. En dan ga je ineens nadenken: what néxt! En dan ben je nog maar 19!
Maar die onbevangen sturm&drang is hij momenteel wel kwijt ja, absoluut. Je kunt duidelijk zien dat hij in zijn hoofd met andere dingen bezig is dan het hier en nu.
Ja. Ook die korte varianten zijn echt lachwekkend.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef jakees het volgende:
Enige hoogtepunten waren de verdediging en Vormer. De rest matig. En ik geloof echt dat we de slechtste corner / score verhouding hebben van de eredivisie.
Tijdens een corner van Feyenoord zet ik tegenwoordig ff snel een Senseo voor mijn maat. Weet je tenminste dat je niets mist.
Nee joh, die heeft PSV. Scoren daar echt nooit uitquote:Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef jakees het volgende:
En ik geloof echt dat we de slechtste corner / score verhouding hebben van de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |