Blijkbaar wel want je kan het niet laten om er toch steeds op terug te komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
Dit topic is voor PSV'ers niet relevant.
Jawel.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
Dit topic is voor PSV'ers niet relevant.
Godverdomme man, waarom winnen we nou niet. Bijna elke concurrent verneukt het, en wat doen wij tegen halve garen Belgen...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Bombvis het volgende:
Het is zonde HMF, had zo'n mooi seizoen kunnen worden
Op het feit dat jullie in elkaar storten na 40 miljoen subsidie verkwanseld te hebben en de komende 5 jaar nog zieker zijn dan Feijenoord vorig seizoen ooit is geweest?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je kan het niet laten om er toch steeds op terug te komen.
Zeer jammer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme man, waarom winnen we nou niet. Bijna elke concurrent verneukt het, en wat doen wij tegen halve garen Belgen...
Nu wel blij dat wij Heerenveen geen puntje gunnen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
Een groot man durft een grote bek op te zetten (kijk maar naar Ritmo's plofkop).
Een groter man durft zijn ongelijk toe geven.
ja, gesponsord door Eindhoven met 40miljoen subsidiequote:
Dat hebben we dit seizoen al vaker gedaan, concurrenten verneuken het en dan willen wij ons graag solidair verklaren en verneuken we het ookquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme man, waarom winnen we nou niet. Bijna elke concurrent verneukt het, en wat doen wij tegen halve garen Belgen...
Ja achteraf is het misschien wel mooi, maar als je voor het in eerst in jaren dichtbij bent, geen punt onverdiend hebt gepakt, en dan op zo'n avond als het er geweldig uitkan zien het verkloot tegen zo'n kuttegenstander..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Allle respect, maar ik denk dat jullie best al van een mooi seizoen kunnen spreken. Vorig seizoen stonden jullie even 15e, nu gaan jullie na een jaar afwezigheid weer europa in. Dat is toch al een hele mooie stap vooruit.
Maar ik geef toe, een strijd tussen ajax en feijenoord (met ajax als winnaar uiteraard![]()
) Zou geweldig mooi zijn volgend seizoen...
respect voor jouquote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
Een groot man durft een grote bek op te zetten (kijk maar naar Ritmo's plofkop).
Een groter man durft zijn ongelijk toe geven.
Nee maakt niet uit. Feijenoord wordt - helaas, en gelukkig, HEEL wrang - tweede.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel blij dat wij Heerenveen geen puntje gunnen?
Jou wilde ik ook in de titel zetten maar je nick was te langquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel een mooie post en bedankt
Dit zou ik nieteens erg vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Feijenoord wordt - helaas, en gelukkig, HEEL wrang - tweede.
Ach, achteraf is het vast mooi. Maar je hebt nu eindelijk weer een keer kans en dan is dit gewoon extreem klotequote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Allle respect, maar ik denk dat jullie best al van een mooi seizoen kunnen spreken. Vorig seizoen stonden jullie even 15e, nu gaan jullie na een jaar afwezigheid weer europa in. Dat is toch al een hele mooie stap vooruit.
Maar ik geef toe, een strijd tussen ajax en feijenoord (met ajax als winnaar uiteraard![]()
) Zou geweldig mooi zijn volgend seizoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieoquote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef Roffamannetje het volgende:
m'n nigga stevenmac gun ik het wel
Moeten we eerst over Twente en AZ heen.. Moet ik nu dan gaan juichen voor ajax bij twente-ajax?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit. Feijenoord wordt - helaas, en gelukkig, HEEL wrang - tweede.
Nou, als jij daar blij om bent, prima.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op het feit dat jullie in elkaar storten na 40 miljoen subsidie verkwanseld te hebben en de komende 5 jaar nog zieker zijn dan Feijenoord vorig seizoen ooit is geweest?
Ja, daar kom ik op terug, omdat dat voor Feijenoorders en Ajacieden heerlijk is. Oneerlijk centjes verdienen werkt niet. Eigen jeugd bij elkaar gooien wel (Ajax en mindere mate Feijenoord)
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nope ik ook niet. Zoals het hoort
Als dat de stand wordt, gaat Heracles dan Europa in? omdat ze de finale van de KNVB beker hebben gehaald?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
4. Az
5.Psv
5. Heerenveenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
4. Az
5.Psv
Neequote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als dat de stand wordt, gaat Heracles dan Europa in? omdat ze de finale van de KNVB beker hebben gehaald?
Waarheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Twente
4. Az
5.Psv
Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Grifte het volgende:
Tja als je eerlijk moet zijn, met zoveel blessures en aids in je bestuur/club, en dan nog zo terug komen, dan verdien je het ook dik.
Onbegrijpelijk hoe de concurrentie met zo'n voorsprong op Ajax, nu al weer zo ver achterstaat, wat een competitie
Gelukkig.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Alleen wanneer psv de cl haalt
True that.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Grifte het volgende:
Tja als je eerlijk moet zijn, met zoveel blessures en aids in je bestuur/club, en dan nog zo terug komen, dan verdien je het ook dik.
Onbegrijpelijk hoe de concurrentie met zo'n voorsprong op Ajax, nu al weer zo ver achterstaat, wat een competitie
Twente uit halen we de schaalquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Waardeloos begin van het seizoen maar wat een einde gaat het worden
Heerlijk dit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
Het had zo mooi kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor beide supportersgroepen kan spreken als ik zeg: "HAHA PSV 5e, TERECHT, SUBSIDIECLUB, OPROTTEN".
AZ speelt/speelde beter voetbal dan Feyenoord. Vandaar.quote:
Als er iets is waar ik het mee eens ben is dat het welquote:
Zoals ik zeg, je wordt pas volwassen als je je ongelijk durft toe te gevenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik het mee eens ben is dat het wel.
Wel ballen voor nodig, dit topic.
Nee dat is lastig, beetje hetzelfde als zeggen "ik post minder onzin dan ajacied422"quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, je wordt pas volwassen als je je ongelijk durft toe te geven.
Wat dat betreft ben ik nu al groter dan Van Gaal en Cruijff
flikker zelf opquote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Dit zal ik dus nooit gaan doen, hè. Ajacieden feliciteren. Flikker op.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Ik heb ook een hekel aan jullie hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef Waaghals het volgende:
Alsof er toffe supporters zijn van die club
haha jij bent geen modquote:Op woensdag 11 april 2012 22:54 schreef Happel het volgende:
Echt eerlijk is het niet. Na zo'n topic is mijn zoutvaatje weer zo vol dat ik zijn posts met een korrel zout kan nemen. En tegen hem zijn voelde net zo lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |