SPOILER: tussenstand Dortmund-BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Gaat Eindhoven nooit doen... Teveel schuldenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
Jammer voor PSV dat wordt fuseren met Eindhoven
Relativerenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig pakken AZ TWE en FEY ook 1.
Beste keeper? Hij had bij elke bal 5 seconden de tijd om hem te vangenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Die vrije trap![]()
Mertens op de paal
De beste keeper van PSV speelt bij de tegenstander
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Balbezit:
RKC (20%) - PSV (80%)
Score:
2-0.
Klopt. Vind je wel leuk heh, trolletje.quote:
HEE - PSV vergeten in de beker?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Die vrije trap![]()
Mertens op de paal
Zoet?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Die vrije trap![]()
Mertens op de paal
Nee, AZ had gewoon moeten winnen!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Vind je wel leuk heh, trolletje.
Sigthorsson komt hopelijk straks er in voor hemquote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Lukoki speelt als enige bagger trouwens... maar goed.
eens heb je nu niks aan zonder ruimte achter de verdediging. Liever een technisch vaardige speler in de kleine ruimtequote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Die zag ik al aankomen.quote:
Leuk voor Heracles (en jou)quote:
Heeft 1x goed gespeeld waarna alle jeugdkenners hun gelijk haaldequote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
mooi moment voor sigthorsson dusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh wat zitten we te janken om Lukoki. 0-3 tussenstandje. Laat toch gaan man. Niets mis mee.
Met de wedstrijd is ook niks mis, alleen die Lukoki is gewoon niet goed genoegquote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh wat zitten we te janken om Lukoki. 0-3 tussenstandje. Laat toch gaan man. Niets mis mee.
Je moet toch realistisch blijven en verbeterpunten opschrijven voor de Boerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer gevaar hoop ikquote:
Pieken op het verkeerde moment.quote:
vergeet tquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
Zelfs de 2e plek gaat PSV niet eens meer halen
Tsja, wat moet je met dit spel in de CL?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ajax heeft nu licht het beste doelsaldo van de top 6, even uitlopen en je verzekert het beste doelsaldo wat belangrijk kan zijn. Lukoki er uit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je moet toch realistisch blijven en verbeterpunten opschrijven voor de Boer
PSV ookquote:
Dat is correctquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Je moet PSV niet overschatten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukoki past wel bij PSV. Heeft hetzelfde niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Als je dat nog wel zou halen dit seizoen kun je nog aankopen deze zomer doen waardoor je wel weer enigzins mee zou kunnen doen in de CL.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je met dit spel in de CL?
Als we de schaal nog een keer mislopen vanwege het doelsaldo maak ik mezelf van kantquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax heeft nu licht het beste doelsaldo van de top 6, even uitlopen en je verzekert het beste doelsaldo wat belangrijk kan zijn. Lukoki er uit dus
Dat lijkt me leukquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Al zet je Verhoeven in de spits, die scoor er nog wel een
Die quote ik maar niet bij "schoen opvreten"quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Als we de schaal nog een keer mislopen vanwege het doelsaldo maak ik mezelf van kant
En als ze EL niet eens halen? Moeten ze dan weer handje ophouden bij de gemeente?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je dat nog wel zou halen dit seizoen kun je nog aankopen deze zomer doen waardoor je wel weer enigzins mee zou kunnen doen in de CL.
Kom eens met een orgineel tegen argument.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als ze EL niet eens halen? Moeten ze dan weer handje ophouden bij de gemeente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor debiele opmerking. PSV heeft al EL en EL heeft geen invloed op de inkomstenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als ze EL niet eens halen? Moeten ze dan weer handje ophouden bij de gemeente?
nee, was een serieuze vraag. Van wat ik er van weet, heeft PSV een groot financieel probleem atmquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kom eens met een orgineel argument.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
meid toch.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Shreyas het volgende:
Die radio 1 verslaggever is zooo anti-Ajax, ik vind eigenlijk dat hij dit soort wedstrijden niet meer moet krijgen.
Oh het komt van een Feijenoorder, dat verklaart de stupiditeitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele opmerking. PSV heeft al EL en EL heeft geen invloed op de inkomsten
Ah jij dus ookquote:
Ach, anders hadden jullie in de beker niet eens van Heracles gewonnen. En cocu kan ook niks anders, het lag ook niet aan Rutten eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef TLC het volgende:
Echt een verbetering t.o.v. Fred Rutten die Cocudat hele PSV bestuur heeft zichzelf belachelijk gemaakt en hun supporters ook met het weg willen hebben van Rutten en met het scanderen van Cocu.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Brands er ook uit ja. En Cocu moet nog even ervaring opdoen in de jeugd, dan komt die er wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef TLC het volgende:
Echt een verbetering t.o.v. Fred Rutten die Cocudat hele PSV bestuur heeft zichzelf belachelijk gemaakt en hun supporters ook met het weg willen hebben van Rutten en met het scanderen van Cocu.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ja, en toen schreeuwde Subotic (Dor) in zijn gezicht. Haha geniaal, hoop dat ie op YouTube komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
?quote:
Bij Arjen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en toen schreeuwde Subotic (Dor) in zijn gezicht. Haha geniaal, hoop dat ie op YouTube komt.
Zie je mij niet ontkennen hoor, is gewoon ongelofelijk kut dat je het weer niet doet op het moment dat elke concurrent, op 020 na, punten verliestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan Feyenoord zelf
Einde van het seizoen was dat altijd ook zo, alleen dan was de virtuele wel blauw gekleurdquote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer staat er op 819 een virtuele stand?
siquote:
Idd, echt een wanprestatie van formaat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan Feyenoord zelf
quote:
EL.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef dreamzk het volgende:
Iemand fatsoenlijke link (geen sopcast) voor ajax-heerenveen? De mijne valt om de haverklap uit
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook geen Ajax fan, maar als je zoveel op rij wint dan verdien je het ook gewoon om kampioen te worden.
AZ won 10 wedstrijden op rij aan het begin van 't seizoen..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef TLC het volgende:
Ik ben ook geen Ajax fan, maar als je zoveel op rij wint dan verdien je het ook gewoon om kampioen te worden.
www.eredivisielive.nlquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef dreamzk het volgende:
Iemand fatsoenlijke link (geen sopcast) voor ajax-heerenveen? De mijne valt om de haverklap uit
eindelijk een normale reactiequote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef TLC het volgende:
KNBBquote:
Degene die aan het eind de meeste punten heeft verdient dat gewoonquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef TLC het volgende:
Dat gaat dus Ajax wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Degene die aan het eind de meeste punten heeft verdient dat gewoon
Barcaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Elusive het volgende:
Stomme PSV... Ik ben vanaf nu Barcelona supporter
Dat doet NAC welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind alles best zolang Groningen maar niet in de nacompetitie belandt
Real gaat nu gewoon alles winnen hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real ook geen kampioen, dus WEER een kutseizoen
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Elusive het volgende:
Stomme PSV... Ik ben vanaf nu Barcelona supporter
quote:
Gelijk heeft iequote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef jeehaa het volgende:
hapla, einde kampioensaspiratie psv, aldus Andy Houtkamp
je hoopt gewoon, wedje leggen dat ajax kampioen wordt?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef mr-green het volgende:
pfff iedereen kan nog verliezen en winnen en alles is nog mogelijk...
Helemaal niks meer dit PSV!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ah, U bent een echte supporter lees ik.
Atleticoquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helemaal niks meer dit PSV!
C'MON ATLETICO!!
quote:
Nou, hij heb wel gelijk... Als je ziet dat PSV verliest van RKCquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
je hoopt gewoon, wedje leggen dat ajax kampioen wordt?
mooie UIquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helemaal niks meer dit PSV!
C'MON ATLETICO!!
Wij hopen op een normaal functionerende Ola. Dat krijgen we ook niet, dusja.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ola hoopt nog op het kampioenschap
En dan in de zomer Nederland er in de poulefase eruit en we zijn compleet.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real ook geen kampioen, dus WEER een kutseizoen
ik denk niet dat hij gelijk heb, maar we zullen zienquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, hij heb wel gelijk... Als je ziet dat PSV verliest van RKC
rood keeper,wissel reservekeeper/quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom is Narsingh zo vroeg gewisseld? Ik was er niet dus zap nu pas in
Klopt, maar toch kan het nogquote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij gelijk heb, maar we zullen zien
En Ajax is in vorm..
Keeper (terecht) rood, dan haal je een spits eraf. Jans kiest ervoor Narsingh te wisselenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom is Narsingh zo vroeg gewisseld? Ik was er niet dus zap nu pas in
Moet natuurlijk hep zijn...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij gelijk heb, maar we zullen zien
En Ajax is in vorm..
Altijd dat budget/begroting verhaal, wees blij dat de underdog ook kan winnen (groot of kleine underdog) anders zou sport geen zak aan zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Qua budget zou RKC niet eens van PSV mogen winnen, wat een absolute wanprestatie van PSV.
Dit ja, hoe dom kun je zijn...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Die rode kaart van die keeperblijf gewoon staan.. laat het dan 0-1 worden dan is het nog een wedstrijd
Ohja, logisch. Had ik zelf kunnen en moeten bedenkenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Keeper (terecht) rood, dan haal je een spits eraf. Jans kiest ervoor Narsingh te wisselen
Tr00, maar ik beperk me dan ook tot de top 4/6quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wou zeggen alles kan, maar de clubs 7 t/m 18 kunnen geen kampioen meer worden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt kampioen, schluss, beslist.
Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Die rode kaart van die keeperblijf gewoon staan.. laat het dan 0-1 worden dan is het nog een wedstrijd
Als hij vanavond 4x scoort tegen ajax ga ik vannacht naakt over straat rennenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Potverdorrie niet Lukoki eruit die begon net opdreef te raken
Ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij vanavond 4x scoort tegen ajax ga ik vannacht naakt over straat rennen
even ter zekerheid quotequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij vanavond 4x scoort tegen ajax ga ik vannacht naakt over straat rennen
goed vergelijk ja zo 10 tegen 11quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef TLC het volgende:
Nog meer eens het bewijs dat Heerenveen gewoon echt niet tegen de top van Nederland kan voetballen zonder met 4 of 5 -0 te worden afgedroogd.
Mag ik kleine aanvulling doen? Het moet dan wel zo zijn dat Heerenveen daardoor punten pakt. Maar anders wil ik het alsnog wel doen, is vrij veilige belofte denk ik zomaarquote:
Maakt niet zoveel uit, resultaten zijn resultaten.quote:
1-4 eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |