quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD
klikquote:
Ik ook wel, maar ik heb liever dat ze verliezen anders word ik zo nerveusquote:
Aissati.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef Adames het volgende:
Wat een heerlijk doelpunt van Aisatti overigens
Niks ervan, Feyenoord moet gvd winnenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb liever dat ze verliezen anders word ik zo nerveus
Hoeveelste staat Ajax ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de uitslag tegen Utrecht ook al weer?
en dan nog kampioen wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de uitslag tegen Utrecht ook al weer?
quote:
quote:
Zou wel echt des Feyenoords zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef alors het volgende:
Feyenoord kan het echt niet maken om hier punten te laten liggen, hoor die supporters, zie die standen...
13e stream...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ook eentje voor ajax? sopcast geeft zwart..
Klopt. Gifbeker enz.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Bij psv zit ook alles tegen..gewoon beter spelen en rkc scoort effe 2x...tyton zag er wel slecht uit
dankquote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef avw1982 het volgende:
[..]
of http://www8.livetv.ru/web(...)lid=49912&ci=22&si=1
Geen gvd meer posten en ze gaan scoren.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef Grifte het volgende:
Bakkal gvd maak die goal nou is Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
We zijn gewoon blij dat we winnen en een lekker doelgemiddelde meekrijgenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax speelt ook goed tegen 10 man van de ploeg die niet kan verdedigen, geil hoor.
quote:
Tyfushoerenzooi dan maar, ze moeten godverdomme scorenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Geen gvd meer posten en ze gaan scoren.
Wat een slechte pot van Ajax was het daarvoor he.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Adames het volgende:
sinds die rode kaart van Vandenbussche speelt Ajax pas goed.
Hij kan rare beslissingen maken maar dit was gewoon rood jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
Kevin bedanktWas gewoon een terechte beslissing.
Op een zondagmiddag gaat het soms veel snellerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver wat gaan deze topics snel.
Dat was dan ook al in de 4e minuutquote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Adames het volgende:
Sinds de 2e minuut dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Adames het volgende:
Makkelijk roepen bij 0-3quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Ajax maar winnen. Is beter voor PSV.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
NIEEEEEETS is sterker dan dat ENE woord
FEIJENOORD
MIJN FEIJENOORD
Die hoerencommentator zei het.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was dan ook al in de 4e minuut
Of mis ik het sarcasme hier?
Vanaf de 1e minuut dus...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Adames het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
NIEEEEEETS is sterker dan dat ENE woord
FEIJENOORD
MIJN FEIJENOORD
Die eerste drie minuten hadden ze al met 4-0 achter moeten staan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Adames het volgende:
zoiets zei die commentator tochquote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was dan ook al in de 4e minuut
Of mis ik het sarcasme hier?
Klopt.quote:
okquote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
Feyenoord moet ff winnen en dan pak ik een paar honderd euro met mijn toto.
Helaasquote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
ok, zal het doorgeven.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef avw1982 het volgende:
Ron Jans zei toch van laat ze maar komen.Nou hier zijn ze dan.
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
Ga je dan naar Milan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef ForzaMilan het volgende:
Die zijn al naar huisquote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Zouden er Heerenveen-supporters in de rust naar huis gaan?
Ik was na die rode kaart al naar huis gegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Slapen doen ze toch nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe zag ie eruit?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Haha die blije gast in het Heerenveen-vak
Heracles bedoel jequote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man geen europees voetbal voor RKC.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voordeel dat PSV zo slecht gaat. Geen Heracles in Europa
Ken iemand die JODEEEEEEEEN ging roepen toen Ajax voor stond, stond in het vak van de tegenstander, weet alleen niet meer welke wedstrijdquote:
Gelul.quote:
Heeft hij een mooi grafsteen gekregen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ken iemand die JODEEEEEEEEN ging roepen toen Ajax voor stond, stond in het vak van de tegenstander, weet alleen niet meer welke wedstrijd
dat klikt als de laatste red middel...quote:
Volgens mij alleen blauwe oogquote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij een mooi grafsteen gekregen?
Heb je het over de zwemploeg of over waterpolo.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Elusive het volgende:
JAAAAAAAAA DAAR KOMT DE MASTER
VOH
PSV KAMPIOEN
Sinds hij op z'n pensioen is gekortquote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef RemcoW23 het volgende:
VOH? Sinds wanneer speelt die weer bij PSV.
Eindelijk, de verlosser met de gouden voetjes. Alles of niets olé olé.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Elusive het volgende:
JAAAAAAAAA DAAR KOMT DE MASTER
VOH
PSV KAMPIOEN
Iemand die ik ken deed dat bij Ado - Ajax, kreeg hij de boodschap dat 'ie in de gaten werd gehouden door de harde kernquote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij een mooi grafsteen gekregen?
Speelt RKC nog zo goed? Of PSV dramatisch slecht?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben klaar met deze lapzwansen op het veld.
Dan ben je wel heel triestquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iemand die ik ken deed dat bij Ado - Ajax, kreeg hij de boodschap dat 'ie in de gaten werd gehouden door de harde kern
dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Dit seizoen telt toch niet. Beetje als de WK schaatsen in een Olympisch jaar. Enige dat telt is de EK.
RKC speelt eigenlijk best wel slecht. Maar PSV kan niets forceren, geen werkers, enz.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Speelt RKC nog zo goed? Of PSV dramatisch slecht?
PSV niet al te best. RKC ook niet maar beetje luckyquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Speelt RKC nog zo goed? Of PSV dramatisch slecht?
Ditquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord moet op zn Duits/Twente's scoren, 90e minuut. Maar liever nu en dan 3x, dit hou ik niet vol
Ach het is maar eredivisie, met middenmootploegen in competities als Duitsland, Spanje, Engeland.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Dit seizoen telt toch niet. Beetje als de WK schaatsen in een Olympisch jaar. Enige dat telt is de EK.
Die had beter bij Celtic kunnen blijven, die zijn dit jaar kampioen geworden.quote:
Is minder gevaarlijk om dat bij Ado te doen dan 's nachts door Delft lopen met al die jeugdbendes anders.quote:
Waar is Van Bommel als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC speelt eigenlijk best wel slecht. Maar PSV kan niets forceren, geen werkers, enz.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie, lekker voor je als Feijenoord niet zou winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel tofquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
Om even een baas van net te imiteren :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie, zuur voor je als Feijenoord niet zou winnen
Dat was gewoon een gok.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Confetti het volgende:
Die Johan Derksen had dus toch gelijk. Ze hadden Rutten moeten behouden.
Gelijk had die manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Elusive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ja, die zingen dan ook nooitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef TJV het volgende:
CAN YOU HEAR THE F-SIDE SING
tyfus dat is lang geleden.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Compliment het volgende:
Hopelijk komt jan niet.
Ik vind die vent een beetje goor.
only sing....quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef TJV het volgende:
haha gefrustreerde kut die je er bent, terug naar de keukenquote:
Tyfus hadden ze vroeger idd veel last van.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef TJV het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef Elusive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat spandoek hangt er al jaren hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef Replicat het volgende:
Ik zit als Feyenoorder toch echt te genieten hoe Heerenveen in eigen huis wordt afgedroogd door 020, zo'n spandoek met "come on boys" aan de zeikant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |