quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD KOMOP FEIJENOORD
klikquote:
Ik ook wel, maar ik heb liever dat ze verliezen anders word ik zo nerveusquote:
Aissati.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef Adames het volgende:
Wat een heerlijk doelpunt van Aisatti overigens
Niks ervan, Feyenoord moet gvd winnenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb liever dat ze verliezen anders word ik zo nerveus
Hoeveelste staat Ajax ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de uitslag tegen Utrecht ook al weer?
en dan nog kampioen wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was de uitslag tegen Utrecht ook al weer?
quote:
quote:
Zou wel echt des Feyenoords zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef alors het volgende:
Feyenoord kan het echt niet maken om hier punten te laten liggen, hoor die supporters, zie die standen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |