quote:Op maandag 12 mei 2014 16:38 schreef Dmeister het volgende:
En ja, ik ben ook fan van deze prachtige club!
De benefietwedstrijd? Tuurlijk! ik wil de kans niet missen om Pieckenhagen en Looms weer zien te voetballen voor een laatste keerquote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]Ga je nog naar de afscheidswedstrijd?
Dat team is beter dan wat we nu hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef Dmeister het volgende:
[..]
De benefietwedstrijd? Tuurlijk! ik wil de kans niet missen om Pieckenhagen en Looms weer zien te voetballen voor een laatste keer
Echt? Ik zou toch zweren dat ik ergens heb gelezen dat Looms meedeed...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat team is beter dan wat we nu hebbenLooms doet niet mee volgens mij. Kan nooit meer voetballen. Biger en Pieke
Heb je ook een sc?
Klopt zeiden ze ook ,maar dat kan dus niet eens want hij mag nooit meer voetballen of hij staat 70 minuten stil dat zou kunnenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Echt? Ik zou toch zweren dat ik ergens heb gelezen dat Looms meedeed...
En nee ik heb geen sc.
Hah, die ouwe botten hadden nog van pas kunnen komen! Achja, hij zal wel ergens op de tribune zitten, ook leukquote:Op maandag 12 mei 2014 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze ook ,maar dat kan dus niet eens want hij mag nooit meer voetballen of hij staat 70 minuten stil dat zou kunnen
Zijn er pics van hoe het er uit moet komen te zien ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Na een traject dat tot dusver maar liefst zeven jaar duurde, kan Heracles Almelo eindelijk een nieuw onderkomen tegemoet zien. De ‘vernieuwbouw’, zoals de opmaat naar de nieuwe thuishaven wordt genoemd, start op 19 mei met het hoofdgebouw.
Het nieuwe stadion van Heracles Almelo wordt niet alleen een mondiale showcase qua innovatie en duurzaamheid, maar moet de bezoeker bovendien comfort bieden. Dat zegt Rob Toussaint, commercieel directeur van Heracles Almelo. “We willen met het nieuwe stadion namelijk de strijd met Fox Sports aangaan. De beleving in het stadion is altijd beter, maar het gemak van de televisie moeten we compenseren. Wij willen dat mensen liever live in het stadion aanwezig zijn dan thuis op de bank de wedstrijd via Fox Sports kijken. Dat houdt in dat we veel comfort, in de breedste zin van het woord, moeten bieden”, aldus Toussaint.
Zo krijgt iedere toeschouwer meer ruimte. “De seizoenkaarthouders gaan van 49,1 centimeter hart op hart ruimte van stoeltjes - wat de UEFA al een prima afstand vindt - naar 54,6 centimeter. De Business-seats gaan van 55 naar 60 centimeter. De beenruimte voor de Business-seats en skyboxen wordt eveneens vergroot. Voor de Business-seats gaan wij naar een trapaantrede van 80 naar 95 centimeter en voor de skyboxen naar een trapaantrede van 120 cm. Daarbij worden de stoelen luxer. De huidige VIP-stoelen worden qua luxe en ruimte de standaard businessstoelen, de VIP-stoelen worden nog een slag ruimer en luxer. Daarbij willen wij dat het gehele stadion wordt verwarmd. Bij de hoofdtribune onderzoeken wij of dat middels stoelverwarming of heaters plaats gaat vinden”, vertelt Toussaint.
De faciliteiten in het huidige Polman Stadion zijn het clubbestuur bovendien al jaren een doorn in het oog. Toussaint: “Het huidige stadion is qua faciliteiten gebouwd op een capaciteit van 6.500 toeschouwers. En voor dat aantal waren de faciliteiten eigenlijk al te mager. Toen waren er al te weinig toiletten en horecapunten. Iemand die op Vak F zit moet op dit moment 120 meter lopen voor een biertje of een toiletbezoek en moet daarbij voor de tribunes langs. De afstand en de ergernissen van andere bezoekers zorgen ervoor dat mensen te weinig gebruik kunnen maken van de horecafaciliteiten. Met de vernieuwbouw moet alles zo snel mogelijk verlopen en op korte afstand zijn. Dus zo kort mogelijke, liefst geen, wachtrijen bij toiletten en horecapunten. Daarbij moet er ook WIFI door het hele stadion komen. Wij willen de eersten zijn waarbij dat goed wordt toegepast. Mensen moeten via WIFI ook bewegende beelden op hun telefoon kunnen kijken. Dat kan nu nog nergens. Daarbij willen we interactiviteit stimuleren, met schermen in de omloop en videowalls in het stadion. Doordat er een omloop komt en mensen via de bovenkant in het stadion komen, hoeven supporters niet meer voor hele tribunes langs te lopen.”
Heracles Almelo gaat het nieuwe stadion in een razend tempo realiseren, zegt Toussaint. “Er wordt gebouwd in fases. We gaan er een jaar over doen. Dat is heel snel, maar projecten uit het verleden hebben uitgewezen dat dit kan!”
Gaat er wel hard uitzien.
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er pics van hoe het er uit moet komen te zien ?
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er pics van hoe het er uit moet komen te zien ?
Vak A rij 3 lekker dicht op het veld.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:23 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Hah, die ouwe botten hadden nog van pas kunnen komen! Achja, hij zal wel ergens op de tribune zitten, ook leuk
Welk vak zit je eigenlijk?
Aha, ik zit in vak F, op rij 8. Altijd naast die uitsupporters. Maar is wel leuk als je toevallig thuis voorstaat tegen FC Twente. Lekker Tukkerouwehoerenquote:
Zat ik eerst ook is wel een aardig plek behalve wanneer je van die idioten hebt die met bier en alles gaan gooienquote:Op maandag 12 mei 2014 18:40 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Aha, ik zit in vak F, op rij 8. Altijd naast die uitsupporters. Maar is wel leuk als je toevallig thuis voorstaat tegen FC Twente. Lekker Tukkerouwehoeren
Ik ken het, ik zat met een Feynoord maat daar tijdens Heracles - Feynoord, ging nogal tekeerquote:Op maandag 12 mei 2014 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zat ik eerst ook is wel een aardig plek behalve wanneer je van die idioten hebt die met bier en alles gaan gooien
Nog niet echt veel over gehoord. Denk het trouwens niet op basis van de laatste proef spelers. Meeste zijn niet heel succesvol. Alleen Davidson en Willie veroverden een basis plek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:05 schreef Dmeister het volgende:
Denken jullie trouwens dat dat jochie van Bayern het hier nog gaat maken?
Zijn er ook cijfers van het oude veld van ADO?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef hafcfan het volgende:
Velden competitie beoordelingen.
. Feyenoord: 4,35
2. Vitesse: 3,7
3. FC Twente: 3,58
4. PSV: 3,41
5. Go Ahead Eagles: 3,41
6. AZ: 3,37
7. NAC Breda: 3,35
8. Roda JC Kerkrade: 3,35
9. Ajax: 3,25
10. NEC Nijmegen: 3,05
11. FC Utrecht: 3
12. Heracles Almelo (kunstgras): 2,52
12. RKC Waalwijk: 2,52
14. sc Heerenveen: 2,47
15. PEC Zwolle (kunstgras): 2,35
16. ADO Den Haag (kunstgras): 2,31
17. SC Cambuur (kunstgras): 2,29
18. FC Groningen: 2,05
Ons kunst gras stukken beter dan die van de rest. Ten cate geeft ons ook betere velden dacht ik.
Die zullen niet al te best zijn, iets van 1,60 ofzo...of lagerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er ook cijfers van het oude veld van ADO?
Ja, dat was echt een prachtig stadion geweest, 17,5k zouden erin kunnen toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog steeds balen dat dit niet doorging. Zal meteen bij de mooiste stadions van Nederland horen.[ afbeelding ]
Polman had nog de rechten, maar Ten Cate wou die afkopen. Ga maar uit van Ten Cate Arena.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een prachtig stadion geweest, 17,5k zouden erin kunnen toch?
Ach, de verbouwing die we nu krijgen klinkt ook wel goed, overal wifi en verwarming![]()
Weet je trouwens of het stadion gewoon het Polman Stadion blijft heten of dat het de Ten Cate Arena ofzoiets zal worden?
Die naam heeft ook wel wat op zich, maar zal toch wennen wordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Polman had nog de rechten, maar Ten Cate wou die afkopen. Ga maar uit van Ten Cate Arena.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus lijkt terug te komen. Woensdag gaat het bekend worden.
quote:Spelen in de Jupiler League is niet echt iets wat ik ambieer', erkent Fledderus tegenover Voetbal International, 'maar ik zit nog wel vast aan een tweejarig contract. Op zich heb ik het met mijn gezin heel goed naar mijn zin in Zuid-Limburg, mijn zoontje gaat hier ook naar school. En het is ook wel een compliment dat Roda, ondanks mijn Eredivisie-salaris, toch met mij door wil. Maar wat er echt gaat gebeuren, zal in de zomer wel blijken. De degradatie is nog erg vers, ik ga nu eerst op vakantie om alles te laten bezinken. En daarna zien we wel. Het is afwachten welke kant het opgaat met Roda, of Arnold Hendriks gaat investeren in de club. Als dat gebeurt, zien de perspectieven er misschien direct heel anders uit. Het belangrijkste nu is dat er rust en duidelijkheid komt bij Roda.'
Zeker een prima speler. Voor heel het rechter rijtje een geweldige speler. Goeie trap, goeie mentaliteit en aardig loopvermogen.quote:
Kan nog handig zijn als we 16e eindigen komend seizoenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus lijkt terug te komen. Woensdag gaat het bekend worden.
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Dmeister het volgende:
Wie gaan er vanavond allemaal naar de benefietwedstrijd?
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.
Mooi dat jullie er dan al zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelen
Iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef hafcfan het volgende:
Iemand zegt dat de BTE terug isRicky die weer de lat raakte
![]()
Pieckenhagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieckenhagen![]()
Dat lijkt alweer lang geleden
Die rook is echt slecht voor je. En die kinderen na de wedstrijd hahah ze kregen niemand er meer af. Was wel erg gezellig. Pieke, Ricky, Everton en Fledderus waren wel ver uit het populairst. Ook leuk om te zien hoe die Kruzen met iedereen zat te kloten:D en Kwame die onze kale vriend weer kuste. Had echt kippenvel bij zijn wissel. Ga hem wel missen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iddgeweldig.
RICKY
Wat een held is t ook.
Leuke avond, en chaotisch, maar goed dat is Heracles
Ik zat een paar keer midden in het zwarte rook, niet gezond
Ik moest een klein traantje wegpikken toen Kwame afscheid nam, en Smit was maar bezig zijn kinderen te zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die rook is echt slecht voor je. En die kinderen na de wedstrijd hahah ze kregen niemand er meer af. Was wel erg gezellig. Pieke, Ricky, Everton en Fledderus waren wel ver uit het populairst. Ook leuk om te zien hoe die Kruzen met iedereen zat te kloten:D en Kwame die onze kale vriend weer kuste. Had echt kippenvel bij zijn wissel. Ga hem wel missen.
Jammer! Zou wel gaaf zijn geweest, een speler van Bayern. Maarja, als ze er niks in zien, dan is het maar beter ook denk ikquote:Heracles Almelo gaat niet in zee met de Oostenrijker Oliver Markoutz • De negentienjarige aanvaller was enkele dagen op proef in Almelo, maar kon niet overtuigen • Markoutz speelde afgelopen seizoen voor het tweede elftal van Bayern München
Die zoon van Heerkes was nogal apart, zeker omdat ie nog nooit betaald voetbal speelde. Maarja, ze.zullen wel wat in hem zienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
4 nieuwe beloften spelers. 1 zat ooit nog bij Deto en was hier toen op proef. Die Weghorst.
Zou toch wat moeten kunnen brengen. Ik had het wel aangedurfd met zo'n jonge speler.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Jammer! Zou wel gaaf zijn geweest, een speler van Bayern. Maarja, als ze er niks in zien, dan is het maar beter ook denk ik
Tsja, Heracles is Heracles he, we zullen ze nooit begrijpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou toch wat moeten kunnen brengen. Ik had het wel aangedurfd met zo'n jonge speler.
Zag het ga hem ook maar even invullen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef Dmeister het volgende:
Doen jullie al mee met http://tencate.2014wkpoule.nl/ ?
Je kan tickets in de skybox winnen, een gesigneerd shirt, ten cate merchandise en een gesigneerde bal!
Op dit moment is de selectie nog niet eredivisie waardig en met die De Jonge weet ik het ook nog niet echt. Qua resultaten heeft die het nog niet zo slecht gedaan alleen het voetbalquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje vertrouwen erin dat het volgend jaar goed komt? Met het voetbal onder Jan de Jonge.
Als je Quansah laat gaan, ga ik er vanuit dat ze er een betere voor op het oog hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dit moment is de selectie nog niet eredivisie waardig en met die De Jonge weet ik het ook nog niet echt. Qua resultaten heeft die het nog niet zo slecht gedaan alleen het voetbal
Dat zal je wel denken ja, maar ik vind het nog angstvallig stil. Spits+ rechtsbuiten moeten er ook zeker nog komen en niet voor de bank, maar voor de basis zelf. Dit zijn de enige 5 die wel zeker zijn van de basis: Telgenkamp, Te Wierik, Schenkeveld, Linsen en Sciommer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Quansah laat gaan, ga ik er vanuit dat ze er een betere voor op het oog hebben.
En het lijkt me dat er een kans is dat Linssen kan vertrekken naar wat betere ploegen. Maar sowieso is de markt waaruit alle clubs moeten vissen zeer klein. Een speler als Furdjel Narsingh bijvoorbeeld is een gemiste kans.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal je wel denken ja, maar ik vind het nog angstvallig stil. Spits+ rechtsbuiten moeten er ook zeker nog komen en niet voor de bank, maar voor de basis zelf. Dit zijn de enige 5 die wel zeker zijn van de basis: Telgenkamp, Te Wierik, Schenkeveld, Linsen en Sciommer.
Snap niet waarom ze niet eens gaan kijken in de 3e Bundesliga. Genoeg spelers die hier mee kunnen komen en graag zouden komen, want toch meer media aandacht en kans om daarna hogerop te komen. Jupiler leaque loopt niet heel veel meer en zoals je zegt is het een kleine markt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het lijkt me dat er een kans is dat Linssen kan vertrekken naar wat betere ploegen. Maar sowieso is de markt waaruit alle clubs moeten vissen zeer klein. Een speler als Furdjel Narsingh bijvoorbeeld is een gemiste kans.
Bij Cambuur en GAE zie je al dat ze snel willen handelen. Bij Heracles lijkt daar niets op te wijzen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet eens gaan kijken in de 3e Bundesliga. Genoeg spelers die hier mee kunnen komen en graag zouden komen, want toch meer media aandacht en kans om daarna hogerop te komen. Jupiler leaque loopt niet heel veel meer en zoals je zegt is het een kleine markt.
Zet Tannane er maar bij, die jongen is echt een super talent volgens de insiders bij de club. En hij heeft al een paar aardige basis wedstrijden achter de rugquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal je wel denken ja, maar ik vind het nog angstvallig stil. Spits+ rechtsbuiten moeten er ook zeker nog komen en niet voor de bank, maar voor de basis zelf. Dit zijn de enige 5 die wel zeker zijn van de basis: Telgenkamp, Te Wierik, Schenkeveld, Linsen en Sciommer.
Te Wierik ook basis zag ik. Verder niets van gezien of gehoord.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Zet Tannane er maar bij, die jongen is echt een super talent volgens de insiders bij de club. En hij heeft al een paar aardige basis wedstrijden achter de rug
Hij speelt trouwens in de basis van Jong Marokko nu heb ik gehoord.
Prachtig nieuws voor jullie! Ik had stiekem de hoop dat Bas uit liefde voor NEC een jaartje JP wilde spelen maar dat was ijdele hoop. Met Sibum hebben jullie echt een klasbak op het middenveld die ons in 2008 Europa in hielp. Mag hij hetzelfde voor jullie doen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef hafcfan het volgende:
Bas Sibum (middenvelder) en Bram Castro (doelman) dragen vanaf het nieuwe seizoen het shirt van Heracles Almelo. Beiden tekenden een contract voor twee seizoen, Sibum heeft een optie voor nog een seizoen. Bas en Bram, van harte welkom bij de trots van Almelo!
Jep, ben er ook wel blij mee. Heel erg fijn dat er een ervaren speler naar Heracles komt met enige kwaliteiten. Is gewoon wat Heracles nodig heeft met al die jonkies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef larry91 het volgende:
[..]
Prachtig nieuws voor jullie! Ik had stiekem de hoop dat Bas uit liefde voor NEC een jaartje JP wilde spelen maar dat was ijdele hoop. Met Sibum hebben jullie echt een klasbak op het middenveld die ons in 2008 Europa in hielp. Mag hij hetzelfde voor jullie doen!
Klopt, maar NAC is al wel goed bezig met Falkenburg onder andere. Nu denk ik dat Sibum een stuk beter is dan Rienstra als ik jullie mag geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Mark het volgende:
Weet niet of hij nog hetzelfde kan als 5 jaar geleden, maar zo ja, dan heb je inderdaad een prima speler erbij
En dat is, eerlijk gezegd, ook wel nodig nu de onderste 3 ploegen weggevallen zijn. Heracles en NAC moeten zich nodig versterken
Rienstra vond ik wel een redelijke speler, jammer dat ie naar PEC ging.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar NAC is al wel goed bezig met Falkenburg onder andere. Nu denk ik dat Sibum een stuk beter is dan Rienstra als ik jullie mag geloven.
Vandaag nog Davidson shirt binnen gekregen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Rienstra vond ik wel een redelijke speler, jammer dat ie naar PEC ging.
De enige die echt van mij weg mag nu is Davidson
2de. volgens mij heeft Quansah een keer ingevallen tijdens 2010, voor Ghanaquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag nog Davidson shirt binnen gekregen.Van Australië dan wel te verstaan. 1e Heraclied ooit op een WK volgens mij.
Nop even gekeken, maar was niet zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Dmeister het volgende:
[..]
2de. volgens mij heeft Quansah een keer ingevallen tijdens 2010, voor Ghana
Tot nu toe niets te klagen. Alleen nog een spits erbij en dan moet het zeker kunnen lukken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef larry91 het volgende:
Jullie zijn goed bezig! Als het zo doorgaat zie ik plaats voor Heracles in het linkerrijtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |