abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118286524
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn plet, van der linden, breukers vertrokken en die zijn ook prima vervangen :)
Nou niet echt te vergelijken natuurlijk. Daarbij werd voor deze spelers (iig Plet) een transfersom ontvangen, daar waar nu 3 van de betere spelers gratis de deur uitlopen.
pi_118301250
Castillion en Pedro voor Everton en Armenteros.
Marko voor Everton :Y

Geweldige pot gezien vanavond tussen Jong Heracles en Jong FC Twente O+ 6-3!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 21:26:11 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:33:27 #53
369573 Margasul
Heracles Almelo.
pi_118301653
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Castillion en Pedro voor Everton en Armenteros.
Marko voor Everton :Y

Geweldige pot gezien vanavond tussen Jong Heracles en Jong FC Twente O+ 6-3!
Ben niet zo onder de indruk van Castillion.. speelt vrij matig als invaller.

Zometeen Everton bij leven als een prof.

[ Bericht 3% gewijzigd door Margasul op 22-10-2012 22:01:18 ]
pi_119249746
Pieckenhagen _O_ is jarig vandaag

pi_119249999
Ik kan zijn topic niet meer vinden helaas
pi_119256362
DER STURMER _O_
pi_119355699
Was weer genieten O+
pi_130501408
Het is wel vies stil in dit topic :(
pi_130516753
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:50 schreef debeterebob het volgende:
Het is wel vies stil in dit topic :(
Zijn er hier nog wel wat Heracles supporters?
pi_130516783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zijn er hier nog wel wat Heracles supporters?
Ikke :7

En MarkoAlmelo is ook nog wel ergens :P
pi_130516888
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ikke :7

En MarkoAlmelo is ook nog wel ergens :P
Wat. :') Dacht dat jij voor Utrecht was. Hoe ik daar dan weer bij kom. Kom je soms ook in het stadion? Heb zelf een scc in vak A.
pi_130517042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:19 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat. :') Dacht dat jij voor Utrecht was. Hoe ik daar dan weer bij kom. Kom je soms ook in het stadion? Heb zelf een scc in vak A.
Nee ben nooit in het stadion geweest :P Maar Heracles is al sinds mijn jeugd de club die ik supporter op tv :D

Met Utrecht heb ik niet zo veel, maar het is wel zo dat ik ook sympathie heb voor andere clubs als Zwolle, GAE, Feijenoord en Twente :P
pi_130517337
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee ben nooit in het stadion geweest :P Maar Heracles is al sinds mijn jeugd de club die ik supporter op tv :D

Met Utrecht heb ik niet zo veel, maar het is wel zo dat ik ook sympathie heb voor andere clubs als Zwolle, GAE, Feijenoord en Twente :P
Heb je nooit de behoefte gehad om een keer te komen dan? Is altijd wel gezellig. ^O^
pi_130517472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je nooit de behoefte gehad om een keer te komen dan? Is altijd wel gezellig. ^O^
Ja, lijkt me wel een keer tof hoor, maar het is er nooit van gekomen. Dingen als vervoer en geen mensen die verder fan zijn :P
pi_130517620
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel een keer tof hoor, maar het is er nooit van gekomen. Dingen als vervoer en geen mensen die verder fan zijn :P
Waar woon je dan? Ik wil je wel een x meenemen als je dichtbij woont. :D
pi_139182103
quote:
Matthew Amoah mag uitkijken naar een andere club. De aanvaller van Heracles Almelo kwam door blessureleed weinig aan spelen toe en vertrekt transfervrij. Middenvelder Simon Cziommer blijft wellicht langer aan de club verbonden.

Amoah werd afgelopen zomer, na een geflopt seizoen bij SC Heerenveen, opgepikt door Heracles Almelo. De goaltjesdief van weleer wist zijn specialiteit niet uit te buiten onder trainer Jan de Jonge. De 33-jarige Ghanees maakte slechts twee doelpunten in zestien competitieoptredens (vier keer basis) en mag nu vertrekken.

Cziommer kan daarentegen wel rekenen op een eventueel langer verblijf. De routinier was dit seizoen een vaste waarde. Hij speelde 23 competitiewedstrijden mee (veertien keer basis) en maakte daarin één doelpunt. Algemeen directeur Nico-Jan Hoogma gaat binnenkort om de tafel zitten met de ex-Vitessenaar.

http://www.vi.nl/nieuws/a(...)anger-in-almelo-.htm
pi_139182481
Hoe kunnen hier ooit 43 topics van gehaald zijn. _O-
pi_139222096
Wat lijkt het me kut als alles en iedereen nu al zegt dat Ajax zondag kampioen gaat worden, zonder überhaupt te beseffen dat Heracles nog speelt. ;(
pi_139222104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kunnen hier ooit 43 topics van gehaald zijn. _O-
En dit. :') De OP is al meer dan twee jaar oud _O- En het vorige topic ging ook bijna twee jaar mee.
pi_139223664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

En dit. :') De OP is al meer dan twee jaar oud _O- En het vorige topic ging ook bijna twee jaar mee.
In het begin ging het hier echt donders snel. Keek het ooit terug. Zelfde als met andere clubs.
pi_139616680
Na een traject dat tot dusver maar liefst zeven jaar duurde, kan Heracles Almelo eindelijk een nieuw onderkomen tegemoet zien. De ‘vernieuwbouw’, zoals de opmaat naar de nieuwe thuishaven wordt genoemd, start op 19 mei met het hoofdgebouw.

Het nieuwe stadion van Heracles Almelo wordt niet alleen een mondiale showcase qua innovatie en duurzaamheid, maar moet de bezoeker bovendien comfort bieden. Dat zegt Rob Toussaint, commercieel directeur van Heracles Almelo. “We willen met het nieuwe stadion namelijk de strijd met Fox Sports aangaan. De beleving in het stadion is altijd beter, maar het gemak van de televisie moeten we compenseren. Wij willen dat mensen liever live in het stadion aanwezig zijn dan thuis op de bank de wedstrijd via Fox Sports kijken. Dat houdt in dat we veel comfort, in de breedste zin van het woord, moeten bieden”, aldus Toussaint.

Zo krijgt iedere toeschouwer meer ruimte. “De seizoenkaarthouders gaan van 49,1 centimeter hart op hart ruimte van stoeltjes - wat de UEFA al een prima afstand vindt - naar 54,6 centimeter. De Business-seats gaan van 55 naar 60 centimeter. De beenruimte voor de Business-seats en skyboxen wordt eveneens vergroot. Voor de Business-seats gaan wij naar een trapaantrede van 80 naar 95 centimeter en voor de skyboxen naar een trapaantrede van 120 cm. Daarbij worden de stoelen luxer. De huidige VIP-stoelen worden qua luxe en ruimte de standaard businessstoelen, de VIP-stoelen worden nog een slag ruimer en luxer. Daarbij willen wij dat het gehele stadion wordt verwarmd. Bij de hoofdtribune onderzoeken wij of dat middels stoelverwarming of heaters plaats gaat vinden”, vertelt Toussaint.

De faciliteiten in het huidige Polman Stadion zijn het clubbestuur bovendien al jaren een doorn in het oog. Toussaint: “Het huidige stadion is qua faciliteiten gebouwd op een capaciteit van 6.500 toeschouwers. En voor dat aantal waren de faciliteiten eigenlijk al te mager. Toen waren er al te weinig toiletten en horecapunten. Iemand die op Vak F zit moet op dit moment 120 meter lopen voor een biertje of een toiletbezoek en moet daarbij voor de tribunes langs. De afstand en de ergernissen van andere bezoekers zorgen ervoor dat mensen te weinig gebruik kunnen maken van de horecafaciliteiten. Met de vernieuwbouw moet alles zo snel mogelijk verlopen en op korte afstand zijn. Dus zo kort mogelijke, liefst geen, wachtrijen bij toiletten en horecapunten. Daarbij moet er ook WIFI door het hele stadion komen. Wij willen de eersten zijn waarbij dat goed wordt toegepast. Mensen moeten via WIFI ook bewegende beelden op hun telefoon kunnen kijken. Dat kan nu nog nergens. Daarbij willen we interactiviteit stimuleren, met schermen in de omloop en videowalls in het stadion. Doordat er een omloop komt en mensen via de bovenkant in het stadion komen, hoeven supporters niet meer voor hele tribunes langs te lopen.”

Heracles Almelo gaat het nieuwe stadion in een razend tempo realiseren, zegt Toussaint. “Er wordt gebouwd in fases. We gaan er een jaar over doen. Dat is heel snel, maar projecten uit het verleden hebben uitgewezen dat dit kan!”

Gaat er wel hard uitzien. _O_
  maandag 12 mei 2014 @ 12:30:34 #74
427657 Dmeister
Kijk me gaan.
pi_139862612
bazentopic
  maandag 12 mei 2014 @ 16:38:02 #75
427657 Dmeister
Kijk me gaan.
pi_139870653
En ja, ik ben ook fan van deze prachtige club!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')