Zeker een prima speler. Voor heel het rechter rijtje een geweldige speler. Goeie trap, goeie mentaliteit en aardig loopvermogen.quote:
Kan nog handig zijn als we 16e eindigen komend seizoenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus lijkt terug te komen. Woensdag gaat het bekend worden.
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Dmeister het volgende:
Wie gaan er vanavond allemaal naar de benefietwedstrijd?
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga. Kwart voor 6 ben ik present.
Mooi dat jullie er dan al zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelen
Iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef hafcfan het volgende:
Iemand zegt dat de BTE terug isRicky die weer de lat raakte
![]()
Pieckenhagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Zo rond die tijd zal ik er ook wel zijn, zal leuk worden om Everton en Piecke weer te zien spelen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieckenhagen![]()
Dat lijkt alweer lang geleden
Die rook is echt slecht voor je. En die kinderen na de wedstrijd hahah ze kregen niemand er meer af. Was wel erg gezellig. Pieke, Ricky, Everton en Fledderus waren wel ver uit het populairst. Ook leuk om te zien hoe die Kruzen met iedereen zat te kloten:D en Kwame die onze kale vriend weer kuste. Had echt kippenvel bij zijn wissel. Ga hem wel missen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Iddgeweldig.
RICKY
Wat een held is t ook.
Leuke avond, en chaotisch, maar goed dat is Heracles
Ik zat een paar keer midden in het zwarte rook, niet gezond
Ik moest een klein traantje wegpikken toen Kwame afscheid nam, en Smit was maar bezig zijn kinderen te zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die rook is echt slecht voor je. En die kinderen na de wedstrijd hahah ze kregen niemand er meer af. Was wel erg gezellig. Pieke, Ricky, Everton en Fledderus waren wel ver uit het populairst. Ook leuk om te zien hoe die Kruzen met iedereen zat te kloten:D en Kwame die onze kale vriend weer kuste. Had echt kippenvel bij zijn wissel. Ga hem wel missen.
Jammer! Zou wel gaaf zijn geweest, een speler van Bayern. Maarja, als ze er niks in zien, dan is het maar beter ook denk ikquote:Heracles Almelo gaat niet in zee met de Oostenrijker Oliver Markoutz • De negentienjarige aanvaller was enkele dagen op proef in Almelo, maar kon niet overtuigen • Markoutz speelde afgelopen seizoen voor het tweede elftal van Bayern München
Die zoon van Heerkes was nogal apart, zeker omdat ie nog nooit betaald voetbal speelde. Maarja, ze.zullen wel wat in hem zienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef hafcfan het volgende:
4 nieuwe beloften spelers. 1 zat ooit nog bij Deto en was hier toen op proef. Die Weghorst.
Zou toch wat moeten kunnen brengen. Ik had het wel aangedurfd met zo'n jonge speler.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Dmeister het volgende:
[..]
Jammer! Zou wel gaaf zijn geweest, een speler van Bayern. Maarja, als ze er niks in zien, dan is het maar beter ook denk ik
Tsja, Heracles is Heracles he, we zullen ze nooit begrijpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou toch wat moeten kunnen brengen. Ik had het wel aangedurfd met zo'n jonge speler.
Zag het ga hem ook maar even invullen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef Dmeister het volgende:
Doen jullie al mee met http://tencate.2014wkpoule.nl/ ?
Je kan tickets in de skybox winnen, een gesigneerd shirt, ten cate merchandise en een gesigneerde bal!
Op dit moment is de selectie nog niet eredivisie waardig en met die De Jonge weet ik het ook nog niet echt. Qua resultaten heeft die het nog niet zo slecht gedaan alleen het voetbalquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje vertrouwen erin dat het volgend jaar goed komt? Met het voetbal onder Jan de Jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |